Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (66)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Bulyk, R. Ye.
    Use of visualization tools in the educational process [Text] / R. Ye. Bulyk, O. V. Kushniryk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P156-160. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМОДАЛЬНОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- MULTIMODAL IMAGING (использование)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Стаття інтегрує дані про засоби візуалізації, що використовуються в навчальному процесі студентів вищої школи, зокрема медичного профілю. У роботі також зазначена роль візуалізації у формуванні професійних компетентностей студентів. Мета роботи – аналіз наукових досліджень, що описують можливі засоби візуалізації в навчальному процесі під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань і доводять їх роль як засвоєння знань, умінь та навичок студентів. Висновки. В арсеналі викладача вищої школи зараз є значний вибір методів та засобів навчання, що значно полегшує сприйняття навчального матеріалу студентами та сприяє його кращому засвоєнню. Одним із таких дієвих методів є візуалізація за допомогою мультимедійних презентацій, відеоматеріалів та інтерактивних технологій. Такий підхід сприятиме кращому формуванню у студентів професійних компетентностей, здатності до аналізу та критичного мислення.
Дод.точки доступу:
Kushniryk, O. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Churpiy, І. К.
    Features formation of professional morality and ethics in students of medical universities [Text] = Особливості формування фахової моралі та етики у студентів медичних вузів / І. К. Churpiy // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - P477-479. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОРАЛЬ -- MORALS
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Doguet, F.
    Развитие обучения торакальной и сердечно-сосудистой хирургии [Текст] / F. Doguet, J. P. Bessou // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 2013. - № 4. - С. 93-95


MeSH-головна:
СЕРДЦА ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- CARDIAC SURGICAL PROCEDURES
ГРУДНАЯ ХИРУРГИЯ -- THORACIC SURGERY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Дод.точки доступу:
Bessou, J. P.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Effective methods in foreign language teaching of medical students [Текст] = Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків / N. I. Yelahina [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 48-54


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: The aim of the work – to reveal the role and importance of effective methods of a foreign language teaching, to determine the most innovative methods and forms of educational work. The main body. The article presents innovative methods of teaching foreign languages, based on the communicative approach focusing on the principles of the methodology of cooperation; the main methods and forms of work aimed at creating a motivational environment, the development of personality creativity, language competence and quality training of future specialists. Today, we should talk about the use of interactive methods of training, which encourage interest in the profession; promote the efficient acquisition of training material; form patterns of conduct; provide high motivation, strength, knowledge, team spirit and freedom of expression; and most importantly, contribute to the complex competences of future specialists. Conclusion. Methods of teaching foreign languages, which are based on a communicative approach, help to reveal the creative potential of students and contribute to the development and self-improvement of the educational and communicative process as well as quality training of future specialists
Мета роботи – розкрити роль і значення ефективних методик навчання іноземної мови, визначити найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи. Основна частина. У статті подано інноваційні методи навчання іноземних мов, що базуються на комунікативному підході за принципами методики співробітництва; запропоновано основні методи і форми роботи, спрямовані на створення мотиваційного середовища, розвиток творчих засад особистості, мовної компетенції та якісної фахової підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто використання інтерактивних методів навчання, які стимулюють інтерес до професії; сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу; формують моделі поведінки; забезпечують високу мотивацію, знання, командний дух; а головне, сприяють формуванню комплексних компетенцій майбутніх фахівців. Висновок. Методи навчання іноземних мов, які ґрунтуються на комунікативному підході, допомагають розкрити творчий потенціал студентів і сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу, якісній фаховій підготовці майбутніх спеціалістів
Дод.точки доступу:
Yelahina, N. I.
Fedchyshyn, N. O.
Klishch, H. I.
Horpinich, T. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Fedchyshyn, N. O.
    The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany [Текст] = Концепт педагогічної біографістики: досвід Німеччини / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 129-135. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, кадры)
БИОГРАФИЯ -- BIOGRAPHY
ГЕРМАНИЯ -- GERMANY
Анотація: The article attempts to substantiate the theoretical and methodological principles of biographical historical and pedagogical studies in Germany, based on developments in the field of pedagogical, psychological biographistics. The problem of constructing a real picture of the historical and pedagogical process that took place in German society is actualized. The leading task of biographistics, German researchers identified the return of the names of cultural and educational figures who contributed to the creation and development of the national German school and pedagogy, but due to certain gaps, prohibitions did not receive adequate coverage and were not studied. The significance of addressing the origins of German science and culture through the microhistory of an individual to create a complete history of pedagogical progress of the German ethnic group is substantiated
У статті зроблено спробу обґрунтувати теоретико-методологічні засади виконання біографічних історико-педагогічних студій у Німеччині, виходячи з напрацювань у галузі педагогічної, психологічної біографістики. Актуалізовано проблему побудови реальної картини історико-педагогічного процесу, що відбувався у німецькому суспільстві. Провідним завданням біографістики німецькі дослідники визначили повернення імен культурно-освітніх діячів, які зробили внесок у створення й розвиток національної німецької школи і педагогіки, проте через певні прогалини, заборони не були належно висвітленi та вивчені. Обґрунтовано значущість звернення до витоків німецької науки і культури через мікроісторію окремої особи для створення повної історії педагогічного поступу німецького етносу
Дод.точки доступу:
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Fedchyshyn, N. О.
    Herbartian ideas in educational theory and practice [Текст] = Гербартіанські ідеї в педагогічній теорії та практиці / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: New approach to solving the problem of theory and practice of Herbartian pedagogy in German-speaking countries in the second half of ХІХ – ХХ centuries is represented in the article. The authors analyzed preconditions of education system reforming as well as assessed the Herbartians’ performance in the history of pedagogy. The differences between the views of J.F. Herbart and the Herbartians were determined. It is proved that the history of pedagogical thought of Western Europe has been represented by a wide variety of pedagogical movements and concepts. Conclusion. Taking into account the peculiarities of such terms as moral and religious beliefs, pedagogical tact, cultural and historical education stages there was found that the Herbartians focused on the development of the child according to psychological laws and recommended to select mentally developing material, following the ideas of cultural and historical stages, and on this basis the Herbartians prepared and justified the new system of curriculum that was to some extent contradictory to the views of their teache
У статті обґрунтовано новий підхід до розв’язання проблеми теорії і практики гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах другої половини ХІХ – ХХ ст. Проаналізовано передумови реформування системи освіти та розкрито оцінку діяльності гербартіанців в історії педагогіки. Виявлено відмінності між поглядами Й.-Ф. Гербарта і гербартіанцями. Установлено, що історія педагогічної думки країн Західної Європи представлена широким спектром різноманітних педагогічних течій та концепцій. Висновки. Зважаючи на особливості дефініцій морально-релігійні уявлення, педагогічний такт, культурно-історичні ступені навчання, встановлено, що гербартіанці акцентували увагу на розвитку дитини відповідно до психологічних законів й рекомендували підбір розумово-розвиваючого матеріалу, слідуючи ідеї про культурно-історичні ступені й на цій основі підготували та обґрунтували по-новому систему навчального плану, що певною мірою суперечило поглядам їх вчителя
Дод.точки доступу:
Klishch, H. I.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Gashynova, E. Yu.
    The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma [Текст] = Роль відеоматеріалів у вивченні імунопатогенезу бронхіальної астми / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 64-68


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВИДЕО-АУДИО СРЕДСТВА -- VIDEO-AUDIO MEDIA
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (иммунология)
Анотація: The high pace of development of medical science puts before the medical student the task of finding relevant and reliable information to prepare for classes. Modern education in higher educational institutions focuses on technologies that ensure the development of individuality, without which a breakthrough in the training of a competitive specialist is almost impossible. Teachers are constantly looking for ways to optimize student activities and want to see students as active managers of the acquired knowledge
In recent years, along with traditional forms of education, the organization of student work is also created on the basis of modern information and educational technologies.In order to increase students’ knowledge and improve the process of preparation for classes, it is necessary to use the most informative and easy to understand learning materials, including video films. 86 Students of the 5th course who studied the cycle “Clinical Immunology and Allergology” at the Department of Occupational Diseases and Clinical Immunology, participated in the questionnaire on the topic “Atopic Disease”, where they depicted the immune response scheme for bronchial asthma according to the immunological stages, noting the participant cells and main cytokines, as well as pathophysiological manifestations. Then the students were shown a video “Immunopathogenesis of bronchial asthma”, created at the department, and were asked to redraw a scheme. For completeness of the description, students received scores, the number of points was determined using the specific word-markers. According to the obtained data, a significant increase in the knowledge of students from all immunological phases of bronchial asthma was determined after watching the film. The use of educational materials, in particular visual ones, in addition to the main source of study - textbooks, can contribute to raising the level of students’ knowledge of the subject being studied
Високі темпи розвитку медичної науки ставлять перед студентом-медиком завдання з пошуку актуальної і надійної інформації для підготовки до занять. Сучасне навчання у вищих навчальних закладах орієнтується на технології, що забезпечують розвиток індивідуальності, без чого прорив у підготовці конкурентоздатного фахівця практично неможливий. Викладачі постійно ведуть пошук шляхів оптимізації діяльності студентів і хочуть бачити в студентах активних розпорядників отриманих знань. Останніми роками, разом із традиційними формами навчання, організація роботи студентів створюється також на основі сучасних інформаційних та навчальних технологій
З метою підвищення знань студентів та покращення процесу підготовки до занять необхідно використовувати найбільш інформативні та легко зрозумілі матеріали навчання, зокрема й відеофільми. Студенти 5 курсу, що навчалися на кафедрі професійних хвороб та клінічної імунології з циклу «Клінічна імунологія та алергологія», загалом 86 студентів, проходили анкетування за темою заняття «Атопічні хвороби», де вони зображували схему імунної відповіді при бронхіальній астмі згідно з імунологічними стадіями, зазначивши клітини-учасники та головні цитокіни, а також патофізіологічні прояви. Потім студентам показували відеофільм «Імунопатогенез бронхіальної астми», створений на базі кафедри, та просили кольоровими ручками доповнити схему. За повноту опису студенти отримували бали, кількість балів визначалася за використанням студентом специфічних слів-маркерів. Згідно з отриманими даними, після перегляду фільму визначалося достовірне підвищення знань студентів з усіх імунологічних фаз бронхіальної астми. Використання навчальних матеріалів, зокрема візуальних, додатково до основного джерела навчання – підручників, може сприяти підвищенню рівня знань студентів з теми, що вивчається
Дод.точки доступу:
Rodionova, V. V.
Khmel, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Logoyda, L. S.
    Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] = Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 129-133


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.
Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Meilin, S.
    Лечение актоаегином улучшает пространственное обучение и память после транзиторной ишемии головного мозга у крыс [Текст] / S. Meilin, F. Machicao, M. Elmlinger // Клиническая фармакология и терапия : Науч.- практ. журн. - 2014. - Т. 23, № 4. - С. 29-34. - Библиогр.: с. 34 . - ISSN 0869-5490


Рубрики: Актовегин--тер прим

MeSH-головна:
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT (диагноз)
КРЫСЫ -- RATS
ПАМЯТЬ -- MEMORY (действие лекарственных препаратов)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Дод.точки доступу:
Machicao, F.
Elmlinger, M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Nazaruk, V. L.
    Рriorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Рhysical therapy, еrgotherapy” [Текст] = Пріоритети у виборі фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів 2 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 80-84


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- HEALTH PROMOTION
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Recent research shows that the state of students’ health worsens and their physical activity is insufficient. The reasons for this phenomenon are various: constant increase in academic workload, insufficient number of Physical Education classes included in the curriculum, high cost of modern fitness services, etc. In addition, the traditional form of Physical Education lessons does not contribute to the students’ growth of interest in the process of physical culture and health activities, which involves the acquisition of an appropriate set of knowledge, skills and abilities. The lack of scientific papers dedicated to the comparison of students’ priorities in the choice of physical and recreation activities, in particular, those of medical students, stipulated the choice of the theme and aim of the given research – to determine the priorities of 4th year students majoring in “Physical Therapy, Ergotherapy” in their choice of physical and health recreation activities and popular sports
Сучасні дослідження свідчать про те, що стан індивідуального здоров’я студентської молоді є досить низьким, а їх загальна та спеціально організована рухова активність – недостатньою. Причини цього явища є найрізноманітніші, а саме: постійне збільшення навчального навантаження у закладах вищої освіти, дорога вартість сучасних оздоровчих та фітнес-послуг, недостатня кількість різних форм оздоровчо-рухової активності для студентської молоді тощо. Слід також зазначити, що традиційні форми занять спеціально організованої рухової активності не сприяють зацікавленості студентів до процесу фізкультурно-оздоровчої діяльності, що передбачає здобуття відповідного комплексу знань, вмінь та навичок. Відсутність достатньої кількості наукових праць, спрямованих на зіставлення пріоритетів у виборі фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів, зокрема медичного профілю, зумовила вибір теми та мети дослідження – визначити пріоритети студентів 4 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» у виборі видів фізкультурно-оздоровчої діяльності та масового спорту
Дод.точки доступу:
Khvalyboha, T. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 85-89


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical students
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Y.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Prokop, I. A.
    Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology [Текст] = Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія / I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мов
The article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Текст] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this article
Аналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Дод.точки доступу:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    The educational museums of І. Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists [Текст] = Навчальні музеї Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України та їх роль у процесі навчання і виховання майбутніх спеціалістів медсестринства / L. Ya. Fedoniuk [et al.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 134-141


MeSH-головна:
МУЗЕИ -- MUSEUMS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ОЦЕНКА КАЧЕСТВА ПРОГРАММ ОБУЧЕНИЯ -- NURSING EVALUATION RESEARCH
Анотація: An important place among a new approaches to the organization of educational activities occupied by museum pedagogy, that is an important factor in the education system and contributes to the comprehensive development of the student’s personality. Among the variety of visuals, one of the first places should be occupied by natural objects and their images, which create the most complete picture of the structure of the human body. Given this, a certain place in the educational process should be occupied by museums. The purpose of educational museums is to create the fullest idea of wildlife around us, the morphology of man, animals, plants, as well as a centers of education and upbringing, because one of the first places should be occupied by natural objects and their images. The I. Horbachevsky Ternopil National Medical University has a number of educational museums: Museum of the Department of Human Anatomy, Museum of the Department of Pathologic Anatomy, Autopsy Course and Forensic Pathology, I. Yaremenko Educational and Biological Museum. The Museum of the Department of Human Anatomy contains a unique collection of anatomical macrospecimens, that reflect the shape of organs, their topographic relationships, projections of vessels and nerves, that serve as an integral theoretical basis for medical, dental and pharmaceutical students and also for students of the educational and scientific institute of nursing. To reach a high practical level of professional training is impossible and without the study of museum macrospecimens of the Department of Pathological Anatomy with a sectional course and forensic medicine. I. Yaremenko Educational and Biological Museum presents natural objects and their images, which create the most complete imagination of the human relationship with the surrounding natural environment. Thus, museums occupy an important place in the educational process of the individual, thanks to them, theory and practice give a high positive result in the formation of professionalism of the doctor
Значне місце серед нових підходів до організації навчальної діяльності посідає музейна педагогіка, що має важливе значення в системі освіти, сприяючи всебічному розвитку особистості студента. Важливе значення для навчання мають натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення будови організму людини. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Метою навчальних музеїв є створення найповнішої уяви змісту оточуючої нас живої природи, морфології людини, тварин, рослин, а також як осередку освіти й виховання. У Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України є ряд музеїв навчального профілю: музей кафедри анатомії людини, музей кафедри патологічної анатомії з секційним курсом і судової медицини, навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка. Музей кафедри анатомії містить унікальну колекцію анатомічних препаратів, які відображають форму органів, їх топографічні взаємовідносини, проекції судин і нервів, що служать невід’ємною теоретичною базою для студентів медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів, а також для студентів Навчально-наукового інституту медсестринства. Досягти високого практичного рівня професійної підготовки неможливо і без вивчення музейних макропрепаратів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом та судової медицини. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка представляє натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення взаємозв’язку людини з оточуючим навколишнім природним середовищем. Отже, музеї ТНМУ займають вагоме місце в навчально-виховному процесі, завдяки їм теорія і практика дають високий позитивний результат у формуванні професіоналізму лікаря
Дод.точки доступу:
Fedoniuk, L. Ya.
Yastremska, S. O.
Yarema, O. M.
Rekun, T. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Vorona, I. I.
    History of tutoring as effective methods of educational process [Текст] = Історія розвитку тьюторства як ефективної методики навчального процесу / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 69-74


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: The article deals with interpretation of terminological concepts of tutoring as effective methods of educational process individualization. Changes in learning models contribute to expansion of teacher’s role, who serves not only as educator, but also provides pedagogical support of individual curricula for the learners are characterized in this article. Tutoring covers these tasks and the tutor is a co-developer of academic projects and programs, an advisor in education services, combining the roles of a mentor and developer of educational schemes. The main stages of tutoring origin in the context of historical development are clarified. It is emphasized that the implementation of tutoring is an integral aspect of individualization of education in medical schools and is carried out by mastering the ability to motivate educational and pedagogical activities of students. Attention is placed on the need to analyse various methods and approaches to the implementation of tutoring trends in the educational process. The most important criteria of educational process, created by the tutor and student are examined: implementation of the successful tutorial support of training, formation of the personality and lifestyle of the future specialist; multiplicity and variability of educational proposals satisfaction; design and implementation of an individual educational and training program. The basic skills necessary for valuable professional activity are characterized: the formation of fundamental methodological knowledge and the ability to apply them in the process of professional activity; the ability to deal with pedagogical problems and perform tasks in the methodology of teaching subjects in higher educational institutions; mastering of strategies for the implementation and using of information and communication technologies in the educational process; ability to design and project activity; skills to motivate learning activity; ability to manage project activities of students; motivation for continuous self-education and self-improvement
Стаття присвячена обґрунтуванню термінологічних концептів тьюторства як ефективної методики індивідуалізації навчального процесу. Охарактеризовано зміни моделей освітніх практик, що сприяють розширенню ролей педагога, який має виконувати не лише освітньо-виховні функції, а й здійснювати педагогічний супровід індивідуальних освітніх програм суб’єктів навчання. Такі завдання може забезпечити тьюторська діяльність, де тьютор виконує функцію співрозробника освітніх проектів і програм, консультанта у сфері освітніх послуг, поєднуючи ролі наставника й проектувальника освітніх систем. З’ясовано основні етапи зародження тьюторства в контексті історичного розвитку. Наголошується, що впровадження тьюторства є невід’ємним аспектом індивідуалізації навчання у медичному ЗВО і здійснюється шляхом опанування умінь мотивувати навчально-пізнавальну та виховну діяльність студентів. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик та підходів щодо впровадження тенденцій тьюторства у навчально-виховний процес. Розглядаються питання найважливіших критеріїв створеного тьютором і студентом освітнього простору: здійснення успішного тьюторського супроводу навчання, формування особистості й способу життя майбутнього фахівця; багатоманітність і варіативність задоволення освітніх пропозицій; конструювання і здійснення індивідуальної освітньої та виховної програми. Охарактеризовано основні вміння, якими повинен володіти тьютор: сформованість фундаментальних методичних знань і здатність застосовувати їх у процесі професійної діяльності; засвоєння стратегій упровадження й використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; здатність до конструктивно-проектної діяльності; уміння мотивувати навчально-пізнавальну діяльність; здатність керувати проектною діяльністю студентів; мотивація до безперервної самоосвіти й самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Yelahina, N. I.
    Innovative methods of teaching professional english to medical students [Текст] = Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 100-106


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: The given article is aimed at a thorough analysis of innovative methods of teaching Professional English, which have begun to develop actively and rapidly due to the growing need to master a foreign language. The situation with Covid-19 has made its own adjustments to this process, namely, we are talking about the transfer of all universities to distance learning, which prompted the search for new methods and forms of working with students. Special attention is paid to the use of these technologies in students’ foreign-language speech activities: dialogue / monologue, vocabulary work, reading a foreign-language text, translating and discussing it, studying lexical and grammatical phenomena of the English Professional language
Дана стаття спрямована на ґрунтовний аналіз інноваційних методів викладання англійської мови за професійним спрямуванням, які почали активно та стрімко розвиватися у зв’язку зі зростаючою потребою в оволодінні іноземною мовою. Ситуація із Сovid-19 внесла свої корективи в цей процес, а саме йдеться про переведення всіх вузів на дистанційне навчання, що спонукало до пошуку нових методів та форм роботи зі студентами. У статті розглядаються особливості застосування інноваційних методів навчання на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням, наводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення. Особлива увага приділяється застосуванню цих технологій під час іншомовної мовленнєвої діяльності студентів (діалог/монолог/полілог, словникова робота, читання іншомовного тексту, переклад і його обговорення, вивчення лексико-граматичних явищ англійської мови за професійним спрямуванням)
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Yelahina, N. I.
    Methods of learning professional english vocabulary by medical students [Текст] = Методи вивчення лексики англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 106-112


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Анотація: The given article deals with the issue of acquisition of professional lexical skills and foreign language communicative competence according to new methods in training specialists by students of higher educational institutions studying in medical specialties. The article reveals the essence of methods of studying English-language vocabulary and a number of aspects of optimal and effective application of these methods in teaching English-language vocabulary to medical students. The components of methods of teaching vocabulary in a foreign professional language, in particular in the context of teaching English to medical students, are considered, and mnemonic techniques and the possibility of their application in English classes are analyzed. The advantages of using these methods are described, as well as the conditions that will make the learning process effective. It is proved that by mastering the English-language vocabulary, specialists’ professional abilities increase, it is one of the means of personal growth of specialists in the future, as well as an important condition for successful career growth of future doctors, because they will be able to establish professional connections with foreign colleagues
У роботі розглядається питання набуття студентами вищих закладів освіти, які навчаються за медичними спеціальностями, професійних лексичних навичок та іншомовної комунікативної компетентності згідно з новими методами в навчанні фахівців. У статті розкрито сутність методів вивчення англомовної лексики і низку аспектів оптимального та ефективного застосування цих методів у навчанні англомовної лексики студентами-медиками. Розглянуто складові методів навчання лексики іноземної професійної мови, зокрема в контексті навчання англійської мови студентів-медиків, а також проаналізовано мнемонічні прийоми та можливості їхнього застосування на занятті з англійської мови. Схарактеризовано переваги застосування даних методів, а також умови, що зроблять процес навчання ефективним. Доведено, що завдяки оволодінню англомовної лексики у фахівців зростають професійні здібності, вона є одним із засобів особистісного росту спеціалістів у подальшому, а також важливою умовою для вдалого карʼєрного росту майбутніх лікарів, адже вони зможуть налагоджувати професійні звʼязки з іноземними колегами
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Zivkovic, Z.
    Навчальна програма з бронхіальної астми [Текст] / Z. Zivkovic // Внутрішня медицина. - 2009. - № 1/2. - С. 104-107

Рубрики: Астма бронхиальная

   Обучение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Єрошенко, Г. А.
    Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців [Текст] / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 46-48


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Гасюк, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)