Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Преподавательский состав учебного учреждения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.


    Дубоссарська, З. М.
    10-річний ювілей кафедри акушерства, гінекології та перинатології дніпропетровської державної медичної академії [Текст] / З. М. Дубоссарська // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 2. - С. 72-73


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 4. - С. 70-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Анотація: У 2020 році виповнюється 100 років з моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету ім.О.О. Богомольця. 18 жовтня 1920 року міським Губвиконкомом було видано наказ, згідно з яким створений у 1919 році Одонтологічний інститут було приєднано до Інституту охорони здоров’я (нині – Національний медичний університет ім.О.О. Богомольця) як окремий його факультет. Першим деканом факультету було призначено К. Тарасова
Дод.точки доступу:
Стоматологічний факультет Національного медичного універитету ім. О. О. Богомольця \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    15 років кафедрі анестезіології та реаніматології Української військово-медичної академії! [Текст] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2010. - № 4. - С. 68-69

Рубрики: Академии и институты

   Анестезиология


   Преподавательский состав учебного учреждения


   Юбилеи и другие важные события


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    35 лет кафедре анестезиологии и интенсивной терапии Днепропетровской государственной медицинской академии! 50 лет врачебной деятельности члену-кореспонденту НАН и АМН Украины профессору Усенко Л.В.! [Текст] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2008. - № 4. - С. 67-70

Рубрики: Академии и институты

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Анестезиология


   Юбилеи и другие важные события


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Цымбалюк, В. И.
    Historia est magistra vitae (к 30-летнему юбилею кафедры нейрохирургии Национального медицинского университета имени А.А. Богомольца) [Текст] / В. И. Цымбалюк, М. О. Марущенко, В. В. Медведев // Міжнародний неврологічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 159-164

Рубрики: Нейрохирургия

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Университеты


   Юбилеи и другие важные события


Дод.точки доступу:
Марущенко, М. О.
Медведев, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article analyzes some aspects of the influence of a teacher’s personality on the formation and development of students’ academic performance. The relevance of the study of personal qualities of a teacher as a guarantee of high-quality mastering of Professional English by medical students is justified in the article. On the background of this thematic area of theoretical and scientific concerns, our study tackles and develops specific aspects of the influence of the teaching skills on the quality of the content and objectives of Professional English language teaching in a medical institution of higher education. The article deals with the approaches of modern researchers to the professional activity of a teacher in a higher educational institution and presents a psychological perspective of the problem, taking into account the components of high-quality education. The involvement of the academics in the complex activities specific to higher medical educational process places the act of teaching Professional English among the defining priorities of meeting quality, national and international standards of academic medical education. As a defining activity aimed at the enhancement of the teachers’ competencies, teaching Professional English is a priority and decisive value across all the other disciplines which contribute to achieving the quality of higher medical education, being, in fact, the central intercultural core that provides substance, consistency and strength to the intercultural dimension of the academic medical education
У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Savushina, I. V.
    Prevention of occupational laryngitis in teachers [Text] / I. V. Savushina, O. I. Pavlenko, Y. V. Zos’ka // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - P161-168. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЛАРИНГИТ -- LARYNGITIS (диагностика, профилактика и контроль, терапия)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (диагностика, профилактика и контроль, терапия)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И СРЕДСТВА -- THERAPEUTICS (использование, тенденции)
Анотація: The number of people in need of phoniatric help is constantly increasing. People with voice problems are of working age. The object of researche: lowering risk of progression of vocal pathology based on a comprehensive system of management of teachers’ occupational risks. Hygienic, epidemiological, sanitary-statistical, in-depth medical examination method and mathematical-statistical methods were applied. Working conditions of teachers are characterized by complex effects of harmful production factors, which can reach 3d degree of 3d class of harmful work by intensity (according to the calculated points 3,63), 2nd degree of 3d class of harmful pressure on vocal apparatus (27,52±3,54 hours), 1st degree of 3d class of harmful by equivalent noise level and unfavorable microclimate. The most widespread pathologies of the vocal apparatus are chronic hypertrophic laryngitis (190,20±22,61) and chronic catarrhal laryngitis (131,00±15,07 cases). Almost 70% of occupational laryngitis cases are in the age group of 46-60 years. The critical length of service influenced by voice load is 10-19 years. The length of service more than 20 years in conditions of voice load increases the etiological percent of occupational pathology causes to 81,8%. Therefore, an age of 45,8±0,5 and older is dangerous for the occupational laryngitis progression and requires a special approach of development and imple­mentation of preventive measures aimed at maintaining of occupational health. Suggested complex of measures increase the healthy life by 7,3 years and reduce the loss of healthy life years determined by the impact of voice activity by 7,1 years. At the same time for physical health component (PH) by 4,5 and 4,3, and the psychological health component (MH) by 10,3 and 10,1 years QALY respectively
Коло осіб, які потребують фоніатричної допомоги, у наш час постійно збільшується. Люди з патологією голосу перебувають у працездатному віці. Метою досліджень було: зниження ризику розвитку професійної патології голосового апарату на підставі обґрунтування комплексної системи керування професійним ризиком у вчителів. Під час досліджень був застосований гігієнічний, епідеміологічний, санітарно-статистичний метод поглибленого медичного обстеження та математико-статистичний метод. Умови праці вчителів характеризуються комплексним впливом шкідливих виробничих факторів, які можуть досягати 3 ступеня 3 класу шкідливого за напруженістю праці (згідно з розрахованими балами 3,63), 2 ступеня 3 класу шкідливого за навантаженням на голосовий апарат (27,52±3,54 години), 1 ступеня 3 класу шкідливого за еквівалентним рівнем шуму та несприятливим мікрокліматом. Найбільш розповсюдженою патологією голосового апарату у вчителів є хронічний гіпертрофічний ларингіт (190,20±22,61) та хронічний катаральний ларингіт (131,00±15,07 випадка). Майже 70% випадків професійного ларингіту припадає на вікову групу 46-60 років. Критичним стажем роботи в умовах впливу голосового навантаження є 10-19 років. Стаж роботи понад 20 років в умовах голосового навантаження збільшує етіологічну частку в причинах виникнення професійної патології до 81,8%. Тому вік працівника понад 45,8±0,5 є критичним у ризику розвитку професійного захворювання, що потребує особливого підходу при розробці та впровадженні профілактичних заходів, спрямованих на збереження професійного здоров’я. Запропонований комплекс заходів збільшить здорову частку життя на 7,3 року і зменшить втрати років здорового життя на 7,1 року, в тому числі для фізичного компоненту здоров’я (PH) на 4,5 і 4,3 і психологічного компоненту здоров’я (MH) на 10,3, 10,1 років QALY відповідно
Дод.точки доступу:
Pavlenko, O. I.
Zos’ka, Y. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Vitsiuk, A. A.
    Teacher’s health as an actual problem of modern society [Текст] / A. A. Vitsiuk // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 1/2. - С. 178-181. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ЗДОРОВЬЯ ЗНАНИЕ, ОТНОШЕНИЕ, ПРАКТИКА -- HEALTH KNOWLEDGE, ATTITUDES, PRACTICE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Анотація: The problem of teacher’s health as an essential part of human life is analyzedin the article. Health is the greatest wealth for everybody in general and for every teacher as he’s a carrier of national culture. The teacher as the elite of nation must constantly takes care of his physical, mental and spiritual health. It will create favorable conditions for training and development of his students
Стаття присвячена проблемі здоров’я викладача як необхідної складової життєдіяльності людини. Здоров’я – найбільше багатство кожного взагалі та педагога як носія культури нації зокрема. Викладач як представник еліти нації повинен постійно піклуватися про своє фізичне, психічне та духовне здоров’я. Це допоможе створити сприятливі умови для навчання та розвитку студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Історія кафедри кардіології та функціональної діагностики НМАПО ім. П.Л. Шупика [Текст] / В. О. Бобров [та ін.] // Мистецтво лікування. - 2009. - № 3. - С. 26-29

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Кардиология


Дод.точки доступу:
Бобров, В. О.
Долженко, М. М.
Жарінов, О. Й.
Давидова, І. В.
Зайцева, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Стоянов, О. М.
    Історія планування та будівництва в Одесі лікарні для нервовохворих — так званого Панкеєвського корпусу. Частина 2 [Текст] / О. М. Стоянов, А. С. Сон // Міжнародний неврологічний журнал. - 2022. - Т. 18, № 5. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Анотація: У статті описана історія планування та будівництва психоневрологічної лікарні в Одесі, що була споруджена на пожертвування поміщиці Г.С. Панкеєвої на спомин про доньку, яка наклала на себе руки в 1906 році. Авторами наведені деякі невідомі чи неописані факти історії одеської неврології, яка, як виявилося, значно виходить за межі тільки неврології. Коротко описані події, що передували будівництву психоневрологічної лікарні, а також історичні особи, які брали участь в організації та реалізації будівництва лікарні для нервовохворих в Одесі. Такого роду історичний екскурс торкається більше ніж вікового періоду, за який відбулася безліч подій, пов’язаних із так званим Панкеєвським корпусом. Останній можна вважати найстарішою спеціалізованою неврологічною установою в Україні. На жаль, через низку причин закладений потенціал не був реалізований, незважаючи на зусилля відомих історичних осіб Одеси, архітекторів, учених психоневрологічного профілю тощо
Дод.точки доступу:
Сон, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Чабан, Т. В.
    Історичні віхи боротьби з інфекційними хворобами на півдні України та перша кафедра інфекційних хвороб / Т. В. Чабан, Б. М. Пясецький // Інфекційні хвороби. - 2016. - N 4. - С. 90-95


MeSH-головна:
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ, БОРЬБА С РАСПРОСТРАНЕНИЕМ -- COMMUNICABLE DISEASE CONTROL (история, методы, организация и управление)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
Анотація: Описано історію становлення першої в Україні кафедри інфекційних хвороб в Одесі, а також заслуги видатних вітчизняних вчених, які стояли біля витоків цієї історичної події ? М.Ф. Гамалії, Г.М. Мінха, О.О. Мочутковського, В.А. Хавкіна, Д.К. Заболотного, В.К. Стефанського. Стисло охарактеризовано постаті їх відомих послідовників ? Л.К. Коровицького, Г.О. Гринберга, Р.П. Наумової, В.П. Ліпковського та ін.
Описана история становления первой в Украине кафедры инфекционных болезней в Одессе, а также заслуги выдающихся отечественных ученых, стоявших у истоков этого исторического события - М.Ф. Гамалея, М. Минха, А.А. Мочутковского, В.А. Хавкина, Д.К. Заболотного, В.К. Стефанского. Кратко охарактеризованы фигуры их известных последователей - Л.К. Коровицкого, Г.А. Гринберга, Р.П. Наумовой, В.П. Липковской и др.
Дод.точки доступу:
Пясецький, Б. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Від кафедри професійної гігієни Київського медичного інституту до кафедри гігієни та екології № 2 Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця: наукові та освітні пріоритети протягом 95 років (1923- 2018 рр.) [Текст] = From the occupational hygiene department of Kyiv medical institute to the department of hygiene and ecology № 2 of National O. Bohomolets medical university: scientific and educational priorities for 95 years (1923-2018) / О. П. Яворовський [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 4. - С. 58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (история, кадры, обучение, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (история, кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: В статті викладено дані щодо історії становлення кафедри гігієни праці та професійних захворювань з часу її створення (1923 рік) до переміщення у спеціально спроектований і зведений в кінці 60-х на початку 70-х років ХХ століття санітарно-гігієнічний корпус КМІ. Охоплено періоди завідування кафедрою професорами Підгаєцьким В.Я. (1923-1929), Лєбєдєвим В.О. (1930-1941), Медведем Л.І. (1943-1952), Шахбазяном Г.Х. (1952-1972). Акцентовано увагу на пріоритетних питаннях наукових досліджень і освітньої діяльності, що здійснювались в різні роки. Окреслено внесок кафедри у підготовку кадрів лікарів-профілактиків і розвиток гігієни праці як науки. Підкреслено роль співробітників у створенні нормативно-правової бази для санепідслужби
Дод.точки доступу:
Яворовський, О. П.
Паустовський, Ю. О.
Нікітюк, О. А.
Зенкіна, В. І.
Гончарук, Г. О.
Шкурко, Г. А.
Солоха, Н. В.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. А.
Марченко, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Вітаємо Рімму Леонідівну Скрипник!78 [Текст] // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 3


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, этика)
Анотація: Рімма Леонідівна Скрипник закінчила Київський медичний інститут ім. О.О. Богомольця в 1984 році з відзнакою та в 1984–1986 роках навчалася в клінічній ординатурі на кафедрі очних хвороб Київського медичного інституту імені О.О. Богомольця. У 1986 році за конкурсом Рімма Леонідівна була зарахована в аспірантуру кафедри очних хвороб Київського медичного інституту імені О.О. Богомольця. З 1989 року працювала асистентом кафедри очних хвороб, а з 1999 року — доцентом кафедри офтальмології Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця
Дод.точки доступу:
Скрипник, Ріма Леонідівна \про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Корніяка, О. М.
    Вивчення комунікативної компетентності в контексті професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка // Медицинская психология. - 2017. - N 2. - С. 14-21. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: Подано результати емпіричного дослідження професійного самоздійснення у зв'язку з комунікативною компетентністю викладачів вищої школи. Установлено підвищення загального рівня професійного самоздійснення, а також зниження розвитку комунікативної компетентності у сфері ділового спілкування у фахівців науково−педагогічного профілю віком 40 років і старше
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Никула, Т. Д.
    Виховна робота зі студентами та молодими вченими на прикладі кафедри професора Анатолія Пелещука [Текст] / Т. Д. Никула // Практикуючий лікар. - 2015. - № 3. - С. 78-80


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Сайко, В. В.
    Вопросы учения о патологических рефлексах в трудах ученых кафедры и клиники нервных болезней им. М.И. Аствацатурова Российской военно-медицинской академии [Текст] / В. В. Сайко, А. В. Сайко // Міжнародний неврологічний журнал. - 2011. - № 5. - С. 153-156

Рубрики: Рефлекс патологический

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Академии и институты


   Военная медицина


Дод.точки доступу:
Сайко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Вплив організації дистанційного навчання на здоров’я вчителів / О. Т. Єлізарова [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2022. - N 1. - С. 11-19


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Анотація: Вивчені особливості ментального та соматичного здоров’я вчителів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів під час дистанційного навчання залежно від робочого навантаження. Проведено анкетування 330 вчителів під час впровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 навесні 2021 року. Анкета містила інформацію щодо демографічних та антропометричних факторів, особливостей педагогічної освіти та напрямку роботи, а також дані щодо самооцінки стану здоров’я за шкалою від 1 до 5. Для оцінки ментального здоров’я було застосовано скринінгові опитувальники GAD-2 та PHQ-2. Дане дослідження показує, що умови роботи вчителів під час переходу на дистанційне навчання не є здоров’язбережними, тому необхідно продовжувати пошук нових шляхів організації цього формату навчання з урахуванням інтересів усіх сторін навчального процесу.
Изучены особенности ментального и соматического здоровья учителей 1-11 классов общеобразовательных учебных заведений во время дистанционного обучения в зависимости от рабочей нагрузки. Проанализированы результаты анкетирования 330 учителей (средний возраст – (45,4±0,6) лет) при внедрении дистанционного обучения в связи с пандемией COVID19 весной 2021 года. Анкета содержала информацию о демографических и антропометрических данных, особенностях образования и направлении работы, а также данные о самооценке состояния здоровья по шкале от 1 до 5. Для оценки ментального здоровья были применены скрининговые опросники GAD-2 и PHQ-2. Данное исследование показывает, что условия работы учителей при переходе на дистанционное обучение не являются здоровьесберегающими, поэтому необходимо продолжать поиск новых путей организации этого формата обучения с учетом всех сторон учебного процесса.
Дод.точки доступу:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.
Линчак, О. В.
Лебединець, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Литовченко, І. Ю.
    Вплив упровадження наукових розробок співробітників кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України "УМСА" на якістоь їхньої лікувальної роботи [Текст] / І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Т. О. Пертушанко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (статистика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (статистика)
Анотація: Проаналізовані кількісні та якісні показники лікувальної роботи співробітників кафедри терапевтичної стоматології за 2012-2016 рр., які свідчать про ефективність упровадження в практичну діяльність нових технологій, запропонованих науковцями кафедри
Дод.точки доступу:
Ніколішина, Е. В.
Пертушанко, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Гигиеническая оценка фактического питания учителей начальных классов общеобразовательных школ Рязани [Текст] / Е. А. Гревцова [и др.] // Гигиена и санитария. - 2006. - № 3. - С. 42-44

Рубрики: Преподавательский состав учебного учреждения

   Профессиональная гигиена


   Питание


Дод.точки доступу:
Гревцова, Е. А.
Лиферов, А. П.
Горбич, В. Ф.
Николаева, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Кокус, В. В.
    Данилевський I. А. - перший завдувач кафедри очних хвороб Вінницького державного медичного институту [Текст] = Danylevskyi I. A. - the first head of the eye disease department of Vinnytsia stat medical institute / В. В. Кокус // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 514-520. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, организация и управление, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (история, кадры, организация и управление)Вінниця
Анотація: У статті на основі літературних та архівних джерел висвітлено основні віхи життя та діяльності першого завідувача кафедри очних хвороб Вінницького державного медичного інституту І. А. Данилевського. Значну увагу приділено науковій лікарській та педагогічній діяльності офтальмолога під час його перебування у Вінниці (1935-1941). Проаналізовано творчу спадщину науковця, його внесок у допомогу пораненим на фронтах Другої світової війни. Розглянуто роль вченого у наданні офтальмохірургічної допомоги хворим з наслідками бойових уражень очей під час роботи у клініках Києва
The article highlights the key milestones in the life and work of the first head of the Department of Ophthalmology of Vinnytsia State Medical Institute, I. A. Danylevskyi, on the basis of literature and archival sources. Considerable focus has been placed on the scientific, medical and pedagogical activities of the ophthalmologist during his stay in Vinnytsia (1935-1941). The creative heritage of the scientist, his contribution to helping the wounded on the fronts of the Second World War have been analyzed. The role of the scientist in performing ophthalmic surgeries to the patients affected by the consequences of combat eye injuries while working in clinics in Kyiv has been considered
Дод.точки доступу:
Данилевський, Іван Андрійович (1894- ?) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)