Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Вітенко, І. С.
    Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу [Текст] / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 15-17

Рубрики: Образования технология

   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Мельник, І. В.
Штанько, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ханюков, О. О.
    Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі [Текст] = Ways to increase motivation for studying among foreign medical students in a clinical department / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 186-192. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, статистика)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: Серед основних факторів, що впливають на привабливість закладу вищої медичної освіти на міжнародному ринку, є задоволеність країни замовника результатами навчання. Останні визначаються за рівнем оволодіння випускником необхідними компетентностями, і серед них фахові - які студент опановує на клінічних кафедрах - займають чільне місце і є визначальними для професії. А набуття здобувачем зазначених у програмі компетентностей залежить, поміж іншого, від достатньої його мотивації. Було доведено, що мотивація до навчання здобувачів вищої медичної освіти (ВМО) змінюється під дією різних чинників. Саме тому метою дослідження було за результатами огляду літератури встановити фактори, які в іноземних здобувачів ВМО впливають на мотивацію до вивчення клінічної дисципліни, а також визначити шляхи її підвищення. При опрацюванні літературних джерел встановлено, що для підтримання достатнього рівня мотивації до навчання необхідне розуміння специфічних потреб студентів-медиків з інших країн і створення середовища, яке сприяє навчанню та розвитку. Серед напрямів роботи як викладача, так і закладу освіти, для підвищення мотивації до вивчення клінічної дисципліни в іноземних здобувачів ВМО виділено наступні: необхідність мовної підтримки, забезпечення набуття полікультурної компетентності, сприяння розвитку почуття зв’язку в групі, встановлення чітких навчальних цілей, регулярне забезпечення конструктивного зворотного зв'язку, покращення доступу до отримання клінічного досвіду, призначення наставника або тьютора, підкреслення значущості клінічної дисципліни, надання прикладів ролевих моделей, залучення до участі в дослідницьких проектах, акцентування уваги на необхідності фізичного й психічного благополуччя
During the last decade, there was a constant increase in the share of foreign medical students in Ukrainian higher education institutions. But this trend was disrupted due to military aggression by the Russian Federation. Therefore, the institutions of higher medical education in Ukraine faced an urgent problem – to increase their attractiveness to foreign applicants now and restore the demand for educational services in the future. Among the main factors influencing the attractiveness of a higher education institution on the international market is the satisfaction of the customer's country with the results of training. The latter are determined by the level of the graduate's mastery of the necessary competencies. And among them, professional ones – which are acquired at clinical departments – have a crucial place and are decisive for the profession. It is important to note that motivation is one of the predictors of competencies acquisition. It has been proven that the inspiration for studying in medical students changes due to various factors. Their understanding will allow teachers and educational institutions to affect them to promote the development of positive motivation to study a clinical discipline in foreign learners. That is why the aim of the study was, based on the literature review, to establish the factors that influence the motivation to study a clinical discipline among foreign medical students, as well as to determine the ways to increase it. Results. When studying literary sources, it was found that one of the motivation models widely used in education is the self-determination theory, according to which there are three its key components: autonomy, competency, and relatedness (a sense of connection with others in the group). These three components interact and influence each other, forming the motivation to study the discipline. When students feel independent, consider themselves competent in their abilities, and have a supportive social environment, their motivation increases. To create positive motivation in foreign learners at the clinical department, it is necessary to understand their needs and make an environment that supports learning. And the strategies to implement this should target both changes on the organization's part and the impact on the individual student. Some of the interventions are specific to foreigners, while others do not differ from those used in all students, but this does not make them any less valuable. To increase motivation to study the clinical discipline in foreign medical students, the following directions of work were identified: to provide language support, ensure the acquisition of multicultural competence, foster the development of a sense of connection in the group, set clear learning objectives, regularly provide constructive feedback, improve access to clinical experience, appoint a mentor or tutor, emphasize the importance of clinical discipline, give examples of role models, involve in research projects, accentuate on the need for physical and mental well-being. It is important to remember that each student is unique and their motivations may differ from those of others. Regular feedback from international medical students and responsiveness to their needs and concerns is critical to creating an environment that fosters motivation to study a clinical discipline
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Л. Я.
    Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті [Текст] / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 18-28

Рубрики: Образования технология

Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Пашко, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дрижак, В. І.
    Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / В. І. Дрижак // Медична освіта. - 2003. - № 4. - С. 10-11

Рубрики: Обучение--организ

   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної мікробіології іноземним студентам [Текст] / В. П. Широбоков [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 229-233


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Широбоков, В. П.
Палій, Г. К.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Текст] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Дод.точки доступу:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сливка, В. П.
    Характеристика типових помилок при складанні тестових завдань [Текст] / В. П. Сливка, В. Т. Бурий // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 1. - С. 189


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Бурий, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Василенко, Г. Л.
    Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі [Текст] / Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 315-317


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Коваль, І. Є.
Рябоконь, О. В.
Тищенко, Л. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Слободянюк, Л. В.
    Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Formation of the modern concept of teaching the selective discipline "phytotherapy" for the students of pharmaceutical faculty / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 58-63


MeSH-головна:
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті викладено основні методичні підходи до викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання зі спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки та підготовки до практичних занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс забезпечений мультимедійними презентаційними матеріалами з шести тем і також проводяться з використанням гербарію лікарських рослин, таблиць, зразків лікарської рослинної сировини та лікарських засобів рослинного походження. Вибіркова дисципліна включає вісімнадцять практичних робіт, які передбачають теоретичне та практичне навчання магістра фармації основним видам професійної діяльності в сфері лікарських засобів рослинного походження та вимагає вирішенню ряду завдань. Майбутній фахівець повинен уміти заготовляти, висушувати сировину, доводити її до стандартного виду, переробляти в різні лікарські засоби та проводити їх аналіз. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу.
The article adduces the main methodological approaches to teaching the elective discipline "Phytotherapy" of full-time students of the Faculty of Pharmacy in the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" are analyzed. The basic tasks of the higher school are the training of specialists with deep knowledge of fundamental and applied disciplines and are to apply this knowledge creatively to solve various tasks. The developed discipline includes courses of lectures, methodical instructions, and preparation for practical works classes, which are available in the Moodle system. The lecture course is presented in the form of multimedia presentations of six topics and is also conducted using a herbarium of medicinal plants, tables, samples of medicinal plant raw materials, and herbal medicines. The elective course includes eighteen practical works, which provide theoretical and practical training of the Master of Pharmacy in the main professional activities in the field of herbal medicines and requires a number of tasks. The future specialist must be able to harvest, dry raw materials, bring them to a standard form, process them into various drugs, and analyze them. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
Дод.точки доступу:
Марчишин, С. М.
Савич, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Лисенко, В. Й.
    Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій [Текст] / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 58-59

Рубрики: Аттестация--организ

   Образования технология


   Образование медицинское, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Лисенко, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Сон, А. С.
    Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 112-114


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Стоянов, О. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

12.


    Шурупова, Р. В.
    Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.) [Текст] / Р. В. Шурупова // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22

Рубрики: Социология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Образования технология


   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Льовкін, О. А.
    Форми симуляційного навчання лікарів-слухачів, лікарів-інтернів, середнього медичного персоналу та парамедиків [Текст] / О. А. Льовкін, Д. Ю. Рязанов, К. В. Серіков // Медицина неотложных состояний. - 2016. - N 5. - С. 94-97. - Бібліогр.: с. 97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
Дод.точки доступу:
Рязанов, Д. Ю.
Серіков, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Борисенко, А. В.
    Упровадження сучасних технологій медичної освіти у викладання розділу "Прояви алергічних станів у порожнині рота" [Текст] / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, Л. Ф. Сідельнікова // Современная стоматология. - 2011. - № 3. - С. 169-171

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Стоматология--обуч


   Гиперсенсибилизация


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Дікова, І. Г.
Сідельнікова, Л. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Текст] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Дод.точки доступу:
Потапов, В. О.
Хасхачих, Д. А.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Чуйко, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю [Текст] / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, Н. Є. Косован // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 77-78

Рубрики: Образование медицинское--организ

   Образования технология


   Конференции


Дод.точки доступу:
Гуменюк, О. М.
Цюра, С. Б.
Косован, Н. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Умови та необхідність вивчення дисципліни "перша медична допомога в екстремальних ситуаціях" у медичних вищих навчальних закладах [Текст] = Conditions and the necessity of studying the course "first medical aid in extreme situations" in medical universities / В. С. Тарасюк [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 189-192. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: У статті розглядаються питання створення умов та необхідності вивчення першої медичної допомоги в екстремальних ситуаціях, успішності навчання вітчизняних та іноземних студентів із цієї дисципліни, результати засвоєння знань та вмінь на кафедрі медицини катастроф та військової медицини
Дод.точки доступу:
Тарасюк, В. С.
Матвійчук, М. В.
Корольова, Н. Д.
Паламар, І. В.
Поляруш, В. В.
Подолян, В. М.
Кривецька, Н. В.
Фіщук, В. В.
Гринишин, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців [Текст] / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 35-38

Рубрики: Образования технология

Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Чернецька, О. В.
Опаріна, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Ярема, Н. І.
    Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 [Текст] / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 165-166


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Дод.точки доступу:
Наумова, Л. В.
Боб, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Ковальчук, Л. Я.
    Сучасна концепція підручника для медсестер [Текст] / Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: Образование медицинское

   Образования технология


Дод.точки доступу:
Ліщенко, Н. О.
Усинська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)