Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Правительственные программы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nemchenko A. S., Nazarkina V. N. , Kurylenko Yu. Ye.
Назва : The study of the state of pharmaceutical provision for patients with cardiovascular diseases using ABC- and VEN-analyses
Місце публікування : Вісн. фармації. - Х., 2018. - № 3. - С. 44-48 (Шифр ВУ18/2018/3)
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: To assess the state of pharmaceutical provision for patients with cardiovascular diseases (CVD) using ABC, VEN and complex ABC/VEN analyses. Materials and methods. The study was performed according to the data of the medical records of outpatients who were registered in the Public Health Institution (PSI) “Kharkiv City Clinical Hospital No. 27”. The methods of ABC, VEN and complex ABC/VEN analysis were used. Results and discussion. The results of the study using the ABC-analysis method allowed us to determine that the largest number of drugs was in the group C, which included 25 drugs, or 51.02 % of the total number of prescriptions. During the VEN analysis it was found that the vast majority of drugs (41 drugs) belong to the group V – vital essential medicines. The complex ABC/VEN analysis showed that drugs with the A/V status (the most costly and vital essential medicines) had the highest percentage (32.20 %) of the total consumption. It should be separately noted that the A/N group (the most costly and nonessential medicines) took the second position by percentage after the A/V group. A high percentage (31.05 %) in the A/N group is explained by the fact that the group includes the drug Magnikor, which has the highest frequency of prescription although this drug is not included in the National List of Essential Medicines (NLEM) and in the “Available medicines” program. Conclusions. The results of the studies of the state of pharmaceutical care for patients with CVD make it possible to draw attention to the urgency of the problems of drug availability to the population, namely expanding the list of medicines that are reimbursed in the framework of the government programs, in particular by including the drug Magnikor in the “Available medicines” program
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Samborskyi O. S., Hermanowski T., Slobodyanyuk M. M.
Назва : The analysis of dynamics of changes in the availability indexes of beta-blockers in Ukraine
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 3. - С. 27-34 (Шифр СУ53/2017/3/3)
MeSH-головна: АДРЕНЕРГИЧЕСКИЕ БЕТА-АНТАГОНИСТЫ -- ADRENERGIC BETA-ANTAGONISTS
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Анотація: Aim. To study the dynamics of changes in the availability indexes of beta-blockers within 2013-2016. Materials and methods. In the study the data of the legislative normative base, “Morion” information retrieval system for 2012-2016 and special literature were used. The coefficients of adequacy of solvency (Са.s.) and the availability indexes (A) were calculated. The historical, logical, graphical, mathematical and statistical research methods were used. Results. It has been found that in the second year (2013) of implementation of the Pilot Project concerning the state price control on drugs used in the treatment of hypertension the increase of the availability is characteristic for all names of beta-blockers. In 2014-2015 there was a negative tendency to the drug availability decrease, and in 2016 on the contrary the drug availability increased. Thus, according to the data of 2016 the availability indexes of beta-blockers did not reach the “pre-crisis” values of 2013. By the average value of the availability indexes the imported drugs became more accessible than drugs of the domestic production. Conclusions. The impact of implementation of the Pilot Project (2012-2014) and the financial and economic crisis (2015-2016) on the availability indexes of beta-blockers determines the need for further research in this area and emphasize the socio-economic relevance of introduction of effective mechanisms of reimbursement of drug consumptionМета: дослідження динаміки змін показників доступності бета-адреноблокаторів упродовж 2013-2016 років. Матеріали та методи. У дослідженнях нами використовувалися дані законодавчо-нормативної бази, інформаційно-пошукової системи «Моріон» за 2012-2016 рр. та спеціальної літератури. Розраховувалися коефіцієнти адекватності платоспроможності (Са.s.) та показники доступності (D). Застосовувалися історичний, логічний, графічний та математико-статистичні методи досліджень. Результати досліджень. Встановлено, що на другий рік (2013 р.) проведення Пілотного проекту з державного регулювання цін на ліки, які використовуються у лікуванні артеріальної гіпертензії, всі найменування бета-адреноблокаторів характеризувалися збільшенням їх доступності. У 2014-2015 рр. окреслилася негативна тенденція до зниження доступності препаратів, а у 2016 р., навпаки, до збільшення. При цьому, за даними 2016 р., показники доступності бета-адреноблокаторів так і не досягли своїх значень «докризового» 2013 р., а за середнім значенням показника доступності імпортні препарати стали доступнішими, ніж ліки вітчизняного виробництва. Висновки. Доведена авторами неоднозначність впливу реалізації Пілотного проекту (2012-2014 рр.) та фінансово-економічної кризи (2015-2016 рр.) на показники доступності бета-адреноблокаторів обумовлює необхідність проведення подальших досліджень у зазначеному напрямку та підкреслює соціально-економічну актуальність упровадження дієвих механізмів компенсації вартості споживання ліків
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шостакович-Корецька Л. Р., Шевченко-Макаренко О. П., Тимофєєва Л. В., Ткаченко В. Д.
Назва : Проблемні питання ефективності лікування хворих на хронічний вірусний гепатит С за Державною програмою та шляхи їх вирішення
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 3. - С. 84-92 (Шифр МУ10/2018/23/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: HEPACIVIRUS -- HEPACIVIRUS
ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
Анотація: Авторами представлен опыт противовирусного лечения больных хроничес­ким вирусным гепатитом С (ХВГС) в рамках Государственной целевой социальной программы профилактики, диагностики и лечения вирусных гепатитов на период до 2016 года и местной программы «Здоровье населения Днепропетровщины» на 2015-2019 годы. Рассмотрены схемы терапии, которые могут применяться у больных согласно последним рекомендациям ВОЗ и международных организаций по изучению печени (EASL, APASL и AASLD). Обсуждены проблемные вопросы эффективности лечения по схемам, содержащим интерферон и рибавирин, а также безинтерфероновых режимов терапии. На первом этапе работы был отмечен охват противовирусной терапией (ПВТ) больных ХВГС в Днепропетровском регионе с учетом наблюдаемых па­циентов в Едином электронном реестре пациентов с хроническими вирусными гепатитами В, С и В + С взрослого возраста. В реестр занесены 3875 пациентов, 3334 имеют ХВГС, из них с виремией – 2795 больных. ПВТ получили 1038 больных хроническими вирусными гепатитами, в том числе с ХВГС – 912 пациентов. В 2017 году закончили ПВТ 725 человек с ХВГС, охват терапией составил 21,75% от общей потребности, из расчета количества больных в Реестре. В результате лечения 22 больных с 1-м генотипом HCV имели неудачу терапии по схемам, содержащим интерферон. Однако при детальном анализе было установлено, что в одном случае имела место реинфекция другим генотипом HCV. Рецидив был определен у 14 (63%) больных, частичный вирусологический ответ - у 3 (14%) больных и нулевой ответ - у 4 (23%) больных. На втором этапе работы были оценены схемы повторного лечения у больных с неудачей терапии после применения схем, содержащих PEG-IFN, при помощи безинтерфероновых режимов с применением противовирусных препаратов прямого действия (ПППД), курсом 12 недель у 21 пациента со средним возрастом 42,4±2,89 года, с 1-м генотипом HCV, со средней продолжительностью болезни 6,52±1,05 года. Наблюдались 14 мужчин со средним возрастом 39,67±4,16 года и 9 женщин средним возрастом 46,22±4,01 года. По уровню фиброза: F1 - 8 человек, F2 - 7, F3 - 3 и F4 - 3. Для перелечивания использовался 3D режим терапии - Oмбитасвир / Паритап­ревир / Ритонавир + Дасабувир + рибавирин (3D+RBV) у 16 пациентов, причем 3 из них имели компен­сиро­ванный цирроз печени. 5 больных с 1-м генотипом HCV без наличия цирроза печени получали схему: Леди­пасвир + софосбувир + рибавирин (SOF+LDV+RBV). Все больные имели устойчивый вирусологический ответ (УВО-24) и эффективность ПВТ расценена как 100%. Также представлено два клинических случая лечения ХВГС у па­циентов с неудачей ПВТ. Для дальнейшего внедрения стратегии ВОЗ по элиминации вирусных гепатитов необходимо продолжать работу по формированию Реестра больных хроническими вирусными гепатитами для совершенствования оказания помощи пациентам этой категории. Требуют дальнейшего изучения вопросы персо­нализации противовирусной терапии и минимизации рисков, которые негативно влияют на ее результаты
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашинцева О., Кондратюк С.
Назва : Державна стратегія забезпечення населення лікарськими засобами: чого досягли уряд, громадськість і експерти разом?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2019. - № 2. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2019/2)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Анотація: Урядом України 5 грудня 2018 р. було прийнято Державну стратегію реалізації державної політики забезпечення населення лікарськими засобами на період до 2025 р. (далі — Державна стратегія). Про спільні досягнення уряду, громадськості та експертів розповідають канд. юрид. наук Оксана Кашинцева, керівник Центру гармонізації прав людини НДІ ІВ НАПрН України, та Сергій Кондратюк, експерт з правових питань, інтелектуальної власності та доступу до лікування Всеукраїнської мережі ЛЖВ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Немченко А. С., Куриленко Ю. Є.
Назва : Аналіз нормативно-правових актів щодо державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування серцево-судинних захворювань
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 3. - С. 12-20 (Шифр СУ53/2017/3/3)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Анотація: Мета: проведення аналізу нормативно-правових актів (НПА) щодо регулювання цін на лікарські засоби (ЛЗ), які застосовуються у лікуванні серцево-судинних захворювань (ССЗ) за останні п’ять років – 2012-2017 рр. Матеріали та методи. Використовувалися дані офіційних сайтів Верховної Ради України, МОЗ України, ВООЗ, Щотижневика Аптека, а також дані літературних джерел за заявленою тематикою. Основними методами дослідження були: системний аналіз, історичний, аналітичний, графічний. Результати досліджень. В умовах економічної кризи, що призвела до значного зниження платоспроможності населення, актуальним в Україні залишається питання регулювання цін та відшкодування вартості ЛЗ для лікування соціально важливих хвороб, зокрема ССЗ. За аналізом постанови КМУ № 340, 862 та 863 щодо регулювання цін та реімбурсації вартості ЛЗ для лікування ССЗ виявлено, що референтні країни для розрахунку референтних цін було змінено, а механізм розрахунку граничних оптово-відпускних цін у постановах суттєво відрізняється. У першій постанові КМУ № 340 використовуються два підходи до розрахунку цін. У постанові КМУ № 862 спочатку ціна на ЛЗ визначалась як найменша, але ще до набуття чинності НПА механізм розрахунку був змінений. У зв’язку зі зміною референтних країн були проаналізовані підходи до встановлення референтних цін. Як показав проведений аналіз, найчастіше використовують два підходи до розрахунку референтної ціни як середньої або найменшої. Висновки. Виявлено, що в НПА України не встановлені критерії до вибору референтних країн, що обтяжує подальший розрахунок референтних цін. Тому одним із основних напрямків удосконалення референтного ціноутворення є розробка й упровадження відповідного правового акта, який би враховував рекомендації ВООЗ щодо визначення референтних країн
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міністерство охорони здоров’я України
Паралельн. назви :Aiding practitioners
Місце публікування : Медичне право. - 2017. - N 2. - С. 148-178 (Шифр МУ77/2017/2)
MeSH-головна: ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міжнародні та регіональні стандарти в сфері охорони здоров’я і практика їх застосування
Паралельн. назви :International and regional standarts in the sphere of health care and practice of their application
Місце публікування : Медичне право. - 2016. - № 2. - С. 96 (Шифр МУ77/2016/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ПРОГРАММЫ РЕГИОНАЛЬНЫЕ -- REGIONAL MEDICAL PROGRAMS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY HEALTH SERVICES
ГЛОБАЛЬНОЕ ЗДОРОВЬЕ -- GLOBAL HEALTH
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Снєгірьов П.
Назва : Академічна наука: курс на регіони
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2017. - № 6. - С. 5-7 (Шифр УУ13/2017/6)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ПРОГРАММЫ РЕГИОНАЛЬНЫЕ -- REGIONAL MEDICAL PROGRAMS
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашинцева О.
Назва : Обов’язкове медичне страхування: від ілюзій до прагматизму
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 4-6 (Шифр ФУ17/2017/11)
MeSH-головна: СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Анотація: Оскільки проблеми у сфері охорони здоров’я є надзвичайно «сенситивними» (простіше сказати, болючими) у будь-якому суспільстві (згадаємо передвиборчу програму Барака Обами з «Obamacare» та перші укази Дональда Трампа щодо скасування започаткувань попереднього уряду саме у сфері медичного страхування), спекуляцій навколо законопроектів у сфері обов’язкового медичного страхування не уникнути й у нас
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Немченко А. С., Ляденко А. В.
Назва : Аналіз державних програм щодо забезпечення доступності медичної та фармацевтичної допомоги населенню за роки незалежності України
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 2. - С. 18-26 (Шифр СУ53/2021/7/2)
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
Анотація: Незадоволеність населення низькою доступністю до медичної та фармацевтичної допомоги, значні витрати з кишень громадян на медичні послуги та лікарські засоби за відсутності держаного обов’язкового медичного страхування свідчать про необхідність проведення трансформації системи охорони здоров’я (ОЗ) в Україні. Поняття доступності передбачає не лише фізичну можливість отримати послугу, але й фінансову гарантію, що послуга буде оплачена державою. Чіткий перелік та обсяг медичних послуг і ліків, оплачених за рахунок державного бюджету, – це гарантована допомога пацієнту, яку він отримує безоплатно. У зв’язку з цим актуальним завданням уповноважених органів влади є удосконалення методологічних підходів до формування урядових програм та пакетів медичних послуг залежно від показників захворюваності, потреб населення та фінансових можливостей держави, що потребують аналізу результатів реалізації цих програм та обґрунтування необхідних змін
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)