Пошуковий запит: (<.>S=Поведение сотрудничества<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8 |
>1.
| Сосновская Н. В. Эффективное профессиональное общение: программа тренинга/Н. В. Сосновская, Л. Я. Камусиди // Психология зрелости и старения, 2002,N № 1(17).-С.80-99
|
>2.
| Разина Л. С. Диалоговые формы взаимодействия как способ развития толерантного поведения у студентов/Л. С. Разина // Психология в вузе, 2009,N № 4.-С.37-58
|
>3.
| Старжинська О. Л. Освітня технологія cooperative learning - шлях до формування клінічного мислення у студентів-медиків/О. Л. Старжинська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2013. т.Т. 17,N № 1.-С.193
|
>4.
| Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія, 2013,N № 3.-С.65-66
|
>5.
| Скрипкина Т. П. Необходимость воспитания толерантности в обществе рисков/Т. П. Скрипкина // Психология в вузе, 2014,N № 5.-С.98-105
|
>6.
| Бідучак А. С. Оптимізація профілактики поведінкових чинників ризику в практиці медичного працівника/А. С. Бідучак // Лікарська справа, 2015,N № 1/2.-С.112-115
|
>7.
| Ватанабе Р. Про Фукусиму и не только…/Р. Ватанабе // Современная терапия в психиатрии и неврологии , 2017,N N 1.-С.32-34
|
>8.
| Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп/І. Г. Купновицька [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 2.-С.112-115
|
|