Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (340)Рідкісні видання (97)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Патология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів Е. О., Гурик З. Я., Чуйко Н. Я., Малофій Л. С., Костюк В. М.
Назва : Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльностіMotivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVIII
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 94-96 (Шифр КУ27/2023/22/1)
MeSH-головна: ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузик Ю. І.
Назва : Патолог. Вчений. Людина (до 95 років з дня народження Зербіно Дмитра Деонисовича)
Місце публікування : Львів. мед. часопис. - Львів, 2021. - Том 27, N 1/2. - С. 117-119 (Шифр ЛУ10/2021/27/1/2)
MeSH-головна: ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Наукові дослідження патологоанатомів України: досягнення та перспективи розвитку» 22-23 квітня 2021 року
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №2. - С. 6 (Шифр УУ14/2021/спецвип. №2)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
Анотація: У спеціальному випуску №2(123) 2021 опубліковано: Тези з міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Наукові дослідження патологоанатомів України: досягнення та перспективи розвитку», котра відбулася 22-23 квітня 2021 року Роботи здобувачів дипломів І ступеню в номінаціях «Найкраще дослідження» секцій Квітневої студентської наукової сесіі, котра відбувалася15 квітня 2021 року
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : "Наукові дослідження патологоанатомів України: досягнення та перспективи розвитку" : міжнародна науково-практична онлайн-конференція, 22-23 квітня 2021 р.
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2021. - N спецвип. №2 . - С. 6-49 (Шифр УУ14/2021/спецвип. №2 )
MeSH-головна: ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Злобинець А. С., Марушко Ю. В., Гищак Т. В.
Назва : Клініко-інструментальна характеристика поєднаного перебігу хронічного гастродуоденіту та первинної артеріальної гіпертензії у дітей
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2020. - № 1/2. - С. 128-132 (Шифр СУ21/2020/1/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ГАСТРИТ ГИПЕРТРОФИЧЕСКИЙ -- GASTRITIS, HYPERTROPHIC
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ДЕТИ, ВОЗРАСТ 6-12 ЛЕТ -- CHILD, 6-12 YEARS OLD
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
Анотація: Мета дослідження: аналіз клініко-інструментальної характеристики поєднаного перебігу хронічного гастродуоденіту (ХГД) та первинної артеріальної гіпертензії (ПАГ) у дітей. Матеріали та методи. Обстежено 154 дитини: І група – 47 дітей з поєднанням ХГД та ПАГ; ІІ група – 52 дитини з ізольованою ПАГ; ІІI група – 55 дітей з ХГД і нормальним артеріальним тиском. Заключення. У дітей з поєднанням хронічного гастродуоденіту (ХГД) та первинної артеріальної гіпертензії (ПАГ) порівняно з ізольованим перебігом ХГД і ПАГ частіше зустрічається диспепсичний синдром, ознаки хронічної неспецифічної інтоксикації, тахікардія та ознаки високого гемодинамічного навантаження на ЕКГ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Музей патологии ради здоровья планеты. Несколько строк о Д.Д. Зербино
Місце публікування : Мистецтво лікування. - Київ, 2020. - N 1/2. - С. 50-52 (Шифр МУ55/2020/1/2)
MeSH-головна: МУЗЕИ -- MUSEUMS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ширалиева Р. К., Мирзоев А. Х.
Назва : Клинико-нейровизуализационные корреляции при рассеянном склерозе
Місце публікування : Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 7. - С. 111-115 (Шифр МУ64/2020/16/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СКЛЕРОЗ РАССЕЯННЫЙ -- MULTIPLE SCLEROSIS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
АТРОФИЯ -- ATROPHY
СТАТИСТИКА НЕПАРАМЕТРИЧЕСКАЯ -- STATISTICS, NONPARAMETRIC
Анотація: Мета дослідження: виявити кореляційні зв’язки між морфометричними параметрами церебральної атрофії і клінічними симптомами при розсіяному склерозі (РС). Матеріали та методи. Під наглядом знаходилися 88 хворих (58 жінок і 30 чоловіків) з РС віком від 18 до 60 років. Із них у 56 був виявлений рецидив-ремітуючий (РРРС), у 32 — вторинно-прогресуючий (ВПРС) тип перебігу захворювання. Усім хворим була проведена магнітно-резонансна томографія з воксельною морфометрією. Результати. Позитивна кореляція (r = 0,44; p ˂ 0,01) була виявлена між тривалістю захворювання та ступенем вогнищевого ураження головного мозку при РРРС; було відзначено, що розмір вогнищ збільшується з ростом тривалості захворювання. Аналогічні відносини були встановлені у пацієнтів з ВПРС. Не було виявлено кореляції між ступенем вогнищевого ураження головного мозку при РРРС і ВПРС, включаючи ступінь інвалідності з активними вогнищами, поглиненими контрастною речовиною. Висновки. У хворих із РС, незважаючи на виражені зміни білої речовини, ступінь інвалідизації залежить від вираженості атрофії головного мозку і не пов’язана з об’ємом вогнищевої поразки. У хворих на РРРС і ВПРС є достовірні зв’язки між морфометричними показниками атрофії сірої і білої речовини головного мозку і ступенем інвалідизації і функціональними порушеннями
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kontogeorgos, George
Назва : The diversity of education in pathology worldwide and perspectives of the International Academy of Pathology
Місце публікування : Патологія. - Запоріжжя, 2020. - Том 17, N 3. - С. 282-286 (Шифр ПУ40/2020/17/3)
MeSH-головна: ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PATHOLOGY, CLINICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: На підставі власного досвіду президента Міжнародної академії патології (IAP) наведені особливості трьох основних програм підготовки фахівців-патологів: європейської, англосаксонської та північноамериканської, – що застосовуються відповідно до основних принципів Європейського союзу медичних спеціалістів (UEMS), Королівського коледжу патологів (RCPath) та Американської ради патології (ABPath) відповідно. Відмінності в підготовці патологів у різних країнах пов’язані зі структурою та часом навчання, можливостями фінансування, субспеціальностями патологів та їхньою акредитацією комісіями з патології. Мінімальний термін навчання патологів різний у різних країнах світу становить 6 років у Шрі-Ланці, 5,5 року – у країнах Британської Співдружності, 4 роки – у США, північноамериканських країнах, країнах ЄС, Норвегії, Швейцарії, Туреччині, Австралії, Новій Зеландії, 3–5 років – у країнах Південної Африки, 2 роки – у РФ, Вірменії, Монголії, В’єтнамі, Камбоджі, 1 рік – в Україні. Відрізняється також структура навчання резидентів-патологів. Наприклад, європейська система підготовки патологів охоплює такі обов’язкові предмети, як клінічна та хірургічна патологія, аутопсія, цитопатологія, а також додаткові (для деяких cубспеціальностей) навчальні дисципліни: нейропатологію, дерматопатологію, дитячу патологію. Англосаксонська система, крім клінічної та хірургічної патології, включає хімічну патологію (метаболічну медицину), вірусологію, інфекційні захворювання та факультативні предмети: гематопатологію та біохімію. В арабських країнах вивчають також медичну мікробіологію та хімічну патологію. Північноамериканська система навчання резидента-патолога включає хірургічну патологію, аутопсію, судово-медичну експертизу, хімію, цитопатологію, цитогенетику, молекулярну діагностику, гематопатологію, дерматопатологію, нейропатологію, вірусологію, інфекційні захворювання, патологію печінки, патологію трансплантата, трансфузійну медицину. Висвітлено фінансову підтримку, яку надає Комітет з освіти IAP у розвиток освітніх програм і створення шкіл із патології у країнах, що розвиваються; в організацію міжнародних конгресів, телеконференцій і вебінарів; у розвиток міжнародної програми «Доброзичливість / Візит / Посол» («Goodwill / Visiting / Ambassador»). На завершення наведено висловлювання Альберта Ейнштейна: «Освіта – це не вивчення фактів, а підготовка розуму до мислення». Висновки. Настав час для освітньої революції, потрібно дати сили всім та кожному, щоб усюди відкрити канали для поліпшення освіти, глобальної гармонізації патології.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровський В. В., Бруско А. Т.
Назва : Основні напрямки і здобутки наукових та діагностичних досліджень відділу патоморфології Інституту травматології та ортопедії НАМН України
Місце публікування : Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2019. - № 1. - С. 62-68 (Шифр ВУ11/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ТРЕТИЧНОЙ ЦЕНТРЫ -- TERTIARY CARE CENTERS
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Статтю присвячено висвітленню історії створення, розвитку, науковим та практичним здобуткам колективу відділу патоморфології ДУ “Інститут травматології та ортопедії НАМН України”. Розглянуто основні напрямки наукових досліджень співробітників впродовж всього терміну існування відділу, їхні досягнення в галузі теоретичних питань травматології та ортопедії, а також практичної патоморфологічної діагностики захворювань органів та тканин опорно-рухової системиThe article is devoted to the history of creation, development, scientific and practical achievements of the team of the Department of Pathomorphology of the SI “Institute of Traumatology and Orthopedics of NAMS of Ukraine”. The basic directions of scientific researches of employees during the whole period of existence of the department, their achievements in the field of theoretical questions of traumatology and orthopedics, as well as practical pathomorphological diagnostics of diseases of organs and tissues of the locomotor system are considered
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)