Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.


   
    Шляхи удосконалення підготовки практичних і науково-педагогічних фахівців на кафедрах травматології та ортопедії України [Текст] / Д. Д. Бітчук [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 16-18


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Бітчук, Д. Д.
Хіменко, М. Ф.
Марюхніч, А. О.
Істомін, А. Т.
Чайченко, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Пасієшвілі, Л. М.
    Шляхи підготовки викладачів із загальної практики - сімейної медицини [Текст] / Л. М. Пасієшвілі, В. Є. Шапкін, Н. В. Малик // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 12.

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

   Семейная практика


Дод.точки доступу:
Шапкін, В. Є.
Малик, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Рикало, Н. А.
    Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова [Текст] = Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya / Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATIONВинница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхід
The main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Дод.точки доступу:
Піліпонова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Шляхи взаємодії лікарів-науковців медичного вишу з лікувально-профілактичними підрозділами закладів ПМСД на Буковині через університетські навчально-практичні центри [Текст] / Т. М. Бойчук [и др.] // Сімейна медицина. - 2017. - № 5. - С. 110-113. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
Анотація: У статті висвітлено шляхи взаємодії науковців лікарів кафедри сімейної медицини ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» (БДМУ) із лікувально профілактичними підрозділами закладів первинної медико санітарної допомоги (ПМСД) Чернівецької області через університетські навчально практичні центри. Наведено 5 річні результати організації та функціонування навчально практичних центрів ПМСД БДМУ та висвітлено їхню роль у додипломній та післядипломній підготовці сімейних лікарів
Дод.точки доступу:
Бойчук, Т. М.
Сидорчук, Л. П.
Геруш, І. В.
Іфтодій, А. Г.
Крикливець, Л. Г.
Білецький, С. В.
Мимка, А. В.
Петринич, О. А.
Казанцева, Т. В.
Мельничук, Л. В.
Бежан, В. В.
Мельничук, М. Л.
Лисюк, Ю. О.
Багрій, В. М.
Іващук, С. І.
Никифор, Л. В.
Соколенко, А. А.
Сем’янів, М. М.
Яринич, Ю. М.
Репчук, Ю. В.
Бойко, В. В.
Флюндра, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ткаченко, С. К.
    Чи легко бути викладачем у медичному вузі? [Текст] / С. К. Ткаченко // Алергія у дитини. - 2015. - № 17/18. - С. 48-49


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? [Текст] = Is m-quotient valuable for assessing the scientific impact of teachers of medical universities along with hirsch index? / А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 55-57


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України. Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт. Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник
Дод.точки доступу:
Ткаченко, А. С.
Ткаченко, В. Л.
Коваленко, Н. І.
Оніщенко, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Клименко, Т. М..
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = Digital divide between faculty and students in post-graduate education / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 31-35


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Белогурова, В. А.
    Цели и задачи обучения преподавателей [Текст] / В. А. Белогурова // Фармация. - 2002. - № 5. - С. 31-33


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти [Текст] = Professional burnout syndrome formation in medical university teachers / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 82-87


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – розкрити проблему формування синдрому професійного вигорання (PBS) у викладачів вітчизняних медичних закладів вищої освіти. Основна частина. Проаналізовано результати дослідження фаз формування PBS за методикою В. В. Бойка з урахуванням виокремлених авторами соціально-демографічних чинників серед викладачів кафедр хірургічної стоматології та щелепно-­лицевої хірургії НМУ імені О. О. Богомольця, ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (33 особи) та лікарів хірургічного профілю, які працюють на клінічних базах НМУ (22 особи). Встановлено, що на початкових стадіях формування PBS (фаза напруження) домінують такі симптоми: невдоволеність собою, тривога, депресія, переживання психотравмуючих обставин. У фазі резистенції значна частина респондентів – викладачів вказує на редукцію професійних обов’язків, а у термінальній фазі виснаження – на емоційну відстороненість. Найбільш несприятливими соціально-демографічними факторами, які впливають на формування PBS, виявилися: неповноцінне харчування, недостатнє матеріальне забезпечення, шлюб та ін. Висновок. Викладачі медичних закладів вищої освіти, незалежно від регіону проживання, як і практикуючі лікарі, перебувають у групі ризику формування PBS, але його прояви більше виражені у педагогів, що вказує на необхідність максимального усунення несприятливих чинників і корекції психофізичного стану науково-педагогічних працівників
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Литовченко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дерев’янко, Т. В.
    Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи [Текст] = Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 5-10


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер
Дод.точки доступу:
Звягольська, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Шурупова, Р. В.
    Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.) [Текст] / Р. В. Шурупова // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22

Рубрики: Социология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Образования технология


   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Фактор викладача в системі американської медичної освіти [Текст] / Л. С. Мілевська [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 50-51

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

Дод.точки доступу:
Мілевська, Л. С.
Ліщенко, Н. О.
Прокопчук, А. І.
Усинська, О. С.
Лепявко, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Фенстер, Г. С.
    Ученые Санкт-Петербургского НИИ фтизиопульмонологии практической фтизиатрии (информационный анализ) [Текст] / Г. С. Фенстер // Проблемы туберкулеза. - 1999. - № 3. - С. 53-54


MeSH-головна:
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (история, кадры)
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
САНКТ-ПЕТЕРБУРГ -- SAINT PETERSBURG
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Холодкова, О. Л.
    Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна // Клініч. та експерим. патологія. - 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 112-114


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано вплив Булонської системи та результати впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок викладачів - стажерів
Дод.точки доступу:
Нескоромна, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Михалюк, О. Б.
    Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів [Текст] / О. Б. Михалюк // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 71-74


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Пилипчук, І. С.
    Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / І. С. Пилипчук, О. Й. Снітовська, В. В. Флуд. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 131-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Снітовська, О. Й.
Флуд, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Самойленко, А. В.
    Сучасні інформаційні системи, технічні засоби навчання, технології та рішення, запроваджені в освітню практику на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] : з нагоди 100-річного ювілею Дніпропетровської медичної академії / А. В. Самойленко, В. Ю. Орищенко, І. В. Горб-Гаврильченко // Современная стоматология. - 2017. - N 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: с. 99


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Представлено досвід підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з використанням нових інформаційних технологій, сучасної організації навчального процесу, системного підходу в навчанні, включаючи самостійну роботу, на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров'я України". Застосування інноваційних технологій з метою активізації пізнавальної діяльності студентів має велике соціальне й педагогічне значення та посідає важливе місце в удосконаленні майбутніх лікарів. Компетентнісний підхід до освіти як пріоритетний напрям навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології сприяє розвитку здібностей студентів, опануванню навичок самостійної роботи та самоконтролю засвоєних знань, підвищує якість підготовки лікарів та її відповідності чинним державним і міжнародним стандартам
Дод.точки доступу:
Орищенко, В. Ю.
Горб-Гаврильченко, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі [Текст] / О. С. Никоненко [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 64-65

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

Дод.точки доступу:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Одринський, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Савка, І. Г.
    Стажування – як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи в умовах сьогодення [Текст] = Advanced practical study as an important stage in training a lecturer of a higher medical school under present-day conditions / І. Г. Савка, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 1. - С. 139-141. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: У статті розкрито правові засади стажування викладачів вітчизняних вищих навчальних закладів за кордоном. Показано роль наукового, педагогічного та практичного стажування у зростанні рівня професійної компетентності викладача вищої медичної школи в Україні
The article deals with legal principles of training lecturers of Ukrainian higher educational establishments abroad. The role of scientific, pedagogical and practical advanced training is shown in an increase of a lecturer’s professional competence level at higher medical schools in Ukraine. Objective: to inform about the main types of advanced practical training of teachers at foreign higher educational establishments and clinics, to demonstrate its value for acquiring professional competence by the teachers of Ukrainian higher educational medical schools. Conclusion. Scientific advanced training abroad promotes improvement of scientific-pedagogical and professional-practical competence of the teachers at Ukrainian higher educational medical establishments
Дод.точки доступу:
Бачинський, В. Т.
Ванчуляк, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Современные вопросы преподавания травматологии и ортопедии в медицинском вузе [Текст] / А. Н. Брехов [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 29-31. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение, тенденции)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Дод.точки доступу:
Брехов, А. Н.
Мильнер, В. Н.
Джерелей, О. М.
Шапошников, В. А.
Андрианов, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)