Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Краснодарцева, О. М.
    Ценностная детерминация профессионального поведения педагогов [Текст] / О. М. Краснодарцева // Сибирский психологический журнал. - 1998. - № Вып.7. - С. 25-28


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Акопов, А. Л.
    Хороший хирург — что вкладывается в это понятие? [Текст] / А. Л. Акопов, Ж. Массард, Д. Ю. Артюх // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 2015. - № 4. - С. 87-92


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Дод.точки доступу:
Массард, Ж.
Артюх, Д. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гнатюк, В. В.
    Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта [Текст] / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 18-19


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (психология, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология, тенденции)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- харизматичні особистості
Анотація: Дуже часто ми чуємо, що цій лікар є кращим за інших, а в аптеці, звертаємося саме до певного фармацевта за консультацією та допомогою. Що рухає людиною коли вона обирає того чи іншого фахівця. Чи лише довіра до його професіоналізму чи ще щось? Мета: Проаналізувати значення та оцінити важливість харизми у професійні діяльності лікаря та фармацевта. Матеріали і методи: Аналіз сучасної наукової і художньої літератури, відеоматеріалів, інтернет джерел
Дод.точки доступу:
Дяченко, В. Ю.
Самойлов, Є. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Мазуренко, Ю. С.
    Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу [Текст] = Formation of professional competence of future doctors using the reproductive method / Ю. С. Мазуренко // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 61-67


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛЕГКИЕ -- LUNG
Анотація: Для формування фахової компетенції майбутніх лікарів з використанням репродуктивного методу розроблена методика проведення лабораторної роботи з медичної та біологічної фізики. В основі даної роботи лежить використання пристроїв загального призначення, таких, як пульсоксиметр, для визначення рівня наповненості легень киснем та встановлення зв’язку цього параметра з іншими важливими характеристиками організму
Розроблена лабораторна робота по вивченню будови і принципу роботи пульсоксиметра показала можливість діагностики проблем із дихальною та серцево-судинною системами на ранніх стадіях їх прояву. Методами статистичної обробки встановлено існування кореляції між такими параметрами, як SpO2 – пульс і SpO2 – температура, що дає змогу за даними пульсоксиметрії контролювати загальний стан організму простим методом.
To form the professional competence of future doctors using the reproductive method in this paper has been developed a methodology for conducting the laboratory work on medical and biological physics. Laboratory work is based on the use of general-purpose devices, such as a pulse oximeter, designed to determine the level of oxygen in the lungs and to establish the relationship of this parameter with other important characteristics of the body
Developed laboratory work to study the structure and principle of operation of the pulse oximeter showed the possibility of diagnosing problems with the respiratory and cardiovascular systems in the early stages of their manifestation. The methods of statistical processing established the existence of a correlation between such parameters as SpO2 - pulse and SpO2 - temperature, which allows according to pulse oximetry data to control the general condition of the body by a simple method.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кульчицький, В. Й.
    Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України [Текст] / В. Й. Кульчицький // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 36-39

Рубрики: Профессиональная компетентность

   Студенты медицинских учебных заведений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кучин, Ю. Л.
    Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
Анотація: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Дод.точки доступу:
Ергард, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Левандовська, Х. В.
    Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання [Текст] = Formation of professional competence in medical students in distance education conditions / Х. В. Левандовська // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: Підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів відбувається на основі впровадження інноваційних форм навчання, а саме компотентісного підходу в навчальний процес, що забезпечує формування у студентів компетенцій та рівнів компетентностей фахівців-випускників вищих медичних навчальних закладів. Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Головними складовими професійної компетентності являється здатність отримувати та використовувати знання за допомогою клінічного мислення, поєднання теоретичних знань із можливістю їх застосування у повсякденній практиці. Дистанційне навчання надало можливість опанувати нові можливості навчання, спілкуватись та навчатись на відстані. Це ставить вимоги до організації освітнього процесу студентів, що забезпечує формування професійних компетентностей студентів, особливо беручи до уваги студентоцентрований напрям навчання. Мета роботи. Проаналізувати формування професійної компетентності у студентів-медиків на базі викладання предмета вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи. При вивченні даної вибіркової дисципліни користуються декількома варіаціями методів навчання, що є запропонованими для вищих навчальних закладів, а саме: пояснювально-ілюстративний (інформаційно-рецептивний), який направлений на донесення інформації різними способами, особливо зі вживанням сучасних технологічних засобів навчання; репродуктивний, суть якого полягає у репродукції отриманих знань магістром у специфічній методичній черговості згідно з етіопатогенетичними ідеями; проблемний виклад – імітація клінічної історії та пошук її рішення з фокусу знань основних дисциплін та патологій серцево-судинної системи; евристична методика – підхід до навчання, при якому деякі частини клінічної ситуації визначені завчасно, а магістри довершують, об’єктивують та вирішують порушені проблемні запитання; дослідницький – втілювання задач, які вимагають творчого погляду та посиленого систематичного вивчення. Результати. В умовах дистанційного навчання, через неможливість студента навчатись у клініці та здобувати практичні навики біля ліжка хворого та тренінгових центрах кафедри, такі методи навчання, як метод кейсів та симуляційне навчання дало змогу розвинути клінічне мислення, бачення проблеми та її вирішення, використовуючи здобуті теоретичні та практичні знання. Висновки. Покращення системи професійної підготовки спеціалістів медичної сфери нової генерації потребує удосконалення професійної компетентності, високого рівня фахових навиків, що, безумовно, призведе до невпинної адаптації в медичне середовище в майбутньому. Розвиток професійної компетентності – явище, що характеризується багатьма чинниками, які позначаються на подальшому становленні особи як професіонала, а ціннісна сфера є основою професійної компетентності особистості
Improving the quality of medical training of future doctors takes place on the basis of the introduction of innovative forms of education, namely, a competency-based approach to the educational process, which ensures the formation of students' competencies and competency levels of graduates of higher medical educational institutions. Today, the main task of higher medical education is the implementation of a competence approach in the professional training of future specialists, which consists not only in the formation of professional knowledge and skills, but also in the training of a modern, motivated, competent doctor who is deeply aware of his crucial role in society. The main components of professional competence are the ability to obtain and use knowledge with the help of clinical thinking, the combination of theoretical knowledge with the possibility of their application in everyday practice. Distance learning provided an opportunity to learn new learning opportunities, communicate and study at a distance. This sets requirements for the organization of the educational process of students, which ensures the formation of professional competencies of students, especially taking into account the student-centered direction of study. The goal of the work. To analyze the formation of professional competence among medical students based on the teaching of the elective subject "Current issues of cardiology" in the conditions of distance learning. Materials and methods. In the process of study this selective discipline, such teaching methods as explanatory-illustrative (informational-receptive), which is aimed at conveying information in various ways, especially with the use of modern technological teaching aids; reproductive, the essence of which consists in the master's reproduction of acquired knowledge in a specific methodical sequence according to etiopathogenetic ideas; problem statement - simulation of clinical history and finding its solution from the focus of knowledge of the main disciplines and pathologies of the cardiovascular system; heuristic method – an approach to learning, in which some parts of the clinical situation are determined in advance, and masters complete, objectify and solve the raised problematic questions; exploratory - the implementation of tasks that require a creative approach and increased systematic study are used. The results. In the conditions of distance learning, due to the inability of the student to study in the clinic and acquire practical skills at the bedside and in the training centers of the department, such teaching methods as the case method and simulation training made it possible to develop clinical thinking, vision of the problem and its solution using the acquired theoretical and practical knowledge . Conclusions. Improving the system of professional training of new generation medical specialists requires improvement of professional competence, a high level of professional skills, which will certainly lead to relentless adaptation to the medical environment in the future. The development of professional competence is a phenomenon characterized by many factors that affect the further development of a person as a professional, and the value sphere is the basis of a person's professional competence.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому
Дод.точки доступу:
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Крицький, Т. І.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Нахаєва, Я. М.
    Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема [Текст] = Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 92-96


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Анотація: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівця
The structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Дод.точки доступу:
Гуменна, І. Р.
Шацький, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Савицька, Н. І.
    Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти [Текст] = Formation of legal competence of nursery leaders at the stage of postgraduate education / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 107-113


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті розглянуто і досліджено сучасні тенденції розвитку правової освіти громадян, становлення правових інсти­туцій, утвердження верховенства права в усіх сферах буття і функціонування суспільства. Виокремлено актуальні питання юридичного забезпечення прав громадян у галузі охорони здоров’я і питання якості юридичної бази організації та здійснення медичної діяльності в Україні. Проаналізовано особистий досвід та представлено результати впровадження у навчальному комунальному закладі «Криворізьке училище підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів» ДОР у 2016–2017 та 2017–2018 навчальних роках короткотермінового циклу тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» для керівників медсестринських служб закладів охорони здоров’я Дніпропетровської області. Проведено оцінку рівня правових знань керівників медсестринства. Наведено результати комп’ютерного вхідного (базового) тестового контролю та підсумкового тестування, які свідчать, що рівень отриманих слухачами знань під час навчання значно перевищує рівень їх базових знань. Представлені нами матеріали показали, що проведення циклу тематичного удосконалення з медичного права, як сучасної навчаль­ної дисципліни, є особливо актуальним та необхідним, сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів на етапі післядипломного навчання керівників медсестринства. Навчання на циклі тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» дозволяє слухачам набути необхідного обсягу правових знань та сформувати навички і вміння вирішення складних управлінських задач щодо правовідносин між медичними працівниками і пацієнтами
Дод.точки доступу:
Мочульська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Коломієць, Т. В.
    Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови [Текст] / Т. В. Коломієць // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів є дуже важливим для їх професійного та особистісного розвитку. Формування комунікативних навичок відбувається не тільки під час вивчення фахових дисциплін, а й у процесі вивчення іноземної мови. Для цього на заняттях з іноземної мови використовуються такі методи, як моделювання комунікативної ситуації, кейс-метод, метод емпатії, метод проєктів, ділові та рольові ігри тощо. Вступ: Процес розширення та зміцнення міжнародних економічних зав’язків визначає потребу в підготовці кваліфікованих спеціалістів, які володіють іноземною мовою на рівні, достатньому для усного та письмового спілкування із зарубіжними партнерами в професійній діяльності. Сучасні стандарти освіти регламентують необхідність оволодіння студентами не тільки знаннями, але й розвиток особистісних та пізнавальних компетентностей. Мета: виявити можливості формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Литвинова, А. Е.
    Формування компетентності медичних сестер у питаннях знеболювання [Текст] = Formation of the competence of nurses in anesthesia issues / А. Е. Литвинова // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 37-39


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИЯ -- ANESTHESIA
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Освіта медичних сестер в Україні нині є дуже актуальним питанням. Саме від рівня освіченості й компетентності в різних питаннях молодшого медичного персоналу залежить кінцевий результат лікування. Формування компетентності медичних сестер залежить від створення неперервної сестринської освіти, рівня матеріально-технічної бази навчального закладу, якості навчальних програм клінічних дисциплін, практичної роботи медичних сестер, самовдосконалення медичних працівників
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Литвинова, А. Е.
    Формування компетентності медичних сестер [Текст] = Formation of the competence of nurses / А. Е. Литвинова // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 16-18


MeSH-головна:
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЭТИКА -- ETHICS
Анотація: У зв’язку з швидким темпом розвитку медичної галузі постає питання відповідності рівня компетентності медичних працівників. Тому оптимізація методів навчання фахівців на основі компетентнісного підходу займає значне місце у системі викладання. Зокрема, студенти освоюють дисципліну «Сестринська етика та деонтологія», яка включає теми професійної поведінки медсестри, взаємозв’язок медичного персоналу, етичні та деонтологічні проблеми сучасної медичної науки, сучасні проблеми медичної етики та деонтології
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Иксанов, Х. В.
    Формирование компотентности при подготовке специалистов по социальной работе для системы медико-социальной экспертизы [Текст] / Х. В. Иксанов, А. А. Сухова, Н. Х. Самигуллина // Медико-социальная экспертиза и реабилитация. - 2008. - № 3. - С. 50-51

Рубрики: Социальные службы

   Инвалиды--реабил


   Профессиональная компетентность


Дод.точки доступу:
Сухова, А. А.
Самигуллина, Н. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2017. - Том 21, N 1. - С. 91-95


MeSH-головна:
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Впровадження у навчальний процес завдань такого типу підвищує успішність навчання на етапах опанування студентом базових медичних наук, а в подальшому - суміжних дисциплін.Міждисциплінарна інтеграція у вивченні базисних медичних наук, суміжних дисциплін та урології в своїй основі передбачає досягнення відповідності фахівця соціальному замовленню.
Внедрение в учебный процесс задач такого типа повышает успешность обучения на этапах освоения студентом базовых медицинских наук, а в дальнейшем - сопредельных дисциплин.Миждисциплинарна интеграция в изучении базовых медицинских наук, смежных дисциплин и урологии в своей основе предполагает достижение соответствия специалиста социальному заказу.
Дод.точки доступу:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Бараннік, С. І.
Горбунцов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Толочко, В. М.
    Управління персоналом фармацевтичних організацій на основі створення моделі компетенцій [Текст] / В. М. Толочко, Л. В. Галій // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 5. - С. 12-16

Рубрики: Фармацией управление

   Профессиональная компетентность


Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Університетська гігієна у контексті імплементації "закону про вищу освіту" фізіолого-гігієнічні основи та шляхи розвитку / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 46-52


MeSH-головна:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Осуществлен анализ наиболее актуальных проблем университетской гигиены как важного направления гигиенической науки, определены физиолого-гигиенические основы их адекватного решения. Разработаны гигиенические нормативы двигательной активности студентов высших учебных заведений, учитывающие особенности социального становления и профессионального роста будущих специалистов и обеспечивающие благоприятное воздействие на процессы формирования состояния здоровья и функциональные возможности их организма.
Здійснено аналіз найбільш актуальних проблем університетської гігієни як важливого напрямку гігієнічної науки, визначені фізіолого-гігієнічні основи їх адекватного рішення. Розроблено гігієнічні нормативи рухової активності студентів вищих навчальних закладів, що враховують особливості соціального становлення та професійного зростання майбутніх фахівців і забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану здоров’я і функціональні можливості їх організму.
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.
Стоян, Н. В.
Дреженкова, І. Л.
Макаров, С. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Авраменко, Н. В.
    Удосконалення програм підготовки лікарів загальної пратики з питань планування сім’ї [Текст] / Н. В. Авраменко // Сімейна медицина. - 2014. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
КОНТРАЦЕПЦИЯ -- CONTRACEPTION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Кравчук, Л. В.
    Трансформаційні процеси на Тернопільщині в 1939-1941 роках як фактор формування у студентів-медиків почуття патріотизму, компетентності під час вивчення історії краю [Текст] = Transformation processes in Ternopil region in 1939-1941 as a factor of formation the feeling of patriotism and competence of medical students during the learning of the history of the region / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 3. - С. 36-42


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета: шляхом аналізу суспільно-політичних та соціально-економічних трансформаційних процесів на Тернопільщині в 1939–1941 рр. та їх наслідків формувати у студентів-медиків почуття патріотизму, компетентності під час програмного вивчення новітньої історії України
Авторами зроблено власний внесок у розкриття мотивів та наслідків діяльності тодішньої радянської влади на території краю
Дод.точки доступу:
Кадобний, Т. Б.
Кравчук, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)