Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав учебного учреждения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 4. - С. 70-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Анотація: У 2020 році виповнюється 100 років з моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету ім.О.О. Богомольця. 18 жовтня 1920 року міським Губвиконкомом було видано наказ, згідно з яким створений у 1919 році Одонтологічний інститут було приєднано до Інституту охорони здоров’я (нині – Національний медичний університет ім.О.О. Богомольця) як окремий його факультет. Першим деканом факультету було призначено К. Тарасова
Дод.точки доступу:
Стоматологічний факультет Національного медичного універитету ім. О. О. Богомольця \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    15 років кафедрі анестезіології та реаніматології Української військово-медичної академії! [Текст] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2010. - № 4. - С. 68-69

Рубрики: Академии и институты

   Анестезиология


   Преподавательский состав учебного учреждения


   Юбилеи и другие важные события


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    35 лет кафедре анестезиологии и интенсивной терапии Днепропетровской государственной медицинской академии! 50 лет врачебной деятельности члену-кореспонденту НАН и АМН Украины профессору Усенко Л.В.! [Текст] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2008. - № 4. - С. 67-70

Рубрики: Академии и институты

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Анестезиология


   Юбилеи и другие важные события


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Savushina, I. V.
    Prevention of occupational laryngitis in teachers [Text] / I. V. Savushina, O. I. Pavlenko, Y. V. Zos’ka // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - P161-168. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЛАРИНГИТ -- LARYNGITIS (диагностика, профилактика и контроль, терапия)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (диагностика, профилактика и контроль, терапия)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И СРЕДСТВА -- THERAPEUTICS (использование, тенденции)
Анотація: The number of people in need of phoniatric help is constantly increasing. People with voice problems are of working age. The object of researche: lowering risk of progression of vocal pathology based on a comprehensive system of management of teachers’ occupational risks. Hygienic, epidemiological, sanitary-statistical, in-depth medical examination method and mathematical-statistical methods were applied. Working conditions of teachers are characterized by complex effects of harmful production factors, which can reach 3d degree of 3d class of harmful work by intensity (according to the calculated points 3,63), 2nd degree of 3d class of harmful pressure on vocal apparatus (27,52±3,54 hours), 1st degree of 3d class of harmful by equivalent noise level and unfavorable microclimate. The most widespread pathologies of the vocal apparatus are chronic hypertrophic laryngitis (190,20±22,61) and chronic catarrhal laryngitis (131,00±15,07 cases). Almost 70% of occupational laryngitis cases are in the age group of 46-60 years. The critical length of service influenced by voice load is 10-19 years. The length of service more than 20 years in conditions of voice load increases the etiological percent of occupational pathology causes to 81,8%. Therefore, an age of 45,8±0,5 and older is dangerous for the occupational laryngitis progression and requires a special approach of development and imple­mentation of preventive measures aimed at maintaining of occupational health. Suggested complex of measures increase the healthy life by 7,3 years and reduce the loss of healthy life years determined by the impact of voice activity by 7,1 years. At the same time for physical health component (PH) by 4,5 and 4,3, and the psychological health component (MH) by 10,3 and 10,1 years QALY respectively
Коло осіб, які потребують фоніатричної допомоги, у наш час постійно збільшується. Люди з патологією голосу перебувають у працездатному віці. Метою досліджень було: зниження ризику розвитку професійної патології голосового апарату на підставі обґрунтування комплексної системи керування професійним ризиком у вчителів. Під час досліджень був застосований гігієнічний, епідеміологічний, санітарно-статистичний метод поглибленого медичного обстеження та математико-статистичний метод. Умови праці вчителів характеризуються комплексним впливом шкідливих виробничих факторів, які можуть досягати 3 ступеня 3 класу шкідливого за напруженістю праці (згідно з розрахованими балами 3,63), 2 ступеня 3 класу шкідливого за навантаженням на голосовий апарат (27,52±3,54 години), 1 ступеня 3 класу шкідливого за еквівалентним рівнем шуму та несприятливим мікрокліматом. Найбільш розповсюдженою патологією голосового апарату у вчителів є хронічний гіпертрофічний ларингіт (190,20±22,61) та хронічний катаральний ларингіт (131,00±15,07 випадка). Майже 70% випадків професійного ларингіту припадає на вікову групу 46-60 років. Критичним стажем роботи в умовах впливу голосового навантаження є 10-19 років. Стаж роботи понад 20 років в умовах голосового навантаження збільшує етіологічну частку в причинах виникнення професійної патології до 81,8%. Тому вік працівника понад 45,8±0,5 є критичним у ризику розвитку професійного захворювання, що потребує особливого підходу при розробці та впровадженні профілактичних заходів, спрямованих на збереження професійного здоров’я. Запропонований комплекс заходів збільшить здорову частку життя на 7,3 року і зменшить втрати років здорового життя на 7,1 року, в тому числі для фізичного компоненту здоров’я (PH) на 4,5 і 4,3 і психологічного компоненту здоров’я (MH) на 10,3, 10,1 років QALY відповідно
Дод.точки доступу:
Pavlenko, O. I.
Zos’ka, Y. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Vitsiuk, A. A.
    Teacher’s health as an actual problem of modern society [Текст] / A. A. Vitsiuk // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 1/2. - С. 178-181. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ЗДОРОВЬЯ ЗНАНИЕ, ОТНОШЕНИЕ, ПРАКТИКА -- HEALTH KNOWLEDGE, ATTITUDES, PRACTICE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Анотація: The problem of teacher’s health as an essential part of human life is analyzedin the article. Health is the greatest wealth for everybody in general and for every teacher as he’s a carrier of national culture. The teacher as the elite of nation must constantly takes care of his physical, mental and spiritual health. It will create favorable conditions for training and development of his students
Стаття присвячена проблемі здоров’я викладача як необхідної складової життєдіяльності людини. Здоров’я – найбільше багатство кожного взагалі та педагога як носія культури нації зокрема. Викладач як представник еліти нації повинен постійно піклуватися про своє фізичне, психічне та духовне здоров’я. Це допоможе створити сприятливі умови для навчання та розвитку студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article analyzes some aspects of the influence of a teacher’s personality on the formation and development of students’ academic performance. The relevance of the study of personal qualities of a teacher as a guarantee of high-quality mastering of Professional English by medical students is justified in the article. On the background of this thematic area of theoretical and scientific concerns, our study tackles and develops specific aspects of the influence of the teaching skills on the quality of the content and objectives of Professional English language teaching in a medical institution of higher education. The article deals with the approaches of modern researchers to the professional activity of a teacher in a higher educational institution and presents a psychological perspective of the problem, taking into account the components of high-quality education. The involvement of the academics in the complex activities specific to higher medical educational process places the act of teaching Professional English among the defining priorities of meeting quality, national and international standards of academic medical education. As a defining activity aimed at the enhancement of the teachers’ competencies, teaching Professional English is a priority and decisive value across all the other disciplines which contribute to achieving the quality of higher medical education, being, in fact, the central intercultural core that provides substance, consistency and strength to the intercultural dimension of the academic medical education
У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Історія кафедри кардіології та функціональної діагностики НМАПО ім. П.Л. Шупика [Текст] / В. О. Бобров [та ін.] // Мистецтво лікування. - 2009. - № 3. - С. 26-29

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Кардиология


Дод.точки доступу:
Бобров, В. О.
Долженко, М. М.
Жарінов, О. Й.
Давидова, І. В.
Зайцева, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Арефьева, Н. А.
    К 60-летию кафедры оториноларингологии Башкирского государственного медицинского университета [Текст] / Н. А. Арефьева // Вестник оториноларингологии. - 1999. - № 3. - С. 62


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Безруков, В. М.
    История развития кафедры хирургической стоматологии и челюстно-лицевой хирургии РМАПО [Текст] / В. М. Безруков, В. А. Сукачев // Стоматология. - 2002. - Т. 81, № 6. - С. 66-68


MeSH-головна:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL (кадры, обучение, организация и управление)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Сукачев, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Богатырева, М. Б.
    Интервью с первым заведующим кафедрой психологического консультирования Мартыновой Е. В. [Текст] / М. Б. Богатырева // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 15-21


MeSH-головна:
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (история, кадры, методы, организация и управление)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Богомильский, М. Р.
    История организации и основные направления деятельности кафедры оториноларингологии педиатрического факультета РГМУ [Текст] / М. Р. Богомильский // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2000. - № 5. - С. 35-39


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (организация и управление)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Боднар, П. М.
    До історії кафедри ендокринології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця [] = The History of the Department of Endocrinology National Medical University named after О.О. Bogomolets / П. М. Боднар, Ю. І. Комісаренко, Г. П. Михальчишин // Ендокринологія. - 2017. - Т. 22, № 4. - С. 390-394. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY (история, кадры, этика)
Анотація: Національному медичному університету імені О.О. Богомольця наразі вже 175 років. Упродовж своєї тривалої та солідної історії він змінював свою назву, наповнювався новим змістом. З медичного факультету Університету св. Володимира перетворився на медичний інститут, а в наш час став університетом. Перші 10 кафедр, з яких складався медичний факультет Університету св. Володимира, з роками трансформувалися у 86 кафедр. Першим професором і деканом медичного факультету був В.О. Караваєв. Видатний хірург і педагог 50 років працював у Києві. За своє життя В.О. Караваєв виконав понад 16 000 операцій на черевній порожнині, офтальмологічні втручання, вперше 1842 року провів операцію на щитоподібній залозі
Дод.точки доступу:
Комісаренко, Ю. І.
Михальчишин, Г. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Брехов, А. Н.
    История кафедры травматологии и ортопедии Крымского медицинского университета (к 80-летию со дня основания кафедры) [Текст] / А. Н. Брехов, А. Н. Джерелей // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2001. - № 1. - С. 106-111


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Джерелей, А. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Від кафедри професійної гігієни Київського медичного інституту до кафедри гігієни та екології № 2 Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця: наукові та освітні пріоритети протягом 95 років (1923- 2018 рр.) [Текст] = From the occupational hygiene department of Kyiv medical institute to the department of hygiene and ecology № 2 of National O. Bohomolets medical university: scientific and educational priorities for 95 years (1923-2018) / О. П. Яворовський [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 4. - С. 58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (история, кадры, обучение, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (история, кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: В статті викладено дані щодо історії становлення кафедри гігієни праці та професійних захворювань з часу її створення (1923 рік) до переміщення у спеціально спроектований і зведений в кінці 60-х на початку 70-х років ХХ століття санітарно-гігієнічний корпус КМІ. Охоплено періоди завідування кафедрою професорами Підгаєцьким В.Я. (1923-1929), Лєбєдєвим В.О. (1930-1941), Медведем Л.І. (1943-1952), Шахбазяном Г.Х. (1952-1972). Акцентовано увагу на пріоритетних питаннях наукових досліджень і освітньої діяльності, що здійснювались в різні роки. Окреслено внесок кафедри у підготовку кадрів лікарів-профілактиків і розвиток гігієни праці як науки. Підкреслено роль співробітників у створенні нормативно-правової бази для санепідслужби
Дод.точки доступу:
Яворовський, О. П.
Паустовський, Ю. О.
Нікітюк, О. А.
Зенкіна, В. І.
Гончарук, Г. О.
Шкурко, Г. А.
Солоха, Н. В.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. А.
Марченко, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Вітаємо Рімму Леонідівну Скрипник!78 [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 3


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)
Анотація: Рімма Леонідівна Скрипник закінчила Київський медичний інститут ім. О.О. Богомольця в 1984 році з відзнакою та в 1984–1986 роках навчалася в клінічній ординатурі на кафедрі очних хвороб Київського медичного інституту імені О.О. Богомольця. У 1986 році за конкурсом Рімма Леонідівна була зарахована в аспірантуру кафедри очних хвороб Київського медичного інституту імені О.О. Богомольця. З 1989 року працювала асистентом кафедри очних хвороб, а з 1999 року — доцентом кафедри офтальмології Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця
Дод.точки доступу:
Скрипник, Ріма Леонідівна \про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Васильев, К. Г.
    К 90-летию создания кафедры эпидемиологии в Одессе [Текст] / К. Г. Васильев // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2012. - № 3. - С. 123-124 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Эпидемиология

   Преподавательский состав учебного учреждения


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Вплив організації дистанційного навчання на здоров’я вчителів / О. Т. Єлізарова [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2022. - N 1. - С. 11-19


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Анотація: Вивчені особливості ментального та соматичного здоров’я вчителів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів під час дистанційного навчання залежно від робочого навантаження. Проведено анкетування 330 вчителів під час впровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 навесні 2021 року. Анкета містила інформацію щодо демографічних та антропометричних факторів, особливостей педагогічної освіти та напрямку роботи, а також дані щодо самооцінки стану здоров’я за шкалою від 1 до 5. Для оцінки ментального здоров’я було застосовано скринінгові опитувальники GAD-2 та PHQ-2. Дане дослідження показує, що умови роботи вчителів під час переходу на дистанційне навчання не є здоров’язбережними, тому необхідно продовжувати пошук нових шляхів організації цього формату навчання з урахуванням інтересів усіх сторін навчального процесу.
Изучены особенности ментального и соматического здоровья учителей 1-11 классов общеобразовательных учебных заведений во время дистанционного обучения в зависимости от рабочей нагрузки. Проанализированы результаты анкетирования 330 учителей (средний возраст – (45,4±0,6) лет) при внедрении дистанционного обучения в связи с пандемией COVID19 весной 2021 года. Анкета содержала информацию о демографических и антропометрических данных, особенностях образования и направлении работы, а также данные о самооценке состояния здоровья по шкале от 1 до 5. Для оценки ментального здоровья были применены скрининговые опросники GAD-2 и PHQ-2. Данное исследование показывает, что условия работы учителей при переходе на дистанционное обучение не являются здоровьесберегающими, поэтому необходимо продолжать поиск новых путей организации этого формата обучения с учетом всех сторон учебного процесса.
Дод.точки доступу:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.
Линчак, О. В.
Лебединець, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Гигиеническая оценка фактического питания учителей начальных классов общеобразовательных школ Рязани [Текст] / Е. А. Гревцова [и др.] // Гигиена и санитария. - 2006. - № 3. - С. 42-44

Рубрики: Преподавательский состав учебного учреждения

   Профессиональная гигиена


   Питание


Дод.точки доступу:
Гревцова, Е. А.
Лиферов, А. П.
Горбич, В. Ф.
Николаева, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гузій, О.
    Невідкладна та екстрена медична допомога в Україні: актуальні питання [Текст] / О. Гузій // Український медичний часопис. - 2018. - Т. 1, № 3. - С. 35-37


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (кадры, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Система невідкладної та екстреної медичної допомоги здійснює організаційні, діагностичні та лікувальні заходи, спрямовані на врятування і збереження життя людини, яка перебуває у невідкладному стані, та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров’я. В Україні підготовкою працівників цієї системи вже протягом трьох десятиліть займається кафедра медицини невідкладних станів Національної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика. На базі кафедри працюють педагоги, вчені та фахівці різних медичних спеціальностей, створена власна наукова школа, підтримуються традиції фундаторів академії, здійснюється видавнича діяльність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Давидюк, А. Т.
    З історії організації Вінницького медичного університету (1934-1937 pp.) [Текст] / А. Т. Давидюк // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1997. - Т. 1, № 2. - С. 96-97. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY HEALTH SERVICES (история, кадры, организация и управление, этика)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, организация и управление, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление, статистика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (история, кадры)
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURYВінниця
Кл.слова (ненормовані):
ВНМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)