Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология -- методы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутрішніх хвороб/І. Р. Мисула, О. Й. Бакалюк, С. І. Сміян // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.25-26
|
>2.
| Андрейчин С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб/С. М. Андрейчин, Н. А. Хабарова // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.27-29
|
>3.
| Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії/П. П. Кузів, Н. З. Ярема, Л. П. Боднар // Медична освіта, 2003,N № 4.-С.30-32
|
>4.
| Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.16-20
|
>5.
| Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.27-30
|
>6.
| Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.33-35
|
>7.
| Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/В. П. Марценюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.40-42
|
>8.
| Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.49-51
|
>9.
| Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.64-66
|
>10.
| Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/М. І. Яблучанський, О. Ю. Бичкова, О. С. Проценко // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.69-70
|
>11.
| Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/В. В. Краснов // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.71-72
|
>12.
| Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва, В. А. Одринський // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.73-74
|
>13.
| Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/О. П. Волосовець, О. Ф. Черній, О. Л. Ковальчук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.79-81
|
>14.
| Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/В. Цимбалюк, М. Квасніцький, Б. Лузан // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.84-86
|
>15.
| Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.87-89
|
>16.
| Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/Л. С. Годлевський, С. В. Калинчук, М. Р. Баязітов // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.91-93
|
>17.
| Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, В. В. Бенедикт // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.93-95
|
>18.
| Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/М. А. Волошин [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.31-33
|
>19.
| Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.33-36
|
>20.
| Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/А. І. Гоженко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.36-38
|
|
|