Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимофеев А. А., Ушко Н. А., Ярифа М. А.
Назва : Преподаватель высшего учебного заведения на до- и последипломном этапах обучения
Місце публікування : Современная стоматология. - 2012. - № 3. - С. 146-150 (Шифр СУ4/2012/3)
Предметні рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блюдников С. Α., Михальченко Д. В.
Назва : Воспроизводство научных кадров медицины в условиях высшей школы (по результатам медико-социологического анализа)
Місце публікування : Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 29-30 (Шифр 81769/2011/2)
Предметні рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений
Научные работники
Медицинские кадры, кадровые комиссии-- тенденции
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шурупова Р. В.
Назва : Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.)
Місце публікування : Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22 (Шифр 81769/2011/2)
Предметні рубрики: Социология медицинская-- обуч
Образование медицинское, повышение квалификации
Образования технология
Преподавательский состав медицинских учебных учреждений
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Н. В., Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Назва : Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні
Паралельн. назви :The identity of higher medical institution lecturer as a central figure in the modernization of education in Ukraine
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 41-45 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проаналізовано літературні джерела та власний досвід роботи щодо впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій з акцентом на педагогічне спілкування, інноваційних методик викладання із застосуванням методики “зворотного зв’язку”, проведення сумісної роботи викладача і студента в неврологічному відділенні, спільної освітньої роботи серед населення. Основна частина. На кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою ВДНЗУ “УМСА” велика увага приділяється удосконаленню комунікативних здібностей професорсько-викладацького складу у вигляді вдосконалення психологічної компетентності у педагогічній діяльності та активної співпраці зі студентами: це сумісні огляди хворих неврологічного відділення з обговоренням проблемної ситуації, використанням таких методик інтерактивного навчання, як ділова гра та мозковий штурм, проведення майстер-класів – з електроенцефалографії, реоенцефалографії, електронейроміографії, освітня робота серед населення, створення інформаційних плакатів, проведення опитування студентів медичного та стоматологічного факультетів стосовно “зворотного зв’язку” з викладачем на практичних заняттях та лекціях. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення. У медичній освіті саме така інтеграція дозволить консолідувати професійно-педагогічну громадськість на розробку більш досконалих стандартів і умов освітньої діяльності, основним результатом якої буде формування компетентної, професійно і соціально мобільної особистості випускника медичного вузу, здатного до безперервного професійного розвитку в просторі своєї лікарської діяльності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сон А. С., Добровольський В. В., Горанський Ю. І.
Назва : Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коркмазов М. Ю., Зырянова К. С., Дубинец И. Д., Корнова Н. В.
Назва : Оптимизация педагогического процесса на кафедре оториноларингологии
Місце публікування : Вестник оториноларингологии. - 2014. - № 1. - С. 82-85 (Шифр ВР37/2014/1)
MeSH-головна: ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук В. П., Назарчук О. А.
Назва : Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 193-195 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: Кожна людина унікальна, її доля і життєвий шлях неповторні. Але є особистості, чиї імена золотими літерами вписані у нескінченну книгу вітчизняної історії. Цих людей ми згадуємо з пошаною і вдячністю, адже їх великі діла сприяли покращенню життя людства. Такі особистості зробили за життя крок уперед до кращого майбутнього та вплинули на свідомість сучасників. Різними були напрямки їх діяльності: медицина, освіта, технічний прогрес. Кожен мріє зробити в житті щось важливе і значне. Але є люди, які не замислюються про такі речі, а щоденною працею по краплині накопичують результат, який в підсумку і стає чимось вагомимПалій Гордій Кіндратович - мікробіолог, видатний вчений, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор чиї здобутки без перебільшення відкрили нові сторінки сучасної вітчизняної науки в боротьбі зі збудниками інфекційних хвороб
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мота О. М., Галюк У. М.
Назва : Болеслав Омелянович Дерінг - хірург, анатом, педагог (до 100-ї річниці від дня народження)
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 749-750 (Шифр ВУ80/2019/23/4)
MeSH-головна: ЮБИЛЕЙНЫЙ СБОРНИК -- FESTSCHRIFT
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: Досліджуючи історію анатомічної школи Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, сьогодні слід згадати Дерінга Болеслава Омеляновича, вінничанина - людину неординарної долі, лікаря-хірурга, анатома, педагога. 18 грудня 2019 року на базі студентського наукового гуртка кафедри нормальної анатомії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького було проведено вечір пам’яті, присвячений 100-й річниці від дня народження доцента кафедри нормальної анатомії Дерінга Болеслава Омеляновича. В лекційній аудиторії кафедри зібралися студенти, викладачі та гості, серед яких лікарі та вчені, колишні студенти Болеслава Омеляновича. Вечір розпочався доповіддю студента 5-го курсу медичного факультету Петришина Михайла про життєвий шлях, педагогічну та наукову діяльність Дерінга Болеслава Омеляновича
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : К 90-летию кафедры травматологии и ортопедии Днепропетровской медицинской академии
Місце публікування : Ортопедия, травматология и протезирование. - 2019. - N 3. - С. 79-82 (Шифр ОУ4/2019/3)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
Анотація: У статті наведено головні етапи наукової, педагогічної, організаційної та громадської діяльності кафедри травматології й ортопедії Дніпропетровської медичної академії
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті колеги, товариша, друга!
Колективи : ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ", Українська Асоціація громадського здоров’я
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 2. - С. 97-98 (Шифр МУ10/2019/24/2)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Білецька E. M.
Назва : Професор Едуард Анатолійович Деркачов (80-річчя від дня народження)
Колективи : Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 3. - С. 130-131 (Шифр МУ10/2019/24/3)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Анотація: Улітку цього року відзначив 80-річний ювілей знаний гігієніст, профілактик, педагог та вчений – професор Едуард Анатолійович Деркачов
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Кафедре медицины неотложных состояний и медицины катастроф ХМАПО 40 лет
Місце публікування : Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 6-10 (Шифр МУ104/2020/16/2)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE
Анотація: Представленные вашему вниманию размышления посвящены 40-летнему юбилею кафедры медицины неотложных состояний (МНС) и медицины катастроф (МК) Харьковской медицинской академии последипломного образования, которая была открыта 1 марта 1980 г. в Украинском институте усовершенствования врачей (УИУВ). К этому времени в г. Харькове была создана клиническая больница скорой и неотложной медицинской помощи на 1000 коек, включающая станцию скорой медицинской помощи, и, естественно, возникла необходимость в качественно новой стратегии подготовки врачей скорой помощи
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Апьчук О. І., Пашинська О. С., Денисюк О. М., Волощук Н. І., Маринич Л. І.
Назва : Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології
Паралельн. назви :Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302 (Шифр ВУ80/2020/24/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакологіїThe article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Холодкова О. Л., Нескоромна Н. В.
Назва : Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини
Місце публікування : Клініч. та експерим. патологія. - Чернівці, 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 112-114 (Шифр КУ27/2016/15/2 (ч.2))
MeSH-головна: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано вплив Булонської системи та результати впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок викладачів - стажерів
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофімов М. В., Баранник С. І., Мунтян С. О., Кришень В. П.
Назва : Педагогічні і науково-практичні здобутки кафедри загальної хірургії (до 100-річчя кафедри загальної хірургії)
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 10-15 (Шифр МУ10/2018/23/4 ч.1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: У 2016 році була відзначена важлива подія - 100-річчя заснування Дніпропетровської медичної академії, одного з провідних науково-педагогічних закладів України. За цим ювілеєм слідують аналогічні ювілеї створення опорних кафедр ВНЗ. У 2018 році відзначає 100-річний ювілей кафедра загальної хірургії. Це не тільки визначна подія. але й підсумок роботи кафедри за сторічний період. У цей час згадують не тільки досягнення і внесок у розвиток національної і світової науки
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : До ювілею професора Йосипа Романовича Салдана
Місце публікування : Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 107-108 (Шифр АУ44/2020/8/1)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: 3 лютого 2020 року виповнилося 80 років з дня народження видатного вченого-офтальмолога, доктора медичних наук, професора Йосипа Романовича СалданаЙосип Романович Салдан з 1988 р. завідувач кафедри, а з 2016 р. професор кафедри очних хвороб Вінницького національного медичного університету (ВНМУ) ім. М.І. Пирогова. До обрання на цю посаду в період 1962–1965 рр., після закінчення Чернівецького медичного інституту, працював в Миколаївській районній лікарні. У період 1965–1967 рр. навчався в клінічній ординатурі, а в 1967–1969 рр. — в аспірантурі в Одеському НДІ ім. акад. В.П. Філатова
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті академіка, професора Михайла Георгійовича Шандали
Колективи : ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Українська Асоціація громадського здоров’я
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 2. - С. 93-96 (Шифр МУ10/2019/24/2)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денисюк О. М., Волощук Н. І., Саєнко А. В., Пашинська О. С., Мельник А. В., Семененко О. М.
Назва : Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста
Паралельн. назви :New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаряThe main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Професор Ігор Сергійович Мащенко (до 80-річчя від дня народження)
Колективи : ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Асоціація стоматол. освіти України
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 2. - С. 87-89 (Шифр МУ10/2019/24/2)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Анотація: 12 червня 2019 року науково-педагогічна громадськість Дніпропетровщини та України вітає з днем народження доктора медичних наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України, мудрого організатора й наставника, яскравого представника Дніпропетровської школи терапевтів-стоматологів Ігоря Сергійовича Мащенка
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рикало Н. А., Піліпонова В. В.
Назва : Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова
Паралельн. назви :Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Географіч. рубрики: Винница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхідThe main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-95 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)