Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (68)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яценко, А. К.
    Влияние факторов окружающей среды, обучения и воспитания на биологическое развитие детей (обзор литературы) [Текст] / А. К. Яценко, Л. В. Транковская // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 5. - С. 102-107 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА -- ENVIRONMENT
БИОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- BIOLOGICAL FACTORS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Настоящий обзор посвящен анализу современного представления о биологическом развитии как показателе здоровья. Рассмотрены работы о тенденциях биологического развития организма ребенка в условиях среды обитания, обучения и воспитания. Приведены результаты исследования показателей биологического возраста детей и подростков, проживающих в различных регионах Российской Федерации, а также в странах ближнего и дальнего зарубежья. Проанализированы научные материалы, посвященные изучению биологического развития детского населения в контексте эпохальной изменчивости. Представлены современные подходы к идентификации причин и факторов риска формирования отклонений в биологическом развитии детей и подростков.
Дод.точки доступу:
Транковская, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ярова, С. П.
    Оптимизация аудиторного изучения ортодонтии на последипломном уровне образования [Текст] / С. П. Ярова, Е. А. Кобцева, Е. С. Гензицкая // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 3. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Дод.точки доступу:
Кобцева, Е. А.
Гензицкая, Е. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Як стати студентом австрийського чи німецького медичного університету [Текст] // Участковый врач. - 2015. - № 5. - С. 42-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Экспериментальное изучение влияния нового антиоксидантного средства на обучение и память [Текст] / И. А. Трегубова [и др.] // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2013. - Т. 156, № 12. - С. 757-759. - Библиогр. в конце ст.


Рубрики: Мексидол--фарм

MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПАМЯТЬ -- MEMORY (действие лекарственных препаратов)
АНТИОКСИДАНТЫ -- ANTIOXIDANTS (фармакология)
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
Дод.точки доступу:
Трегубова, И. А.
Косолапов, В. А.
Спасов, А. А.
Анисимова, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Щудро, С. А.
    Оптимізація навчально-виховного процесу в старшій школі [Текст] / С.А. Щудро // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 3. - С. 28-32

Рубрики: Утомление умственное

   Психическое здоровье


   Периодичность


   Школьники


   Обучение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шумна, Т. Є.
    Сучасні підходи до викладання дисципліни «Педіатрія» студентам IV курсу медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії як засіб формування їх креативної особистості [Текст] / Т. Є. Шумна // Перинатологія та педіатрія. - 2014. - № 1. - С. 86


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шумна, Т. Є.
    Досвід викладання дитячої кардіології студентам IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна // Здоровье ребенка. - 2014. - № 2. - С. 133-136


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение)
ДЕТИ -- CHILD
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шумко, Г. І.
    Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 160-162


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шпур, Н.
    Передатестація для провізорів: досвід Івано-Франківщини [Текст] / Н. Шпур // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 42-43


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Шматко, Н. Д.
    Организация педагогической реабилитации детей с кохлеарными имплантами [Текст] / Н. Д. Шматко // Вестник оториноларингологии. - 2015. - № 3. - С. 25-27


MeSH-головна:
ГЛУХОТА -- DEAFNESS (реабилитация)
ДЕТИ -- CHILD
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы)
КОХЛЕАРНЫЕ ИМПЛАНТАТЫ -- COCHLEAR IMPLANTS (использование, психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ДОШКОЛЬНИКИ (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Шляхи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті [Текст] / О. Є. Каніковський [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2017. - Т. 16, № 4. - С. 159-160. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH (психология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (тенденции)
Анотація: Проведено аналіз психологічних аспектів підвищення мотивації до навчання іноземних сгу- дентів і напрямків діяльності для її активізації. Встановлено, що тематичний план лекцій і практичних занять для іноземних студентів повинен бути визначений з врахуванням міжнародних рекомендацій і використанням новітніх засобів навчання без перевантаження зайвою інформацією та матеріалом, що важко сприймається. Для підвищення рівня засвоєння практичних навичок перспективним є створення мережі сучасних, добре оснащених, університетських клінік
Дод.точки доступу:
Каніковський, О. Є.
Шапринський, Є. В.
Павлик, І. В.
Мосьондз, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах [Текст] = Directions for improving the teaching of medical rehabilitation in modern conditions / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 39-42


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (обучение)
Анотація: Мета роботи – представити напрямки вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах. Основна частина. На практичному занятті, яке як правило проходить в санаторному закладі або у відділені реабілітації студенти активно залучаються до опанування нової апаратури і технічних засобів. Це не тільки закріплює інтерес, який виник до інформації, але і мобілізує студента на активне оволодіння технікою проведення методик та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. Обов’язковою умовою успішного навчання студентів є їх залучення до наукової роботи кафедри. Висновки. 1. Викладачу медичної реабілітації сьогодні потрібно постійно вдосконалювати власні знання про методи навчання, впроваджувати у власну викладацьку практику новітні освітні концепції. 2. Необхідно активно залучати студентів до опанування нової апаратури і технічних засобів, що закріплює інтерес та мобілізує студента на активне оволодіння новими методами реабілітації, техніки їх виконання та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. 3.Студент як активний елемент системи навчання, повинен брати активну участь в науково-дослідній роботі кафедри, що сприяє поглибленню теоретичних та практичних знань з медичної реабілітації
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Голяченко, А. О.
Бакалюк, Т. Г.
Зятковська, О. Я.
Завіднюк, Ю. В.
Сірант, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шевчук, М. Г.
    Особливості підготовки хірургів-інтернів у системі медичної освіти [Текст] / Шевчук М. Г., Ткачук О. Л., Шевчук І. М. // Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 2. - С. 139-140


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Ткачук, О. Л.
Шевчук, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Шанина, Г. Е.
    Современные методы коррекции нарушений межполушарного взаимодействия и функции обучения [Текст] / Г. Е. Шанина // Международный медицинский журнал (Москва). - 2000. - Т. 3, № 6. - С. 546-548


MeSH-головна:
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (физиология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ЛЕВО-ПРАВО ОПРЕДЕЛЕНИЯ ФАКТОРЫ -- LEFT-RIGHT DETERMINATION FACTORS (физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Чорній, Н. В.
    Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня [Текст] / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 149-150


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Чижевський, І. В.
    Застосування візуалізованих завдань навчального типу у студентів-стоматологів при вивченні ортодонтії [Текст] / І. В. Чижевський, О. І. Губанова, І. Д. Єрмакова // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2013. - № 2. - С. 14-17. - Библиогр.: с.17


MeSH-головна:
ЗУБОВ АНОМАЛИИ -- TOOTH ABNORMALITIES (диагноз)
ЧЕЛЮСТИ АНОМАЛИИ -- JAW ABNORMALITIES (диагноз)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (обучение)
Дод.точки доступу:
Губанова, О. І.
Єрмакова, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Чертков, Ю. И.
    Навыки публичного выступления [Текст] / Ю. И. Чертков // Мистецтво лікування. - 2009. - № 1. - С. 99-101

Рубрики: Обучение

   Врач-больной отношения


   Этика


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Чернобровий, В. М.
    Удосконалення форм підготовки студентів-іноземців з поліклінічної терапії [Текст] / В. М. Чернобровий, Н. А. Півторак, Л. В. Черешнюк // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 211-212


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Дод.точки доступу:
Півторак, Н. А.
Черешнюк, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Чекман, І. С.
    Науково-методичні основи викладання нанофармакології [Текст] / І. С. Чекман // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2016. - № 1. - С. 14-23


MeSH-головна:
НАНОМЕДИЦИНА -- NANOMEDICINE (история)
НАНОТЕХНОЛОГИЯ -- NANOTECHNOLOGY (история)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)