Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.126-130
|
>2.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.55-61
|
>3.
| Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/В. М. Василюк // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.110-115
|
>4.
| Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.93-97
|
>5.
| Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.74-79
|
>6.
| Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення/В. П. Пішак [и др.] // Актуальні проблеми медицини, фармації та біології, 2014,N № 7.-С.74-79
|
>7.
| Practical classes with foreign students in the surgical department/S. Yu. Karatieieva [та ін.] // Art of Medicine, 2019,N N 1.-С.176-178
|
>8.
| Savolyuk S. I. Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space/S. I. Savolyuk // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.187-189
|
>9.
| Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology»/I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки, 2023,N N 5.-С.13-19
|
>10.
| The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions/T. P. Mandzii [та ін.] // Art of Medicine, 2019,N N 3.-С.93-98
|
>11.
| Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.11-13
|
>12.
| Філімонов В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.20-22
|
>13.
| Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
|
>14.
| Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології/О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.45-47
|
>15.
| Інноваційні технології у фармацевтичній освіті // Фармацевт-практик, 2015,N № 4.-С.28-30
|
>16.
| Кіт О. М. Інтегративні аспекти вивчення виразкової хвороби шлунка при створенні навчально-методичних матеріалів/О. М. Кіт, А. О. Боб, В. С. Жуковський // Медична освіта, 2005,N № 3.-С.40-42
|
>17.
| Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/Р. О. Моісеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.6-10
|
>18.
| Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/П. О. Неруш [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.16-17
|
>19.
| Лембрик І. С. Інтерактивні засоби навчання у викладанні дисципліни «Педіатрія», як приклад особистісно-діяльнісного підходу в освіті/І. С. Лембрик // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології, 2016. т.Т. 9,N № 1.-С.49-53
|
>20.
| Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації/О. В. Геруш [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.91-94
|
|
|