Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение по специальным программам<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.


   
    Correction of posture disorders with sport and ballroom dansing [Text] / I. Grygus [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 1. - P174-184. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОСТНО-МЫШЕЧНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- MUSCULOSKELETAL PHYSIOLOGICAL PHENOMENA (генетика)
ТАНЦЫ -- DANCING (обучение, повреждения, психология, физиология, этика)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Introduction – to develop a program for the prevention and correction of posture disorders in children through the wide introduction into the process of physical education of sports and ballroom dancing. In the pedagogical experiment, 169 children were randomly divided to control (n=85) and main (n=84) groups (age 11-12). All children attend secondary school. Several diagnostic tests were conducted with children and the control exercises were analyzed. With the help of the performed factor analysis, the correlation of the means to be implemented in the process of using the dance in relation to prevention and correction of posture disorders was calculated. The program of prevention and correction of posture disorders in children was based on methods of diagnostics of the functional state of the spine, the purpose, tasks and content of sports ballroom dance classes and included seven sections. The main components of the program are highlighted, its influence on the correction of posture disorders, functional state of children were experimentally tested. The main focus is on correctional dance events; measures aimed at forming skills of performing simple dance moves; measures aimed at the general physical development of children; measures aimed at preventing specific anatomical and physiological abnormalities. The program of correction of posture disorders through the introduction into the educational process of sports and ballroom dancing was based on the results of the diagnosis of the functional state of the spine, including complimentary goals and objectives. Introduction to the educational process of sports and ballroom dancing included seven sections with active involvement in this process not only children but also their parents and teaching staff
Мета – розробити програму профілактики та корекції порушень постави в дітей за допомогою широкого впровадження у процес фізичного виховання спортивно-бальних танців. У медико-педагогічному експерименті брали участь 169 дітей загальноосвітньої школи, яких методом рандомізації розподілили на контрольну (n=85) та основну (n=84) групи (вік 11-12 років). З дітьми проведено ряд діагностичних тестів та проаналізовано виконання контрольних вправ. За допомогою виконаного факторного аналізу було розраховано співвідношення засобів, які необхідно впроваджувати у процес застосування танцю для профілактики та корекції порушень постави. Програма профілактики та корекції порушень постави в дітей базувалася на методах діагностики функціонального стану хребта, меті, завданнях і змісту занять зі спортивно-бальних танців та включала сім розділів. Висвітлені основні компоненти програми, експериментально перевірено її вплив на корекцію порушень постави, функціональний стан дітей. Основний акцент зроблено на корекційні танцювальні заходи, спрямовані на: формування навичок виконання нескладних танцювальних рухів; загальний фізичний розвиток дітей; профілактику окремих анатомо-фізіологічних відхилень. Програма профілактики та корекції порушень постави за допомогою впровадження в навчальний процес занять зі спортивно-бальних танців базувалася на результатах діагностики функціонального стану хребта, включала взаємодоповнюючі мету та завдання. Впровадження в навчальний процес спортивно-бальних танців включало сім розділів з активним залученням до цього процесу не лише дітей, а також їхніх батьків та педагогічного колективу. Підтверджено позитивний вплив занять спортивними танцями на корекцію порушень постави в дітей
Дод.точки доступу:
Grygus, I.
Nesterchuk, N.
Hrytseniuk, R.
Rabcheniuk, S.
Zukow, W.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Perebyinis, P. P.
    Practical training of higher education learners in specialty stomatology at Bukovinian State Medical University [Текст] = Практична підготовка здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» Буковинського Державного Медичного Університету / P. P. Perebyinis, N. B. Kuzniak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 71-75. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Анотація: Considerable changes have taken place in the health care system of Ukraine. These processes produce a great influence on higher medical education, and therefore, it is significantly transforming. Comprehensive mastering of a substantial amount of practical skills, continuous advance of professional training quality is one of the important tasks at higher medical educational institutions. Training of a dentist involves practical training of essential common medical manipulations as well as special skills in diagnostics, prevention, and treatment of dental diseases.Objective structured clinical exam (OSCE) is a leading one in training of higher education learners in the field of dentistry. The exam stimulates learning and concentrates student attention on acquiring clinical competence, increases the quality of educational experience of those taking the exam. It provides validity and reliability of assessment, qualitative feedback relations with current assessment of knowledge and skills of students. Objective — to analyze the educational-professional program «Stomatology» and directions of its implementation among higher education learners at the departments of stomatology. Materials and methods. Analysis of the educational-professional program «Stomatology», psychological-pedagogical and methodological literature, materials of educational- methodological conferences, methodological work of the departments. To achieve the aim, to specijy the content and peculiarities of implementation of up-to-date pedagogical methods in the educational process the following theoretical methods of the research are applied: analysis, synthesis, generalization, comparison, and systematization. Conclusions. Implementation of the educational program 221 «Stomatology» at Bukovinian State Medical University is based on current scientific achievements of stomatology and dentistry aid system. The program considers special distinctive features in the development of the regional health care system under conditions of labor market transformation. Education is focused on a qualified practical dentistry training of learners by means of integration of international innovation educational technologies. OSCE produces a positive effect on the educational process, since it stimulates learning. The attention of learners is concentrated on mastering clinical competence. Student knowledge is assessed under conditions as close as possible to clinical ones. It helps accurate assessment of their skills and abilities necessary in professional work
У системі охорони здоров 'я України відбулись значні зміни. Ці процеси мають великий вплив на вищу медичну освіту, і тому вона значно трансформується. Досконале опанування значним об'ємом практичних навичок, постійне підвищення якості професійної підготовки є одним із важливих завдань вищих медичних закладів освіти. Підготовка лікаря-стоматолога передбачає практичне відпрацювання необхідних для лікаря не тільки загальномедичних маніпуляцій, а й спеціальних навичок із діагностики, профілактики, лікування стоматологічних захворювань. Провідним у підготовці здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» є об’єктивний структурований клінічний іспит, який стимулює навчання і концентрує увагу студентів на набутті клінічних компетентностей, підвищує якість начального досвіду в осіб, що складають іспит, забезпечує валідність та надійність оцінювання, якісний зворотній зв 'язок при поточному оцінюванні знань та вмінь студентів. Мета дослідження - здійснити аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія» та напрямів її реалізації у здобувачів вищої освіти на кафедрах стоматологічного спрямування. Матеріал та методи. Аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія», психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація). Висновки. 1. Реалізація освітньої програми 221 «Стоматологія» у БДМУ ґрунтується на сучасних наукових досягненнях стоматології та системи стоматологічної допомоги. У програмі враховано специфіку розвитку системи охорони здоров’я регіону в умовах трансформації ринку праці. Навчання зорієнтоване на кваліфіковану практичну стоматологічну підготовку здобувачів шляхом інтеграції міжнародних інноваційних освітніх технологій. 2. Об’єктивний структурований клінічний іспит позитивно впливає на освітній процес, оскільки стимулює навчання: увага здобувачів вищої освіти зосереджена на набутті клінічних компетентностей. 3. Знання студентів оцінюються в умовах, максимально наближених до клінічних, які допомагають найбільш точно оцінити їхні вміння і навички, необхідні у професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Kuzniak, N. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Pharmacy study plans in Visegrad group countries and Ukraine: a comparative analysiss [Текст] = Навчальні плани з фармації у країнах Вишеградської четвірки та в Україні: порівняльний аналіз / O. Devinyak [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 1. - С. 13-21. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES (тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Careful design of study plan is a key element of any successful educational program. Till 2018 Ministry of Health of Ukraine regulated the structure of Pharmacy study plans through the adoption of unified Ministerial study plan. Now the responsibility of educational programs and corresponding study plans design in Ukraine is fully transferred to universities. The purpose of this study is to compare the structure and content of pharmacy study plans in Visegrad Group countries with the most recent unified Pharmacy study plan in Ukraine. Methods. The official documents of Warsaw Medical University, Jagiellonian University in Krakow, Charles University, University of Veterinary and Pharmaceutical Sciences Brno, Comenius University, University of Veterinary Medicine and Pharmacy in Kosice, Semmelweis University and University of Debrecen were studied and data on required courses and corresponding ECTS credits extracted and compared with Ukrainian study plan. Results. Ukrainian unified study plan in Pharmacy pays much more attention to Humanity, Social and Economics section (9 ECTS credits plus 6 ECTS credits of Foreign Language), Computer and IT skills (8 ECTS credits), Hygiene and Ecology (3 ECTS credits), Life Safety, Labor Safety and Bioethics (6 ECTS credits in total), Extreme Medicine and Military Training (6 ECTS credits in total), Toxicological and Forensic Chemistry (4 ECTS credits), Organization and Economics of Pharmacy, Pharmaceutical Management and Marketing (12 ECTS credits in total) as compared to foreign universities. While natural science courses receive less ECTS credits in Ukraine, and some courses in rapidly evolving sciences like Molecular Biology, Immunology or Clinical Biochemistry are significantly underrepresented. Conclusions. The Pharmacy study plans of Visegrad Group universities show greater similarity with each other and tend to differ from the Ukrainian Ministerial study plan. The necessary steps to harmonize Pharmacy study plans of Ukrainian universities with V4 countries include the introduction of Molecular Biology, Immunology, Clinical Biochemistry courses, and strengthening the basic medical and chemical science courses like Human Anatomy and Physiology, Organic Chemistry, Analytical Chemistry, Pharmacology, Medicinal and Pharmaceutical Chemistry
Ґрунтовний підхід до складання навчальних планів є ключовим елементом будь-якої успішної освітньої програми. До 2018 року Міністерство охорони здоров’я України регулювало структуру навчальних планів з фармації шляхом прийняття єдиного примірного навчального плану на рівні Міністерства. На теперішній час відповідальність за розробку освітніх програм та відповідних навчальних планів в Україні повністю передано університетам. Метою цього дослідження є порівняння структури та змісту навчальних планів з фармації в країнах Вишеградської групи із останнім типовим навчальним планом з фармації в Україні. Методи. Для аналізу використовували офіційні документи Варшавського медичного університету, Ягеллонського університету в Кракові, Карлового університету, Університету ветеринарних та фармацевтичних наук Брно, Університету Коменського, Університету ветеринарної медицини та фармації в Кошице, Університету Земмельвейса та Дебреценського університету, з яких отримано необхідні дані про навчальні дисципліни та відповідні кредити ECTS. Проведено порівняння структури іноземних та українського примірного навчального плану. Результати. Український примірний навчальний план з фармації значно більше уваги приділяє дисциплінам гуманітарного та соціально-економічного блоку (9 кредитів ECTS плюс 6 кредитів ECTS іноземної мови), навичкам роботи з комп’ютером та ІТ (8 кредитів ECTS), гігієні та екології (3 кредити ECTS), безпеці життєдіяльності, охороні праці та біоетиці (загалом 6 кредитів ECTS), екстремальній медицині та військовій підготовці (загалом 6 кредитів ECTS), токсикологічній та судовій хімії (4 кредити ECTS), організації та економіці фармації, фармацевтичному менеджменту та маркетингу (загалом 12 кредитів ECTS) порівняно із закордонними університетами. У той час як природничі дисципліни отримують менше кредитів ECTS в Україні, а окремі дисципліни, які представляють сучасні динамічні науки: молекулярна біологія, імунологія чи клінічна біохімія, – примірним навчальним планом не передбачені. Висновки. Навчальні плани з фармації в університетах Вишеградської четвірки демонструють більшу схожість між собою і дещо відрізняються від українського примірного навчального плану, схваленого Міністерством охорони здоров’я у 2016. Необхідні кроки для гармонізації навчальних планів українських університетів з країнами Вишеградської четвірки включають запровадження курсів молекулярної біології, імунології, клінічної біохімії та посилення базових курсів медичних та хімічних наук, таких як анатомія та фізіологія людини, органічна хімія, аналітична хімія, фармакологія, фармацевтична хімія та хімія лікарських засобів
Дод.точки доступу:
Devinyak, O.
Stan, I.
Syatynya, V.
Deyak, Ya.
Lytvyn, O.
Kachur, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Sumets, O. M.
    The paradigm of the professional education program “Clinical Research Management” [Текст] / O. M. Sumets, О. P. Мykоlеnко, O. V. Kozyryeva // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 5-10


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ КАК ТЕМА -- CLINICAL TRIALS AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
Анотація: To substantiate the need to develop professional management knowledge essential to conduct clinical research in Ukraine, as well as develop the paradigm of the professional education program “Clinical Research Management”. Materials and methods. Scientific and statistical publications, as well as the results of a questionnaire survey designed to interview specialists working for medical and scientific institutions were used as research materials; the methods of systematization of theoretical and practical materials, content analysis, generalization of the survey results were applied. Results. The relevance of the professional education program “Clinical Research Management” has been substantiated based on scientific literature and recommendations of professional organizations for conducting clinical studies in healthcare. The questionnaire survey of specialists working for medical and scientific institutions has shown their participation in planning, organizing, and controlling the clinical studies. The results of the survey have demonstrated that a significant part of the specialists is involved directly in the clinical studies at different phases; it actualizes the need for professional knowledge on modern management. The study has revealed that all categories of specialists interviewed create the demand for an advanced training or additional education in the field of management. However, medical specialists and researchers are the most interested in gaining new knowledge. Based on the peculiarities of phases of clinical research the paper develops the main learning outcomes that convey the knowledge, skills, and competencies required to conduct clinical research and assure enhanced quality. Conclusions. Taking into account the urgent need for training the specialists who should be able to carry out clinical research in Ukraine the program for training professional clinical research managers has been offered. After completion, the specialist should be able to organize the clinical trials of new drugs, ensure effective allocation of limited resources, develop and implement the quality management system according to the requirements of current standards, carry out audits and manage risks to assure the appropriate quality of clinical research
Мета: обґрунтувати необхідність формування професійних знань з менеджменту у фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, а також надати ґрунтовний опис парадигми освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Матеріали та методи: наукові й статистичні публікації, а також результати анкетного опитування фахівців медичних і наукових закладів; методи: систематизація теоретичного і практичного матеріалу, контент-аналіз, узагальнення результатів опитування. Результати досліджень. Спираючись на наукову літературу та рекомендації щодо проведення клінічних досліджень, підготовлених професійними організаціями у сфері охорони здоров’я, обґрунтовано актуальність освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Здійснено анкетне опитування фахівців медичних і наукових закладів щодо їхньої участі в плануванні, організації та процесі контролю клінічних досліджень. Результати опитування продемонстрували, що значна частина фахівців залучається безпосередньо до проведення клінічних досліджень на різних фазах, що актуалізувало потребу в отриманні професійних знань з основ сучасного менеджменту. У ході дослідження встановлено, що попит на додаткову освіту з менеджменту чи підвищення кваліфікації створюють фахівці всіх опитаних категорій. Проте найбільш зацікавленими виявились лікарі-спеціалісти та науковці. Враховуючи особливості фаз клінічних досліджень, у роботі сформульовано основні результати навчання, які розкривають знання, уміння, навички та компетентності, необхідні тим фахівцям, які працюють у сфері клінічних досліджень. Висновки. Враховуючи існуючу потребу в підготовці сучасних фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, запропоновано парадигму програми підготовки професійних менеджерів клінічних досліджень, які мають організовувати проведення клінічної апробації нових лікарських засобів, забезпечувати ефективне використання наявних ресурсів, розробляти й упроваджувати систему управління якістю процесу клінічного дослідження згідно з вимогами чинних стандартів, здійснювати аудит якості та управління ризиками з метою формування належного рівня якості клінічних досліджень
Дод.точки доступу:
Mykоlеnко, О. P.
Kozyryeva, O. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Імплементація закону "про фахову передвищу освіту" в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (стандарты)Ивано-Франковская область
Анотація: 6 червня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон «Про фахову передвищу освіту». Законом визначено порядок, умови, форми та особливості здобуття фахової передвищої освіти та врегульовано суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначено компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері фахової передвищої освіти. Нова візія фахової передвищої освіти має на меті вивести її на новий якісний рівень, змінити ставлення людей до цього рівня освіти, забезпечити ринок праці відповідними фахівцями. Сьогодні від успішної реалізації задекларованих положень Закону залежить, чи стане фаховий молодший бакалавр конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Імплементація Закону у самому розпалі. Наразі триває реалізація наказу МОН від 24.09.2019 №1228 «Про затвердження плану заходів з організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 6 червня 2019 року № 2745- VIII «Про фахову передвищу освіту»». Імлементація закону «Про фахову передвищу освіту» в Івано-Франківському національному медичному університеті розпочата із приведення документації у відповідність до Закону. Важливим кроком імплементації закону буде розробка нових освітньо-професійних програм для фахових молодших бакалаврів. Проведення системної реформи у сфері фахової передвищої освіти, спрямованої на задоволення освітніх потреб громадян у здобутті якісної освіти з орієнтацією на практичну діяльність, стало нагальною потребою
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Бульбук, О. В.
Гвоздецька, Г. С.
Глов’як, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бабінець, Л. С.
    Відпрацювання алгоритму призначення стартової медикаментозної терапії атеріальної гіпертензії за європейським клінічним протоколом (Фінляндія) у викладанні сімейної медицини на додипломному рівні [Текст] / Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2018. - № 4. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (кадры, методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ГИПЕРТЕНЗИЯ "БЕЛОГО ХАЛАТА" -- WHITE COAT HYPERTENSION (генетика, диагностика, лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль, рентгенография, терапия)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы, оборудование, стандарты, статистика, тенденции)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (классификация, стандарты)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії залежно від ступеня тяжкості артеріальної гіпертензії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вадзюк, С. Н.
    Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Текст] = Сontrol of the entry level of knowledge as a prerequisite for the effective organization of the educational process at the department / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 10-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Контроль знань студентів є важливою частиною процесу навчання як засіб управління навчальним процесом. Вхідний контроль проводиться перед вивченням нового предмета з метою виявлення залишкових знань студентів за дисциплінами, які забезпечують вивчення нового курсу. У статті проаналізовано результати тестування вхідного рівня знань здобувачів вищої медичної освіти для оцінки теоретичної підготовки студентів 2 курсу з подальшим застосуванням як передумови успішної організації вивчення дисципліни. Співробітники кафедри розробили пакети тестових завдань; кожен білет містив 8 запитань, що відповідають основним розділам шкільного курсу біології, а також дисципліни «Фізіологія» (система крові, кровообігу, травлення і виділення, дихання, нервова і гуморальна регуляція функцій організму та сенсорні системи). Аналізуючи отримані результати тестування, було встановлено, що показник успішності (кількість правильних відповідей) у 2021 р. є нижчим порівняно з 2019 р. Зниження загального показника може бути зумовлено запровадженням дистанційної форми освіти у 2020 р. у зв’язку з поширенням пандемії COVID-19. На основі одержаних результатів колективом кафедри розроблені заходи та прий­няті відповідні рішення з метою врахування виявлених особливостей, а також подальшого відстеження результатів навчання здобувачів у процесі вивчення дисципліни
Control of students’ knowledge is an important part of the learning process as a means of managing the learning process. Entry-level assessment is carried out before learning a new subject in order to identify residual knowledge of students in the disciplines that provide the study of a new course. The article analyzes the results of testing the entry level of knowledge of second-year medical students to assess the theoretical training with subsequent use as a prerequisite for successful organization of the discipline. Employees of the department developed packages of test tasks; each ticket contained 8 questions corresponding to the main sections of the school biology course, as well as the discipline “Physiology” (blood, blood circulation, digestion and excretion, respiration, nervous and humoral regulation of body functions and sensory systems). Analyzing the test results, it was found that the success rate (number of correct answers) in 2021 is lower than in 2019. The decline in the overall rate may be due to the introduction of distance education in 2020 due to the spread of Coronavirus disease (COVID-19). Based on obtained the results, the staff of the department developed measures and made appropriate decisions to take into account the identified features, as well as further tracking the learning outcomes of applicants in the process of studying the discipline
Дод.точки доступу:
Наконечна, С. С.
Папінко, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Визначення потреб у навчанні керівників сфери охорони здоров’я України [Текст] / М. М. Білинська [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 192-197. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ, АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- HEALTH FACILITY ADMINISTRATORS (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Метою статті є визначення потреб у навчанні керівників охорони здоров’я України за фахом «Публічне управління та адміністрування». В якості основного нами використаний метод письмового опитування (анкетування) експертів в області охорони здоров’я, із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій. Участь експертів в цьому дослідженні є виключно добровільним. Конфіденційність інформації гарантована анонімністю анкети. Експертне опитування керівників сфери охорони здоров’я нами проведено в березні-квітні 2020 року з метою визначення потреби в навчанні за фахом «Публічне управління та адміністрування». Всього в опитуванні взяли участь 54 респондента. Більшість (96,3%) респондентів мають потребу в навчанні за фахом «Публічне управління та адміністрування» (за спеціалізацією «Управління в сфері охорони здоров’я»). Переважна їх частина хотіла б пройти навчання за темами: «Управління персоналом в організації охорони здоров’я (лідерство, комунікативний менеджмент, тайм-менеджмент, стрес-менеджмент, самоменеджмент, психологічні основи менеджменту в охороні здоров’я та ін.)» (64,8%) і « менеджмент охорони здоров’я »(59,3%). Узагальнюючи результати дослідження, доведено, що для підвищення професійних компетенцій керівників сфери охорони здоров’я необхідно ввести навчальну програму «Лідерство та менеджмент в охороні здоров’я», яка спрямована на вирішення проблемних питань управління в сфері охорони здоров’я; застосування стратегічного управління в сфері охорони здоров’я, управління якістю медичної допомоги; отримання навичок комунікації і формування ефективної команди; ефективного застосування отриманих знань в середовищі, яка швидко змінюється, і ін. Вважаємо, що основою розвитку кадрового потенціалу охорони здоров’я, особливо керівників, має бути вдосконалення механізмів підготовки, перепідготовки та підвищення їх кваліфікації. Зокрема, це стосується інноваційних форм навчання, в т.ч. тренінгів, он-лайн навчання тощо
Дод.точки доступу:
Білинська, М. М.
Сурай, І. Г.
Васюк, Н. О.
Савіна, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Викладання навчальної програми інфекційних уражень нервової системи лікарям загальної практики - сімейної медицини [Текст] / І. С. Зозуля [та ін.] // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2012. - № 6. - С. 59-61 . - ISSN 0049-6804

Рубрики: Здравоохранение, инновации и усовершенствования

   Нервной системы центральной инфекции


   Семейная практика


   Врачи семейные--обуч


   Обучение по специальным программам


Дод.точки доступу:
Зозуля, І.С.
Вернер, О.М.
Мурашко, Н.К.
Сулік, Р.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Використання сучасних навчальних технологій та досвіду зарубіжних країн у післядипломній підготовці сімейних лікарів у НМАПО ім. П.Л. Шупика [Текст] / Г. І. Лисенко [та ін.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2008. - № 3. - С. 21-22

Рубрики: Семейная практика

   Врачи семейные--обуч


   Обучение по специальным программам


Дод.точки доступу:
Лисенко, Г. І.
Ященко, О. Б.
Хіміон, Л. В.
Данилюк, С. В.
Матюха, Л. ф.
Дроботенко, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)