Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология -- методы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Люк X. Психологическое образование в Германии: история и современность/X. Люк, М. В. Волкова // Психология в вузе, 2011,N № 6.-С.27-41
|
>2.
| Куликова Т. И. Реатизация индивидуальной образовательной траектории студента-психолога в процессе изучения курсов по выбору/Т. И. Куликова // Психология в вузе, 2012,N № 1.-С.70-80
|
>3.
| Пахальян В. Э. Методологические основания и технология работы по освоению учащимися понятий предметной области (на примере подготовки практических психологов в системе дополнительного высшего образования)/В. Э. Пахальян // Психология в вузе, 2012,N № 1.-С.81-89
|
>4.
| Рудина Л. М. Имидж-консалтинг как технология социального моделирования в высшей школе/Л. М. Рудина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.29-45
|
>5.
| Мищенко Л. В. Гендерные структуры интегральной индивидуальности студентов в зависимости от их отношения к учебной деятельности/Л. В. Мищенко // Психология в вузе, 2008,N № 1.-С.6-24
|
>6.
| Варданян Ю. В. Модель вузовской образовательной системы становления психологической компетентности педагога/Ю. В. Варданян, Т. А. Кильмяшкина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.5-16
|
>7.
| Зобнина Т. В. Некоторые аспекты применения археологического подхода к психологической подготовке студентов педагогического университета/Т. В. Зобнина // Психология в вузе, 2008,N № 2.-С.17-28
|
>8.
| VIII международная научно-практическая конференция «Личностно-профессиональное развитие педагога: традиции и инновации» Материалы конференции - 2 // Психология в вузе, 2012,N № 3.-С.1-122
|
>9.
| Мельничкин С. П. Теоретико-педагогическое основание элементов организационно- педагогических условий подготовки преподавателей в университетах/С. П. Мельничкин // Психология в вузе, 2012,N № 2.-С.76-80
|
>10.
| VII международная научно-практическая конференция «Личностно-профессиональное развитие педагога: традиции и инновации» Материалы конференции - 1 // Психология в вузе, 2012,N № 2
|
>11.
| Биктагирова Г. Ф. проэктирование развития педагогической рефлексии преподавателя вуза/Г. Ф. Биктагирова // Психология в вузе, 2012,N № 2.-С.52-56
|
>12.
| Маралова Е. А. Современные тенденции развития образования в контексте профессионального дискурса/Е. А. Маралова // Психология в вузе, 2012,N № 2.-С.45-48
|
>13.
| Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.131
|
>14.
| Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.102-103
|
>15.
| Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/О. А. Кащенко, О. А. Шандра // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.108-109
|
>16.
| Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.130
|
>17.
| Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.126
|
>18.
| Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/Л. М. Сеник // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.125
|
>19.
| Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/Л. М. Сеник, Л. М. Корбут // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.127
|
>20.
| Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, С. П. Турковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.129
|
|
|