Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Т. М., Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Назва : Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології
Паралельн. назви :Clinical setting modeling – standard of doctors’ simulative learning program at the department of neonatology
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 12-18 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РЕАНИМАЦИЯ -- RESUSCITATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті розглядаються сучасні принципи та методика симуляційного навчання лікарів шляхом моделювання клінічних ситуацій та відповідне матеріальне і методичне забезпечення виконання практичних навиків первинної реанімації новонароджених згідно з вимогами LICOR 2015 р.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яголковский С. Р.
Назва : Инновационность и трансформационное лидерство в условиях образовательного процесса в вузе
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 19-30 (Шифр 81929/2014/6)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крицька Г. А., Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Назва : Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін
Паралельн. назви :Prospects and difficulties of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 33-36 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін. Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти. Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору і розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу професійної підготовки лікарів. Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Назва : Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії
Паралельн. назви :Methodological and logistic support of the learning process at the department of medical biochemistry
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 28-32 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми розвитку патологічного процесу. Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях. Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків. Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрогомерецька О. І., Курилів Г. М., Мигович В. В.
Назва : Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології
Паралельн. назви :Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куликова Т. И., Декина Е. В.
Назва : Комплексная образовательная программа «Психологическая культура студента-психолога»
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 5-48 (Шифр 81929/2013/2)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фомин А. Е.
Назва : Конструирование в структуре педагогической деятельности и психологическая подготовка педагогов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 3-18 (Шифр 81929/2014/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ ПО ВЫБОРУ ПРОФЕССИИ -- VOCATIONAL GUIDANCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілащук Т. О., Мікулець Л. В.
Назва : Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб
Паралельн. назви :Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Разумний Р. В.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів
Паралельн. назви :The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гудима А. А.
Назва : Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему
Паралельн. назви :Nursing in Ukraine in XXI century – view of a problem
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 120-123 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено сучасне бачення розвитку медсестринства в Україні з позицій вимог, які диктує суспільство, щодо якості надання медичних послуг. Показано доцільність широкого впровадження симуляційного навчання в медицині як складової підготовки високоякісного медичного персоналу середньої ланки. Сучасна система освіти володіє низкою традиційно сформованих дидактичних методів і прийомів, однак у сучасних умовах цього недостатньо. Широке впровадження високотехнологічної медицини, у якій виникають нові принципи і правила діагностично-лікувального процесу, вимагає від фахівця значно ширшого спектра знань і вмінь, що стирає грані між традиційним розподілом праці в системі “медична сестра – фельдшер – лікар”. Висновок. У цих умовах слід пам’ятати, що робота в центрі симуляційного навчання вимагає від викладача додаткових знань і вмінь, постійної активної місії на занятті. Тому в ряді країн співвідношення педагогічного навантаження викладача у центрі симуляційного навчання до рутинного викладання становить 1:3
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громова А. М., Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Назва : Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології
Паралельн. назви :The role of role-playing games in the study of obstetrics and gynecology
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 117-119 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рольова гра
Анотація: Рольова гра – це метод, при якому, у процесі навчання, учасники, за допомогою прийняття на себе певної ролі, перевтілюються, активно діють і відтворюють при цьому клінічну ситуацію. Студенти в таких умовах виявляють свої аспекти лікарської поведінки, особливості роботи в команді. За допомогою викладача критично аналізують помилки, навчаються більш ефективного способу праці й тренуються у вдосконаленні своїх практичних навичок. З метою закріплення знань, які студент отримує в процесі лекційних, практичних занять самостійної роботи з теми «Післяпологові кровотечі», розроблений сценарій рольової гри з даної теми. Кожен учасник гри виконує свої функціональні обов’язки згідно з алгоритмом надання медичної допомоги при післяпологових кровотечах, коментуючи свої дії показом практичних навичок і теоретичними відповідями. Виновок. Застосування рольових ігор при навчанні дозволяє максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльності, урахувати реалії, ухвалювати розв’язки в умовах конфліктних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, розбудовувати в учасників гри колективізм і почуття команди, одержувати результати за досить обмежений час
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова О. І., Чугу Т. В.
Назва : Викладання розділу "Організація та методика проведення гігієнічного навчання й виховання в організованих дитячих колективах" з використанням сучасних педагогічних технологій
Місце публікування : Современная стоматология. - 2012. - № 5. - С. 118-121 (Шифр СУ4/2012/5)
Предметні рубрики: Профилактическая стоматология-- обуч
Образования технология
Ротовой полости гигиена-- дети
Детская стоматология-- обуч
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хетагурова А. К., Пальцева Е. М., Руанет В. В.
Назва : Использование нейросетевых технологий в образовательном процессе
Місце публікування : Российский медицинский журнал. - 2009. - № 3. - С. 3-6 (Шифр РР18/2009/3)
Предметні рубрики: Нейронные сети (компьютер)-- тер прим
Образования технология
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулейман М. М.
Назва : Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу
Паралельн. назви :Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс-метод
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потапов В. О., Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Назва : Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів
Паралельн. назви :The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Господарський І. Я.
Назва : Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер
Паралельн. назви :Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандартизований пацієнт
Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артьоменко В. В., Носенко В. М.
Назва : Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Паралельн. назви :The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савин Е. Ю., Фомин А. Е.
Назва : Когнитивная психология образования: аудитория как лаборатория
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 67-83 (Шифр 81929/2013/3)
MeSH-головна: КОГНИТИВНАЯ НАУКА -- COGNITIVE SCIENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОЦЕНОЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EVALUATION STUDIES
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соннік Н. Б.
Назва : Значення навчальних технологій при опануванні клінічної дисципліни «Оториноларингологія»
Місце публікування : Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2014. - № 3. - С. 91-93 (Шифр ЖУ4/2014/3)
MeSH-головна: ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коркмазов М. Ю., Зырянова К. С., Дубинец И. Д., Корнова Н. В.
Назва : Оптимизация педагогического процесса на кафедре оториноларингологии
Місце публікування : Вестник оториноларингологии. - 2014. - № 1. - С. 82-85 (Шифр ВР37/2014/1)
MeSH-головна: ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)