Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Назва : Cognitive features of pedagogical communication
Паралельн. назви :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O.
Назва : Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology
Паралельн. назви :Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this articleАналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василюк В. М.
Назва : Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час
Паралельн. назви :Scientific and methodological support of educational process in 1805-1833 in Kremenets secondary school (lyceum) in class hours and after-classes
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 110-115 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ БЕЗ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕННОЙ ПРОФЕССИИ -- EDUCATION, NONPROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Освіта молоді – це майбутнє його народу. Програма й система навчання Волинської гімназії та ліцею, згідно з рекомендаціями Тадеуша Чацького і Гуго Коллонтая, у перших класах передбачали вивчення класичних та навчання іноземних мов. З метою розвитку учня програма була складена так, щоб у першу чергу розвивалася памʼять, яка є фундаментом у пошуку майбутніх знань. На вищому рівні, тобто на курсах, переважало вивчення предметів, які вимагали не стільки памʼяті, скільки мислення. Розвивалися також здібності (таланти)Тексти лекцій складали самі викладачі, учні (студенти) записували ці тексти (конспекти) у свої зошити під час читання текстів лекцій чи дискусій (семінарів). Бібліотека була забезпечена літературою в достатній кількості, а викладацький склад – європейськими професорамиThe education of the younger generation is evidently the future of the nation. According to Tadeusz Czacki and Hugo Kollontai instructions the curriculum and the system of education in junior forms at the Volyn Grammar School (Gymnasium)provided the learning of classics and foreign languages mainly. The curriculum was compiled in such a way that it could develop a child’s memory first of all which still remains the basis for the search of knowledge-to-beThe instructors and professors prepared the lectures themselves, the pupils had to write the main statements and notions down into their compendia and notebooks in the process of listening. The library was provided with a sufficient amount of literature, and the teaching staff – European professors
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Паралельн. назви :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bondarenko S. V., Pylypyshyn O. I., Sopiha M. O.
Назва : Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration
Паралельн. назви :Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 74-79 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: The article attempts to reflect the modern content of educational services in obtaining medical education in higher education institutions, which will reflect the nature of economic and social development of Ukraine and is designed to change primarily the paradigm of higher medical education. The definition of requirements for the future specialist, new standards based on the competence approach and sharing the philosophy of interdisciplinary integration are outlinedУ cтатті зроблено спробу відображення сучасного змісту надання освітніх послуг при здобутті медичної освіти у ЗВO, який буде відображати характер економічного та соціального розвитку України і покликаний на зміну передовсім парадигми вищої медичної освіти. Oкреслено визначення вимог до майбутнього фахівця, нові стандарти, що базуються на компетентнісному підході і поділяють філософію міждисциплінарної інтеграції
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пішак В. П., Кривчанська М. І., Захарчук О. І., Черновська Н. В.
Назва : Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення
Місце публікування : Актуальні проблеми медицини, фармації та біології. - 2014. - № 7. - С. 74-79 (Шифр AУ31/2014/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Karatieieva S. Yu., Plesh I. A., Muzyka N. Ya., Kshanovska G. I., Antoniv A. A.
Назва : Practical classes with foreign students in the surgical department
Паралельн. назви :Особливості викладання практичних занять іноземним студентам в умовах хірургічного відділення
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 176-178 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ХИРУРГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- SURGERY DEPARTMENT, HOSPITAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Анотація: Presenting methods of improving practical classes with foreign students. During the testing of students in practical classes on surgical disciplines, one can use the discussion of a clinical case, approval, preservation of students’ own thoughts, discussion with the teacher, development and acquisition of practical skills; all these measures greatly improve the acquisition of material on this topic of classesПредставлено методи вдосконалення практичних занять з іноземними студентами. Під час тестування студентів на практичних заняттях з хірургічних дисциплін можна скористатися обговоренням клінічного випадку, затвердженням, збереженням власних думок студентів, обговоренням з викладачем, розробкою та відпрацюванням практичних навичок; всі ці заходи значно покращують знання матеріалу за темами занять
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savolyuk S. I.
Назва : Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 187-189 (Шифр ВУ80/2015/19/1)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ancheva I. A., Gladchuk I. Z., Mokriienko E. M., Movlyanova N. V., Lazor N. V.
Назва : Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology»
Паралельн. назви :Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології»
Місце публікування : Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19 (Шифр РУ16/2023/5)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high resultСьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mandzii T. P., Kucheriavyi Yu. M., Ragrina Z. M., Grytsyk A. R., Popadynets O. G.
Назва : The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions
Паралельн. назви :Використання інформаційно-освітнього середовища у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 93-98 (Шифр АУ50/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Lately the distant education has started to be popular within the educational sector. From 2014 onward, the most common searches on Google includes a variety of phrases winch connects to a completion of higher education. A new• type of education called «Open education» includes continuity, equal access and personal orientation forms offered to the studentsThe questionnaires were designed to survey all types of students in both part time and full-time studies. Further the questions were designed to target these two particular groups for a statistical comparison. This activity correlates to another monitoring tool which has been connected to student class activity and module grade achievements which has been reviewed by teachers and lecturers. Although materials and training is checked constantly by tutors in order to comply with the Ukrainian educational legislation. After analysing the results undertaken from the survey, a clear distinction has been made between full time students who are more likely to use Microsoft Office 365 and SharePoint in comparison to part time studentsОстаннім часом все більшої популярності набуває дистанційна освіта: ще в 2014 році на сторінці Google найчастішим пошуковим питанням була повна вища освіта. Розвиток освіти на основі принципів наступності, рівного доступу, особистісної орієнтації формує концептуально нову модель освіти - «Відкрита освіта». Тому виникає проблема використання відповідних сучасних освітніх технологійПроаналізувавши форми навчання та знань студентів щодо використання матеріалів, представлених їм у Microsoft Office 365 та SharePoint, звичайно, можна стверджувати, що студенти денної форми навчання частіше використовують сайт для підготовки для пар і тестування навіть вдома
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бірюков В. С.
Назва : Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 11-13 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- организ
Образования технология
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Філімонов В. І., Гончарова Н. Г., Бессараб Г. І.
Назва : Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Образования технология
Физиология-- обуч
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрогомерецька О. І., Курилів Г. М., Мигович В. В.
Назва : Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології
Паралельн. назви :Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денефіль О. В., Сатурська Г. С., Потіха Н. Я.
Назва : Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 45-47 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інноваційні технології у фармацевтичній освіті
Місце публікування : Фармацевт-практик. - 2015. - № 4. - С. 28-30 (Шифр ФУ17/2015/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіт О. М., Боб А. О., Жуковський В. С.
Назва : Інтегративні аспекти вивчення виразкової хвороби шлунка при створенні навчально-методичних матеріалів
Місце публікування : Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Образования технология
Желудка язва-- обуч
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моісеєнко Р. О., Толстанов О. К., Вороненко В. В., Фещенко І. І. , Волосовець О. П. , П’ятницький Ю. С. , Баранніков К. В. , Вітенко І. С. , Мельник І. В.
Назва : Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 6-10 (Шифр МУ7/2012/2)
Предметні рубрики: Образования технология
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Неруш П. О., Родинський О. Т., Мозгунов О. В., Демченко О. М.
Назва : Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 16-17 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Хирургия-- обуч
Образования технология
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лембрик І. С.
Назва : Інтерактивні засоби навчання у викладанні дисципліни «Педіатрія», як приклад особистісно-діяльнісного підходу в освіті
Місце публікування : Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2016. - Т. 9, № 1. - С. 49-53 (Шифр МУ94/2016/9/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)