Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (66)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Текст] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Дод.точки доступу:
Потапов, В. О.
Хасхачих, Д. А.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Чуйко, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Текст] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Дод.точки доступу:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін [Текст] = Prospects and difficulties of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study / Г. А. Крицька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін. Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти. Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору і розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу професійної підготовки лікарів. Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес
Дод.точки доступу:
Крицька, Г. А.
Крицький, І. О.
Загричук, Г. Я.
Крицький, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Сулейман, М. М.
    Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу [Текст] = Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university / М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Кл.слова (ненормовані):
КЕЙС-метод
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Воронин, В.
    Что снижает качество преподавания клинических дисциплин в медицинском вузе [Текст] / В. Воронин // Врач. - 2003. - № 5. - С. 56-57

Рубрики: Медицина--обуч

   Обучение


   Мединституты--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Петрюк, С. Є.
    Методичні основи викладання медичних дисциплін у педагогічному університеті [Текст] / С. Є. Петрюк // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2016. - № 3/4. - С. 134-142


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Меньшиков, П. В.
    Образ обучающего воздействия в качестве фактора продуктивного учебного сотрудничества [Текст] / П. В. Меньшиков // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 8491


MeSH-головна:
ГЕНЕРАЛИЗАЦИЯ ОТВЕТНЫХ РЕАКЦИЙ -- GENERALIZATION (PSYCHOLOGY) (этика)
ИССЛЕДОВАНИЯ СУБЪЕКТЫ -- RESEARCH SUBJECTS (психология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (классификация, психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бурлаков, В. В.
    Итерации, интенции и имплицитные мотивы как коммуникативные приемы киноповествования [Текст] / В. В. Бурлаков // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 112-120


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕСТВОВАНИЕ -- NARRATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПОНИМАНИЕ -- COMPREHENSION (физиология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії [Текст] = Methodological and logistic support of the learning process at the department of medical biochemistry / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, оборудование, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми розвитку патологічного процесу. Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях. Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків. Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Шершун, Г. Г.
Куліцька, М. І.
Підручна, С. Р.
Острівка, О. І.
Яремчук, О. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Текст] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Дод.точки доступу:
Мікулець, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Направления и опыт интеграции клинико-лабораторной диагностики и отраслевой медицины [Текст] / Ю. В. Эмануэль [и др.] // Клиническая лабораторная диагностика. - 2013. - № 3. - С. 49-52


Рубрики: Описание случая

MeSH-головна:


ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Дод.точки доступу:
Эмануэль, Ю. В.
Трофимов, В. И.
Филиппова, Н. А.
Эмануэль, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Середюк, В. Н.
    Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] = The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system / В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, обучение)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
ПРОБЛЕМНО-орієнтоване навчання
Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології [Текст] = The role of role-playing games in the study of obstetrics and gynecology / А. М. Громова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (методы, обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
Рольова гра
Анотація: Рольова гра – це метод, при якому, у процесі навчання, учасники, за допомогою прийняття на себе певної ролі, перевтілюються, активно діють і відтворюють при цьому клінічну ситуацію. Студенти в таких умовах виявляють свої аспекти лікарської поведінки, особливості роботи в команді. За допомогою викладача критично аналізують помилки, навчаються більш ефективного способу праці й тренуються у вдосконаленні своїх практичних навичок. З метою закріплення знань, які студент отримує в процесі лекційних, практичних занять самостійної роботи з теми «Післяпологові кровотечі», розроблений сценарій рольової гри з даної теми. Кожен учасник гри виконує свої функціональні обов’язки згідно з алгоритмом надання медичної допомоги при післяпологових кровотечах, коментуючи свої дії показом практичних навичок і теоретичними відповідями. Виновок. Застосування рольових ігор при навчанні дозволяє максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльності, урахувати реалії, ухвалювати розв’язки в умовах конфліктних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, розбудовувати в учасників гри колективізм і почуття команди, одержувати результати за досить обмежений час
Дод.точки доступу:
Громова, А. М.
Мітюніна, Н. І.
Мартиненко, В. Б.
Нестеренко, Л. А.
Ляховська, Т. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Господарський, І. Я.
    Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Текст] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Кл.слова (ненормовані):
СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт
Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Карловская, Н. Н.
    Взаимосвязь общей и академической прокрастинации и тревожности у студентов с разной академической успеваемостью [Текст] / Н. Н. Карловская, Р. А. Баранова // Психология в вузе. - 2008. - № 3. - С. 38-49

Рубрики: Студенты--психол

   Мотивация


   Боязнь


   Обучение


Дод.точки доступу:
Баранова, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Грецов, А. Г.
    Совмещение научной и преподавательской деятельности: проблемы и перспективы [Текст] / А. Г. Грецов // Психология в вузе. - 2009. - № 3. - С. 109-114

Рубрики: Преподавательский состав учебного учреждения--психол

   Обучение


   Научные работники--психол


   Психология труда--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Савинкина, Н. Б.
    Метод активизации в обучении иноязычному общению в игровой деятельности [Текст] / Н. Б. Савинкина // Психология в вузе. - 2009. - № 4. - С. 59-75


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
РЕЧЬ ПРАВИЛЬНАЯ -- SPEECH INTELLIGIBILITY
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Артьоменко, В. В.
    Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів [Текст] = The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Дод.точки доступу:
Носенко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Fedchyshyn, N. О.
    Herbartian ideas in educational theory and practice [Текст] = Гербартіанські ідеї в педагогічній теорії та практиці / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: New approach to solving the problem of theory and practice of Herbartian pedagogy in German-speaking countries in the second half of ХІХ – ХХ centuries is represented in the article. The authors analyzed preconditions of education system reforming as well as assessed the Herbartians’ performance in the history of pedagogy. The differences between the views of J.F. Herbart and the Herbartians were determined. It is proved that the history of pedagogical thought of Western Europe has been represented by a wide variety of pedagogical movements and concepts. Conclusion. Taking into account the peculiarities of such terms as moral and religious beliefs, pedagogical tact, cultural and historical education stages there was found that the Herbartians focused on the development of the child according to psychological laws and recommended to select mentally developing material, following the ideas of cultural and historical stages, and on this basis the Herbartians prepared and justified the new system of curriculum that was to some extent contradictory to the views of their teache
У статті обґрунтовано новий підхід до розв’язання проблеми теорії і практики гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах другої половини ХІХ – ХХ ст. Проаналізовано передумови реформування системи освіти та розкрито оцінку діяльності гербартіанців в історії педагогіки. Виявлено відмінності між поглядами Й.-Ф. Гербарта і гербартіанцями. Установлено, що історія педагогічної думки країн Західної Європи представлена широким спектром різноманітних педагогічних течій та концепцій. Висновки. Зважаючи на особливості дефініцій морально-релігійні уявлення, педагогічний такт, культурно-історичні ступені навчання, встановлено, що гербартіанці акцентували увагу на розвитку дитини відповідно до психологічних законів й рекомендували підбір розумово-розвиваючого матеріалу, слідуючи ідеї про культурно-історичні ступені й на цій основі підготували та обґрунтували по-новому систему навчального плану, що певною мірою суперечило поглядам їх вчителя
Дод.точки доступу:
Klishch, H. I.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)