Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология -- методы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| VII международная научно-практическая конференция «Личностно-профессиональное развитие педагога: традиции и инновации» Материалы конференции - 1 // Психология в вузе, 2012,N № 2
|
>2.
| VIII международная научно-практическая конференция «Личностно-профессиональное развитие педагога: традиции и инновации» Материалы конференции - 2 // Психология в вузе, 2012,N № 3.-С.1-122
|
>3.
| Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/О. П. Волосовець, О. Ф. Черній, О. Л. Ковальчук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.79-81
|
>4.
| Андрейчин С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб/С. М. Андрейчин, Н. А. Хабарова // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.27-29
|
>5.
| Биктагирова Г. Ф. проэктирование развития педагогической рефлексии преподавателя вуза/Г. Ф. Биктагирова // Психология в вузе, 2012,N № 2.-С.52-56
|
>6.
| Варданян Ю. В. Модель вузовской образовательной системы становления психологической компетентности педагога/Ю. В. Варданян, Т. А. Кильмяшкина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.5-16
|
>7.
| Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.97-98
|
>8.
| Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.99-100
|
>9.
| Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/Н. Г. Гончарова // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.101-102
|
>10.
| Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/Е. І. Сливко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.70-72
|
>11.
| Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/С. І. Климнюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.52-54
|
>12.
| Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/Ю. І. Губський [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.38-40
|
>13.
| Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії/П. П. Кузів, Н. З. Ярема, Л. П. Боднар // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.30-32
|
>14.
| Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.102-103
|
>15.
| Здоровьесберегающие возможности педагогических технологий/М. И. Степанова, З. И. Сазанюк, М. А. Поленова // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2012,N № 2.-С.52-55
|
>16.
| Зобнина Т. В. Некоторые аспекты применения археологического подхода к психологической подготовке студентов педагогического университета/Т. В. Зобнина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.17-28
|
>17.
| Имплантация опыта с прогнозируемым успехом: как это делается в Одессе // СтоматологИНФО, 2011,N № 12.-С.12-14
|
>18.
| Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/О. А. Кащенко, О. А. Шандра // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.108-109
|
>19.
| Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.16-20
|
>20.
| Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/О. В. Козаченко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.54-58
|
|
|