Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.


   
    Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Текст] = Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу / I. M. Luchko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, статистика)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcare
Метою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Дод.точки доступу:
Luchko, I. M.
Tuchak, O. I.
Huranych, T. V.
Storozhuk, L. S.
Nazaruk, I. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Професору М. П. Марченко 100 років [Текст] = 100th anniversary of the birthday of professor M. P. Marchenko // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 116


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
Анотація: У листопаді цього року виповнилося 100 років з дня народження видатного науковця в галузі судової медицини, професора Миколи Петровича Марченка, який зробив значний внесок у розвиток Харківського медичного інституту протягом другої половини XX століття
Дод.точки доступу:
Марченко, М. П. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Вплив тайм-менеджменту на ефективність роботи викладача [Текст] / О. Я. Михалойко [та ін.] // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: Актуальність. Проблема раціонального використання часу в роботі викладача є досить актуальною, оскільки темп життя в сучасних реаліях асоціюється із перезавантаженістю, високими вимогами та постійним дефіцитом часу, що негативно позначається на продуктивності та якості робочого процесу. Мета роботи. Проаналізувати дані літератури щодо методик та законів тайм-менеджменту, що допоможуть оптимізувати роботу викладача. Методи дослідження. Моніторинг наукової літератури, що стосується раціонального розподілу часу. Результати дослідження. Узагальнено принципи економії часу, конкретизовано важливість визначення мети; правильності визначення пріоритетності завдань; акцентовано увагу на виявленні та усуненні «крадіїв часу»; доведено важливість проведення контролю виконання поставлених задач. Виснoвки. Основним у ефективній організації часу викладача є послідовність етапів планування, цілепокладання, ухвалення рішень, реалізації планів та контроль за їх виконанням. Набуття навичок тайм-менеджменту призводить до формування свідомого самоконтролю, зібраності, рішучості, дисциплінованості, що зумовлюють підвищення ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Михалойко, О. Я.
Гриб, B. А.
Купновицька-Сабадош, М. Ю.
Михалойко, І. Я.
Михалойко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Пам’яті Світлани Олександрівни Козлової [Текст] // Судово-медична експертиза. - 2021. - N 2. - С. 117


Рубрики:
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)Вінниця
Дод.точки доступу:
Козлова, Світлана Олександрівна (1937-2021) \про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бойчук, А. В.
    Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] = Рeculiarities of the educational process at the department of obstetrics and gynecology of postgraduate education in the context of integration into european education / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 17-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів та лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання
Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку та дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician-gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used
The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Дод.точки доступу:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Пилипчук, І. С.
    Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / І. С. Пилипчук, О. Й. Снітовська, В. В. Флуд. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 131-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Снітовська, О. Й.
Флуд, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти [Текст] = The role of “Clinical practice” discipline in preparation of future specialists of higher medical educational institutions / Н. М. Середюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 132-136. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Клінічна практика студентів-медиків одна із найважливіших складових професійної підготовки будь-якого спеціаліста і є центральним елементом викладання і вивчення навчальної програми. Клінічна практика з терапії є процесом закріплення теоретичних знань, практичних умінь і навичок, отриманих в процесі навчання студента, і формування універсальних та професійних компетенцій майбутнього лікаря-терапевта, сімейного лікаря, лікаря загальної практики, тобто набуття досвіду у вирішенні реальних професійних завдань. На кафедрі внутрішньої медицини №2 та медсестринства із 2020-2021 навчального року введена вибіркова дисципліна «Клінічна практика в терапії» для студентів 5 курсу медичного факультету (спеціальність «лікувальна справа», «педіатрія»). Клінічна практика в терапії складається із трьох змістових модулів: «Основні методи обстеження та діагностики в кардіології», «Особливості обстеження та діагностики в ревматології, гастроентерології, нефрології. Діагностика основних інфекційних хворіб», «Клінічна практика в пульмонології, ендокринології, гематології». На практичних заняттях велика увага приділяється виконанню практичних навичок і умінню розв’язувати ситуаційні задачі. Студенти вдосконалюють свої навички з фізикального обстеження всіх органів і систем та встановлюють ступінь їх порушення, навчаються реєстрації електрокардіограми, проводити серцево-легеневу реанімацію, пікфлуометрію, аспірацію кісткового мозку, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних методів дослідження, обґрунтовувати та формулювати попередній діагноз, призначити лікування і вибрати подальший маршрут пацієнта залежно від діагностованої патології.
Clinical practice of medical students is one of the most important parts of the professional training of any specialist and is a key point of the curriculum. Clinical practice in therapy is the process of knowledge and practical skills “fixing”, acquired during the studying process and formation of universal professional competences of future therapists, physicians, particularly experience acquisition in solving the real professional tasks
Clinical practice is aimed at improving knowledge and skills in the organization and provision of emergency care in emergencies in therapy, consolidation and deepening the ability to make rational choices of drug and non-drug therapy taking into account the mechanism of action, etiology, pathogenesis of the disease, patient age, acquisition of skills in disease prevention, medical examination of patients with therapeutic diseases and the basic principles of rehabilitation in the clinic of internal medicine
The greatest attention in practical classes is paid to the ability to register the electrocardiogram in 12 standard leads; interpret the results of daily monitoring of blood pressure, ergometry, treadmill test, coronary angiography, echocardiography; perform peak flowmetry; interpret the results of instrumental studies (ultrasound examination of the abdominal cavity, pleural sinuses, thyroid gland, kidneys, pelvic organs, computed tomography and magnetic resonance imaging of the chest, abdominal cavities; radiographs of the chest, radiography of the joints, spine); results of laboratory tests; results of fibroesophagogastroduodenoscopy and pH-metry; determine the rate of glomerular filtration of the kidneys by CKD-EPI; perform electrical defibrillation and perform cardiovascular resuscitation
Дод.точки доступу:
Середюк, Н. М.
Деніна, Р. В.
Звонар, П. П.
Гайналь, Н. П.
Волинський, Д. А.
Федорченко, М. В.
Барила, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Пилипчук, В. П.
    Нащадкам про незабутнє. (Історичні витоки заснування 100-річного ювіляра - ВНМУ ім. М. І. Пирогова) [Текст] = Descendants about unforgettable. (Historical origins of the founding of the 100th anniversary of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya) / В. П. Пилипчук, С. Л. Трухманова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 354-362. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTSВинницкая область
Анотація: У статті розглянуто проблему становлення вищої медичної освіти на Вінниччині (Поділлі), проаналізовано історичні витоки розвитку медичного знання та перших організаційних форм охорони здоров ’я населення регіону, наголошено на створенні ефективної моделі системи охорони здоров ’я у ХХ столітті, підкреслено важливу роль Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в підготовці кадрів для системи охорони здоров’я на Поділлі й, зокрема, на Вінниччині
The article considers the problem of higher medical education in Vinnytsya (Podillya), analyzes the historical origins of medical knowledge and the first organizational forms of health care in the region, emphasizes the creation of an effective model of health care in the twentieth century, emphasizes the important role of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, in training for the health care system in Podillya and, in particular, in Vinnytsya region
Дод.точки доступу:
Трухманова, С. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Професор Черкасов Віктор Гаврилович (05.01.1953-20.09.2020) [Текст] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 367


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Анотація: 20 вересня 2020 року українська морфологічна школа зазнала невиправної втрати: пішов з життя видатний вчений-морфолог, мудрий очільник кафедри анатомії, енциклопедичного складу людина, віце-президент Наукового товариства анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України, академік Міжнародної академії інтегративної антропології, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор Віктор Гаврилович Черкасов
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Лысенко, В. И.
    60-летний путь становления и развития кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования / В. И. Лысенко // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 5. - С. 8-12


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история, обучение)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (история, кадры)
Анотація: В этом году мы отмечаем 60-летие основания кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования. Кафедра открыта одной из первых на просторах бывшего СССР. Начало становления кафедры анестезиологии и реанимационной службы в Харькове связано с именем выдающегося хирурга, ученого, Героя Украины, академика НАН и АМН Украины, профессора А.А. Шалимова. В 1959 году по предложению ректора Украинского института усовершенствования врачей (УИУВ) проф. И.И. Овсиенко под руководством проф. А.А. Шалимова на базе 2-й городской клинической больницы г. Харькова была организована кафедра торакальной хирургии и анестезиологии
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дерев’янко, Т. В.
    Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи [Текст] = Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 5-10


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер
Дод.точки доступу:
Звягольська, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Кафедре медицины неотложных состояний и медицины катастроф ХМАПО 40 лет // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Представленные вашему вниманию размышления посвящены 40-летнему юбилею кафедры медицины неотложных состояний (МНС) и медицины катастроф (МК) Харьковской медицинской академии последипломного образования, которая была открыта 1 марта 1980 г. в Украинском институте усовершенствования врачей (УИУВ). К этому времени в г. Харькове была создана клиническая больница скорой и неотложной медицинской помощи на 1000 коек, включающая станцию скорой медицинской помощи, и, естественно, возникла необходимость в качественно новой стратегии подготовки врачей скорой помощи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Ковальчук, В. П.
    Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів [Текст] / В. П. Ковальчук, О. А. Назарчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 193-195


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: Кожна людина унікальна, її доля і життєвий шлях неповторні. Але є особистості, чиї імена золотими літерами вписані у нескінченну книгу вітчизняної історії. Цих людей ми згадуємо з пошаною і вдячністю, адже їх великі діла сприяли покращенню життя людства. Такі особистості зробили за життя крок уперед до кращого майбутнього та вплинули на свідомість сучасників. Різними були напрямки їх діяльності: медицина, освіта, технічний прогрес. Кожен мріє зробити в житті щось важливе і значне. Але є люди, які не замислюються про такі речі, а щоденною працею по краплині накопичують результат, який в підсумку і стає чимось вагомим
Палій Гордій Кіндратович - мікробіолог, видатний вчений, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор чиї здобутки без перебільшення відкрили нові сторінки сучасної вітчизняної науки в боротьбі зі збудниками інфекційних хвороб
Дод.точки доступу:
Назарчук, О. А.
Палій, Гордій Кіндратович (мікробіолог ; 1936-2019) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології [Текст] = Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology / О. І. Апьчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS (использование, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології
The article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Дод.точки доступу:
Апьчук, О. І.
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Маринич, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    До ювілею професора Йосипа Романовича Салдана [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 107-108


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: 3 лютого 2020 року виповнилося 80 років з дня народження видатного вченого-офтальмолога, доктора медичних наук, професора Йосипа Романовича Салдана
Йосип Романович Салдан з 1988 р. завідувач кафедри, а з 2016 р. професор кафедри очних хвороб Вінницького національного медичного університету (ВНМУ) ім. М.І. Пирогова. До обрання на цю посаду в період 1962–1965 рр., після закінчення Чернівецького медичного інституту, працював в Миколаївській районній лікарні. У період 1965–1967 рр. навчався в клінічній ординатурі, а в 1967–1969 рр. — в аспірантурі в Одеському НДІ ім. акад. В.П. Філатова
Дод.точки доступу:
Салдан, Йосиф Романович (офтальмолог ; 1940-) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Пам’яті професора Буряк Людмили Іванівни (25.05.1939-15.06.2020) [Текст] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 211-212


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Дод.точки доступу:
Буряк, Людмила Іванівна (Доктор медичних наук, професор, академік Української академії наук, головний науковий співробітник НДІ МБП, керівник санітарно-гігієнічної лабораторії ДЗ "ДМА", гігієніст, педагог ; 25.05.1939-15.06.2020) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Professor Cherkasov Viktor Gavrylovych [] // Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 2. - P74


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я [Текст] / О. Т. Девіняк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 25-31


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: Метою роботи є розробка об’єктивного способу оцінювання навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я. Для такого оцінювання запропонована система зовнішнього незалежного оцінювання знань студентіву форматі єдиних державних кваліфікаційних іспитів (ЄДКІ) та підсистеми внутрішнього управлінського аналізу, яка об’єднує результати складання іспитів студентами з певної дисципліни та загальну складність ЄДКІ в навчальному році, в якому проводиться вимірювання. Запропонована система впроваджена в діяльність медичного факультету Ужгородського національного університету. Застосування розробленої системи створює можливість об’єктивно оцінити навчальну роботу викладача в галузі охорони здоров’я, а результати її застосування є мотиваційним чинником у навчальній діяльності.
Целью работы есть разработка объективного способа оценивания учебной работы преподавателя в отрасли здравоохранения. Для такого оценивания предложенная система внешнего независимого оценивания знаний студентов в формате единственных государственных квалификационных экзаменов (ЕДКИ) и подсистемы внутреннего управленческого анализа, которая объединяет результаты сдачи экзаменов студентами из определенной дисциплины и общую сложность ЕДКІИ в учебном году, в котором проводится измерение. Предложенная система внедрена в деятельность медицинского факультета Ужгородского национального университета. Применение разработанной системы создает возможность объективно оценить учебную работу преподавателя в отрасли здравоохранения, а результаты ее приложения являются мотивационным фактором в учебной деятельности.
Дод.точки доступу:
Девіняк, О. Т.
Литвин, О. В.
Крч, Х. Л.
Качур, І. І.
Мешко, А. О.
Деяк, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Пам’яті професора Паранька Миколи Михайловича [Текст] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 213-214


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Дод.точки доступу:
Паранько, Микола Михайлович (Доктор медичних наук, професор, гігієніст, педагог ; 1931-2020) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)