Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология -- методы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Шевлюк Н. Н. Роль лекционной формы преподавания морфологических дисциплин в медицинском вузе в условиях перестройки высшего медицинского образования. История и современные проблемы/Н. Н. Шевлюк, А. А. Стадников // Морфология: Архив анатомии, гистологии и эмбриологии. -СПб.:Эскулап, 2012. т.Т. 142,N № 6.-С.87-90
|
>2.
| Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.86-88
|
>3.
| Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутрішніх хвороб/І. Р. Мисула, О. Й. Бакалюк, С. І. Сміян // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.25-26
|
>4.
| Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва, В. А. Одринський // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.73-74
|
>5.
| Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/А. І. Гоженко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.36-38
|
>6.
| Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, В. В. Бенедикт // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.93-95
|
>7.
| Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/Л. С. Годлевський, С. В. Калинчук, М. Р. Баязітов // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.91-93
|
>8.
| Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/І. І. Солонинко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.72-75
|
>9.
| Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.131
|
>10.
| Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.126
|
>11.
| Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/Л. М. Сеник // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.125
|
>12.
| Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.128
|
>13.
| Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, С. П. Турковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.129
|
>14.
| Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/Л. М. Сеник, Л. М. Корбут // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.127
|
>15.
| Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.130
|
>16.
| Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.27-30
|
>17.
| Святенко Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/Т. В. Святенко // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.35-38
|
>18.
| Рудина Л. М. Имидж-консалтинг как технология социального моделирования в высшей школе/Л. М. Рудина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.29-45
|
>19.
| Роль новых образовательных технологий в системе медицинского профессионального образования/К. Ш. Зыятдинов [и др.] // Медицина и Качество Жизни, 2012,N № 1.-С.21-23
|
>20.
| Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.32-34
|
|
|