Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (96)Рідкісні видання (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Паразитология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-30 
1.


    Шевчук, Т. І.
    Актуальність вивчення природно-осередкових захворювань у рамках викладання медичної паразитології [Текст] / Т. І. Шевчук // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 3. - С. 291-294


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (методы, обучение)
ИНФЕКЦИИ ПРИРОДНАЯ ОЧАГОВОСТЬ -- DISEASE RESERVOIRS (паразитология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Практические вопросы диагностики и лечения гельминтозов у детей [Текст] / О. Г. Шадрин [и др.] // Здоровье ребенка. - 2015. - № 4. - С. 7-10


MeSH-головна:
ГЕЛЬМИНТОЗЫ У ЖИВОТНЫХ -- HELMINTHIASIS, ANIMAL (диагноз, лекарственная терапия)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (методы)
АЛБЕНДАЗОЛ -- ALBENDAZOLE (терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Шадрин, О. Г.
Ковальчук, А. А.
Дюкарева, С. В.
Фисун, В. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Нобелевская премия 2015 года за открытие в области паразитологии [Текст] // Актуальная инфектология. - 2016. - № 1. - С. 125


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Марієвський, В. Ф.
    Інформація про дисертації, захищені у 2012 р. за спеціальністю 14.01.13 - інфекційні хвороби, 14.02.02 - епідеміологія та 16.00.11 - паразитологія [Текст] / В. Ф. Марієвський, О. Л. Панасюк // Інфекційні хвороби. - 2013. - № 2. - С. 112-117


MeSH-головна:
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY
Дод.точки доступу:
Панасюк, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Резолюция Х съезда Всероссийского научно-практического общества эпидемиологов, микробиологов и паразитологов (Москва, 12-13 апреля 2012 г.) [Текст] // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2012. - № 5. - С. 122-124 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Съезды

   Медицинские общества


   Эпидемиология


   Микробиология


   Паразитология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шевчук, Т. І.
    Особливості викладання медичної паразитології в рамках професійної медичної підготовки майбутніх лікарів [Текст] / Т. І. Шевчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 196


Рубрики: Высшее медицинское образование в Украине

MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сергиев, В. П.
    Проблемы медицинской паразитологии [Текст] / В. П. Сергиев // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2013. - № 1. - С. 102-104 . - ISSN 0372-9311


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (тенденции)
ПАРАЗИТАРНЫЕ БОЛЕЗНИ -- PARASITIC DISEASES (эпидемиология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Пам’яті Тамари Миколаївни Павліковської [Текст] // Актуальная инфектология. - 2016. - № 1. - С. 135-136


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Павликовская, Тамара Николаевна (1939-2016) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Викладання медичної паразитології студентам медичних коледжів, які навчаються за спеціальністю "медсестринство" під час традиційного та онлайн навчання [Текст] / Р. Є. Булик [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - С. 150-155. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Мета роботи – вивчення можливості викладання медичної паразитології студентам медичних коледжів за допомогою інтерактивних та традиційних методів, а також дистанційного навчання в умовах карантину. Матеріал і методи. Розглянуто як класичні, так і сучасні методи навчання, а також їх поєднання. Застосовано такі методи навчання, як геймінг, робота в групах, коучінг під час практичних занять з курсу «Медична паразитологія» для студентів медичного коледжу за спеціальністю «Медсестринство». Результати. Під час проведення практичних занять застосовували декілька підходів: у першому випадку використовували поєднання елементів геймінгу та розв’язування ситуаційних задач, а в другому – роботи в групах та визначення видової приналежності паразитичних організмів. Обидва підходи зарекомендували себе як ефективні, оскільки зазначено підвищення зацікавленості студентів під час практичних занять. За рахунок активного залучення студентів до самого процесу проведення заняття, а також за рахунок більшої візуалізації навчальних матеріалів та командної роботи відзначено значне підвищення успішності як окремих студентів, так і групи в цілому. Позитивна динаміка зазначена також при повторенні пройденого матеріалу. Після застосування вищезгаданих методик відзначено більший відсоток свідомого відтворення вивченого матеріалу. Використання дистанційного навчання для студентів коледжу також показало свою ефeктивність під час карантину. Хоча зазначено і деякі недоліки такого методу здобування знань, особливо це стосується оцінювання та мотивування студентів до навчання. Висновки. Відзначено ефективність застосування інтерактивних методів та роботи в групах, особливо для студентів молодших курсів. Достатньо ефективними виявились методи роботи в групах для студентів, які вступили до медичного коледжу після здобуття базової середньої освіти.
Дод.точки доступу:
Булик, Р. Є.
Караван, Ю. В.
Тимчук, К. Ю.
Волошин, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Захарчук, О. І.
    З досвіду формування практичних навичок у студентів фармацевтичного факультету при вивченні ними тем із медичної гельмінтології на заняттях із біології з основами генетики [Текст] / О. І. Захарчук // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - С. 161-167. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение)
Анотація: У статті проаналізовано методичні підходи щодо організації та виконання студентами-провізорами практичних завдань із біології з основами генетики, які стосуються вивчення ними медичної гельмінтології. Наведено приблизний перелік та зміст завдань самостійної навчально-дослідницької роботи студентів, які спрямовані на формування в них практичних навичок та компетентностей, необхідних для їхньої майбутньої професійної діяльності. Мета роботи – розглянути методику організації та виконання студентами фармацевтичного факультету практичних завдань при вивченні ними плоских та круглих червів – паразитів людини на заняттях із біології з основами генетики. Висновок. Виконуючи на практичних заняттях із біології з основами генетики наведені вище завдання самостійної навчально-дослідницької роботи, студенти-провізори не тільки поглиблюють та закріплюють свої теоретичні знання про гельмінтів – паразитів людини та їх роль у розвитку паразитарних хвороб, але й формують практичні навички щодо ідентифікації їх основних представників, визначення місця гельмінтозів серед інших інвазійних захворювань людини, заходів профілактики відповідних захворювань. У процесі виконання студентами-провізорами практичних завдань із медичної гельмінтології забезпечується формування в них інтегральних, загальних та спеціальних компетентностей.
Дод.точки доступу:
Степанчук, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Teaching of medical parasitology at Bukovinian state medical university [Text] / R. Ye. Bulyk [et al.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P185-190. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение)
Анотація: Паразитарні інвазії складають вагомий відсоток у загальному рівні захворюваності та смертності. У зв’язку з цим у практичній діяльності лікаря часто трапляється проблема паразитарної патології, що зумовлює необхідність підвищення рівня професійної підготовки лікарів. Необхідним є розширення знань медичних працівників не тільки про клінічну симптоматику, діагностику та лікування інвазій, але й про епідеміологічні особливості та життєві цикли паразитів, які лежать в основі створення методів профілактики паразитозів. Мета роботи – аналіз особливостей викладання медичної паразитології студентам першого курсу Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з метою удосконалення методів навчання при підготовці лікарів. Висновок. Викладання медичної паразитології передбачає лекції, практичні заняття, самостійну роботу студентів, проведення двох підсумкових модульних контролів, які включають комп’ютерне тестування, теоретичні питання, практичні навички. Особливістю вивчення медичної паразитології є використання великої кількості наочного матеріалу: таблиць, схем, ілюстрацій, фотографій, мікропрепаратів та музейних експонатів.
Дод.точки доступу:
Bulyk, R. Ye.
Kryvchanska, M. I.
Vlasova, K. V.
Yosypenko, V. R.
Smetaniuk, O. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Переваги та недоліки викладання паразитології в умовах дистанційного навчання [Текст] / Р. Є. Булик [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - С. 144-149. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Розвиток системи освіти в сучасних умовах потребує докорінних змін у багатьох напрямах: інформаційному, методичному, технологічному, організаційному та ін. У статті проведений огляд літератури щодо переваг та недоліків дистанційної освіти, а також висвітлюється власний досвід впровадження онлайн технологій у навчальний процес студентів-медиків. Метою статті є аналіз особливостей дистанційного навчання і визначення його переваг та недоліків. Висновки. Дистанційна/онлайн/електронна освіта вже зайняла одне із провідних місць у системі вищої освіти багатьох ЗВО, але не в медичних. Перехід до вимушених дистанційних/електронних методів освіти у 2020 році модернізував всі етапи викладання медичної освіти. Так, цей надзвичайний час вимагає адаптації навчальних та контролюючих матеріалів. Звичайно, аудиторні заняття є незамінними, однак розвиток цифрової сфери створює чудові альтернативні можливості навчання та розвитку сучасних студентів та майбутніх спеціалістів під час карантину. Дистанційна освіта – це окремий вид навчання, це філософія, методологія, психологія навчання та викладання. Необхідно ґрунтовно вивчити, розробити, постійно вдосконалювати подачу матеріалу, а також засоби допомоги і самоконтролю. Проте дистанційне/онлайн навчання є безумовною великою перевагою у час світової пандемії.
Дод.точки доступу:
Булик, Р. Є.
Власова, К. В.
Кривчанська, М. І.
Власова, О. В.
Волошин, В. Л.
Йосипенко, В. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Світлої пам’яті Тамари Миколаївни Павліковської // Інфекційні хвороби. - 2016. - № 1. - С. 79-80


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Павліковська, Тамара Миколаївна (лікар-паразитолог, завідувач паразитологічним відділом із лабораторією ДУ "Укр. центр з контролю та моніторингу захворювань МОЗ України" ; 1939-04.01.2016)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    До ювілею талановитого науковця, педагога і лікаря Катерини Ігорівни Бодні // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 4. - С. 71-72


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (история, кадры)
Анотація: Стисло висвітлено основні біографічні віхи й творчий доробок професора К.І. Бодні – відомого лікаря-паразитолога, педагога, науковця, заслуженого діяча науки та техніки України, завідувачки кафедри медичної паразитології та тропічних хвороб Харківської медичної академії післядипломної освіти.
Кратко изложены основные биографические вехи и творчество профессора Е.И. Бодни - известного врача-паразитолога, педагога, ученого, заслуженного деятеля науки и техники Украины, заведующей кафедрой медицинской паразитологии и тропических болезней Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Дод.точки доступу:
Бодня, Катерина Ігорівна (01.10.1957 р.) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Задорожна, В. І.
    Внесок інститутів НАМН України у розвиток сучасної інфектології (епідеміології, інфекційних хвороб, мікробіології, вірусології, паразитології, імунології) [Текст] / В. І. Задорожна, М. М. Попов, Я. Ф. Кутасевич // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 180-195


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (тенденции)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті проаналізовано фундаментальні та прикладні здобутки вчених НАМИ України в галузях епідеміології, вірусології, мікробіології, імунології, інфекційних хвороб, паразитології та інфектології загалом, показано їх вплив на розвиток цих наук та місце серед світових досягнень. Показано практичне значення наукових розробок, що супроводжувалися впровадженням в охорону здоров’я, зокрема великий обсяг нормативної документації. Останній був підґрунтям для належного функціонування системи охорони здоров’я як за зазначеними галузями, так і з позиції забезпечення біобезпеки країни. Також наголошується на розробці та науковому супроводі Загальнодержавних програм, що спрямовані на боротьбу з інфекційними хворобами.
Дод.точки доступу:
Попов, М. М.
Кутасевич, Я. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Гузеева, Т. М.
    Опыт перестройки работы паразитологического звена ЦГСЭН в свете новых санитарно-законодательных актов / Т. М. Гузеева, С. И. Ключников // Медицинская паразитология и паразитарные болезни. - 1999. - № 3. - С. 51-52


MeSH-головна:
САНИТАРНО-ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- SANITARY-EPIDEMIOLOGIC SERVICE (стандарты, тенденции)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Ключников, С. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Закономерность формирования паразитарного загрязнения среды в урбанизированных экосистемах / М. Д. Сонин, С. А. Беэр, В. А. Ройтман // Медицинская паразитология и паразитарные болезни. - 2000. - № 1. - С. 7-11


MeSH-головна:
ЭКОСИСТЕМА -- ECOSYSTEM
(тенденции)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (тенденции)
Дод.точки доступу:
Сонин, М. Д.
Беэр, С. А.
Ройтман, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    90 лет Ростовскому научно-исследовательскому институту микробиологии и паразитологии [Текст] / А. П. Шепелев [и др.] // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 1999. - № 5. - С. 121


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (история, кадры)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Шепелев, А. П.
Яговкин, Э. А.
Хмелевская, Г. В.
Девтерова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Горохов, В. В.
    Анизакидоз как нарастающая экологическая и социальная проблема / В. В. Горохов, В. П. Сергиев, Н. А. Романенко // Медицинская паразитология и паразитарные болезни. - 1998. - № 4. - С. 50-54


MeSH-головна:
НЕМАТОДОЗЫ -- NEMATODE INFECTIONS (диагноз, патофизиология, этиология)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Сергиев, В. П.
Романенко, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Яфаев, Р. Х.
    Пути улучшения преподавания паразитологии в медицинских высших учебных заведениях / Р. Х. Яфаев, Е. Г. Автушенко, Ф. И. Межазакис // Медицинская паразитология и паразитарные болезни. - 1998. - № 1. - С. 47-49


MeSH-головна:
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Автушенко, Е. Г.
Межазакис, Ф. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)