Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Шомоді, Ж. С.
    Роль медичної сестри у сфері охорони психічного здоров’я [Текст] = Role of nursing staff in the psychiatry health system / Ж. С. Шомоді, І. Я. Криницька // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 9-11


MeSH-головна:
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ЭТИКА МЕДИЦИНСКИХ СЕСТЕР -- ETHICS, NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті викладено сучасні дані щодо професійних та етичних якостей медичної сестри у сфері охорони психічного здоров’я на сучасному етапі та нових компетенцій в роботі середнього медичного персоналу
Дод.точки доступу:
Криницька, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шматко, В. І.
    Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога [Текст] / В. І. Шматко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 48


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Дидактика вищої школи інформаційної доби посилює увагу до динамічних методів набуття фахових компетенцій - залучення до процесу викладання інтерактивних методів і технологій, активне використання спеціальної інтернеткомунікації, розробку і впровадження в навчальний процес нових жанрів сучасної університетської освіти, таких як тематичний круглий стіл, семінар-дискусія з актуальної / невирішеної проблеми та ін. Мета: Мета інформаційного повідомлення - проаналізувати особливу вагу в модерній університетській освіті актуальних комунікативних стратегій, спрямованих на залучення студентів до процесу пізнання в його активних формах - обґрунтування цінності теоретичного постулату і практичного досвіду в медицині, прогнозованої / непрогнозованої ситуації, осмислення постулатів традиційної та «нової» медичної етики та естетики, принципів систематики наукового знання зі спеціальності, що корелює водночас із прогресивною тенденцією до синкретизму науки. Такий підхід, на нашу думку, узгоджується з епістемологією творчого інтелекту, де синтез пізнавального й ціннісного, набутого у процесі пошуку, є вищим виявом інтелектуальної діяльності, тобто сутністю фахового пізнання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шекера, О. О.
    Об’єктивність оцінювання конкурсних робіт як невід’ємна складова покращення їх якості [Текст] / О. О. Шекера, Н. І. Григ // Новини стоматології. - 2019. - N 3. - С. 18-21


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОЦЕНОЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EVALUATION STUDIES
Дод.точки доступу:
Григ, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шекера, О. Г.
    Розроблення компетентнісної моделі лікаря загальної практики-сімейного лікаря [Текст] / О. Г. Шекера, В. В. Краснов // Сімейна медицина. - 2013. - № 6. - С. 21-23


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (стандарты)
Дод.точки доступу:
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Швец, А. В.
    Психофизиологические особенности прогнозирования профессиональной пригодности военных связистов [Текст] / А. В. Швец, И. Р. Левит // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 58-65. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Военная наука

   Темперамент


   Психофизиология


   Профессиональная компетентность


Дод.точки доступу:
Левит, И. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шварцзайд, Е. Е.
    Обеспечение преемственности в работе врачей стоматологов-ортопедов и зубных техников на этапах изготовления зубных протезов [Текст] / Е. Е. Шварцзайд // Стоматология. - 2002. - Т. 81, № 4. - С. 64-66


MeSH-головна:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
ЗУБНЫЕ ТЕХНИКИ -- DENTAL TECHNICIANS (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чурпій, І. К.
    Особливості підготовки молодших спеціалістів на базі медичного університету [Текст] = Peculiarities of preparation of junior specialists on the basis of the medical university / І. К. Чурпій // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЙ -- ALLIED HEALTH PERSONNEL (обучение, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Анотація: В статті розглянуті питання навчання молодших спеціалістів на базі медичного університету. Провівши аналіз наукових досліджень та теоретичні уявлення про змістовні характеристики процесу формування молодших спеціалістів в процесі їх фахової підготовки, можна виділити наступні критерії: мотиваційно-ціннісний; когнітивно-пізнавальний; діяльнісно-практичний; особистісно-професійний. Підвищити рівень підготовки високоосвічених молодших спеціалістів у коледжах на базі університету можна, на нашу думку, за умов: залучення студентів до саморозвитку та самовдосконалення, самоосвіти засобами сучасних педагогічних технологій; підвищення рівня мотивації до обраної професії; розвитку та здобуття професійної майстерності в процесі навчання; усвідомлення студентом постійної необхідності безперервної освіти для досягнення та утримання професійної майстерності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Чертков, Ю.
    Компетентность — основа успеха врача! [Текст] / Ю. Чертков // Приватний лікар. - 2017. - N 9/10. - С. 39-41


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ОЦЕНКА И ПРИОБРЕТЕНИЕ -- PRACTICE VALUATION AND PURCHASE (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
Анотація: В продолжение начатого в предыдущем номере разговора о повышении врачебной компетенции как основе успеха и успешности врача, в том числе финансовой, предлагаем вниманию читателей следующий материал данной серии публикаций, посвященный особенностям обучения различных типов врачей
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чернетенко, О.
    Атестація робочих місць лікарів для підтвердження права на скорочений робочий тиждень [Текст] / О. Чернетенко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 25-26


MeSH-головна:
КАДРОВ НАЗНАЧЕНИЕ И ГРАФИКИ РАБОТЫ -- PERSONNEL STAFFING AND SCHEDULING (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Хлєстова, С. С.
    Акмеологічні аспекти фахової компетентності майбутнього медичного психолога [Текст] / С. С. Хлєстова // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 3. - С. 263-266


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Ханюков, О. О.
    Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання [Текст] = Research competency at the undergraduate level of higher education / О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 36-40


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Анотація: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Дод.точки доступу:
Сапожниченко, Л. В.
Смольянов, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому
Дод.точки доступу:
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Крицький, Т. І.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2017. - Том 21, N 1. - С. 91-95


MeSH-головна:
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Впровадження у навчальний процес завдань такого типу підвищує успішність навчання на етапах опанування студентом базових медичних наук, а в подальшому - суміжних дисциплін.Міждисциплінарна інтеграція у вивченні базисних медичних наук, суміжних дисциплін та урології в своїй основі передбачає досягнення відповідності фахівця соціальному замовленню.
Внедрение в учебный процесс задач такого типа повышает успешность обучения на этапах освоения студентом базовых медицинских наук, а в дальнейшем - сопредельных дисциплин.Миждисциплинарна интеграция в изучении базовых медицинских наук, смежных дисциплин и урологии в своей основе предполагает достижение соответствия специалиста социальному заказу.
Дод.точки доступу:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Бараннік, С. І.
Горбунцов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Університетська гігієна у контексті імплементації "закону про вищу освіту" фізіолого-гігієнічні основи та шляхи розвитку / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 46-52


MeSH-головна:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Осуществлен анализ наиболее актуальных проблем университетской гигиены как важного направления гигиенической науки, определены физиолого-гигиенические основы их адекватного решения. Разработаны гигиенические нормативы двигательной активности студентов высших учебных заведений, учитывающие особенности социального становления и профессионального роста будущих специалистов и обеспечивающие благоприятное воздействие на процессы формирования состояния здоровья и функциональные возможности их организма.
Здійснено аналіз найбільш актуальних проблем університетської гігієни як важливого напрямку гігієнічної науки, визначені фізіолого-гігієнічні основи їх адекватного рішення. Розроблено гігієнічні нормативи рухової активності студентів вищих навчальних закладів, що враховують особливості соціального становлення та професійного зростання майбутніх фахівців і забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану здоров’я і функціональні можливості їх організму.
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.
Стоян, Н. В.
Дреженкова, І. Л.
Макаров, С. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Труш, Елена.
    Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 3. Упаковка личного бренда / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 9. - С. 22-25


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Труш, Елена.
    Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 2. Создаем репутацию эксперта / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 8. - С. 26-27


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Труш, Е.
    Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 1. Самоиндефикация [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 1


MeSH-головна:
БОЛЬНИЦЫ ЧАСТНЫЕ КОММЕРЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, PROPRIETARY (кадры, организация и управление, тенденции)
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE (история, психология)
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Конкуренция в сфере медицины продолжает нарастать, и вопрос борьбы за лояльность пациентов становится острее с каждым днем. Частные клиники соревнуются в уровне комфортабельности и качестве сервиса, а пациент продолжает «идти на врача». Что же необходимо, чтобы поток клиентов не иссякал? Ответ очевиден: ваша личная популярность как профессионала и как личности, тщательно создаваемая, поддерживаемая и оберегаемая от порчи. В прошлом номере я уже подробно останавливалась на том, что такое личный бренд и зачем он нужен врачу. В настоящей публикации поговорим о технологиях создания личного бренда
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Труш, Е.
    Личный бренд врача: как, зачем, с кем? [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 46-47


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (стандарты, тенденции)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (методы, стандарты, тенденции, этика)
Анотація: Личный бренд врача — зачем он нужен? Как оценить его величину и с чем сравнить? Зачем создавать и какими способами? Из 38 врачей, которых я опросила, только 40% имеют общие представления о значимости персонального бренда. Постараюсь внести ясность в суть явления и инструменты его создания. Первое и самое главное: профессионализм врача стоит во главе угла
Личный бренд — это мощное конкурентное преимущество. Он резко повышает вашу узнаваемость и помогает нарастить аудиторию потенциальных клиентов. Персональный бренд — это основа востребованности вас как специалиста
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Толочко, В. М.
    Управління персоналом фармацевтичних організацій на основі створення моделі компетенцій [Текст] / В. М. Толочко, Л. В. Галій // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 5. - С. 12-16

Рубрики: Фармацией управление

   Профессиональная компетентность


Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)