Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.


    Тимофеев, А. А.
    Преподаватель высшего учебного заведения на до- и последипломном этапах обучения [Текст] / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Современная стоматология. - 2012. - № 3. - С. 146-150

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

Дод.точки доступу:
Ушко, Н. А.
Ярифа, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Блюдников, С. Α.
    Воспроизводство научных кадров медицины в условиях высшей школы (по результатам медико-социологического анализа) [Текст] / С. Α. Блюдников, Д. В. Михальченко // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 29-30

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений

   Научные работники


   Медицинские кадры, кадровые комиссии--тенденции


Дод.точки доступу:
Михальченко, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шурупова, Р. В.
    Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.) [Текст] / Р. В. Шурупова // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22

Рубрики: Социология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Образования технология


   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні [Текст] = The identity of higher medical institution lecturer as a central figure in the modernization of education in Ukraine / Н. В. Литвиненко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проаналізовано літературні джерела та власний досвід роботи щодо впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій з акцентом на педагогічне спілкування, інноваційних методик викладання із застосуванням методики “зворотного зв’язку”, проведення сумісної роботи викладача і студента в неврологічному відділенні, спільної освітньої роботи серед населення. Основна частина. На кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою ВДНЗУ “УМСА” велика увага приділяється удосконаленню комунікативних здібностей професорсько-викладацького складу у вигляді вдосконалення психологічної компетентності у педагогічній діяльності та активної співпраці зі студентами: це сумісні огляди хворих неврологічного відділення з обговоренням проблемної ситуації, використанням таких методик інтерактивного навчання, як ділова гра та мозковий штурм, проведення майстер-класів – з електроенцефалографії, реоенцефалографії, електронейроміографії, освітня робота серед населення, створення інформаційних плакатів, проведення опитування студентів медичного та стоматологічного факультетів стосовно “зворотного зв’язку” з викладачем на практичних заняттях та лекціях. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення. У медичній освіті саме така інтеграція дозволить консолідувати професійно-педагогічну громадськість на розробку більш досконалих стандартів і умов освітньої діяльності, основним результатом якої буде формування компетентної, професійно і соціально мобільної особистості випускника медичного вузу, здатного до безперервного професійного розвитку в просторі своєї лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Литвиненко, Н. В.
Гладка, В. М.
Пурденко, Т. Й.
Силенко, Г. Я.
Пінчук, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Сон, А. С.
    Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106


MeSH-головна:

ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Оптимизация педагогического процесса на кафедре оториноларингологии [Текст] / М. Ю. Коркмазов [и др.] // Вестник оториноларингологии. - 2014. - № 1. - С. 82-85


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (методы, обучение, организация и управление, стандарты, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, стандарты, тенденции, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции, этика)
Дод.точки доступу:
Коркмазов, М. Ю.
Зырянова, К. С.
Дубинец, И. Д.
Корнова, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ковальчук, В. П.
    Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів [Текст] / В. П. Ковальчук, О. А. Назарчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 193-195


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: Кожна людина унікальна, її доля і життєвий шлях неповторні. Але є особистості, чиї імена золотими літерами вписані у нескінченну книгу вітчизняної історії. Цих людей ми згадуємо з пошаною і вдячністю, адже їх великі діла сприяли покращенню життя людства. Такі особистості зробили за життя крок уперед до кращого майбутнього та вплинули на свідомість сучасників. Різними були напрямки їх діяльності: медицина, освіта, технічний прогрес. Кожен мріє зробити в житті щось важливе і значне. Але є люди, які не замислюються про такі речі, а щоденною працею по краплині накопичують результат, який в підсумку і стає чимось вагомим
Палій Гордій Кіндратович - мікробіолог, видатний вчений, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор чиї здобутки без перебільшення відкрили нові сторінки сучасної вітчизняної науки в боротьбі зі збудниками інфекційних хвороб
Дод.точки доступу:
Назарчук, О. А.
Палій, Гордій Кіндратович (мікробіолог ; 1936-2019) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мота, О. М.
    Болеслав Омелянович Дерінг - хірург, анатом, педагог (до 100-ї річниці від дня народження) [Текст] / О. М. Мота, У. М. Галюк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 749-750


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕЙНЫЙ СБОРНИК -- FESTSCHRIFT
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)Винницкая область
Анотація: Досліджуючи історію анатомічної школи Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, сьогодні слід згадати Дерінга Болеслава Омеляновича, вінничанина - людину неординарної долі, лікаря-хірурга, анатома, педагога. 18 грудня 2019 року на базі студентського наукового гуртка кафедри нормальної анатомії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького було проведено вечір пам’яті, присвячений 100-й річниці від дня народження доцента кафедри нормальної анатомії Дерінга Болеслава Омеляновича. В лекційній аудиторії кафедри зібралися студенти, викладачі та гості, серед яких лікарі та вчені, колишні студенти Болеслава Омеляновича. Вечір розпочався доповіддю студента 5-го курсу медичного факультету Петришина Михайла про життєвий шлях, педагогічну та наукову діяльність Дерінга Болеслава Омеляновича
Дод.точки доступу:
Галюк, У. М.
Деринг, Болеслав Омелянович (1919-2019) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    К 90-летию кафедры травматологии и ортопедии Днепропетровской медицинской академии [Текст] / А. Е. Лоскутов, А. Е. Олейник, Д. А. Синегубов // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2019. - N 3. - С. 79-82


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
Анотація: У статті наведено головні етапи наукової, педагогічної, організаційної та громадської діяльності кафедри травматології й ортопедії Дніпропетровської медичної академії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Пам’яті колеги, товариша, друга! [Текст] / ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ", Українська Асоціація громадського здоров’я // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 97-98


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история, обучение)
Дод.точки доступу:
Шандала, Михайло Георгійович (Академік АМН СРСР, заслужений діяч науки Української РСР, доктор медичних наук, професор ; гігієніст, профілактик ; 1928-2019) \о нем\
ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ"
Українська Асоціація громадського здоров’я

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Рублевська, Н. І.
    Професор Едуард Анатолійович Деркачов (80-річчя від дня народження) [Текст] / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька ; Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 3. - С. 130-131


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
Анотація: Улітку цього року відзначив 80-річний ювілей знаний гігієніст, профілактик, педагог та вчений – професор Едуард Анатолійович Деркачов
Дод.точки доступу:
Шевченко, О. А.
Білецька, E. M.
Деркачов, Едуард Анатолійович (Академік Міжнародної академії наук екології та безпеки життєдіяльності населення, академік Української екологічної академії наук, професор ; Гігієніст, профілактик, педагог ; 1939-) \о нем\
Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Кафедре медицины неотложных состояний и медицины катастроф ХМАПО 40 лет // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Представленные вашему вниманию размышления посвящены 40-летнему юбилею кафедры медицины неотложных состояний (МНС) и медицины катастроф (МК) Харьковской медицинской академии последипломного образования, которая была открыта 1 марта 1980 г. в Украинском институте усовершенствования врачей (УИУВ). К этому времени в г. Харькове была создана клиническая больница скорой и неотложной медицинской помощи на 1000 коек, включающая станцию скорой медицинской помощи, и, естественно, возникла необходимость в качественно новой стратегии подготовки врачей скорой помощи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології [Текст] = Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology / О. І. Апьчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS (использование, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології
The article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Дод.точки доступу:
Апьчук, О. І.
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Маринич, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Холодкова, О. Л.
    Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна // Клініч. та експерим. патологія. - 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 112-114


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано вплив Булонської системи та результати впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок викладачів - стажерів
Дод.точки доступу:
Нескоромна, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Педагогічні і науково-практичні здобутки кафедри загальної хірургії (до 100-річчя кафедри загальної хірургії) [Текст] / М. В. Трофімов [та ін.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (история)
Анотація: У 2016 році була відзначена важлива подія - 100-річчя заснування Дніпропетровської медичної академії, одного з провідних науково-педагогічних закладів України. За цим ювілеєм слідують аналогічні ювілеї створення опорних кафедр ВНЗ. У 2018 році відзначає 100-річний ювілей кафедра загальної хірургії. Це не тільки визначна подія. але й підсумок роботи кафедри за сторічний період. У цей час згадують не тільки досягнення і внесок у розвиток національної і світової науки
Дод.точки доступу:
Трофімов, М. В.
Баранник, С. І.
Мунтян, С. О.
Кришень, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    До ювілею професора Йосипа Романовича Салдана [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 107-108


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)Винницкая область
Анотація: 3 лютого 2020 року виповнилося 80 років з дня народження видатного вченого-офтальмолога, доктора медичних наук, професора Йосипа Романовича Салдана
Йосип Романович Салдан з 1988 р. завідувач кафедри, а з 2016 р. професор кафедри очних хвороб Вінницького національного медичного університету (ВНМУ) ім. М.І. Пирогова. До обрання на цю посаду в період 1962–1965 рр., після закінчення Чернівецького медичного інституту, працював в Миколаївській районній лікарні. У період 1965–1967 рр. навчався в клінічній ординатурі, а в 1967–1969 рр. — в аспірантурі в Одеському НДІ ім. акад. В.П. Філатова
Дод.точки доступу:
Салдан, Йосиф Романович (1940) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Пам’яті академіка, професора Михайла Георгійовича Шандали [Текст] / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Українська Асоціація громадського здоров’я // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 93-96


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
Дод.точки доступу:
Шандала, Михайло Георгійович (Академік АМН СРСР (нині РАМН), доктор медичних наук, професор ; гігієніст, профілактик ; 1928-2019) \о нем\
ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України"
Українська Асоціація громадського здоров’я

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста [Текст] = New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists / О. М. Денисюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаря
The main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Саєнко, А. В.
Пашинська, О. С.
Мельник, А. В.
Семененко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Професор Ігор Сергійович Мащенко (до 80-річчя від дня народження) [Текст] / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Асоціація стоматол. освіти України // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 87-89


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (история, кадры)
Анотація: 12 червня 2019 року науково-педагогічна громадськість Дніпропетровщини та України вітає з днем народження доктора медичних наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України, мудрого організатора й наставника, яскравого представника Дніпропетровської школи терапевтів-стоматологів Ігоря Сергійовича Мащенка
Дод.точки доступу:
Мащенко, Ігор Сергійович (терапевт-стоматолог ; 1939-) \про нього\
ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України"
Асоціація стоматол. освіти України

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Рикало, Н. А.
    Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова [Текст] = Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya / Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATIONВинница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхід
The main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Дод.точки доступу:
Піліпонова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)