Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Потребителя удовлетворенность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи з 1 по 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мусабаев А. Н., Карапетян А. Ю., Субботин М. Б.
Назва : Удовлетворенность пациентов анестезией при перкутанных операциях на почках
Місце публікування : Вестник интенсивной терапии. - 2006. - № 3. - С. 13-14 (Шифр ВР33/2006/3)
Предметні рубрики: Мочевого пузыря катетеризация-- методы
Анестезия-- методы
Потребителя удовлетворенность
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хаджиева А. Ж., Шихаева П. А.
Назва : Потребительское поведение рекреантов на рынке санаторно-курортных услуг
Місце публікування : Фармация. - 2008. - № 5. - С. 42-45 (Шифр ФР15/2008/5)
Предметні рубрики: Курорты
Потребителя удовлетворенность
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галкина Г. А., Дорофеева В. В.
Назва : Детерминанты потребительской лояльности в розничном звене фармацевтического рынка
Місце публікування : Фармация. - 2008. - № 8. - С. 26-29 (Шифр ФР15/2008/8)
Предметні рубрики: Аптеки
Лекарственного обеспечения системы
Экономика фармацевтическая
Потребителя удовлетворенность
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трохимчук В. В., Пономаренко М. С., Іванісенко В. Г.
Назва : Анкетування споживачів фармацевтичних послуг для визначення доступності лікарських засобів
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 11-16 (Шифр ФУ3/2009/2)
Предметні рубрики: Лекарства
Потребителя удовлетворенность
Анкеты
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мнушко З. М., Кондакова Є. О.
Назва : Оцінка стану та перспективності попиту на препарати ноотропної дії
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-34 (Шифр ФУ3/2009/2)
Предметні рубрики: Ноотропные средства
Мозгового кровообращения расстройства
Потребителя удовлетворенность
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Мини-тренинг: конфликт в аптеке
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 56 (Шифр ФУ17/2013/4)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)

Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демецкая А.
Назва : Мини-тренинг: трудный клиент
Місце публікування : Фармацевт-практик. - 2015. - № 1. - С. 44 (Шифр ФУ17/2015/1)
MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посилкіна О. В., Котлярова В. Г., Чечотка О. В.
Назва : Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2019. - Том 5, № 1. - С. 61-68 (Шифр СУ53/2019/5/1)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS

ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Анотація: Мета: обґрунтування науково-методичних підходів до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) на підставі урахування особливостей цієї групи фармацевтичної продукції і визначення для кожного типу аптек ключових індикаторів діяльності. Матеріали та методи: праці вітчизняних і зарубіжних авторів у сфері оптимізації аптечного асортименту та формування ефективної асортиментної політики, законодавча та нормативно-правова база з регулювання фармацевтичної діяльності в Україні; використані методи експертних оцінок, критеріїв максимальної правдоподібності та парних порівнянь Манна-Уїтні, узагальнювальні адитивні сплайнові моделі та ін. Результати дослідження. Виявлено, що всі аптечні заклади (АЗ) за місцем розташування поділяються на прохідні, розташовані у супермаркетах, у спальних районах, транзитні. Споживачі ЛКЗ, які відвідують ці аптеки, відрізняються моделлю поведінки. Обґрунтовано, що з метою формування оптимального асортименту ЛКЗ необхідно враховувати не тільки особливості поведінки споживачів, але і стратегічні пріоритети в діяльності аптек різного типу. У роботі запропоновані методичні рекомендації щодо оптимізації асортименту ЛКЗ для аптек різного типу та розроблений алгоритм формування стратегії управління асортиментом ЛКЗ на підставі використання принципів категорійного менеджменту. Висновки. Доведено, що наявність в асортименті різних типів АЗ ЛКЗ позитивно впливає на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для включення ЛКЗ до асортименту необхідно розробляти стратегію управління асортиментом конкретно для кожного типу аптек. В основу формування такої стратегії мають бути покладені, по-перше, ключові індикатори діяльності, які найбільше відбивають стратегічні орієнтири розвитку аптек певного типу; по-друге, методичні рекомендації щодо формування оптимального асортиментного портфеля ЛКЗ на підставі використання сучасних економіко-математичних методівAim. To substantiate scientific and methodological approaches for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products taking into account the characteristics of this pharmaceutical product group and determining the key indicators of activities for each type of pharmacy. Materials and methods. The works of domestic and foreign authors in the field of optimization of the pharmacy assortment and formation of the effective assortment policy of drugs, the legislative and regulatory framework in the field of the pharmaceutical activity regulation in Ukraine were considered. The expert evaluation method, criteria of maximum reasonableness and non-parametric Mann-Whitney test, generalized additive spline models, etc., were used. Results. It has been found that all pharmacies depending on their location are divided into walkthrough ones located in supermarkets, those located in residential areas and transit. Medicinal cosmetic product consumers who visit these pharmacies differ in their behavior model. It has been proven that in order to form an optimal of medicinal cosmetic product assortment it is necessary to take into account not only the specificity of the consumer behavior, but also the strategic priorities in activities of pharmacies of various types. The methodological recommendations for optimizing the medicinal cosmetic product assortment in pharmacies of various types has been proposed, and the algorithm for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products based on the use of category management principles has been developed. Conclusions. The presence of medicinal cosmetic products in the assortment of different types of pharmacies has a positive effect on the financial and economic indicators of their activities. To include them in the assortment it is necessary to develop the assortment management strategy specifically for each type of pharmacy. Formation of such a strategy should be based, firstly, on the key indicators of activities, which most adequately reflect the strategic benchmarks of development of pharmacies of a definite type; secondly, on methodical recommendations regarding formation of the optimal assortment portfolio of medicinal cosmetic products using modern economic and mathematical methods
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посилкіна О. В., Котлярова В. Г., Чечотка О. В.
Назва : Науково-практичні підходи до організації й оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 1. - С. 50-59 (Шифр СУ53/2020/6/1)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ДЕРМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- DERMATOLOGIC AGENTS
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS

КОНСУЛЬТАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- REFERRAL AND CONSULTATION
Анотація: Аптечним закладам в умовах упровадження вимог належної аптечної практики (GРР) необхідно постійно здійснювати моніторинг якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) для забезпечення гарантії сприяння їх здоров’ю та якості життя. Мета: розробка методики оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями для подальшого її упровадження в діяльність аптечних закладів і проведення моніторингу стану надання фармацевтичної допомоги та своєчасного діагностування необхідності розробки й упровадження відповідних заходів, спрямованих на її удосконалення. Матеріали та методи: контент-аналіз, методи статистичного аналізу, спостереження, експертного оцінювання, анкетування. Результати. У роботі визначена сутність категорії «фармацевтична допомога споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями», розглянуті її складові. Визначений перелік маркетингово-інформаційних, консультаційних та логістичних послуг, доцільних для надання споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах різного типу. Запропонований алгоритм оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями і побудована відповідна шкала для оцінювання. Висновки. У процесі проведення спостережень у 163 аптечних закладах Харкова, Києва, Запоріжжя, Дніпра установлено, що споживачі з дерматокосметичними проблемами звертаються до аптечних закладів не тільки для придбання необхідного засобу, але й для отримання консультації щодо існуючої дерматологічної проблеми, шляхів її вирішення та вибору необхідного засобу, за допомогою якого можна вирішити існуючу проблему. Тому, зважаючи на те, що тільки 40 % споживачів (пацієнтів) із дерматокосметичними проблемами звертаються до лікарів (лікарів-косметологів), а інші 60 % намагаються отримати консультацію в аптеці, в тих аптечних закладах, в асортименті яких присутні лікарські косметичні засоби (лікарські засоби), призначені для лікування дерматокосметичних захворювань, актуалізується проблема організації надання належної фармацевтичної допомоги цьому контингенту споживачів (пацієнтів). Запропоновані в статті науково-практичні підходи дозволять аптечним закладам оцінювати ступінь відповідності фактичного рівня надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями бажаному (належному) і своєчасно виявляти резерви її покращання
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маганова Т. В.
Назва : Формування попиту на контрацептиви з використанням методу ван Вестендорпа на підставі встановлення споживчої цінності
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2021. - Том 14, N 3. - С. 343-353 (Шифр АУ40/2021/14/3)
MeSH-головна: КОНТРАЦЕПТИВНЫЕ СРЕДСТВА ЖЕНСКИЕ -- CONTRACEPTIVE AGENTS, FEMALE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING

Анотація: Один із головних показників споживчої цінності товару – ціна. Її суперечлива ідеалістико-матеріалістична основа спрямована на забезпечення інтересів двох протилежностей – виробника/продавця та покупця. Цінові рішення, ухвалені з урахуванням потреб обох учасників фармацевтичного ринку, дадуть змогу ефективно регулювати процеси діяльності фармацевтичного бізнесу та системи забезпечення. Мета роботи – апробація методу ван Вестендорпа на прикладі контрацептивів, встановлення їхньої споживчої цінності для ухвалення надалі раціональних рішень щодо удосконалення системи забезпечення протизаплідними засобами українських жінок-споживачів. Матеріали та методи. У дослідженні використали маркетинговий метод ван Вестендорпа на основі анкетування квотної вибірки жінок репродуктивного віку одного з регіонів України. Основні розрахунки виконали в середовищі програмного забезпечення MS Excel 2010. Результати. Опитування 420 жінок дало підстави встановити максимальні діапазони готовності платити (точки граничної дешевизни та дорожнечі) для усіх наявних фармацевтичних видів контрацепції (гормональної, негормональної, медичних виробів) у вікових і дохідних квотах. Встановили, що цінова чутливість залежить від соціально-економічних показників. Висновки. Максимальні діапазони готовності платити, які встановили, істотно нижчі за ринкові ціни на контрацептиви. Виняток – дешеві та поширені протизаплідні засоби (аерозоль і чоловічий презерватив), що підтверджує необхідність використання маркетингових методів дослідження для задоволення потреб споживачів-жінок.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демченко В. О., Ткаченко Н. О., Червоненко Н. М., Демченко В. О.
Назва : Вивчення вподобань споживачів процедур апаратної косметології
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2022. - Т. 15, N 1. - С. 86-92 (Шифр АУ40/2022/15/1)
MeSH-головна: ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS

ОБОРУДОВАНИЕ, АППАРАТУРА, ИНСТРУМЕНТЫ -- EQUIPMENT AND SUPPLIES
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS
КОСМЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- COSMETIC TECHNIQUES
Анотація: Високий попит на апаратні методики серед пацієнтів різних вікових категорій спонукає до вивчення потреб і запитів споживачів різного віку щодо апаратних процедур. Мета роботи – вивчення структури вподобань споживачів апаратних косметологічних послуг і визначення чинників їхньої переваги у групі молодих людей для використання в косметологічних закладах під час формування маркетингової стратегії. Матеріали та методи. Під час дослідження застосували методи інформаційного пошуку, синтезу, узагальнення, формалізації, анкетування. Як основний матеріал дослідження використовували публікації досліджень вітчизняних і закордонних науковців щодо послуг апаратної косметології, формування споживчих і споживацьких характеристик косметологічних процедур тощо та результати анкетування споживачів. Результати. Опитування споживачів відбувалося за спеціально розробленою анкетою в онлайн-форматі тільки за згодою респондентів із дотриманням конфіденційності. В анкетуванні взяли участь 202 споживачі. Респонденти відповіли на 11 запитань щодо ставлення, інформованості, довіри та частоти використання різних процедур апаратної косметології. Під час ретельного розгляду результатів опитування виявили: у групі "молодь" невелика частка споживачів цих процедур – чоловіки; це спонукає до продовження досліджень щодо міркувань, уподобань тощо саме чоловічого сегмента. Висновки. Результати дослідження дали змогу визначити структуру уподобань споживачів апаратних косметологічних послуг і виявити чинники їхніх переваг у досліджуваній групі. З’ясували пріоритетні інформаційні канали для сегмента "молодь", що мають найвищий ступінь довіри – соціальні мережі та спілкування з лікарем-косметологом. Визначили процедури, якими в майбутньому хотіли б скористатися молоді споживачі. Результати дослідження планується впроваджувати в роботу косметологічних закладів для поліпшення якості обслуговування пацієнтів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)