Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петровська Л. С., Баранова І. І., Філіпцова О. В., Набока О. І., Петровський М. О., Власенко І. О.
Назва : Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва»
Паралельн. назви :Experience and perspective of teaching of the educations component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production»
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 34-43 (Шифр ФУ3/2024/79/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS
ПАРФЮМЕРНЫЕ АРОМАТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА -- PERFUME
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета викладання обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» полягає у формуванні комплексу знань, умінь і для забезпечення майбутнім фахівцям можливості якісного виконання багатопланових функціональних обов’язків. Метою роботи стало вивчення сучасних підходів викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» на прикладі Національного фармацевтичного університету (НфаУ). Під час роботи над публікацією було здійснено системний аналіз досвіду надання освітніх послуг в НфаУ згідно з програмою «Технологія парфумерно-косметичних засобів», порівняльний і аналітичний, статистичний, логічний метод аналізу викладання дисципліни; досліджено наукові публікації вітчизняних та іноземних авторів. Доведено актуальність викладання обов’язкової освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» та подано оновлену структуру навчального процесу, проаналізовано досвід викладання компоненти, доведено необхідність набуття здобувачами знань щодо класифікації косметичної продукції, механізмів дії активних та впливу допоміжних речовин на досягнення необхідного рівня дії, підходів у розробленні складу і технології косметичних засобів, що формує фахові компетенції вітчизняного фахівця фармацевта-косметолога, який має бути конкурентоздатним у професійному середовищі. Отримання здобувачами вищої освіти високих результатів при проведенні контрольних заходів оцінювання знань підтвердили достатнє засвоєння студентами теоретичних знань і набуття практичних навичок, що формують програмні результати навчання, які лежать в основі практичних завдань сучасного фармацевта-косметолога та, можливо, і майбутнього науковця. Здійснений аналіз досвіду викладання (підходи, контент, години) обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» свідчить про те, що – загальний і аудиторний обсяг годин, структура освітньої компоненти, її тематичний зміст здатні сформувати необхідні теоретичні знання, а практичні навички набуваються під час проходження виробничої практики з цієї освітньої компоненти, які формують у майбутнього працівника фахові компетентності, не тільки створюючи, але і розширюючи можливості його працевлаштування. Місцем працевлаштування можуть бути не тільки аптечні заклади, а ще й косметологічні заклади і парфумерно-косметичні підприємства, що відповідає запиту роботодавцівThe mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» teaching purpose is complex of knowledge and skills formation and providing future specialists with the opportunity to perform multifaceted functional duties in a highquality manner. The aim of the work: study of modern approaches to teaching the educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» on the example of the National University of Pharmacy. During the work was made system analysis of the experience of providing educational services in the National University of Pharmacy according to program «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» comparative and analytical, statistical, logical method of discipline teaching analysis; was researched scientific publications of domestic and foreign authors. It has been proven the relevance of teaching the mandatory educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» and presented updated structure of the educational process, the experience of teaching the components was analyzed, the need for students to acquire knowledge about the classification of cosmetic products, the mechanisms of action of assets, the influence of auxiliary substances on achieving a given level of action that ensures the planned cosmetic effect, and approaches to the development of the composition and technology of cosmetic products, which forms professional competencies of a domestic pharmacist-cosmetologist specialist, who must be competitive in the professional environment ‒ the public health care system. Motivation of students of higher education by mastering the material content of the normative component, obtaining high results during the control measures of knowledge assessment confirmed the students' sufficient assimilation of theoretical knowledge and acquisition of practical skills that help to achieve the planned goals and tasks that form the program learning outcomes that are the basis of the practical tasks of a modern pharmacist-cosmetologist, and possibly future scientist. The analysis of teaching experience (approaches, content, hours) of mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» was carried out and it testifies to that the general and classroom volume of hours, the educational component structure, it’s thematic content are able to form the necessary theoretical knowledge, and practical skills are acquired during industrial practice of educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» which make professional competence of the future employee, making and expanding his employment opportunities. The place of employment can be not only pharmacies, but also cosmetology establishments and perfumery and cosmetic enterprises that meet the request of employers
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малюванчук С. В.
Назва : Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Peculiarities of pharmaceutical faculty students` self-education while studying pharmacognosy in ivano-frankivsk nation
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 156-159 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Проаналізувати ефективність та необхідність самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія», враховуючи її переваги та недоліки. Матеріали і методи. Самостійна аудиторна робота студентів, формування фахових навичок і вмінь, що сприяють підготовці добре підготовлених спеціалістів. Результати. Відповідно до «Положення про організацію освітнього процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті» одним з засобів засвоєнням студентами навчального матеріалу є самостійна робота студентів, (аудиторна та позааудиторна). Якісна та професійна підготовка фармацевтичних кадрів передбачає формування у студента навичок самостійної роботи та займає ключове місце. Здатність до самостійного навчання є також однією з складових кредитно-модульної системи. В зв’язку з останніми подіями в світі та Україні фармацевтичний ринок праці вимагає фахівців, які мають не тільки достатній рівень теоретичних знань, але й володіють практичними навичками. Для цього необхідно допомогти студентам якісно, професійно, методично організувати самостійну роботу, використовуючи різні технології навчання. Серед яких має місце метод «перевернутого навчання» / «перевернутого класу» (flipped classroom). Здатність студента працювати самостійно вимагає наступних професійних якостей та м’яких навичок «soft skills»: вміння логічно мислити, концентруватися, продуктивно використовувати час та отриманні знання. У статті висвітлено деякі особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія» студентами ІІІ курсу другого професійно - освітнього рівня навчання за освітньо-професійною програмою «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» та доведено, що систематична самостійна робота необхідна при навчанні студентів, що дає можливість послідовно, системно та повному обсязі здобувати необхідні знання та навички, дозволяє студентові самостійно підвищувати рівень знань та бути готовим до практичної роботи в майбутній професії [1]. Висновки. Важливим інструментом оптимізації самостійної роботи є робота над практичними навичками, які є важливою і однією з ключових складових при вивченні дисципліни. Необхідними засобами самостійної роботи студентів є забезпечення якісними та повноцінними методичними матеріаламиTo analyze the effectiveness and necessity of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy", taking into account its advantages and disadvantages. Materials and methods. Independent classroom work of students, formation of professional skills and abilities, which contribute to the preparation of well-trained specialists. Results. According to the "Regulations on the organization of the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University", one of the means of students' assimilation of educational material is independent work of students (auditory and extra-auditory). High-quality and professional training of pharmaceutical personnel involves the formation of the student's independent work skills and occupies a key place. The ability to self-study is also one of the components of the credit-module system. In connection with recent events in the world and in Ukraine, the pharmaceutical labor market requires specialists who not only have a sufficient level of theoretical knowledge, but also possess practical skills. For this, it is necessary to help students to organize independent work in a qualitative, professional, and methodical manner, using various learning technologies. Among them is the "flipped classroom" method. A student's ability to work independently requires the following professional qualities and soft skills: the ability to think logically, concentrate, use time productively, and acquire knowledge. The article highlights some features of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy" by students of the III year of the second professional-educational level of education under the educational-professional program "Pharmacy, industrial pharmacy" of the field of knowledge 22 "Health care" specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" and it has been proven that systematic independent work is necessary in the education of students, which makes it possible to consistently, systematically and fully acquire the necessary knowledge and skills, allows the student to independently increase the level of knowledge and be ready for practical work in the future profession [1]. Conclusions. An important tool for optimizing independent work is work on practical skills, which are important and one of the key components when studying a discipline. Providing high-quality and complete methodical materials is a necessary means of students' independent wor
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ancheva I. A., Gladchuk I. Z., Mokriienko E. M., Movlyanova N. V., Lazor N. V.
Назва : Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology»
Паралельн. назви :Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології»
Місце публікування : Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19 (Шифр РУ16/2023/5)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high resultСьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханюков О. О., Смольянова О. В.
Назва : Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Ways to increase motivation for studying among foreign medical students in a clinical department
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 186-192 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Серед основних факторів, що впливають на привабливість закладу вищої медичної освіти на міжнародному ринку, є задоволеність країни замовника результатами навчання. Останні визначаються за рівнем оволодіння випускником необхідними компетентностями, і серед них фахові - які студент опановує на клінічних кафедрах - займають чільне місце і є визначальними для професії. А набуття здобувачем зазначених у програмі компетентностей залежить, поміж іншого, від достатньої його мотивації. Було доведено, що мотивація до навчання здобувачів вищої медичної освіти (ВМО) змінюється під дією різних чинників. Саме тому метою дослідження було за результатами огляду літератури встановити фактори, які в іноземних здобувачів ВМО впливають на мотивацію до вивчення клінічної дисципліни, а також визначити шляхи її підвищення. При опрацюванні літературних джерел встановлено, що для підтримання достатнього рівня мотивації до навчання необхідне розуміння специфічних потреб студентів-медиків з інших країн і створення середовища, яке сприяє навчанню та розвитку. Серед напрямів роботи як викладача, так і закладу освіти, для підвищення мотивації до вивчення клінічної дисципліни в іноземних здобувачів ВМО виділено наступні: необхідність мовної підтримки, забезпечення набуття полікультурної компетентності, сприяння розвитку почуття зв’язку в групі, встановлення чітких навчальних цілей, регулярне забезпечення конструктивного зворотного зв'язку, покращення доступу до отримання клінічного досвіду, призначення наставника або тьютора, підкреслення значущості клінічної дисципліни, надання прикладів ролевих моделей, залучення до участі в дослідницьких проектах, акцентування уваги на необхідності фізичного й психічного благополуччяDuring the last decade, there was a constant increase in the share of foreign medical students in Ukrainian higher education institutions. But this trend was disrupted due to military aggression by the Russian Federation. Therefore, the institutions of higher medical education in Ukraine faced an urgent problem – to increase their attractiveness to foreign applicants now and restore the demand for educational services in the future. Among the main factors influencing the attractiveness of a higher education institution on the international market is the satisfaction of the customer's country with the results of training. The latter are determined by the level of the graduate's mastery of the necessary competencies. And among them, professional ones – which are acquired at clinical departments – have a crucial place and are decisive for the profession. It is important to note that motivation is one of the predictors of competencies acquisition. It has been proven that the inspiration for studying in medical students changes due to various factors. Their understanding will allow teachers and educational institutions to affect them to promote the development of positive motivation to study a clinical discipline in foreign learners. That is why the aim of the study was, based on the literature review, to establish the factors that influence the motivation to study a clinical discipline among foreign medical students, as well as to determine the ways to increase it. Results. When studying literary sources, it was found that one of the motivation models widely used in education is the self-determination theory, according to which there are three its key components: autonomy, competency, and relatedness (a sense of connection with others in the group). These three components interact and influence each other, forming the motivation to study the discipline. When students feel independent, consider themselves competent in their abilities, and have a supportive social environment, their motivation increases. To create positive motivation in foreign learners at the clinical department, it is necessary to understand their needs and make an environment that supports learning. And the strategies to implement this should target both changes on the organization's part and the impact on the individual student. Some of the interventions are specific to foreigners, while others do not differ from those used in all students, but this does not make them any less valuable. To increase motivation to study the clinical discipline in foreign medical students, the following directions of work were identified: to provide language support, ensure the acquisition of multicultural competence, foster the development of a sense of connection in the group, set clear learning objectives, regularly provide constructive feedback, improve access to clinical experience, appoint a mentor or tutor, emphasize the importance of clinical discipline, give examples of role models, involve in research projects, accentuate on the need for physical and mental well-being. It is important to remember that each student is unique and their motivations may differ from those of others. Regular feedback from international medical students and responsiveness to their needs and concerns is critical to creating an environment that fosters motivation to study a clinical discipline
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батіг В. М., Митченок О. В., Митченок М. П., Глущенко Т. А., Батіг І. В.
Назва : Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків
Паралельн. назви :Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132 (Шифр БУ5/2023/27/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльностіThe article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук С. П., Батрановська С. О., Копчук Т. Г., Унгурян Т. М., Каспрук Н. М.
Назва : Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків
Паралельн. назви :Studying the subject «side effects of drugs» – an essential component of forming the fundamentals of rational pharmacotherapy in medical students
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 98-103 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВ ПОБОЧНОГО ДЕЙСТВИЯ СИСТЕМЫ УЧЕТА -- ADVERSE DRUG REACTION REPORTING SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY
Анотація: Предмет «Побічна дія ліків» є важливим складником ґрунтовної підготовки студентів- медиків спеціальності «Медицина», оскільки дозволяє майбутнім медичним фахівцям розширити та удосконалити знання з фармакології, поглибити розуміння побічних ефектів лікарських засобів та заходи їх профілактики, закласти основи раціональної фармакотерапії. Завдяки належному рівню знань етіології, механізмів розвитку, проявів побічних реакцій, що спричинені лікарськими засобами, та шляхів їх усунення сучасний лікар стане запорукою безпечної та раціональної терапії пацієнтів, зміцнення здоров’я населення та профілактики самолікування, разом з тим залишаючись надійною ланкою у проведенні об’єктивного аналізу будь-якого випадку побічної реакції при застосуванні лікарських засобів та безпомилковому встановленні причинно- наслідкового зв’язку її виникненняThe subject «Side eff ects of drugs» is an important component of the thorough training of medical students in the specialty «Medicine», as it allows future medical specialists to expand and improve their knowledge of pharmacology, deepen their understanding of the side eff ects of drugs and their prevention measures, and lay the fundamentals of rational pharmacotherapy. Thanks to the appropriate level of knowledge of etiology, mechanisms of development, manifestations of adverse reactions caused by drugs, and ways to eliminate them, a modern physician will become a guarantee of safe and rational therapy of patients, strengthening the health of the population and prevention of self-medication, while remaining a reliable link in the conduction of objective analysis of any case of an adverse reaction during the use of medications and an unerring establishment of the cause-and-eff ect relationship of its occurrence
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матейко Г. Б., Матвісів М. В., Пилюк І. І., Горбаль Н. Б.
Назва : Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Use of case method in teaching the discipline "Children infectious diseases"
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 160-163 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ДЕТСКИЕ ИНФЕКЦИИ -- CHILDHOOD INFECTIONS
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
КОМБИНИРОВАННОЕ ЛЕЧЕБНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- COMBINED MODALITY THERAPY
Анотація: Кейс-метод є інтерактивним методом навчань, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності, сприяє розвитку клінічного мислення в студентів, дозволяє проводити аналіз і діагностику проблеми та вміло її вирішувати. В статті описано розроблений структурований кейс-метод для використання на практичних заняттях при вивченні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» для студентів 6-ого курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В представленому кейсі викладено клінічну ситуацію з конкретними даними пацієнта для оцінки знань і вмінь студентів. При вирішенні таких кейс-задач на практичних заняттях студенти поглиблюють та розширюють знання про причини розвитку тих чи інших захворювань у дітей. Вдосконалюють здатність оцінки і аналізу ситуаційних критеріїв, вміння складати алгоритм діагностики і дифдіагностики і обирати тактику лікування. Такий метод навчання дозволяє студентам на основі власного досвіду формулювати висновки, застосовувати на практиці одержані знання, мати власний погляд на проблему, представлену в кейсі, а також активно формувати комунікативні та творчі здібностіThe case method is an interactive training tool that allows bringing the learning process closer to real practical activity, promotes the development of clinical thinking in students, it allows them to analyze and diagnose a problem and solve it effectively. The designed structured case study is described in the article. It is used for practical classes on the discipline "Children infectious diseases" for the 6th-year students of the medical faculty of the Ivano-Frankivsk National Medical University. A clinical situation with specific patient data is demonstrated in the case study for assessing students' knowledge and skills. When solving such cases in practical classes, students deepen and expand their knowledge about the causes of various diseases in children. They improve the ability to assess and analyze situational criteria. Students also improve their ability to compile a diagnostic and differential diagnosis algorithm and choose treatment tactics. This learning method allows students to formulate conclusions based on their own experience, apply the acquired knowledge in practice, have their own perspective on the problem presented in the case study, and also actively form communicative and creative skills
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власенко О. М., Микитенко П. В., Кучеренко І. І.
Назва : Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 16-17 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична освіта
Анотація: Комунікації та й загалом, система взаємовідносин між викладачем та студентом може розглядатись як один із основних інструментів побудови освітнього процесу. Актуальність вирішення проблем комунікацій, сьогодні, є гострою як ніколи. Зазначимо, що за час карантинних заходів, які тривали майже два роки, в університеті було реалізовано інформаційно-освітнє середовище, використання якого покликане об’єднати всіх учасників освітнього процесу та забезпечити потреби як викладачів, так і студентів у навчальних ресурсах і матеріалах. Однак виклики сьогодення, які постали після повномасштабного вторгнення країни агресора, перед медичною системою освіти потребують ґрунтовного аналізу освітнього процесу та відповідно зумовлюють до пошуку нових адекватних педагогічних підходів. Комунікація окрім передачі даних в часі і просторі від реципієнта до комуніканта (викладач - студент) є системою взаємовідносин та спілкування між основними учасниками осітнього процесу. Тому доцільне дослідження не тільки на предмет: за допомогою яких цифрових технологій здійснюється комунікація під час змішаного навчання, а й самого характеру комунікації між викладачем та студентами. Мета: Дослідження комунікативних аспектів у системі вищої медичної освіти, а також визначення психологічних особливостей міжособистісної взаємодії викладачів та студентів медичного університету
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук О. Є., Бойко Ю. М.
Назва : Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 47 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Анотація: Інформаційні технології в даний час впроваджені практично в усі сфери охорони здоровя. Зараз не можна собі уявити життя без зв’язку, швидкісного інтернету, комп’ютерних мереж та новітніх освітніх платформ. Особливо актуальним це стало у закладах освіти, безспосередньо в медичних університетах, коледжах під час введення надзвичайної ситуації в країні. Мета: Доведення необхідності використання ІТ технологій у навчанні в медичних університетах під час воєнного стану, як єдино можливих способів онлайн комунікації
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Кучер С. В.
Назва : Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)
Паралельн. назви :New times – new challenges (features of medical education in new realities)
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 136-141 (Шифр МУ7/2021/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Еволюційно кора головного мозку, діяльність якої пов’язують зі свідомістю, сформувалася піз-ніше. Тобто вона виникла як нова частина мозку, необхідна для розширення його функцій. А тому не вона керує мозком, а навпаки, він доручає їй певні функції і надає відповідну інформацію у відповід-ній формі і насправді дуже далекій від реальності
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Паралельн. назви :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слободянюк Л. В., Марчишин С. М., Савич А. О.
Назва : Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету
Паралельн. назви :Formation of the modern concept of teaching the selective discipline "phytotherapy" for the students of pharmaceutical faculty
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 58-63 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті викладено основні методичні підходи до викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання зі спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки та підготовки до практичних занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс забезпечений мультимедійними презентаційними матеріалами з шести тем і також проводяться з використанням гербарію лікарських рослин, таблиць, зразків лікарської рослинної сировини та лікарських засобів рослинного походження. Вибіркова дисципліна включає вісімнадцять практичних робіт, які передбачають теоретичне та практичне навчання магістра фармації основним видам професійної діяльності в сфері лікарських засобів рослинного походження та вимагає вирішенню ряду завдань. Майбутній фахівець повинен уміти заготовляти, висушувати сировину, доводити її до стандартного виду, переробляти в різні лікарські засоби та проводити їх аналіз. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу.The article adduces the main methodological approaches to teaching the elective discipline "Phytotherapy" of full-time students of the Faculty of Pharmacy in the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" are analyzed. The basic tasks of the higher school are the training of specialists with deep knowledge of fundamental and applied disciplines and are to apply this knowledge creatively to solve various tasks. The developed discipline includes courses of lectures, methodical instructions, and preparation for practical works classes, which are available in the Moodle system. The lecture course is presented in the form of multimedia presentations of six topics and is also conducted using a herbarium of medicinal plants, tables, samples of medicinal plant raw materials, and herbal medicines. The elective course includes eighteen practical works, which provide theoretical and practical training of the Master of Pharmacy in the main professional activities in the field of herbal medicines and requires a number of tasks. The future specialist must be able to harvest, dry raw materials, bring them to a standard form, process them into various drugs, and analyze them. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яременко О. Б., Добрянський Д. В., Тарченко І. П., Меліксетян А. В., Федьков Д. Л.
Назва : Досвід впровадження новітнього інтерактивного формату проведення лекційних занять на клінічних кафедрах і ставлення до них студентів
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 2. - С. 45-51 (Шифр МУ10/2021/26/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
Анотація: Сучасна модель освіти вимагає від викладача переходу на нові методи навчання. Преподаватель перестає бути основним джерелом інформації, а перетворюється в організатора освітньої діяльності і повинен реалізовувати компетентнісний підхід у навчанні. З цією метою в Національному медичному університеті імені А.А. Богомольца внедряются новіші навчальні методики і змінюється формат проведення лекційних занять. Зміна формату лекцій у медичному вузі і, зокрема, використання сучасних лекційних навчальних технологій є важливою умовою підвищення якості підготовки майбутніх лікарів. Как показывает опыт Национального медицинского университета имени А.А. Богомольця, вони дозволяють перетворити традиційні лекції на інтерактивні заняття з підвищеною зацікавленістю в них студентів, забезпечити більш активне сприйняття матеріалу, в тому числі із-за можливості діалогу лектора зі студентами. В статті наведені результати опитувань 387 студентів, які були проведені на кафедрі внутрішньої медицини №3, а також узагальнена інформація по Національному медичному університету імені А.А. Богомольця за оцінками студентів зміни формату лекційних занять і впровадження нових методів навчання. Згідно з результатами анкетування, більшість студентів довільні якості оновленого формату лекцій на кафедрах терапевтичного профілю. Окремо проведено аналіз основних характеристик лекцій, на які необхідно звернути увагу викладачам для підвищення якості лекційних занять. На думку студентів, кращими характеристиками лекцій є актуальність, доступність матеріалу, структурованість і лаконізм, інформативність, інтерактивність, використання відеоматеріалів, практична спрямованість матеріалу, достатня кількість візуальних матеріалів, можливість вести діалог з лектором. Студенти вважають, що традиційний контроль за відвідуванням нецелесоподібний, більшість респондентів були сторонниками вільного відвідування лекцій
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перевізник Б. О.
Назва : Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи
Паралельн. назви :Formation and organization of center for medical simulation of Harvard medical school
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 39-43 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: Симуляційне навчання в медицині є прогресивним кроком вперед у процесі підготовки кваліфікованих медичних кадрів. Розвиток даного прикладного напрямку медичної освіти триває з 18 століття, коли були вперше розроблені засоби для симуляції в освіті. Дана стаття описує ключові аспекти становлення симуляційних методів навчання, їх поступовий розвиток, теперішній стан та діяльність на прикладі одного з перших та на даний час найбільш провідних центрів медичної симуляції, що розташований на базі медичної школи ГарвардуSimulation training in medicine is a progressive step forward in the process of training of qualified medical providers. The development of this applied learning has been lasting since 18th century when first devices for simulation with educational purposes were firstly developed. This article describes key aspects of formation of simulation training methods, their gradual development, current state and activity based on one of the first and until nowadays top-ranking center for medical simulation that is located at Harvard Medical School
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герасимчук П. О., Павлишин А. В., Фіра Д. Б.
Назва : Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії
Паралельн. назви :Implementation of innovative technologies of teaching at the department of general surgery
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 17-22 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: В статті наведені основні відомості про організацію навчання на кафедрі загальної хірургії з впровадженням новітніх технологій навчання по хірургічній спеціальності. Внаслідок проведеного аналізу автори прийшли до висновків, що відпрацювання теми занять з використанням новітніх інтерактивних технологій, та в умовах максимально наближених до клінічних, дозволяє студентам відпрацювати та оволодіти відповідними практичними навичками по обстеженню та наданню медичної допомоги хворим при загальнохірургічних захворюваннях, з формуванням клінічного мислення та відповідних професійних компетентностейThe article provides basic information about the organization of teaching at the Department of General Surgery with the introduction of the latest teaching technologies in the surgical specialty. As a result of the analysis, the authors came to the conclusion that working out the topic of classes using the latest interactive technologies, and in conditions as close as possible to clinical, allows students to develop and master relevant practical skills in examining and providing care to the patients with general surgical diseases, with the formation of clinical thinking and relevant professional competencies
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данилевич Ю. О., Наумова Л. В., Мілевська-Вовчук Л. С.
Назва : Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі
Паралельн. назви :The part of information and communication technologies in the educational process
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті розглянуто провідні стратегії організації навчання студентів в умовах дистанційного викладання на практичних кафедрах Тернопільського національного медичного університетуВпровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, на практичних заняттях з терапії, сприяє більш повному оволодінню системою знань та вмінь, розвиває творчу спрямованість пізнавальної діяльності студентів, забезпечує об’єктивний самоконтроль і самоперевірку отриманих знань, допомагає формуванню відповідних професійних компетентностей та особистісних якостей, дозволяє викладачам забезпечити диференційований підхід у навчанні. У роботі проаналізовано доступні інтерактивні методики та форми навчання, узагальнено найоптимальніші способи, форми і методи оцінювання роботи студентів на онлайн-платформах, доступних у даний час. Автори стверджують, що педагогічні підходи до викладання постійно вимагають пошуку новітніх засобів, які здатні принести в навчальний процес елемент новизни, підвищити інтерес здобувачів вищої освіти, особливо в період карантинуThe article considers the leading strategies of the organization of students’ education in the conditions of distance teaching at the practical departments of I. Horbachevsky Ternopil National Medical UniversityIntroduction of information and communication technologies in the educational process, in classes of practical therapy, promotes a fuller mastery of the system of knowledge and skills, develops creative orientation of students’ cognitive activity, provides objective self-control and self-examination of knowledge, helps to form relevant professional competencies and personal qualities and allows teachers to provide a differentiated approach in learning
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O.
Назва : Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology
Паралельн. назви :Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this articleАналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шанайда М. І.
Назва : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Паралельн. назви :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмеженьAnalysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bondarenko S. V., Pylypyshyn O. I., Sopiha M. O.
Назва : Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration
Паралельн. назви :Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 74-79 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: The article attempts to reflect the modern content of educational services in obtaining medical education in higher education institutions, which will reflect the nature of economic and social development of Ukraine and is designed to change primarily the paradigm of higher medical education. The definition of requirements for the future specialist, new standards based on the competence approach and sharing the philosophy of interdisciplinary integration are outlinedУ cтатті зроблено спробу відображення сучасного змісту надання освітніх послуг при здобутті медичної освіти у ЗВO, який буде відображати характер економічного та соціального розвитку України і покликаний на зміну передовсім парадигми вищої медичної освіти. Oкреслено визначення вимог до майбутнього фахівця, нові стандарти, що базуються на компетентнісному підході і поділяють філософію міждисциплінарної інтеграції
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моцюк Ю. Б.
Назва : Особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни "клінічна практика" студентами v курсу зі спеціальності лікувальна справа на кафедрі акушерства та гінекології ім. І.Д. Ланового [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 126-130 (Шифр АУ50/2021/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)