Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (68)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як стати студентом австрийського чи німецького медичного університету
Місце публікування : Участковый врач. - 2015. - № 5. - С. 42-43 (Шифр УУ57/2015/5)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трегубова И. А., Косолапов В. А., Спасов А. А., Анисимова В. А.
Назва : Экспериментальное изучение влияния нового антиоксидантного средства на обучение и память
Місце публікування : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2013. - Т. 156, № 12. - С. 757-759 (Шифр БР31/2013/156/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Мексидол-- фарм
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
АНТИОКСИДАНТЫ -- ANTIOXIDANTS
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марчак Т. В., Смірнова О. В., Мельник А. В.
Назва : Шляхи удосконалення навчального процесу під час вивчення медичної хімії в сучасних умовах
Паралельн. назви :The ways to improve the educational process while studying medical chemistry in modern conditions
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 667-671 (Шифр ВУ80/2019/23/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Входження України в світове співтовариство неможливе без модернізації системи вищої освіти, спрямованої на підготовку фахівців на рівні міжнародних вимог. Метою цієї роботи було розкрити потенційні можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-медика, надбання ним практичних навичок, формування хімічної компетентності майбутнього лікаря за рахунок удосконалення процесу навчання. У 2019–2020 н.р. запропонована нова схема проведення практичних занять з окремих тем з дисципліни “Медична хімія”, яка передбачає об’єднання двох споріднених за темою занять таким чином, щоб перше із них було виключно теоретичне, а на другому — студенти відпрацьовували практичні навички із даної теми. Вона була апробована на 450 студентах 1 курсу медичного факультету. Ефективність застосування нової методики проведення практичних занять оцінювали на основі порівняння показників складання диференційного заліку з медичної хімії (абсолютна та якісна успішність, середній бал). Для оцінки міжгрупової різниці застосовували параметричний t-критерій Ст’юдента, при порівнянні частоти змін — критерій F Фішера. Представлена методика проведення практичних занять з медичної хімії забезпечує формування інтересу студентів до дисципліни, оптимальне засвоєння теоретичного матеріалу, вміння користуватись хімічним посудом та різними приладами, критично мислити, робити висновки та давати оцінку отриманим результатам. Застосування пропонованої схеми навчання у 2019–2020 н.р. вірогідно не впливало на якісну успішність та середній бал з дисципліни, проте викликало статистично достовірне зростання абсолютної успішності студентів 1 курсу на 14,2%, порівняно з такими показниками у 2018–2019 н.р, що свідчить про доцільність її використання у навчальному процесіUkraine’s entry into the world community is impossible without the modernization of the higher education system aimed to train specialists at the level of international requirements. The purpose of this research was to uncover the potential of the medical chemistry subject for the development of the medical student’s personality, the acquisition of practical skills, and the formation of the chemical competence of the future doctors by improving the educational process. In 2019–2020 the new scheme of conducting workshops on certain topics of the discipline “Medical Chemistry” was proposed that involved combining two related workshops in a way that the first class would be purely theoretical and the second would give students practical skills on the topic. It was tested on 450 first-year medical students. The effectiveness of the application of the new method of workshops was evaluated on the basis of comparison of indices of differential credit in medical chemistry (absolute and qualitative success, average mark). Student’s parametric t-test was used to estimate the intergroup difference, while at the same time the frequency of the change was estimated by the F Fisher criterion. The methodology presented in the research provides the means of improvement of skills and knowledge of the discipline “Medical Chemistry”, forms students’ interest to the subjects, ensures better learning of theoretical content, skills in usage of chemical vessels and equipment, critical thinking, evaluating the results obtained and making conclusions. Use of proposed learning scheme in 2019–2020 statistically did not show significant difference in the grades of students, who study a discipline “Medical Chemistry” compared to normal learning process. On the other hand, it recorded statistically reliable increase of 14,2% in the absolute grades of 1st year students compared to 2018–2019 results, which demonstrates the potential of its use in an educational process
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волянський П. Б.
Назва : Шляхи розвитку навчання з домедичної допомоги в Україні
Місце публікування : Лікар. справа. - київ, 2017. - N 5/6. - С. 175-179 (Шифр ЛУ2/2017/5/6)
MeSH-головна: ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті розглядається історія становлення домедичної допомоги в Україні. У хронологічному порядку наведено відповідні основні нормативно-правові документи. Запропоновано комплекс заходів із запровадження навчання з домедичної допомоги водіїв транспортних засобів, які здійснюють перевезення людей у кількості 10 осіб і більше
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хіміч С. Д., Бурковський М. І., Чорнопищук Р. М.
Назва : Шляхи покращення навчально-методичної та наукової роботи у студентів з англомовною формою навчання
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 182-183 (Шифр МУ10/2018/23/4 ч.1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУКА -- SCIENCE
Анотація: Нагальною проблемою вищої медичної школи є підготовка висококваліфікованих спеціалістів з таким рівнем професійних знань та набутих компетентностей, що дозволить їм конкурувати на світовому ринку праці [4]. Підготовка ж спеціалістів із числа іноземних громадян є важливим і престижним напрямком діяльності вищого навчального закладу. При цьому навчання англійською мовою стало одним з факторів, що деякою мірою стимулює підвищення якості освіти, розвиток міжнародних контактів, сприяє підвищенню фахового рівня викладачів та інтеграції навчального процесу в міжнародний освітній простір, до того ж забезпечує збільшення обсягу фінансових надходжень до університету [3]. Одним з напрямків покращення результатів навчання, у тому числі й англомовних студентів, є створення умов для розвитку особистості, її самовизначення й самореалізації
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каніковський О. Є., Шапринський Є. В., Павлик І. В., Мосьондз В. В.
Назва : Шляхи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2017. - Т. 16, № 4. - С. 159-160 (Шифр КУ26/2017/16/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY
Анотація: Проведено аналіз психологічних аспектів підвищення мотивації до навчання іноземних сгу- дентів і напрямків діяльності для її активізації. Встановлено, що тематичний план лекцій і практичних занять для іноземних студентів повинен бути визначений з врахуванням міжнародних рекомендацій і використанням новітніх засобів навчання без перевантаження зайвою інформацією та матеріалом, що важко сприймається. Для підвищення рівня засвоєння практичних навичок перспективним є створення мережі сучасних, добре оснащених, університетських клінік
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах
Паралельн. назви :Directions for improving the teaching of medical rehabilitation in modern conditions
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 39-42 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Анотація: Мета роботи – представити напрямки вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах. Основна частина. На практичному занятті, яке як правило проходить в санаторному закладі або у відділені реабілітації студенти активно залучаються до опанування нової апаратури і технічних засобів. Це не тільки закріплює інтерес, який виник до інформації, але і мобілізує студента на активне оволодіння технікою проведення методик та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. Обов’язковою умовою успішного навчання студентів є їх залучення до наукової роботи кафедри. Висновки. 1. Викладачу медичної реабілітації сьогодні потрібно постійно вдосконалювати власні знання про методи навчання, впроваджувати у власну викладацьку практику новітні освітні концепції. 2. Необхідно активно залучати студентів до опанування нової апаратури і технічних засобів, що закріплює інтерес та мобілізує студента на активне оволодіння новими методами реабілітації, техніки їх виконання та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. 3.Студент як активний елемент системи навчання, повинен брати активну участь в науково-дослідній роботі кафедри, що сприяє поглибленню теоретичних та практичних знань з медичної реабілітації
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Разумний Р. В.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів
Паралельн. назви :The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронин В.
Назва : Что снижает качество преподавания клинических дисциплин в медицинском вузе
Місце публікування : Врач. - 2003. - № 5. - С. 56-57 (Шифр ВР59/2003/5)
Предметні рубрики: Медицина-- обуч
Обучение
Мединституты-- тенденции
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яицкий Н. А., Игнатов Ю. Д., Петрищев Н. Н.
Назва : Цель старая, задачи новые. О преподавании хирургии студентам медицинских вузов
Місце публікування : Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - СПб., 1999. - Т. 158, № 4. - С. 91-94 (Шифр ВР46/1999/158/4)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Белогурова В. А.
Назва : Цели и задачи обучения преподавателей
Місце публікування : Фармация. - 2002. - № 5. - С. 31-33 (Шифр ФР15/2002/5)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник А. В., Смірнова О. В., Сулім О. Г.
Назва : Хімія в стоматології
Паралельн. назви :Chemistry in dentistry
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 454-457 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Анотація: Курс медичної хімії для студентів медичних університетів містить окремі розділи неорганічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії. Медична хімія як навчальна дисципліна закладає основи вивчення студентами медико-біологічних дисциплін загальної підготовки – біологічної хімії, нормальної та патологічної фізіології, фармакології, а також дисциплін професійної підготовки – ортопедичної, терапевтичної та хірургічної стоматології. Метою роботи було розкрити можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-стоматолога, надбання ним практичних навичок, формування основ хімічної компетентності у майбутнього лікаря-стоматолога. При написанні статті були використані наступні матеріали: Освітньо-професійна програма “Стоматологія” (Вінниця, 2021), методичний посібник, створений викладачами кафедри біологічної та загальної хімії “Хімія в стоматології”, робочий зошит з медичної хімії для студентів стоматологічного факультету, а також розроблений тестовий контроль до практичних занять з презентацією лабораторних робіт. У статті описується роль s-, p- та d-елементів, органічних речовин у процесах, що відбуваються в ротовій порожнині, а також у лікуванні та профілактиці стоматологічних захворювань. Розглядається внесок електрохімічних процесів у розвитку стоматологічної патології. Поряд з цим пояснюється необхідність використання різних електрохімічних методів (електрофорезу та іонофорезу) з метою профілактики та лікування захворювань ротової порожнини. Таким чином, знання хімічних процесів та взаємодій є необхідним для розуміння принципів хімічної дії лікувальних препаратів, хімічних взаємодій між середовищем ротової порожнини та стоматологічним матеріалом, що дає можливість забезпечити ефективний та безпечний лікувальний процесThe medical chemistry course for medical university students include separate sections of inorganic, analytical, physical and colloidal chemistry. Medical chemistry as an educational discipline lays the foundations for students to study medical and biological disciplines of general training which include biological chemistry, normal physiology, pathological physiology, pharmacology, as well as professional training disciplines – orthopedic, therapeutic and surgical dentistry. The purpose of the work was to reveal the possibilities of the subject “Medical Chemistry” for the development of the personality of a dental student’s, their acquisition of practical skills, the formation of the foundations of chemical competence in the future dentist. The following materials were used when writing the article: Educational and professional program “Dentistry” (Vinnytsia, 2021), a methodical manual created by the teachers of the Department of Biological and General Chemistry “Chemistry in Dentistry”, a workbook on medical chemistry for students of the Faculty of Dentistry, as well as developed test control before practical classes with presentation of laboratory works. The article describes the role of s-, p- and d- elements, organic substances in the processes occurring in the oral cavity, as well as in the treatment and prevention of dental diseases. The contribution of electrochemical processes in the development of dental pathology is considered. Along with this, the need to use various electrochemical methods (electrophoresis and iontophoresis) to prevent and to treat the diseases of the oral cavity is explained. Thus, knowledge of chemical processes and interactions is necessary to understand the principles of chemical action of drugs, chemical interactions between the oral environment and dental material. Which makes it possible to ensure an effective and safe treatment process
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазуренко Ю. С.
Назва : Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу
Паралельн. назви :Formation of professional competence of future doctors using the reproductive method
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛЕГКИЕ -- LUNG
Анотація: Для формування фахової компетенції майбутніх лікарів з використанням репродуктивного методу розроблена методика проведення лабораторної роботи з медичної та біологічної фізики. В основі даної роботи лежить використання пристроїв загального призначення, таких, як пульсоксиметр, для визначення рівня наповненості легень киснем та встановлення зв’язку цього параметра з іншими важливими характеристиками організмуРозроблена лабораторна робота по вивченню будови і принципу роботи пульсоксиметра показала можливість діагностики проблем із дихальною та серцево-судинною системами на ранніх стадіях їх прояву. Методами статистичної обробки встановлено існування кореляції між такими параметрами, як SpO2 – пульс і SpO2 – температура, що дає змогу за даними пульсоксиметрії контролювати загальний стан організму простим методом.To form the professional competence of future doctors using the reproductive method in this paper has been developed a methodology for conducting the laboratory work on medical and biological physics. Laboratory work is based on the use of general-purpose devices, such as a pulse oximeter, designed to determine the level of oxygen in the lungs and to establish the relationship of this parameter with other important characteristics of the bodyDeveloped laboratory work to study the structure and principle of operation of the pulse oximeter showed the possibility of diagnosing problems with the respiratory and cardiovascular systems in the early stages of their manifestation. The methods of statistical processing established the existence of a correlation between such parameters as SpO2 - pulse and SpO2 - temperature, which allows according to pulse oximetry data to control the general condition of the body by a simple method.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шустваль М. Ф., Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Назва : Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 125-128 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дерев’янко Т. В., Звягольська І. М.
Назва : Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи
Паралельн. назви :Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Н. П., Сергієнко Т. В.
Назва : Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 33-32 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Комунікативні навички - це важливий компонент професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців, які забезпечують обмін інформацією та формуються на основі мовленнєвих дій. Професійні комунікативні навички - це навички спілкування фахівців певної галузі в межах їхньої діяльності. Рівень сформованості такого виду комунікативних навичок - умова, за якої може бути продуктивною професійна комунікація. У галузі медичної освіти актуальним аспектом є формування професійних комунікативних навичок у контексті підготовки висококваліфікованого лікаря. Такі навички реалізуються насамперед у мовленнєвих діях, що забезпечують спроможність лікаря здійснювати продуктивну фахову комунікацію. Комунікативні навички майбутніх лікарів (здатність вступати в контакт, вести опитування, обстеження, давати рекомендації, здійснювати керівництво процесом лікування та ін.) багато в чому визначають успішність їх діяльності. Причина цього полягає насамперед у тому, що сучасний лікар повинен не лише володіти сукупністю спеціальних знань, а бути особистістю з певним ціннісним світоглядом, морально-етичними принципами та моделями комунікативної взаємодії
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зоц М. А., Ивашкина О. И., Иванова А. А., Анохин К. В.
Назва : Формирование у мышей пространственной и непространственной памяти в разных версиях краткого обучения в водном лабиринте Морриса
Місце публікування : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2013. - Т. 156, № 11. - С. 541-544 (Шифр БР31/2013/156/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПАМЯТЬ ДОЛГОВРЕМЕННАЯ -- MEMORY, LONG-TERM
МЫШИ -- MICE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гринкевич Л. Н., Лисачев П. Д., Меркулова Т. И.
Назва : Формирование транскрипционных факторов АР-1 при обучении HELIX
Місце публікування : Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2001. - Т. 87, № 6. - С. 762-773 (Шифр 71024/2001/87/6)
MeSH-головна: ТРАНСКРИПЦИИ ФАКТОР AP-1 -- TRANSCRIPTION FACTOR AP-1
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
ОНТОГЕНЕЗ
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вирабова А. Р., Кучма В. Р.
Назва : Физиолого-гигиеническая оценка личностно-ориентированного обучения детей
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2006. - № 1. - С. 74-75 (Шифр ГР6/2006/1)
Предметні рубрики: Гигиена-- дети
Школьники, службы охраны здоровья
Школьники
Обучение
Адаптация физиологическая
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панихина А. В.
Назва : Физиологические особенности адаптации студентов-первокурсников к условиям обучения в ВУЗе
Місце публікування : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2011. - Т. 151, № 3. - С. 248-250 (Шифр БР31/2011/151/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Адаптация физиологическая
Обучение
Студенты
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)