Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Обучение по специальным программам<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.


   
    Correction of posture disorders with sport and ballroom dansing [Text] / I. Grygus [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 1. - P174-184. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОСТНО-МЫШЕЧНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- MUSCULOSKELETAL PHYSIOLOGICAL PHENOMENA (генетика)
ТАНЦЫ -- DANCING (обучение, повреждения, психология, физиология, этика)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Introduction – to develop a program for the prevention and correction of posture disorders in children through the wide introduction into the process of physical education of sports and ballroom dancing. In the pedagogical experiment, 169 children were randomly divided to control (n=85) and main (n=84) groups (age 11-12). All children attend secondary school. Several diagnostic tests were conducted with children and the control exercises were analyzed. With the help of the performed factor analysis, the correlation of the means to be implemented in the process of using the dance in relation to prevention and correction of posture disorders was calculated. The program of prevention and correction of posture disorders in children was based on methods of diagnostics of the functional state of the spine, the purpose, tasks and content of sports ballroom dance classes and included seven sections. The main components of the program are highlighted, its influence on the correction of posture disorders, functional state of children were experimentally tested. The main focus is on correctional dance events; measures aimed at forming skills of performing simple dance moves; measures aimed at the general physical development of children; measures aimed at preventing specific anatomical and physiological abnormalities. The program of correction of posture disorders through the introduction into the educational process of sports and ballroom dancing was based on the results of the diagnosis of the functional state of the spine, including complimentary goals and objectives. Introduction to the educational process of sports and ballroom dancing included seven sections with active involvement in this process not only children but also their parents and teaching staff
Мета – розробити програму профілактики та корекції порушень постави в дітей за допомогою широкого впровадження у процес фізичного виховання спортивно-бальних танців. У медико-педагогічному експерименті брали участь 169 дітей загальноосвітньої школи, яких методом рандомізації розподілили на контрольну (n=85) та основну (n=84) групи (вік 11-12 років). З дітьми проведено ряд діагностичних тестів та проаналізовано виконання контрольних вправ. За допомогою виконаного факторного аналізу було розраховано співвідношення засобів, які необхідно впроваджувати у процес застосування танцю для профілактики та корекції порушень постави. Програма профілактики та корекції порушень постави в дітей базувалася на методах діагностики функціонального стану хребта, меті, завданнях і змісту занять зі спортивно-бальних танців та включала сім розділів. Висвітлені основні компоненти програми, експериментально перевірено її вплив на корекцію порушень постави, функціональний стан дітей. Основний акцент зроблено на корекційні танцювальні заходи, спрямовані на: формування навичок виконання нескладних танцювальних рухів; загальний фізичний розвиток дітей; профілактику окремих анатомо-фізіологічних відхилень. Програма профілактики та корекції порушень постави за допомогою впровадження в навчальний процес занять зі спортивно-бальних танців базувалася на результатах діагностики функціонального стану хребта, включала взаємодоповнюючі мету та завдання. Впровадження в навчальний процес спортивно-бальних танців включало сім розділів з активним залученням до цього процесу не лише дітей, а також їхніх батьків та педагогічного колективу. Підтверджено позитивний вплив занять спортивними танцями на корекцію порушень постави в дітей
Дод.точки доступу:
Grygus, I.
Nesterchuk, N.
Hrytseniuk, R.
Rabcheniuk, S.
Zukow, W.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Pharmacy study plans in Visegrad group countries and Ukraine: a comparative analysiss [Текст] = Навчальні плани з фармації у країнах Вишеградської четвірки та в Україні: порівняльний аналіз / O. Devinyak [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 1. - С. 13-21. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES (тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Careful design of study plan is a key element of any successful educational program. Till 2018 Ministry of Health of Ukraine regulated the structure of Pharmacy study plans through the adoption of unified Ministerial study plan. Now the responsibility of educational programs and corresponding study plans design in Ukraine is fully transferred to universities. The purpose of this study is to compare the structure and content of pharmacy study plans in Visegrad Group countries with the most recent unified Pharmacy study plan in Ukraine. Methods. The official documents of Warsaw Medical University, Jagiellonian University in Krakow, Charles University, University of Veterinary and Pharmaceutical Sciences Brno, Comenius University, University of Veterinary Medicine and Pharmacy in Kosice, Semmelweis University and University of Debrecen were studied and data on required courses and corresponding ECTS credits extracted and compared with Ukrainian study plan. Results. Ukrainian unified study plan in Pharmacy pays much more attention to Humanity, Social and Economics section (9 ECTS credits plus 6 ECTS credits of Foreign Language), Computer and IT skills (8 ECTS credits), Hygiene and Ecology (3 ECTS credits), Life Safety, Labor Safety and Bioethics (6 ECTS credits in total), Extreme Medicine and Military Training (6 ECTS credits in total), Toxicological and Forensic Chemistry (4 ECTS credits), Organization and Economics of Pharmacy, Pharmaceutical Management and Marketing (12 ECTS credits in total) as compared to foreign universities. While natural science courses receive less ECTS credits in Ukraine, and some courses in rapidly evolving sciences like Molecular Biology, Immunology or Clinical Biochemistry are significantly underrepresented. Conclusions. The Pharmacy study plans of Visegrad Group universities show greater similarity with each other and tend to differ from the Ukrainian Ministerial study plan. The necessary steps to harmonize Pharmacy study plans of Ukrainian universities with V4 countries include the introduction of Molecular Biology, Immunology, Clinical Biochemistry courses, and strengthening the basic medical and chemical science courses like Human Anatomy and Physiology, Organic Chemistry, Analytical Chemistry, Pharmacology, Medicinal and Pharmaceutical Chemistry
Ґрунтовний підхід до складання навчальних планів є ключовим елементом будь-якої успішної освітньої програми. До 2018 року Міністерство охорони здоров’я України регулювало структуру навчальних планів з фармації шляхом прийняття єдиного примірного навчального плану на рівні Міністерства. На теперішній час відповідальність за розробку освітніх програм та відповідних навчальних планів в Україні повністю передано університетам. Метою цього дослідження є порівняння структури та змісту навчальних планів з фармації в країнах Вишеградської групи із останнім типовим навчальним планом з фармації в Україні. Методи. Для аналізу використовували офіційні документи Варшавського медичного університету, Ягеллонського університету в Кракові, Карлового університету, Університету ветеринарних та фармацевтичних наук Брно, Університету Коменського, Університету ветеринарної медицини та фармації в Кошице, Університету Земмельвейса та Дебреценського університету, з яких отримано необхідні дані про навчальні дисципліни та відповідні кредити ECTS. Проведено порівняння структури іноземних та українського примірного навчального плану. Результати. Український примірний навчальний план з фармації значно більше уваги приділяє дисциплінам гуманітарного та соціально-економічного блоку (9 кредитів ECTS плюс 6 кредитів ECTS іноземної мови), навичкам роботи з комп’ютером та ІТ (8 кредитів ECTS), гігієні та екології (3 кредити ECTS), безпеці життєдіяльності, охороні праці та біоетиці (загалом 6 кредитів ECTS), екстремальній медицині та військовій підготовці (загалом 6 кредитів ECTS), токсикологічній та судовій хімії (4 кредити ECTS), організації та економіці фармації, фармацевтичному менеджменту та маркетингу (загалом 12 кредитів ECTS) порівняно із закордонними університетами. У той час як природничі дисципліни отримують менше кредитів ECTS в Україні, а окремі дисципліни, які представляють сучасні динамічні науки: молекулярна біологія, імунологія чи клінічна біохімія, – примірним навчальним планом не передбачені. Висновки. Навчальні плани з фармації в університетах Вишеградської четвірки демонструють більшу схожість між собою і дещо відрізняються від українського примірного навчального плану, схваленого Міністерством охорони здоров’я у 2016. Необхідні кроки для гармонізації навчальних планів українських університетів з країнами Вишеградської четвірки включають запровадження курсів молекулярної біології, імунології, клінічної біохімії та посилення базових курсів медичних та хімічних наук, таких як анатомія та фізіологія людини, органічна хімія, аналітична хімія, фармакологія, фармацевтична хімія та хімія лікарських засобів
Дод.точки доступу:
Devinyak, O.
Stan, I.
Syatynya, V.
Deyak, Ya.
Lytvyn, O.
Kachur, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Perebyinis, P. P.
    Practical training of higher education learners in specialty stomatology at Bukovinian State Medical University [Текст] = Практична підготовка здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» Буковинського Державного Медичного Університету / P. P. Perebyinis, N. B. Kuzniak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 71-75. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Анотація: Considerable changes have taken place in the health care system of Ukraine. These processes produce a great influence on higher medical education, and therefore, it is significantly transforming. Comprehensive mastering of a substantial amount of practical skills, continuous advance of professional training quality is one of the important tasks at higher medical educational institutions. Training of a dentist involves practical training of essential common medical manipulations as well as special skills in diagnostics, prevention, and treatment of dental diseases.Objective structured clinical exam (OSCE) is a leading one in training of higher education learners in the field of dentistry. The exam stimulates learning and concentrates student attention on acquiring clinical competence, increases the quality of educational experience of those taking the exam. It provides validity and reliability of assessment, qualitative feedback relations with current assessment of knowledge and skills of students. Objective — to analyze the educational-professional program «Stomatology» and directions of its implementation among higher education learners at the departments of stomatology. Materials and methods. Analysis of the educational-professional program «Stomatology», psychological-pedagogical and methodological literature, materials of educational- methodological conferences, methodological work of the departments. To achieve the aim, to specijy the content and peculiarities of implementation of up-to-date pedagogical methods in the educational process the following theoretical methods of the research are applied: analysis, synthesis, generalization, comparison, and systematization. Conclusions. Implementation of the educational program 221 «Stomatology» at Bukovinian State Medical University is based on current scientific achievements of stomatology and dentistry aid system. The program considers special distinctive features in the development of the regional health care system under conditions of labor market transformation. Education is focused on a qualified practical dentistry training of learners by means of integration of international innovation educational technologies. OSCE produces a positive effect on the educational process, since it stimulates learning. The attention of learners is concentrated on mastering clinical competence. Student knowledge is assessed under conditions as close as possible to clinical ones. It helps accurate assessment of their skills and abilities necessary in professional work
У системі охорони здоров 'я України відбулись значні зміни. Ці процеси мають великий вплив на вищу медичну освіту, і тому вона значно трансформується. Досконале опанування значним об'ємом практичних навичок, постійне підвищення якості професійної підготовки є одним із важливих завдань вищих медичних закладів освіти. Підготовка лікаря-стоматолога передбачає практичне відпрацювання необхідних для лікаря не тільки загальномедичних маніпуляцій, а й спеціальних навичок із діагностики, профілактики, лікування стоматологічних захворювань. Провідним у підготовці здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» є об’єктивний структурований клінічний іспит, який стимулює навчання і концентрує увагу студентів на набутті клінічних компетентностей, підвищує якість начального досвіду в осіб, що складають іспит, забезпечує валідність та надійність оцінювання, якісний зворотній зв 'язок при поточному оцінюванні знань та вмінь студентів. Мета дослідження - здійснити аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія» та напрямів її реалізації у здобувачів вищої освіти на кафедрах стоматологічного спрямування. Матеріал та методи. Аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія», психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація). Висновки. 1. Реалізація освітньої програми 221 «Стоматологія» у БДМУ ґрунтується на сучасних наукових досягненнях стоматології та системи стоматологічної допомоги. У програмі враховано специфіку розвитку системи охорони здоров’я регіону в умовах трансформації ринку праці. Навчання зорієнтоване на кваліфіковану практичну стоматологічну підготовку здобувачів шляхом інтеграції міжнародних інноваційних освітніх технологій. 2. Об’єктивний структурований клінічний іспит позитивно впливає на освітній процес, оскільки стимулює навчання: увага здобувачів вищої освіти зосереджена на набутті клінічних компетентностей. 3. Знання студентів оцінюються в умовах, максимально наближених до клінічних, які допомагають найбільш точно оцінити їхні вміння і навички, необхідні у професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Kuzniak, N. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Sumets, O. M.
    The paradigm of the professional education program “Clinical Research Management” [Текст] / O. M. Sumets, О. P. Мykоlеnко, O. V. Kozyryeva // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 5-10


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ КАК ТЕМА -- CLINICAL TRIALS AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
Анотація: To substantiate the need to develop professional management knowledge essential to conduct clinical research in Ukraine, as well as develop the paradigm of the professional education program “Clinical Research Management”. Materials and methods. Scientific and statistical publications, as well as the results of a questionnaire survey designed to interview specialists working for medical and scientific institutions were used as research materials; the methods of systematization of theoretical and practical materials, content analysis, generalization of the survey results were applied. Results. The relevance of the professional education program “Clinical Research Management” has been substantiated based on scientific literature and recommendations of professional organizations for conducting clinical studies in healthcare. The questionnaire survey of specialists working for medical and scientific institutions has shown their participation in planning, organizing, and controlling the clinical studies. The results of the survey have demonstrated that a significant part of the specialists is involved directly in the clinical studies at different phases; it actualizes the need for professional knowledge on modern management. The study has revealed that all categories of specialists interviewed create the demand for an advanced training or additional education in the field of management. However, medical specialists and researchers are the most interested in gaining new knowledge. Based on the peculiarities of phases of clinical research the paper develops the main learning outcomes that convey the knowledge, skills, and competencies required to conduct clinical research and assure enhanced quality. Conclusions. Taking into account the urgent need for training the specialists who should be able to carry out clinical research in Ukraine the program for training professional clinical research managers has been offered. After completion, the specialist should be able to organize the clinical trials of new drugs, ensure effective allocation of limited resources, develop and implement the quality management system according to the requirements of current standards, carry out audits and manage risks to assure the appropriate quality of clinical research
Мета: обґрунтувати необхідність формування професійних знань з менеджменту у фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, а також надати ґрунтовний опис парадигми освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Матеріали та методи: наукові й статистичні публікації, а також результати анкетного опитування фахівців медичних і наукових закладів; методи: систематизація теоретичного і практичного матеріалу, контент-аналіз, узагальнення результатів опитування. Результати досліджень. Спираючись на наукову літературу та рекомендації щодо проведення клінічних досліджень, підготовлених професійними організаціями у сфері охорони здоров’я, обґрунтовано актуальність освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Здійснено анкетне опитування фахівців медичних і наукових закладів щодо їхньої участі в плануванні, організації та процесі контролю клінічних досліджень. Результати опитування продемонстрували, що значна частина фахівців залучається безпосередньо до проведення клінічних досліджень на різних фазах, що актуалізувало потребу в отриманні професійних знань з основ сучасного менеджменту. У ході дослідження встановлено, що попит на додаткову освіту з менеджменту чи підвищення кваліфікації створюють фахівці всіх опитаних категорій. Проте найбільш зацікавленими виявились лікарі-спеціалісти та науковці. Враховуючи особливості фаз клінічних досліджень, у роботі сформульовано основні результати навчання, які розкривають знання, уміння, навички та компетентності, необхідні тим фахівцям, які працюють у сфері клінічних досліджень. Висновки. Враховуючи існуючу потребу в підготовці сучасних фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, запропоновано парадигму програми підготовки професійних менеджерів клінічних досліджень, які мають організовувати проведення клінічної апробації нових лікарських засобів, забезпечувати ефективне використання наявних ресурсів, розробляти й упроваджувати систему управління якістю процесу клінічного дослідження згідно з вимогами чинних стандартів, здійснювати аудит якості та управління ризиками з метою формування належного рівня якості клінічних досліджень
Дод.точки доступу:
Mykоlеnко, О. P.
Kozyryeva, O. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Садовникова, Т. Ю.
    «Психологическая служба в образовательном учреждении» как учебная дисциплина [Текст] / Т. Ю. Садовникова // Психология в вузе. - 2015. - № 2. - С. 83-103


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, обучение, стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (обучение, тенденции)
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Лидерс, А. Г.
    «Теория и практика группового психологического тренинга» как учебная дисциплина [Текст] / А. Г. Лидерс // Психология в вузе. - 2015. - № 2. - С. 59-82


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
ПОДРОСТКОВ ПОВЕДЕНИЕ -- ADOLESCENT BEHAVIOR (психология, этика)
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT (обучение, тенденции)
КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ ПО ВЫБОРУ ПРОФЕССИИ -- VOCATIONAL GUIDANCE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Солонько, М.
    Імплантологія XXI століття - ІТІ-центр у Гонконгу [Текст] / М. Солонько // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 1. - С. 89-94


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ГОНКОНГ -- HONG KONG
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Імплементація закону "про фахову передвищу освіту" в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (стандарты)Ивано-Франковская область
Анотація: 6 червня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон «Про фахову передвищу освіту». Законом визначено порядок, умови, форми та особливості здобуття фахової передвищої освіти та врегульовано суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначено компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері фахової передвищої освіти. Нова візія фахової передвищої освіти має на меті вивести її на новий якісний рівень, змінити ставлення людей до цього рівня освіти, забезпечити ринок праці відповідними фахівцями. Сьогодні від успішної реалізації задекларованих положень Закону залежить, чи стане фаховий молодший бакалавр конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Імплементація Закону у самому розпалі. Наразі триває реалізація наказу МОН від 24.09.2019 №1228 «Про затвердження плану заходів з організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 6 червня 2019 року № 2745- VIII «Про фахову передвищу освіту»». Імлементація закону «Про фахову передвищу освіту» в Івано-Франківському національному медичному університеті розпочата із приведення документації у відповідність до Закону. Важливим кроком імплементації закону буде розробка нових освітньо-професійних програм для фахових молодших бакалаврів. Проведення системної реформи у сфері фахової передвищої освіти, спрямованої на задоволення освітніх потреб громадян у здобутті якісної освіти з орієнтацією на практичну діяльність, стало нагальною потребою
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Бульбук, О. В.
Гвоздецька, Г. С.
Глов’як, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я" шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] = Topical questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge "Health protection" by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 27-31


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
Анотація: Мета роботи – провести огляд літератури щодо застосування тестового контролю в оцінці рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у сфері медицини. Основна частина. Медицина відноситься до такої сфери діяльності, де вимоги до рівня підготовки фахівців є вкрай високими, а контроль якості знань студентів, що здобувають освіту лікаря, часто є питанням життя або смерті. Завдяки імплементації інтерактивних методів підготовки та дистанційних онлайн-форм навчання створюються необхідні умови для безперервного підвищення якості, доступності й конкурентоспроможності національної освіти та науки на світовому ринку праці. Проведено аналіз сучасних навчально-методичних публікацій, присвячених удосконаленню підготовки до складання ліцензійних іспитів. За даними Центру тестування професійної компетентності фахівців з напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України, середній результат складання субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту Крок 1. 2018; спеціальності “Медицина”, “Стоматологія”, “Фармація” свідчить про середній, низький, а в окремих закладах вищої освіти дуже низький рівень володіння студентами громадянами України іноземною мовою професійного спрямування. Висновки. Проведений огляд літератури вказує на те, що у вищих медичних навчальних закладах України існує достатньо новітніх інноваційних освітніх технологій, які дають широкі можливості вдосконалення знань, оптимізації підготовки та оцінки рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у медицині, і вони є ефективними. Водночас виявлено, що більша увага приділяється студентам старших курсів та лікарям-інтернам при підготовці до ліцензійних іспитів “Крок 2” і “Крок 3”. Удосконалення та більш широке впровадження онлайн-систем підготовки й оцінки рівня знань студентів до субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензованого іспиту “Крок 1” сприятиме підвищенню рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів необхідних для оволодіння майбутньою професією
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бабінець, Л. С.
    Відпрацювання алгоритму призначення стартової медикаментозної терапії атеріальної гіпертензії за європейським клінічним протоколом (Фінляндія) у викладанні сімейної медицини на додипломному рівні [Текст] / Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2018. - № 4. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (кадры, методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ГИПЕРТЕНЗИЯ "БЕЛОГО ХАЛАТА" -- WHITE COAT HYPERTENSION (генетика, диагностика, лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль, рентгенография, терапия)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы, оборудование, стандарты, статистика, тенденции)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (классификация, стандарты)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії залежно від ступеня тяжкості артеріальної гіпертензії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)