Пошуковий запит: (<.>S=Обучение<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Bulyk R. Ye. Use of visualization tools in the educational process/R. Ye. Bulyk, O. V. Kushniryk // Клінічна та експериментальна патологія. -Чернівці, 2020. т.Т. 19,N № 3.-С.156-160
|
>2.
| Churpiy І. К. Features formation of professional morality and ethics in students of medical universities/І. К. Churpiy // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2016. т.Т. 20,N № 2.-С.477-479
|
>3.
| Doguet F. Развитие обучения торакальной и сердечно-сосудистой хирургии/F. Doguet, J. P. Bessou // Вестник хирургии им. И.И. Грекова, 2013,N № 4.-С.93-95
|
>4.
| Effective methods in foreign language teaching of medical students/N. I. Yelahina [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.48-54
|
>5.
| Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.129-135
|
>6.
| Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice /N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.89-95
|
>7.
| Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.64-68
|
>8.
| Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 1.-С.129-133
|
>9.
| Meilin S. Лечение актоаегином улучшает пространственное обучение и память после транзиторной ишемии головного мозга у крыс/S. Meilin, F. Machicao, M. Elmlinger // Клиническая фармакология и терапия. -М:Фарма Пресс, 2014. т.Т. 23,N № 4.-С.29-34
|
>10.
| Nazaruk V. L. Рriorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Рhysical therapy, еrgotherapy”/V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.80-84
|
>11.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.85-89
|
>12.
| Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.93-97
|
>13.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.55-61
|
>14.
| Sobczakl Krzysztof Selected educational strategies in the teaching of medical communication/Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.8
|
>15.
| The educational museums of І. Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/L. Ya. Fedoniuk [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.134-141
|
>16.
| Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.69-74
|
>17.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.100-106
|
>18.
| Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.106-112
|
>19.
| Zivkovic Z. Навчальна програма з бронхіальної астми/Z. Zivkovic // Внутрішня медицина, 2009,N № 1/2.-С.104-107
|
>20.
| Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк // Медична освіта, 2014,N № 3.-С.46-48
|
|
|