Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Elaboration of psychodiagnostic tools for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy/R. V. Sahaidak-Nikitiuk [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2018. т.Том 4,N № 4.-С.3-11
|
>2.
| Garkusha M. I. Analysis of the Ukrainian employer current requirements to the pharmaceutical personnel/M. I. Garkusha, R. V. Sahaidak-Nikitiuk, G. A. Gretska // Вісник фармації. -Х., 2017,N № 2.-С.48-53
|
>3.
| InSpe Open Air: тест на лідерство підтверджено // Новини стоматології. -Львів, 2018,N N 1.-С.22-29
|
>4.
| Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 1.-С.62-67
|
>5.
| Semyonova L. S. The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students/L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи, 2019. т.Т. 24,N № 1.-С.31-34
|
>6.
| Shvets A. M. Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system/A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2019,N N 4.-С.72-76
|
>7.
| The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors/O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. -Д., 2020. т.Т. 25,N № 2.-С.25-29
|
>8.
| Vorona І. І. Сriteria and levels of formation of professional communicative culture/I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.128-135
|
>9.
| XVI Конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України "Панацея-2015" // Участковый врач, 2015,N № 7.-С.45
|
>10.
| Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.62-68
|
>11.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.114-121
|
>12.
| Іоффе І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я/І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.72-74
|
>13.
| Авраменко Н.В. Удосконалення програм підготовки лікарів загальної пратики з питань планування сім’ї/Н. В. Авраменко // Сімейна медицина, 2014,N № 4.-С.24-25
|
>14.
| Акопов А. Л. Хороший хирург — что вкладывается в это понятие?/А. Л. Акопов, Ж. Массард, Д. Ю. Артюх // Вестник хирургии им. И.И. Грекова, 2015,N № 4.-С.87-92
|
>15.
| Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 1.-С.26-29
|
>16.
| Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/С. Л. Алейник, Ж. М. Полова // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.49
|
>17.
| Алексєєва І. М. Компетентності: категоріальний апарат вищої фармацевтичної освіти/І. М. Алексєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2017,N N 1.-С.112-115
|
>18.
| Амиров З. Р. Психологический профессиональный отбор буровиков, обеспечивающих проходку нефтяных скважин/З. Р. Амиров // Гигиена и санитария, 2005,N № 1.-С.30-31
|
>19.
| Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.65-67
|
>20.
| Андрух В. С. Безперервний професійний розвиток фахівців у сфері охорони здоров’я: зміни у пріоритетах/В. C. Андрух, М. В. Слободян // Дитячий лікар, 2018,N N 3/4.-С.18-20
|
|
|