Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.


   
    Professor Cherkasov Viktor Gavrylovych [] // Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 2. - P74


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Рублевська, Н. І.
    Професор Едуард Анатолійович Деркачов (80-річчя від дня народження) [Текст] / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька ; Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 3. - С. 130-131


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
Анотація: Улітку цього року відзначив 80-річний ювілей знаний гігієніст, профілактик, педагог та вчений – професор Едуард Анатолійович Деркачов
Дод.точки доступу:
Шевченко, О. А.
Білецька, E. M.
Деркачов, Едуард Анатолійович (Академік Міжнародної академії наук екології та безпеки життєдіяльності населення, академік Української екологічної академії наук, професор ; Гігієніст, профілактик, педагог ; 1939-) \о нем\
Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    К 90-летию кафедры травматологии и ортопедии Днепропетровской медицинской академии [Текст] / А. Е. Лоскутов, А. Е. Олейник, Д. А. Синегубов // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2019. - N 3. - С. 79-82


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
Анотація: У статті наведено головні етапи наукової, педагогічної, організаційної та громадської діяльності кафедри травматології й ортопедії Дніпропетровської медичної академії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Професор Микола Гаврилович Щербань (до 80-річчя від дня народження) [Текст] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 91-92


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история, обучение)
Анотація: 9 червня 2019 року святкує 80-річний ювілей доктор медичних наук, заслужений професор, головний науковий співробітник Центральної науково-дослідної лабораторії, замісник проректора з наукової роботи Харківського національного медичного університету Микола Гаврилович Щербань
Дод.точки доступу:
Щербань, Микола Гаврилович (доктор медичних наук, професор ; гігієніст ; 1939-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Пам’яті академіка, професора Михайла Георгійовича Шандали [Текст] / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Українська Асоціація громадського здоров’я // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 93-96


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
Дод.точки доступу:
Шандала, Михайло Георгійович (Академік АМН СРСР (нині РАМН), доктор медичних наук, професор ; гігієніст, профілактик ; 1928-2019) \о нем\
ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України"
Українська Асоціація громадського здоров’я

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Пам’яті колеги, товариша, друга! [Текст] / ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ", Українська Асоціація громадського здоров’я // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 97-98


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история, обучение)
Дод.точки доступу:
Шандала, Михайло Георгійович (Академік АМН СРСР, заслужений діяч науки Української РСР, доктор медичних наук, професор ; гігієніст, профілактик ; 1928-2019) \о нем\
ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ"
Українська Асоціація громадського здоров’я

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Холодкова, О. Л.
    Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна // Клініч. та експерим. патологія. - 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 112-114


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано вплив Булонської системи та результати впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок викладачів - стажерів
Дод.точки доступу:
Нескоромна, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Кафедре медицины неотложных состояний и медицины катастроф ХМАПО 40 лет // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Представленные вашему вниманию размышления посвящены 40-летнему юбилею кафедры медицины неотложных состояний (МНС) и медицины катастроф (МК) Харьковской медицинской академии последипломного образования, которая была открыта 1 марта 1980 г. в Украинском институте усовершенствования врачей (УИУВ). К этому времени в г. Харькове была создана клиническая больница скорой и неотложной медицинской помощи на 1000 коек, включающая станцию скорой медицинской помощи, и, естественно, возникла необходимость в качественно новой стратегии подготовки врачей скорой помощи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології [Текст] = Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology / О. І. Апьчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS (использование, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології
The article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Дод.точки доступу:
Апьчук, О. І.
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Маринич, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, В. П.
    Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів [Текст] / В. П. Ковальчук, О. А. Назарчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 193-195


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: Кожна людина унікальна, її доля і життєвий шлях неповторні. Але є особистості, чиї імена золотими літерами вписані у нескінченну книгу вітчизняної історії. Цих людей ми згадуємо з пошаною і вдячністю, адже їх великі діла сприяли покращенню життя людства. Такі особистості зробили за життя крок уперед до кращого майбутнього та вплинули на свідомість сучасників. Різними були напрямки їх діяльності: медицина, освіта, технічний прогрес. Кожен мріє зробити в житті щось важливе і значне. Але є люди, які не замислюються про такі речі, а щоденною працею по краплині накопичують результат, який в підсумку і стає чимось вагомим
Палій Гордій Кіндратович - мікробіолог, видатний вчений, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор чиї здобутки без перебільшення відкрили нові сторінки сучасної вітчизняної науки в боротьбі зі збудниками інфекційних хвороб
Дод.точки доступу:
Назарчук, О. А.
Палій, Гордій Кіндратович (мікробіолог ; 1936-2019) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мота, О. М.
    Болеслав Омелянович Дерінг - хірург, анатом, педагог (до 100-ї річниці від дня народження) [Текст] / О. М. Мота, У. М. Галюк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 749-750


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕЙНЫЙ СБОРНИК -- FESTSCHRIFT
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)Винницкая область
Анотація: Досліджуючи історію анатомічної школи Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, сьогодні слід згадати Дерінга Болеслава Омеляновича, вінничанина - людину неординарної долі, лікаря-хірурга, анатома, педагога. 18 грудня 2019 року на базі студентського наукового гуртка кафедри нормальної анатомії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького було проведено вечір пам’яті, присвячений 100-й річниці від дня народження доцента кафедри нормальної анатомії Дерінга Болеслава Омеляновича. В лекційній аудиторії кафедри зібралися студенти, викладачі та гості, серед яких лікарі та вчені, колишні студенти Болеслава Омеляновича. Вечір розпочався доповіддю студента 5-го курсу медичного факультету Петришина Михайла про життєвий шлях, педагогічну та наукову діяльність Дерінга Болеслава Омеляновича
Дод.точки доступу:
Галюк, У. М.
Деринг, Болеслав Омелянович (1919-2019) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    До ювілею професора Йосипа Романовича Салдана [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 107-108


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: 3 лютого 2020 року виповнилося 80 років з дня народження видатного вченого-офтальмолога, доктора медичних наук, професора Йосипа Романовича Салдана
Йосип Романович Салдан з 1988 р. завідувач кафедри, а з 2016 р. професор кафедри очних хвороб Вінницького національного медичного університету (ВНМУ) ім. М.І. Пирогова. До обрання на цю посаду в період 1962–1965 рр., після закінчення Чернівецького медичного інституту, працював в Миколаївській районній лікарні. У період 1965–1967 рр. навчався в клінічній ординатурі, а в 1967–1969 рр. — в аспірантурі в Одеському НДІ ім. акад. В.П. Філатова
Дод.точки доступу:
Салдан, Йосиф Романович (1940) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти [Текст] = Professional burnout syndrome formation in medical university teachers / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 82-87


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – розкрити проблему формування синдрому професійного вигорання (PBS) у викладачів вітчизняних медичних закладів вищої освіти. Основна частина. Проаналізовано результати дослідження фаз формування PBS за методикою В. В. Бойка з урахуванням виокремлених авторами соціально-демографічних чинників серед викладачів кафедр хірургічної стоматології та щелепно-­лицевої хірургії НМУ імені О. О. Богомольця, ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (33 особи) та лікарів хірургічного профілю, які працюють на клінічних базах НМУ (22 особи). Встановлено, що на початкових стадіях формування PBS (фаза напруження) домінують такі симптоми: невдоволеність собою, тривога, депресія, переживання психотравмуючих обставин. У фазі резистенції значна частина респондентів – викладачів вказує на редукцію професійних обов’язків, а у термінальній фазі виснаження – на емоційну відстороненість. Найбільш несприятливими соціально-демографічними факторами, які впливають на формування PBS, виявилися: неповноцінне харчування, недостатнє матеріальне забезпечення, шлюб та ін. Висновок. Викладачі медичних закладів вищої освіти, незалежно від регіону проживання, як і практикуючі лікарі, перебувають у групі ризику формування PBS, але його прояви більше виражені у педагогів, що вказує на необхідність максимального усунення несприятливих чинників і корекції психофізичного стану науково-педагогічних працівників
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Литовченко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Климась, І. В.
    Від компетентного до досвідченого викладача сімейної медицини (За результатами навчального курсу "Leonardo EURACT. Рівень 2". Єрусалим, Ізраїль, 2018) [Текст] / І. В. Климась // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - С. 23-25


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, статистика)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (кадры, классификация, методы, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты, статистика)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИЗРАИЛЬ -- ISRAEL
Анотація: У статті представлено огляд події та власний досвід участі у міжнародному навчальному курсі для викладачів сімейної медицини «Leonardo EURACT Course Level 2 for Trainers in Family Medicine», який було проведено 13–16 жовтня 2018 року у м. Єрусалим (Ізраїль)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Лембрик, І. С.
    Синдром емоційного вигорання у викладача медичного вузу [Текст] / І. С. Лембрик, Р. Ю. Приймак // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 5/6. - С. 180-186. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: У статті наведені клінічні прояви та шляхи купування синдрому емоційного вигорання у викладачів медичних вузів
На підставі літературних даних проаналізована історія питання за сотанні десятиліття, а також систематизовані дані щодо 50-ти викладачів вищої школи, у яких проведене анкетування під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Наведені фактори ризику, які обумовлювали появу синдрому емоційного вигорання, а також особливості клінічного перебігу цього стану під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Коротко представлені шляхи усунення синдрому емоційного вигорання, що проходять на фізичному, психоемоційному та духовному рівнях викладача
Дод.точки доступу:
Приймак, Р. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кочін, І. В.
    Багатогранність єдності та безперервність креативного розвитку професорсько-викладацького складу кафедри - запорука успіху в науково-навчальній діяльності [Текст] : (50 років кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України") / І. В. Кочін // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 3. - С. 137-148


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГРАЖДАНСКАЯ ОБОРОНА -- CIVIL DEFENSE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINEЗапорожье
Анотація: Стаття присвячена аналізу діяльності кафедри цивільного захисту та медицини катастроф Державного закладу «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» з нагоди 50-х роковин утворення кафедри. Мета: дослідити й узагальнити досвід роботи професорсько-викладацького складу кафедри цивільного захисту та медицини катастроф, відстежити динаміку навчально-педагогічного процесу, навчально-методичної роботи і наукових здобутків, дати їм оцінку, зробити висновки для подальшого удосконалення навчального процесу й наукової діяльності. Були досліджені архівні й поточні матеріали щодо організації та діяльності ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України» і кафедри цивільного захисту та медицини катастроф за 1926–2017 рр. Проаналізовані та узагальнені матеріали навчально-методичної, педагогічної та наукової діяльності професорсько-викладацького складу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Юрчишина, О. А.
    Професор Іван Митрофанович Грабченко [Текст] / О. А. Юрчишина // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 184-186. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
Дод.точки доступу:
Грабченко, Иван Митрофанович (1894-1975) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Педагогічні і науково-практичні здобутки кафедри загальної хірургії (до 100-річчя кафедри загальної хірургії) [Текст] / М. В. Трофімов [та ін.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (история)
Анотація: У 2016 році була відзначена важлива подія - 100-річчя заснування Дніпропетровської медичної академії, одного з провідних науково-педагогічних закладів України. За цим ювілеєм слідують аналогічні ювілеї створення опорних кафедр ВНЗ. У 2018 році відзначає 100-річний ювілей кафедра загальної хірургії. Це не тільки визначна подія. але й підсумок роботи кафедри за сторічний період. У цей час згадують не тільки досягнення і внесок у розвиток національної і світової науки
Дод.точки доступу:
Трофімов, М. В.
Баранник, С. І.
Мунтян, С. О.
Кришень, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Новицкая-Усенко, Л. В.
    Дорогами памяти [Текст] / Л. В. Новицкая-Усенко // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 9-12


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры)
Дод.точки доступу:
Чухриенко, Дмитрий Павлович (Заслуженный деятель науки УССР, доктор медицинских наук, ректор, профессор, член Международной ассоциации хирургов, член правления Украинского и председатель Днепропетровского научного общества хирургов ; хирург, анестезиолог ; 1918-1999) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Професор Ігор Сергійович Мащенко (до 80-річчя від дня народження) [Текст] / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Асоціація стоматол. освіти України // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 87-89


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (история, кадры)
Анотація: 12 червня 2019 року науково-педагогічна громадськість Дніпропетровщини та України вітає з днем народження доктора медичних наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України, мудрого організатора й наставника, яскравого представника Дніпропетровської школи терапевтів-стоматологів Ігоря Сергійовича Мащенка
Дод.точки доступу:
Мащенко, Ігор Сергійович (терапевт-стоматолог ; 1939-) \про нього\
ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України"
Асоціація стоматол. освіти України

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)