Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» [] = Experience and perspective of teaching of the educations component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» / Л. С. Петровська [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 34-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (анализ, снабжение и распределение, стандарты)
ПАРФЮМЕРНЫЕ АРОМАТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА -- PERFUME (анализ, снабжение и распределение)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (экономика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета викладання обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» полягає у формуванні комплексу знань, умінь і для забезпечення майбутнім фахівцям можливості якісного виконання багатопланових функціональних обов’язків. Метою роботи стало вивчення сучасних підходів викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» на прикладі Національного фармацевтичного університету (НфаУ). Під час роботи над публікацією було здійснено системний аналіз досвіду надання освітніх послуг в НфаУ згідно з програмою «Технологія парфумерно-косметичних засобів», порівняльний і аналітичний, статистичний, логічний метод аналізу викладання дисципліни; досліджено наукові публікації вітчизняних та іноземних авторів. Доведено актуальність викладання обов’язкової освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» та подано оновлену структуру навчального процесу, проаналізовано досвід викладання компоненти, доведено необхідність набуття здобувачами знань щодо класифікації косметичної продукції, механізмів дії активних та впливу допоміжних речовин на досягнення необхідного рівня дії, підходів у розробленні складу і технології косметичних засобів, що формує фахові компетенції вітчизняного фахівця фармацевта-косметолога, який має бути конкурентоздатним у професійному середовищі. Отримання здобувачами вищої освіти високих результатів при проведенні контрольних заходів оцінювання знань підтвердили достатнє засвоєння студентами теоретичних знань і набуття практичних навичок, що формують програмні результати навчання, які лежать в основі практичних завдань сучасного фармацевта-косметолога та, можливо, і майбутнього науковця. Здійснений аналіз досвіду викладання (підходи, контент, години) обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» свідчить про те, що – загальний і аудиторний обсяг годин, структура освітньої компоненти, її тематичний зміст здатні сформувати необхідні теоретичні знання, а практичні навички набуваються під час проходження виробничої практики з цієї освітньої компоненти, які формують у майбутнього працівника фахові компетентності, не тільки створюючи, але і розширюючи можливості його працевлаштування. Місцем працевлаштування можуть бути не тільки аптечні заклади, а ще й косметологічні заклади і парфумерно-косметичні підприємства, що відповідає запиту роботодавців
The mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» teaching purpose is complex of knowledge and skills formation and providing future specialists with the opportunity to perform multifaceted functional duties in a highquality manner. The aim of the work: study of modern approaches to teaching the educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» on the example of the National University of Pharmacy. During the work was made system analysis of the experience of providing educational services in the National University of Pharmacy according to program «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» comparative and analytical, statistical, logical method of discipline teaching analysis; was researched scientific publications of domestic and foreign authors. It has been proven the relevance of teaching the mandatory educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» and presented updated structure of the educational process, the experience of teaching the components was analyzed, the need for students to acquire knowledge about the classification of cosmetic products, the mechanisms of action of assets, the influence of auxiliary substances on achieving a given level of action that ensures the planned cosmetic effect, and approaches to the development of the composition and technology of cosmetic products, which forms professional competencies of a domestic pharmacist-cosmetologist specialist, who must be competitive in the professional environment ‒ the public health care system. Motivation of students of higher education by mastering the material content of the normative component, obtaining high results during the control measures of knowledge assessment confirmed the students' sufficient assimilation of theoretical knowledge and acquisition of practical skills that help to achieve the planned goals and tasks that form the program learning outcomes that are the basis of the practical tasks of a modern pharmacist-cosmetologist, and possibly future scientist. The analysis of teaching experience (approaches, content, hours) of mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» was carried out and it testifies to that the general and classroom volume of hours, the educational component structure, it’s thematic content are able to form the necessary theoretical knowledge, and practical skills are acquired during industrial practice of educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» which make professional competence of the future employee, making and expanding his employment opportunities. The place of employment can be not only pharmacies, but also cosmetology establishments and perfumery and cosmetic enterprises that meet the request of employers
Дод.точки доступу:
Петровська, Л. С.
Баранова, І. І.
Філіпцова, О. В.
Набока, О. І.
Петровський, М. О.
Власенко, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Состояние лабораторной диагностики патологии гемостаза в Российской Федерации [Електронний ресурс] = State of laboratory diagnostic of hemostasis pathology in the Russian Federation / Н. Н. Силина [та ін.] // Вестник гематологии. - 2017. - Т. 13, № 1. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
КРОВИ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- BLOOD PHYSIOLOGICAL PROCESSES
ГЕМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- HEMATOLOGIC TESTS (методы, стандарты, статистика, тенденции)
ОБЕСПЕЧЕНИЕ КАЧЕСТВА РЕГИОНАЛЬНЫХ ВЫБОРОЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- LOT QUALITY ASSURANCE SAMPLING (статистика, тенденции)
ЛАБОРАТОРИИ МЕДИЦИНСКОЙ КАДРЫ -- MEDICAL LABORATORY PERSONNEL (классификация, статистика, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Анотація: Проведена оценка состояния лабораторной диагностики патологии гемостаза на основании анализа 521 анкеты-опросника лабораторий, осуществляющих диагностику патологии гемостаза, из 68 субъектов Российской Федерации. В связи с этим основными предложениями, высказанными респондентами по улучшению диагностики патологии гемостаза, были: выделение отдельных штатных единиц для исследования системы гемостаза, приобретение нового современного оборудования, получение сотрудниками специализации по клинической гемостазиологии, бесперебойные поставки реактивов и расходных материалов, внедрение новых методов исследования системы гемостаза, улучшение финансирования подразделения, осуществляющего диагностику нарушений гемостаза, и участие сотрудников в специализированных конференциях
Дод.точки доступу:
Силина, Н. Н.
Смирнова, О. А.
Климова, Н. И.
Жулев, Ю. А.
Чечеткин, А. В.
Папаян, Л. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Крамар, Ю. А.
    Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку [Текст] / Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконалення
Навчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Дод.точки доступу:
Пилягіна, Г. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Братішко, Ю. С.
    Дослідження стану підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі [Текст] / Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 4. - С. 40-48


MeSH-головна:
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE

Анотація: Мета: вивчення досвіду закладів вищої освіти з підготовки менеджерів із соціальної відповідальності й обґрунтування науково-методичних підходів до підготовки менеджерів із соціальної відповідальності згідно з вимогами міжнародних стандартів для потреб фармацевтичної галузі. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, узагальнення, метод контрольного опитування, метод спостереження. Результати. У статті доведено зростаючу зацікавленість українських роботодавців, зокрема і фармацевтичних компаній, до залучення високопрофесійних кадрів у сфері соціальної відповідальності. Визначено, що сучасні роботодавці під час відбору персоналу на вакантні посади менеджерів із соціальної відповідальності приділяють велику увагу не тільки професійним, але й особистим компетентностям таких фахівців. Авторами сформований узагальнений перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності, якими мають володіти кандидати для успішного працевлаштування у фармацевтичних компаніях (ФК). Визначені проблеми у підготовці менеджерів із соціальної відповідальності в Україні. Установлено, що, незважаючи на те, що в Державному класифікаторі професій України (ДК 003 : 2010 із змінами від 15.02.2019 р.) введена посада 1496 – менеджера (управителя) із соціальної та корпоративної відповідальності, жоден із закладів вищої освіти (ЗВО) України наразі таких фахівців не готує. Зважаючи на соціальну спрямованість фармацевтичної галузі й особливу актуальність проблеми соціально відповідальної діяльності ФК, авторами запропоновано проект освітньо-професійної програми (ОПП) «Управління соціальною відповідальністю» для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності у НФаУ. Висновки. Сьогодні в усьому світі менеджер із соціальної відповідальності є одним із найбільш затребуваних компаніями та високооплачуваних фахівців. Поряд з цим роботодавці висувають широкий спектр вимог до їх професійних та особистих компетентностей. Узагальнений авторами (на підставі проведених маркетингових досліджень ринку праці) перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності допоможе ЗВО України (зокрема фармацевтичного (медичного) профілю) якісно їх готувати з урахуванням ринкових потреб, а майбутнім фахівцям – спрямувати зусилля на набуття відповідних компетентностей і виховування в собі необхідних особистих якостей, які сприятимуть їх успішному працевлаштуванню
Дод.точки доступу:
Посилкіна, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Палійчук, В. І.
    Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх стоматологів методами ситуативного моделювання [Текст] / В. І. Палійчук // Соврем. стоматология. - 2019. - N 5. - С. 106-109


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Для проведення дослідження було використано аналіз науково-педагогічної літератури, наведено дефініцію «ситуативне моделювання»; проаналізовано методи ситуативного моделювання (імітаційні та ділові ігри, «case-study», ситуаційні задачі) у професійній підготовці майбутніх стоматологів; визначено їх переваги та недоліки; розглянуто можливості їх застосування на кафедрі ортопедичної стоматології ІФНМУ. Результати свідчать про те, що методи ситуативного моделювання є ефективними у процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Висновок. Методи ситуативного моделювання забезпечують формування професійної компетентності та готовності до майбутньої професійної діяльності. Перевагами цих методів є формування вмінь: аналітичних; практичних; творчих; комунікативних; соціальних; рефлексивних. Їх запровадження у процес професійної підготовки майбутніх стоматологів потребує розуміння їхньої специфіки та особливостей використання в умовах медичного університету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Shvets, A. M.
    Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system [Text] / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - P72-76


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern worker
Професійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Дод.точки доступу:
Korobkova-Arzhannikova, A. V.
Havrylova, T. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Палійчук, В. І.
    Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх стоматологів на додипломному етапі / В. І. Палійчук // Соврем. стоматология. - 2019. - N 4. - С. 72-74


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Першою педагогічною умовою формування професійної компетентності майбутніх стоматологів на до дипломному етапі є забезпечення освітнього процесу якісним й ефективним дидактичним матеріалом, другою – забезпечення організаційно-педагогічного впливу на здобувачів освіти через сучасні форми, методи та засоби навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Semyonova, L. S.
    The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students [Text] / L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P31-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: This article shows the importance of studying history of medicine and importance of language training as an essential component of broadening of universal cultural and medical outlook of prospective doctors, upbringing of high moral ethical qualities inherent to a contemporary doctor. The authors of the article propose measure on improving teaching of these disciplines
Ця стаття розкриває значення вивчення історії медицини та значення мовної підготовки як важливого компонента розширення загальнокультурного і медичного кругозору майбутніх лікарів, виховання в них високих морально-етичних якостей, які повинні бути притаманні сучасному лікарю. Автори статті пропонують заходи щодо вдосконалення викладання цих дисциплін студентам-медикам
Дод.точки доступу:
Klimenko, I. N.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бількевич, Н. А.
    Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей [Текст] = Modern approaches to the development of communication competence / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті, у світлі проблеми підвищення рівня підготовленості медичних працівників до професійної діяльності, розглянуто шляхи покращення практичної роботи студентів при вивченні ними предмета медичної комунікації. Автори діляться досвідом щодо впровадження курсу медичної комунікації у своєму навчальному закладі, розробки навчально-методичного супроводу та методики проведення практичних занять. Особливу увагу приділено інтерактивним методикам проведення таких занять як оптимальній формі тренування комунікативних навичок та трансформації теоретичних знань у практичні вміння та компетентності
Emphasizing the necessity of improving the level of medical graduates’ preparedness for professional activity, the article considers ways to improve the educational process of students in studying the subject of medical communication. Authors share their experience in implementing the course of medical communication in their educational institution, developing methodological and teaching materials and educational techniques applied during practical classes. Particular emphasis is on interactive methods of conducting such classes as an optimal form of communication skills training and the transformation of theoretical knowledge onto the level of competencies
Дод.точки доступу:
Галіяш, Н. Б.
Петренко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Роль компетентності у підвищенні якості підготовки сімейного лікаря в інтернатурі [Текст] / В. І. Кривенко [та ін.] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 6. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Перед медичною освітою поставлене важливе завдання: підготувати компетентного сімейного лікаря, який володіє не тільки знаннями та навичками з усіх фахів та вміє адаптуватися до змін і особливостей інформаційного суспільства, використовуючи при цьому інформаційні технологи та Internet ресурси. Компетенція - комплексна характеристика готовності випускника застосовувати знання, уміння, навички в стандартних ситуаціях професійної діяльності, увага переноситься з процесу навчання на його результат. Компетенції формуються і в процесі набуття знань, і в процесі набуття умінь, характеристика компетентнісного підходу: орієнтація на формування особистості фахівця професіонала, міждисциплінарна модель навчання, професійно-орієнтована спрямованість, інтерактивні форми навчання, результат навчання описується компетенціями. Компетентність має дієвий, практично-орієнтований характер, це - динамічна комбінація знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійності світогляду і громадських якостей, морально-етичних цінностей, які визначають здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність
Дод.точки доступу:
Кривенко, В. І.
Пахомова, С. П.
Федорова, О. П.
Качан, І. С.
Колесник, М. Ю.
Непрядкіна, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Шекера, О. О.
    Об’єктивність оцінювання конкурсних робіт як невід’ємна складова покращення їх якості [Текст] / О. О. Шекера, Н. І. Григ // Новини стоматології. - 2019. - N 3. - С. 18-21


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОЦЕНОЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EVALUATION STUDIES
Дод.точки доступу:
Григ, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Ліштаба, Л. В.
    Алгоритм побудови дерева онтологій поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я [Текст] = Аlgorithm for constructing an ontologies tree for the concept of professional competence of public health professionals / Л. В. Ліштаба // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 2. - С. 84-88


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета: представити алгоритм побудови дерева онтологій та його основних складових. Матеріали і методи. Методологічною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання з використанням системного підходу. В процесі дослідження застосовано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання: метод логічного узагальнення – при дослідженні існуючих підходів до суті компетентностей; систематиза­ції й узагальнення – при обґрунтуванні критеріїв визначення класів для кожної онтології; багатофакторний аналіз – у процесі розробки дерева онтологій поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я. Результати. З метою підвищення рівня компетентності фахівців громадського здоров’я у статті запропоновано алгоритм побудови дерева онтологій поняття професійної компетентності, що буде включати такі процедури: визначення структури дерева онтологій; визначення концептів (термінів) онтології верхнього рівня; визначення класів для кожної онтології; формування глосаріїв для кожної онтології; розподіл концептів за класами і рівнями; визначення зв’язків між концептами; редагування онтологій з метою досягнення відповідності між професійними й управлінськими вимогами. Окреслено п’ять областей компетенцій, що будуть формувати загальне поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я. Висновки. Впровадження створених онтологій професійної компетентності фахівців громадського здоров’я дозволить привести до спільного знаменника критерії відбору осіб на відповідні посади, створити індикатори для оцінки діяльності та атестації й скласти програми підготовки фахівців громадського здоров’я враховуючи сучасні вимоги та встановлені стандарти необхідних навичок і знань
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Студентська ініціатива в міжнародних проектах з превентивної кардіології [Текст] / Т. А. Хомазюк [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 1. - С. 4-9. - Бібліогр.: с. 8-9


MeSH-головна:

ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты, статистика, экономика)
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES (история, стандарты, статистика)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (законодательство и юриспруденция, история, классификация, психология, статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты, статистика, экономика)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (кадры, классификация, методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
Анотація: У статті наведено практичний приклад позитивного досвіду участі студентів медичної академії в міжнародному соціальному проекті боротьби з артеріальною гіпертензією для поліпшення рівня загальної компетентності та ефективної інтелектуально-професійної соціалізації при отриманні вищої медичної освіти. Феномен професійної соціалізації слід розглядати разом з поняттями професійної спрямованості, професійного розвитку, професійної адаптації та професійного становлення. Професійна соціалізація є кінцевою ланкою на професійному шляху особистості
Дод.точки доступу:
Хомазюк, Т. А.
Кротова, В. Ю.
Косова, Г. А.
Киричко, М. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ханюков, О. О.
    Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання [Текст] = Research competency at the undergraduate level of higher education / О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 36-40


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Анотація: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Дод.точки доступу:
Сапожниченко, Л. В.
Смольянов, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Ткач, С. І.
    Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів [Текст] / С. І. Ткач, О. М. Касьянова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 11-16


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Актуальність зазначеного питання зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку фахівців галузі охорони здоров’я в сучасних умовах її реформування, що передбачає формування і сталий розвиток професійної компетентності лікарів. Цілеспрямованість окресленого процесу забезпечать відповідні кваліфікаційні характеристики лікарів, зокрема зі спеціальності «Професійна патологія». Підґрунтям для формування і розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів може бути професіограма, особливості якої висвітлено в цій статті. Отже, метою статті є визначення можливостей використання професіограми на переддипломному та післядипломному навчанні лікарів-профпатологів. Професіограма розглядається як документ, де подано комплексний, систематизований і всебічний опис об’єктивних характеристик професії та сукупності її вимог до індивідуально-психологічних особливостей людини. Для виокремлення різноманітних аспектів досліджуваного питання використано методи проблемно-цільового та проблемно-орієнтованого аналізу нормативних, інструктивно-директивних документів і методичної літератури. Результатом є розроблена професіограма лікаря-профпатолога, яка складається з блоків: домінуючі види діяльності (зміст праці); психограма; знання і галузі застосування професійних знань; історія професії та професії, що можуть підійти людині певного типу особистості. Кожен блок характеризує особливості професійної діяльності лікаря-профпатолога. Доведено, що професіограма лікаря-профпатолога висвітлює особливості цієї спеціальності та дає змогу фахівцям прийняти рішення про можливість опанування цією професією. Для вищої медичної освіти професіограма є орієнтиром у визначенні змісту підготовки фахівця, для післядипломної — задоволенням освітніх і професійних потреб слухачів
Дод.точки доступу:
Касьянова, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки [Текст] = А technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Ю. В. Ломакіна [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 50-55


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку комунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійної підготовки. Виділено характерні риси комунікативно компетентного лікаря. У результаті дослідження виділено особливість комунікаторів. Незначний відсоток досліджуваних має досить суттєві особистісні проблеми, які потребують тривалої психотерапевтичної роботи, що повинна передувати заходам, безпосередньо спрямованим на розвиток їхньої комунікативної компетентності. Розглянуті моделі розвитку комунікативної компетентності. Представлена досить поширена спільна риса, а саме: компетентність у спілкуванні розуміється як результат кількісного накопичення комунікативних навичок. Передбачається, що у якийсь момент ця кількість переводить особистість на якісно новий рівень комунікативної поведінки. Комунікативні вміння розглядаються як засоби подолання драми спілкування
Підкреслюється та обґрунтовується значення тренінгу у контексті завдань професійної підготовки фахівців. У базовому тренінгу комунікативної компетентності варто зосередитися на розвитку вмінь активного слухання та регуляції емоційної напруги, оскільки дані вміння дозволяють значною мірою вирішити драми спілкування. Запропонована структурно-логічна схема побудови тренінгової роботи ґрунтується на тому, що професійне спілкування лікаря розглядається як послідовність комунікативних завдань різного ступеня складності. Завданням тренінгу була корекція установок учасників стосовно спілкування з людьми взагалі та пацієнтами зокрема; розвиток здатностей до дій у нестандартних ситуаціях, прогнозування наслідків взаємодії людей. Відповідно до цих завдань виділені змістовні блоки групової роботи. Реалізація програми передбачала використання різноманітних психотехнічних прийомів роботи: вправ, репетиції поведінки, ситуаційно-рольових ігор, групових обговорень і дискусій, тілесно-рухових технік
Дод.точки доступу:
Ломакіна, Ю. В.
Булик, Р. Є.
Тимофієва, М. П.
Федонюк, Л. Я.
Музика, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Труш, Елена.
    Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 2. Создаем репутацию эксперта / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 8. - С. 26-27


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Коленко, Ю. Г.
    Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг [Текст] / Ю. Г. Коленко, О. В. Ліновицька, Г. Д. Малунова // Соврем. стоматология. - 2019. - N 5. - С. 110-112


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Ліновицька, О. В.
Малунова, Г. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Баграмян, Жанна.
    Продвижение личного бренда в соцсетях / Ж. Баграмян // Приватний лікар. - 2018. - N 8. - С. 28-29


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)