Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 126-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Текст] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this article
Аналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Дод.точки доступу:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Василюк, В. М.
    Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час [Текст] = Scientific and methodological support of educational process in 1805-1833 in Kremenets secondary school (lyceum) in class hours and after-classes / В. М. Василюк // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ БЕЗ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕННОЙ ПРОФЕССИИ -- EDUCATION, NONPROFESSIONAL (история, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (история, методы, обучение, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Освіта молоді – це майбутнє його народу. Програма й система навчання Волинської гімназії та ліцею, згідно з рекомендаціями Тадеуша Чацького і Гуго Коллонтая, у перших класах передбачали вивчення класичних та навчання іноземних мов. З метою розвитку учня програма була складена так, щоб у першу чергу розвивалася памʼять, яка є фундаментом у пошуку майбутніх знань. На вищому рівні, тобто на курсах, переважало вивчення предметів, які вимагали не стільки памʼяті, скільки мислення. Розвивалися також здібності (таланти)
Тексти лекцій складали самі викладачі, учні (студенти) записували ці тексти (конспекти) у свої зошити під час читання текстів лекцій чи дискусій (семінарів). Бібліотека була забезпечена літературою в достатній кількості, а викладацький склад – європейськими професорами
The education of the younger generation is evidently the future of the nation. According to Tadeusz Czacki and Hugo Kollontai instructions the curriculum and the system of education in junior forms at the Volyn Grammar School (Gymnasium)provided the learning of classics and foreign languages mainly. The curriculum was compiled in such a way that it could develop a child’s memory first of all which still remains the basis for the search of knowledge-to-be
The instructors and professors prepared the lectures themselves, the pupils had to write the main statements and notions down into their compendia and notebooks in the process of listening. The library was provided with a sufficient amount of literature, and the teaching staff – European professors
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Prokop, I. A.
    Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology [Текст] = Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія / I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мов
The article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Текст] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 74-79


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: The article attempts to reflect the modern content of educational services in obtaining medical education in higher education institutions, which will reflect the nature of economic and social development of Ukraine and is designed to change primarily the paradigm of higher medical education. The definition of requirements for the future specialist, new standards based on the competence approach and sharing the philosophy of interdisciplinary integration are outlined
У cтатті зроблено спробу відображення сучасного змісту надання освітніх послуг при здобутті медичної освіти у ЗВO, який буде відображати характер економічного та соціального розвитку України і покликаний на зміну передовсім парадигми вищої медичної освіти. Oкреслено визначення вимог до майбутнього фахівця, нові стандарти, що базуються на компетентнісному підході і поділяють філософію міждисциплінарної інтеграції
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення [Текст] / В. П. Пішак [и др.] // Актуальні проблеми медицини, фармації та біології. - 2014. - № 7. - С. 74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Пішак, В. П.
Кривчанська, М. І.
Захарчук, О. І.
Черновська, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Practical classes with foreign students in the surgical department [Текст] = Особливості викладання практичних занять іноземним студентам в умовах хірургічного відділення / S. Yu. Karatieieva [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 176-178. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ХИРУРГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- SURGERY DEPARTMENT, HOSPITAL (тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: Presenting methods of improving practical classes with foreign students. During the testing of students in practical classes on surgical disciplines, one can use the discussion of a clinical case, approval, preservation of students’ own thoughts, discussion with the teacher, development and acquisition of practical skills; all these measures greatly improve the acquisition of material on this topic of classes
Представлено методи вдосконалення практичних занять з іноземними студентами. Під час тестування студентів на практичних заняттях з хірургічних дисциплін можна скористатися обговоренням клінічного випадку, затвердженням, збереженням власних думок студентів, обговоренням з викладачем, розробкою та відпрацюванням практичних навичок; всі ці заходи значно покращують знання матеріалу за темами занять
Дод.точки доступу:
Karatieieva, S. Yu.
Plesh, I. A.
Muzyka, N. Ya.
Kshanovska, G. I.
Antoniv, A. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Savolyuk, S. I.
    Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space [Текст] / S. I. Savolyuk // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 187-189


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions [Текст] = Використання інформаційно-освітнього середовища у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти / T. P. Mandzii [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Lately the distant education has started to be popular within the educational sector. From 2014 onward, the most common searches on Google includes a variety of phrases winch connects to a completion of higher education. A new• type of education called «Open education» includes continuity, equal access and personal orientation forms offered to the students
The questionnaires were designed to survey all types of students in both part time and full-time studies. Further the questions were designed to target these two particular groups for a statistical comparison. This activity correlates to another monitoring tool which has been connected to student class activity and module grade achievements which has been reviewed by teachers and lecturers. Although materials and training is checked constantly by tutors in order to comply with the Ukrainian educational legislation. After analysing the results undertaken from the survey, a clear distinction has been made between full time students who are more likely to use Microsoft Office 365 and SharePoint in comparison to part time students
Останнім часом все більшої популярності набуває дистанційна освіта: ще в 2014 році на сторінці Google найчастішим пошуковим питанням була повна вища освіта. Розвиток освіти на основі принципів наступності, рівного доступу, особистісної орієнтації формує концептуально нову модель освіти - «Відкрита освіта». Тому виникає проблема використання відповідних сучасних освітніх технологій
Проаналізувавши форми навчання та знань студентів щодо використання матеріалів, представлених їм у Microsoft Office 365 та SharePoint, звичайно, можна стверджувати, що студенти денної форми навчання частіше використовують сайт для підготовки для пар і тестування навіть вдома
Дод.точки доступу:
Mandzii, T. P.
Kucheriavyi, Yu. M.
Ragrina, Z. M.
Grytsyk, A. R.
Popadynets, O. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Бірюков, В. С.
    Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора [Текст] / В. С. Бірюков // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: Образование медицинское--организ

   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Філімонов, В. І.
    Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології / В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 20-22

Рубрики: Образования технология

   Физиология--обуч


Дод.точки доступу:
Гончарова, Н. Г.
Бессараб, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Дрогомерецька, О. І.
    Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Текст] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Дод.точки доступу:
Курилів, Г. М.
Мигович, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Денефіль, О. В.
    Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології [Текст] / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 45-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Сатурська, Г. С.
Потіха, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Інноваційні технології у фармацевтичній освіті [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 4. - С. 28-30


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кіт, О. М.
    Інтегративні аспекти вивчення виразкової хвороби шлунка при створенні навчально-методичних матеріалів [Текст] / О. М. Кіт, А. О. Боб, В. С. Жуковський // Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 40-42

Рубрики: Образования технология

   Желудка язва--обуч


Дод.точки доступу:
Боб, А. О.
Жуковський, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я [Текст] / Р. О. Моісеєнко [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 6-10

Рубрики: Образования технология

Дод.точки доступу:
Моісеєнко, Р. О.
Толстанов, О. К.
Вороненко, В. В.
Фещенко, І. І.
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Баранніков, К. В.
Вітенко, І. С.
Мельник, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / П. О. Неруш [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 16-17

Рубрики: Хирургия--обуч

   Образования технология


Дод.точки доступу:
Неруш, П. О.
Родинський, О. Т.
Мозгунов, О. В.
Демченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лембрик, І. С.
    Інтерактивні засоби навчання у викладанні дисципліни «Педіатрія», як приклад особистісно-діяльнісного підходу в освіті [Текст] / І. С. Лембрик // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2016. - Т. 9, № 1. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації [Текст] = Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing / О. В. Геруш [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (история, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Дод.точки доступу:
Геруш, О. В.
Садогурська, К. В.
Паламар, А. О.
Музика, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)