Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.


   
    Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Текст] = Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу / I. M. Luchko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, статистика)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcare
Метою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Дод.точки доступу:
Luchko, I. M.
Tuchak, O. I.
Huranych, T. V.
Storozhuk, L. S.
Nazaruk, I. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Professor Cherkasov Viktor Gavrylovych [] // Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 2. - P74


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бабінець, Л. С.
    Актуальні положення європейського (фінського) клінічного протоколу щодо ведення пацієнтів з вірусними гепатитами у первинній лікарській і викладацькій практиці [Текст] = Current provisions of the European (Finnish) clinical protocol for the management of patients with viral hepatitis in the practice of primary doctors and lecturers / Л. С. Бабінець // Сучасна гастроентерологія. - 2020. - № 6. - С. 52-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГЕПАТИТ ВИРУСНЫЙ ЧЕЛОВЕКА -- HEPATITIS, VIRAL, HUMAN (терапия)
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
БОЛЬНОГО ВЕДЕНИЕ ОПТИМАЛЬНОЕ -- DISEASE MANAGEMENT
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление, стандарты)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология)
Анотація: За ступенем негативного впливу на здоров’я населення вірусні гепатити в Україні посідають домінуюче місце в структурі інфекційної патології разом із грипом та гострими інфекційними захворюваннями верхніх дихальних шляхів. Мета статті — проаналізувати основні положення європейського (фінського) протоколу для лікарів первинної медичної практики щодо діагностики, лікування і профілактики вірусних гепатитів, а також у викладацькому процесі при підготовці лікарів загальної практики — сімейних лікарів. Вірусні гепатити у 50 — 100 разів є більш заразними, ніж вірус імунодефіциту людини. Кожного року в Україні реєструють близько 20 тис. пацієнтів з хронічним гепатитом В. За даними ВООЗ, Україна належить до країн із середньою поширеністю хронічного гепатиту C — інфіковано близько 3 % громадян (1,2 млн осіб). Вірусні гепатити є актуальною проблемою сучасної медицини в усьому світі, що зумовлено значним поширенням, високою захворюваністю, поліморфізмом клініки, великою кількістю шляхів і чинників передачі збудників. Ефективне ведення пацієнтів з вірусними гепатитами, раннє виявлення і правильний диференційний діагноз, лікування та консультування таких пацієнтів, вакцинація і контроль за контактними особами — важлива ланка діяльності лікаря первинної медичної допомоги. Забезпечення раціонального маршруту пацієнта з вірусними гепатитами — справа сімейного лікаря і середніх медичних працівників первинної ланки, що забезпечує профілактику ускладнень, до яких можуть призвести гепатити, — хронічних уражень печінки, зокрема цирозу і гепатоцелюлярної карциноми
According to the degree of its negative impact on the health of the population, viral hepatitis in Ukraine occupies a dominant place in the structure of infectious pathology, along with influenza and acute infectious diseases of the upper respiratory tract. The aim is to analyze the main provisions of the European (Finnish) protocol on the diagnosis, treatment and prevention of viral hepatitis in primary care, as well as in the teaching process in the training of general practitioners‑family physicians. Viral hepatitis is 50 — 100 times more contagious than Human immunodeficiency virus. Every year, approximately 20.000 VHB patients are registered in Ukraine. According to the WHO, Ukraine is referred to the countries with a medium VHC prevalence — about 3 % of citizens are infected, which is about 1.2 million people. Viral hepatitis is an urgent problem of modern medicine around the world, due to its high prevalence, high incidence, clinical polymorphism, a great number of pathways and factors of transmission. Effective management of patients with viral hepatitis, early detection and correct differential diagnosis, treatment and counseling of such patients, vaccination and control of contact persons — an important part of the primary care physician. Ensuring a rational route for a patient with viral hepatitis is the responsibility of a family physician and a primary care physician, who provides prevention of hepatitis complications — formation of chronic liver diseases, including cirrhosis and hepatocellular carcinoma
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бабінець, Л.
    "20-літтю рідної кафедри присвячується" [Текст] / Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 4. - С. 3-8


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)Тернополь
Анотація: Коли ти запрограмований на струнку і послідовну дорогу в медицині, яка так склалася, що з першого дня перебування у ній ти стаєш «дитиною» поліклініки (це не було омріяно, просто так «від Бога»), то зовсім не дивно, що ти після захисту кандидатської дисертації, попавши до рідного університету, просишся на кафедру поліклінічної справи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Белогурова, В. А.
    Цели и задачи обучения преподавателей [Текст] / В. А. Белогурова // Фармация. - 2002. - № 5. - С. 31-33


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Блюдников, С. Α.
    Воспроизводство научных кадров медицины в условиях высшей школы (по результатам медико-социологического анализа) [Текст] / С. Α. Блюдников, Д. В. Михальченко // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 29-30

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

   Научные работники


   Медицинские кадры, кадровые комиссии--тенденции


Дод.точки доступу:
Михальченко, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бойчук, А. В.
    Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] = Рeculiarities of the educational process at the department of obstetrics and gynecology of postgraduate education in the context of integration into european education / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 17-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів та лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання
Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку та дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician-gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used
The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Дод.точки доступу:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бучакчийская, Н. М.
    История кафедры нервных болезней ГУ "Запорожская медицинская академия последипломного образования МЗ Украины" [Текст] / Н. М. Бучакчийская // Міжнародний неврологічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 156-157


Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGYЗапорожье
Анотація: Кафедра нервных болезней организована в г. Одессе в 1927 году. До 1955 года кафедру возглавлял профессор М.М. Нейдинг. С 1955 года, когда институт усовершенствования врачей был переведен в Запорожье, и по 1976 год заведовал кафедрой профессор М.Г. Гольдельман, научные разработки которого внесли вклад в развитие представлений о вегетативной нервной системе. С 1976 по 1988 год кафедрой заведовал профессор А.Д. Дробинский. Под его руководством основным научным направлением работы кафедры стало исследование сосудистых заболеваний головного мозга, в первую очередь — хронические прогрессирующие нарушения мозгового кровообращения, дисциркуляторная энцефалопатия. С 1988 по 2005 год, когда кафедрой заведовала профессор А.В. Клименко, добавилось еще одно научное направление — неврологические проявления вертеброгенной патологии и использование в их лечении мануальной терапии. С 2005 года кафедру возглавляет д.м.н., профессор Н.М. Бучакчийская
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я [Текст] / О. Т. Девіняк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 25-31


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: Метою роботи є розробка об’єктивного способу оцінювання навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я. Для такого оцінювання запропонована система зовнішнього незалежного оцінювання знань студентіву форматі єдиних державних кваліфікаційних іспитів (ЄДКІ) та підсистеми внутрішнього управлінського аналізу, яка об’єднує результати складання іспитів студентами з певної дисципліни та загальну складність ЄДКІ в навчальному році, в якому проводиться вимірювання. Запропонована система впроваджена в діяльність медичного факультету Ужгородського національного університету. Застосування розробленої системи створює можливість об’єктивно оцінити навчальну роботу викладача в галузі охорони здоров’я, а результати її застосування є мотиваційним чинником у навчальній діяльності.
Целью работы есть разработка объективного способа оценивания учебной работы преподавателя в отрасли здравоохранения. Для такого оценивания предложенная система внешнего независимого оценивания знаний студентов в формате единственных государственных квалификационных экзаменов (ЕДКИ) и подсистемы внутреннего управленческого анализа, которая объединяет результаты сдачи экзаменов студентами из определенной дисциплины и общую сложность ЕДКІИ в учебном году, в котором проводится измерение. Предложенная система внедрена в деятельность медицинского факультета Ужгородского национального университета. Применение разработанной системы создает возможность объективно оценить учебную работу преподавателя в отрасли здравоохранения, а результаты ее приложения являются мотивационным фактором в учебной деятельности.
Дод.точки доступу:
Девіняк, О. Т.
Литвин, О. В.
Крч, Х. Л.
Качур, І. І.
Мешко, А. О.
Деяк, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Виноградова, Т. И.
    О подготовке научных кадров высшей квалификации в Санкт-Петербургском НИИ фтизиопульмонологии в 1994-1998 гг. [Текст] / Т. И. Виноградова // Проблемы туберкулеза. - 1999. - № 3. - С. 50-52


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (история, кадры)
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
САНКТ-ПЕТЕРБУРГ -- SAINT PETERSBURG
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Вплив тайм-менеджменту на ефективність роботи викладача [Текст] / О. Я. Михалойко [та ін.] // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: Актуальність. Проблема раціонального використання часу в роботі викладача є досить актуальною, оскільки темп життя в сучасних реаліях асоціюється із перезавантаженістю, високими вимогами та постійним дефіцитом часу, що негативно позначається на продуктивності та якості робочого процесу. Мета роботи. Проаналізувати дані літератури щодо методик та законів тайм-менеджменту, що допоможуть оптимізувати роботу викладача. Методи дослідження. Моніторинг наукової літератури, що стосується раціонального розподілу часу. Результати дослідження. Узагальнено принципи економії часу, конкретизовано важливість визначення мети; правильності визначення пріоритетності завдань; акцентовано увагу на виявленні та усуненні «крадіїв часу»; доведено важливість проведення контролю виконання поставлених задач. Виснoвки. Основним у ефективній організації часу викладача є послідовність етапів планування, цілепокладання, ухвалення рішень, реалізації планів та контроль за їх виконанням. Набуття навичок тайм-менеджменту призводить до формування свідомого самоконтролю, зібраності, рішучості, дисциплінованості, що зумовлюють підвищення ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Михалойко, О. Я.
Гриб, B. А.
Купновицька-Сабадош, М. Ю.
Михалойко, І. Я.
Михалойко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Гриджук, Т. І.
    Вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу [Текст] = The requirements to the teacher of the higher medical educational institution / Т. І. Гриджук // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ ПО ВЫБОРУ ПРОФЕССИИ -- VOCATIONAL GUIDANCE (методы, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (тенденции)
Анотація: Орієнтація вітчизняної освіти на європейський освітній простір ініціює перебудову вимог до викладача вищої школи, як до його професійних, так і особистісних якостей. Для того, щоб вища освіта України максимально задовольняла вимоги часу, такі чинники, як компетентність, професіоналізм, інтелект, творчість повинні відігравати провідну роль у функціонуванні цієї сфери. Стаття присвячена проблематиці формування педагогічної та комунікативної діяльності викладача вищого медичного навчального закладу, що є необхідною умовою успішного процесу викладання. Сучасна психолого-педагогічна наука розглядає відносини викладачів і студентів як особливий соціально-психологічний феномен і важливу складову цілісного педагогічного процесу підготовки фахівця у вищому навчальному закладі. Особливо актуальною стає проблема суб’єкт-суб’єктних відносин між учасниками навчального процесу, основними ознаками яких є: 1) особистісна орієнтація співрозмовників; 2) суб’єкт-суб’єктний характер спілкування; 3) проникнення у світ почуттів і переживань, готовність підтримувати позицію співрозмовника; 4) нестандартні прийоми спілкування, що є наслідком відходу від рольової позиції педагога. Проаналізовано основні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу, розкрито основні напрями його діяльності. Показано, що за своєю сутністю професійно-педагогічна діяльність є інтегративною, у якій поєднуються предметна, наукова, психолого-педагогічна, ідеологічна і лікувальна (для викладачів клінічних кафедр) складові. Висвітлено основне завдання педагога – допомогти студентові стати активним співучасником педагогічного процесу та забезпечити умови для формування його професійної компетентності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Де починається лікар. Кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини Вінницького національного медичного університету - 80 років! [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 2. - С. 6-9


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Дерев’янко, Т. В.
    Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи [Текст] = Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 5-10


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер
Дод.точки доступу:
Звягольська, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Десятерик, В. І.
    Кафедра хірургії, травматології та ортопедії ФПО ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] : [До 100-річчя академії] / В. І. Десятерик, С. П. Міхно, О. Г. Дунай // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 3. - С. 87-91


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
ИСТОРИЧЕСКАЯ СТАТЬЯ -- HISTORICAL ARTICLE
БИОГРАФИЯ -- BIOGRAPHY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Міхно, С. П.
Дунай, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    До ювілею професора Йосипа Романовича Салдана [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 107-108


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: 3 лютого 2020 року виповнилося 80 років з дня народження видатного вченого-офтальмолога, доктора медичних наук, професора Йосипа Романовича Салдана
Йосип Романович Салдан з 1988 р. завідувач кафедри, а з 2016 р. професор кафедри очних хвороб Вінницького національного медичного університету (ВНМУ) ім. М.І. Пирогова. До обрання на цю посаду в період 1962–1965 рр., після закінчення Чернівецького медичного інституту, працював в Миколаївській районній лікарні. У період 1965–1967 рр. навчався в клінічній ординатурі, а в 1967–1969 рр. — в аспірантурі в Одеському НДІ ім. акад. В.П. Філатова
Дод.точки доступу:
Салдан, Йосиф Романович (1940) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Коломійченко, Ю. А.
Страшок, Л. А.
Гончарова, О. Ю.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.
Кудрявцева, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями / В. І. Крупеня [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 3. - С. 16-20


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (стандарты)
Анотація: Вивчено домінантні професійні та особистісні якості викладача, від яких залежить якість підготовки студентів медичних закладів. Сукупність комплексу здібностей допомагає досягти викладачеві вишу високого рівня майстерності та впливати на формування особистості майбутнього медика.
Изучены доминантные профессиональные и личностные качества преподавателя, от которых зависит качество подготовки студентов медицинских заведений. Совокупность комплекса способностей помогает достичь преподавателю вуза высокого уровня мастерства и влиять на формирование личности будущего медика.
Дод.точки доступу:
Крупеня, В. І.
Просоленко, Н. В.
Каук, О. І.
Землянський, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Зверев, В. В.
    Пути становления и развития кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования [Текст] / В. В. Зверев // Медицина неотложных состояний. - 2017. - N 7. - С. 112-114. - Библиогр.: с. 114


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)