Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (340)Рідкісні видання (97)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Патология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу [Текст] = Case-based learning: trial experience on the pathological anatomy department. part I: method description / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
CASE-based learning
Анотація: Метою даного впровадження була модернізація методології навчання, оптимізація та стандартизація навчального процесу. Досліджуваний метод викладання був впроваджений на практичних заняттях серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу. Основна частина. Для проведення занять за даною методикою ми відбирали і адаптували клінічні випадки з відкритих баз даних USMLE, MCCEE та інших джерел, які найбільш широко і актуально охоплювали відповідну тему заняття. До обраного клінічного випадку будувалося завдання: тест з множинним вибором, тестові зображення мікро- та макропрепаратів, опис обраних макро- та мікропрепаратів і проблемні запитання, які залучали аналітичні та синтетичні здібності мислення і найширше освітлювали теоретичну базу захворювань та станів, згаданих у даному випадку. Висновки. Показано, що викладання, основане на вивченні клінічних випадків, може бути конкурентоспроможною альтернативою традиційній методиці викладання патологічної анатомії, оскільки беззаперечно покращує логічні навички студентів, стимулює клінічне мислення, сприяє розвитку автономності, розвиває комунікативні навички, приводить до кращого збереження знань та стимулює мотивацію студента до навчання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
617.9
П 33


    Мнихович, М. В.
    О роли Н. И. Пирогова в развитии современных концепций патологической анатомии [Текст] / М. В. Мнихович // Науковий конгрес "IV Міжнародні Пироговські читання", присвячений 200-річчю з дня народження М.І. Пирогова : пироговські лекції : матеріали, 2-5 черв. 2010 р. / Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, Асоціація хірургів України. - Вінниця, 2010. - С. 64-67
УДК

MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, методы)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история, методы)
Дод.точки доступу:
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
Асоціація хірургів України


Знайти схожі

3.


    Чайковський, Ю. Б.
    Проблема викладання базових медико-біологічних дисциплін: дискусія протягом століття [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Журнал Національної Академії Медичних Наук України. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 95-102


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Хламанова, Л. І.


Знайти схожі

4.


    Непомнящая, Е. М.
    Рецензия на выпуск 135 и 136 «Библиотека патологоанатома» Пожарисский K.M., Ариэль Б.М. «Николай Николаевич Аничков — основоположник теорий морфо- и патогенеза атеросклероза» [Текст] / Е. М. Непомнящая // Архив патологии. - 2013. - № 6. - С. 62


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
Дод.точки доступу:
Аничков, Николай Николаевич (1885-1964) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Роль музейной педагогики в образовательной системе кафедры патологической анатомии [Текст] / М. В. Мнихович [и др.] // Український медичний альманах. - 2013. - № 3 (додаток). - С. 72-76


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
МУЗЕИ -- MUSEUMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Мнихович, М. В.
Туманова, Е. Л.
Кактурский, Л. В.
Соколов, Д. А.
Гуминский, Ю. И.
Гаврилюк, А. А.
Фомина, Л. В.
Вернигородский, С. В.
Мигляс, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Герасимчук, М. Р.
    Сучасні підходи до вивчення патологічної фізіології [Текст] / М. Р. Герасимчук // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.1. - С. 111-113. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Прокопчук, В. С.
    Основы общей теории патологии (часть 1) [Текст] / В. С. Прокопчук // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2017. - N 1/2. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- PATHOLOGIC PROCESSES (патофизиология, этиология)
Анотація: Технологическая революция коренным образом повлияла на мировоззрение врачей. Ведущая роль разума, логики и целостного подхода к познанию болезни, душевности и сострадания к больному сменилась многочисленными анализами, узкой специализацией врачей и проблемами эвтаназии. Учитывая собственный, более чем 50-летний опыт работы врачом-патологом, автор делает попытку создания общей теории патологии, характеризует основные законы патологии, анализирует понятия нормы (здоровья), патологии (болезни) и их взаимосвязь. Последнюю рассматривает как естественный приспособительный процесс. Приводит детальную характеристику составных частей патологии, алгоритм познания патологических явлений, подчёркивает роль личности врача в познании болезни. Характеризует некоторые общие нерешённые проблемы и перспективы развития патологии. Статья может быть полезной для врачей всех специальностей.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Степин, В. С.
    Научная революция в медицине второй половины ХХ — начала XXI века: возникновение новых представлений об организме человека и сущности болезней [Текст] = The scientific revolution in medicine of second half of XX - early XXI centuries: occurrence of new conceptions about human organism and essence of diseases / В. С. Степин, С. Н. Затравкин. - Электрон. журн. // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2016. - Т. 24, № 4. - С. 246-252. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Затравкин, С. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Дмитро Деонисович Зербіно: наукова одіссея [Текст] // Мистецтво лікування. - 2016. - № 3/4. - С. 63


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Зербіно, Дмитро Деонисович (патологоанатом ; 1926-) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Воробьев, С. Л.
    Клинико-анатомический анализ: реальность, проблемы, пути совершенствования [Текст] / С. Л. Воробьев // Архив патологии. - 2012. - № 6. - С. 48-52

Рубрики: Патология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мнихович, М. В.
    Роль работ Н. И. Пирогова в развитии патологической анатомии [Текст] / М. В. Мнихович // Архив патологии. - 2012. - № 2. - С. 59-62

Рубрики: Анатомия--патолог

   Патология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Рикало, Н. А.
    До 75 річчя від дня заснування кафедри патологічної фізіології присвячується [Текст] / Н. А. Рикало, М. А. Березняк, М. П. Цюнь // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2011. - Т. 15, № 2. - С. 409


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история, кадры)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Березняк, М. А.
Цюнь, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Повзун, С. А.
    Целлюлярная патология и революция научной медицины (к 190-летию со дня рождения Рудольфа Вирхова) [Текст] / С. А. Повзун, П. Г. Мальков, Г. А. Франк // Архив патологии. - 2011. - № 3. - С. 6-11


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
Дод.точки доступу:
Мальков, П. Г.
Франк, Г. А.
Вирхов, Рудольф Людвиг Карл (патологоанатом ; 1821-1902) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LIХ [Текст] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 154-156


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (тенденции)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Курочкін, М. Ю.
    Використання спинально-епідурального блоку при багатокомпонентних анестезіях у дітей грудного віку з хірургічною патологією [Текст] / М. Ю. Курочкін // Патологія. - 2013. - № 1. - С. 59-61


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИЯ ЭПИДУРАЛЬНАЯ -- ANESTHESIA, EPIDURAL (использование)
АНЕСТЕЗИЯ СПИННОМОЗГОВАЯ -- ANESTHESIA, SPINAL (использование)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (методы)
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Чирский, В. С.
    К истории создания центральной патологоанатомической лаборатории Министерства обороны [Текст] / В. С. Чирский, С. А. Сибирев, С. Е. Бушуров // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2012. - № 12. - С. 52-58. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Военнослужащие

   Вскрытие--ист


   Патология


   Экспертное освидетельствование--ист


Дод.точки доступу:
Сибирев, С. А.
Бушуров, С. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Пауков, В. С.
    Развитие идей академика А. И. Струкова в современной патологической анатомии [Текст] / В. С. Пауков // Архив патологии. - 2012. - № 3. - С. 3-6

Рубрики: Анатомия--патолог

   Патология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Роль алельного поліморфізму генів системи біотрансформації ксенобіотиків при екопатології у дітей Івано-Франківської області [Текст] / Н. Р. Кеч [и др.] // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2017. - Т. 11, № 2. - С. 11-18. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОЛОГИЯ МОЛЕКУЛЯРНАЯ -- PATHOLOGY, MOLECULAR
ДИАГНОСТИКИ МОЛЕКУЛЯРНОЙ МЕТОДЫ -- MOLECULAR DIAGNOSTIC TECHNIQUES
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
КСЕНОБИОТИКИ -- XENOBIOTICS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Вивчення алельного поліморфізму генів системи біотрансформації ксенобіотиків та активності ферменту GST, продукту гена GST у дітей з екопатологією є надзвичайно важливим для виявлення схильності до екозалежних захворювань щитовидної залози, кісткової системи та органів сечовидільної системи в умовах забрудненої довкілля до антропогенного забруднення
Дод.точки доступу:
Кеч, Н. Р.
Гнатейко, О. З.
Лук’яненко, Н. С.
Чайковська, Г. С.
Іськів, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Kontogeorgos, George.
    The diversity of education in pathology worldwide and perspectives of the International Academy of Pathology [Текст] / George Kontogeorgos // Патологія. - 2020. - Том 17, N 3. - С. 282-286


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (кадры, обучение)
ПАТОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PATHOLOGY, CLINICAL (кадры, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление)
Анотація: На підставі власного досвіду президента Міжнародної академії патології (IAP) наведені особливості трьох основних програм підготовки фахівців-патологів: європейської, англосаксонської та північноамериканської, – що застосовуються відповідно до основних принципів Європейського союзу медичних спеціалістів (UEMS), Королівського коледжу патологів (RCPath) та Американської ради патології (ABPath) відповідно. Відмінності в підготовці патологів у різних країнах пов’язані зі структурою та часом навчання, можливостями фінансування, субспеціальностями патологів та їхньою акредитацією комісіями з патології. Мінімальний термін навчання патологів різний у різних країнах світу становить 6 років у Шрі-Ланці, 5,5 року – у країнах Британської Співдружності, 4 роки – у США, північноамериканських країнах, країнах ЄС, Норвегії, Швейцарії, Туреччині, Австралії, Новій Зеландії, 3–5 років – у країнах Південної Африки, 2 роки – у РФ, Вірменії, Монголії, В’єтнамі, Камбоджі, 1 рік – в Україні. Відрізняється також структура навчання резидентів-патологів. Наприклад, європейська система підготовки патологів охоплює такі обов’язкові предмети, як клінічна та хірургічна патологія, аутопсія, цитопатологія, а також додаткові (для деяких cубспеціальностей) навчальні дисципліни: нейропатологію, дерматопатологію, дитячу патологію. Англосаксонська система, крім клінічної та хірургічної патології, включає хімічну патологію (метаболічну медицину), вірусологію, інфекційні захворювання та факультативні предмети: гематопатологію та біохімію. В арабських країнах вивчають також медичну мікробіологію та хімічну патологію. Північноамериканська система навчання резидента-патолога включає хірургічну патологію, аутопсію, судово-медичну експертизу, хімію, цитопатологію, цитогенетику, молекулярну діагностику, гематопатологію, дерматопатологію, нейропатологію, вірусологію, інфекційні захворювання, патологію печінки, патологію трансплантата, трансфузійну медицину. Висвітлено фінансову підтримку, яку надає Комітет з освіти IAP у розвиток освітніх програм і створення шкіл із патології у країнах, що розвиваються; в організацію міжнародних конгресів, телеконференцій і вебінарів; у розвиток міжнародної програми «Доброзичливість / Візит / Посол» («Goodwill / Visiting / Ambassador»). На завершення наведено висловлювання Альберта Ейнштейна: «Освіта – це не вивчення фактів, а підготовка розуму до мислення». Висновки. Настав час для освітньої революції, потрібно дати сили всім та кожному, щоб усюди відкрити канали для поліпшення освіти, глобальної гармонізації патології.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Ширалиева, Р. К.
    Клинико-нейровизуализационные корреляции при рассеянном склерозе [Текст] / Р. К. Ширалиева, А. Х. Мирзоев // Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 7. - С. 111-115. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СКЛЕРОЗ РАССЕЯННЫЙ -- MULTIPLE SCLEROSIS (патофизиология)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
АТРОФИЯ -- ATROPHY
СТАТИСТИКА НЕПАРАМЕТРИЧЕСКАЯ -- STATISTICS, NONPARAMETRIC
Анотація: Мета дослідження: виявити кореляційні зв’язки між морфометричними параметрами церебральної атрофії і клінічними симптомами при розсіяному склерозі (РС). Матеріали та методи. Під наглядом знаходилися 88 хворих (58 жінок і 30 чоловіків) з РС віком від 18 до 60 років. Із них у 56 був виявлений рецидив-ремітуючий (РРРС), у 32 — вторинно-прогресуючий (ВПРС) тип перебігу захворювання. Усім хворим була проведена магнітно-резонансна томографія з воксельною морфометрією. Результати. Позитивна кореляція (r = 0,44; p ˂ 0,01) була виявлена між тривалістю захворювання та ступенем вогнищевого ураження головного мозку при РРРС; було відзначено, що розмір вогнищ збільшується з ростом тривалості захворювання. Аналогічні відносини були встановлені у пацієнтів з ВПРС. Не було виявлено кореляції між ступенем вогнищевого ураження головного мозку при РРРС і ВПРС, включаючи ступінь інвалідності з активними вогнищами, поглиненими контрастною речовиною. Висновки. У хворих із РС, незважаючи на виражені зміни білої речовини, ступінь інвалідизації залежить від вираженості атрофії головного мозку і не пов’язана з об’ємом вогнищевої поразки. У хворих на РРРС і ВПРС є достовірні зв’язки між морфометричними показниками атрофії сірої і білої речовини головного мозку і ступенем інвалідизації і функціональними порушеннями
Дод.точки доступу:
Мирзоев, А. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)