Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.12-18
|
>2.
| Яголковский С. Р. Инновационность и трансформационное лидерство в условиях образовательного процесса в вузе/С. Р. Яголковский // Психология в вузе, 2014,N № 6.-С.19-30
|
>3.
| Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/Г. А. Крицька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.33-36
|
>4.
| Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.28-32
|
>5.
| Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
|
>6.
| Куликова Т. И. Комплексная образовательная программа «Психологическая культура студента-психолога»/Т. И. Куликова, Ε. В. Декина // Психология в вузе, 2013,N № 2.-С.5-48
|
>7.
| Фомин А. Е. Конструирование в структуре педагогической деятельности и психологическая подготовка педагогов/А. Е. Фомин // Психология в вузе, 2014,N № 6.-С.3-18
|
>8.
| Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.9-11
|
>9.
| Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.55-59
|
>10.
| Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.120-123
|
>11.
| Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/А. М. Громова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.117-119
|
>12.
| Попова О. І. Викладання розділу "Організація та методика проведення гігієнічного навчання й виховання в організованих дитячих колективах" з використанням сучасних педагогічних технологій/О. І. Попова, Т. В. Чугу // Современная стоматология, 2012,N № 5.-С.118-121
|
>13.
| Хетагурова А. К. Использование нейросетевых технологий в образовательном процессе/А. К. Хетагурова, Ε. Μ. Пальцева, В. В. Руанет // Российский медицинский журнал, 2009,N № 3.-С.3-6
|
>14.
| Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
|
>15.
| Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.60-63
|
>16.
| Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.111-116
|
>17.
| Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/В. В. Артьоменко, В. М. Носенко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.96-98
|
>18.
| Савин Е. Ю. Когнитивная психология образования: аудитория как лаборатория/Е. Ю. Савин, А. Е. Фомин // Психология в вузе, 2013,N № 3.-С.67-83
|
>19.
| Соннік Н. Б. Значення навчальних технологій при опануванні клінічної дисципліни «Оториноларингологія»/Н. Б. Соннік // Журнал вушних, носових і горлових хвороб, 2014,N № 3.-С.91-93
|
>20.
| Оптимизация педагогического процесса на кафедре оториноларингологии/М. Ю. Коркмазов [и др.] // Вестник оториноларингологии, 2014,N № 1.-С.82-85
|
|
|