Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Elaboration of psychodiagnostic tools for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy [Текст] / R. V. Sahaidak-Nikitiuk [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 3-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
ИНТЕРВЬЮИРОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- INTERVIEW, PSYCHOLOGICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: To select tests that will allow assessing the level of development of socio-psychological characteristics (SPChs) of specialists in pharmacy. Materials and methods. The methods of expert evaluations, analytical, comparative and logical methods were used. Practical psychologist and professionals specializing in the staff recruitment for pharmaceutical institutions took part in the survey. The results of the expert survey are convergent, the degree of consistency of expert representations is high, and it is confirmed by the coefficient of concordance, which is equal to 0.826. The actual value of the Pearson criterion is considerably greater than the table one (χ2f χ2tabl). Results. On the basis of the research conducted it has been found that for selection of specialists in pharmacy and determination of their SPChs the following methods are more often used abroad: survey with the subsequent interviewing; qualification with the subsequent interviewing; testing and / or interviewing; testing for professional competence with the practical examination. Due to the algorithm for selection of tests for the evaluation of professionally important SPChs of specialists in pharmacy the final list of psychodiagnostic testing methods of pharmacy specialists was formed. It included Questionnaire (16PF) by Raymond B. Cattell, Stambulova's method, "Vocabulary Labyrinth" method, questionnaire for determining the level of self-esteem, V. Boyko's diagnostic method for communicative attitude, as well as the assessment of communicative and organizational inclinations in the process of communication. Conclusions. The methods of psychodiagnostic testing proposed can assess the level of development of socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy
Мета роботи - відбір тестів, які дозволять оцінити рівень розвитку соціально-психологічних характеристик фахівців фармації. Методи: експертних оцінок, аналітичний, порівняльний та логічний. В опитуванні брали участь практичні психологи та фахівці, які спеціалізуються на прийомі персоналу для фармацевтичних закладів. Результати експертного опитування є збіжними, ступінь узгодженості уявлень експертів високий, що підтверджено коефіцієнтом конкордації, який дорівнює 0,826. Фактичне значення критерію Пірсона значно перевищує табличне ($E chi sub ф sup 2chi sub табл sup 2). На підставі проведеного дослідження визначено, що за кордоном для відбору фахівців фармації та визначення їх СПХ частіше застосовують такі методи, як співбесіда з подальшим інтерв'юванням; кваліфікація з подальшим інтерв'юванням; тестування та/або інтерв'ювання; тестування на професійну придатність із практичним іспитом. За допомогою запропонованого алгоритму проведення відбору тестів для оцінювання професійно важливих СПХ фахівців фармації сформовано остаточний перелік методик психодіагностичного тестування фахівців фармації: опитувальник 16PF Р. Кеттелла, методика Н. Б. Стамбулової, методика "Словниковий лабіринт", опитувальник для визначення рівня самооцінки, методика діагностики комунікативної настанови В. Бойка, оцінка комунікативних і організаторських схильностей у процесі спілкування. Висновки: запропоновані методики психодіагностичного тестування дозволяють оцінити рівень розвитку соціально-психологічних характеристик фахівця фармації
Дод.точки доступу:
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Harkusha, M. I.
Alekhina, N. V.
Gretska, H. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Garkusha, M. I.
    Analysis of the Ukrainian employer current requirements to the pharmaceutical personnel [Текст] / M. I. Garkusha, R. V. Sahaidak-Nikitiuk, G. A. Gretska // Вісн. фармації. - 2017. - № 2. - С. 48-53


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
Анотація: The introduction of modern approaches to the management of pharmacy institutions and Good Pharmacy Practice (GPP) requires the special knowledge, skills, and “client orientation” among pharmacy professionals. Aim. To determine the socio-psychological characteristics that a pharmacy professional should have. Materials and methods. To determine the requirements set by employers to pharmacists over 900 topical vacancies for October 2016 provided by pharmacy institutions in Ukraine have been analyzed. The analysis was carried out according to the data of the leading job sites, such as work.ua, rabota.ua, trud.ua, job.i.ua, hh.ua, job.ukr.net. Results and discussion. Based on the analysis of vacancies presented by pharmacy institutions, the requirements of employers to pharmacists have been determined. It has been found that employers still focus on the professionalism of a specialist. The requirements to knowledge and skills that a modern pharmacist should possess have been analyzed. The certain rules that a pharmacy specialist must adhere in his/her professional activities have been determined. The socio-psychological characteristics of pharmacy professionals have been studied. Conclusions. The requirements set by employers to pharmacists in modern conditions have been studied, and the ideal pharmacist portrait has been formed
Дод.точки доступу:
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Gretska, G. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    InSpe Open Air: тест на лідерство підтверджено // Новини стоматології. - 2018. - N 1. - С. 22-29


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
Анотація: InSpe Open Air - комплекс виставкових, дискусійних, навчальних програм. Презентує максимально великий асортимент стоматологічної продукції усіх брендів, які представляє InSpe в Україні.
InSpe Open Air - комплекс выставочных, дискуссионных, учебных программ. Презентует максимально большой ассортимент стоматологической продукции всех брендов, которые представляет InSpe в Украине.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Semyonova, L. S.
    The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students [Text] / L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P31-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: This article shows the importance of studying history of medicine and importance of language training as an essential component of broadening of universal cultural and medical outlook of prospective doctors, upbringing of high moral ethical qualities inherent to a contemporary doctor. The authors of the article propose measure on improving teaching of these disciplines
Ця стаття розкриває значення вивчення історії медицини та значення мовної підготовки як важливого компонента розширення загальнокультурного і медичного кругозору майбутніх лікарів, виховання в них високих морально-етичних якостей, які повинні бути притаманні сучасному лікарю. Автори статті пропонують заходи щодо вдосконалення викладання цих дисциплін студентам-медикам
Дод.точки доступу:
Klimenko, I. N.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Shvets, A. M.
    Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system [Text] / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - P72-76


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern worker
Професійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Дод.точки доступу:
Korobkova-Arzhannikova, A. V.
Havrylova, T. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Vorona, І. І.
    Сriteria and levels of formation of professional communicative culture [Текст] = Критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 128-135


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article is devoted to the issue of diagnosing the level of formation of the professional communicative culture of future physicians. The description of the criteria, indicators, and levels of formation of the professional communicative culture of future physicians determined in the course of the study, is presented on the basis of the integration of pedagogical, psychological, and linguistic studies. A brief substantiation and characteristics of certain criteria (motivational, cognitive, personal value, and practical performance) and their indicators are given. The levels of formation of the professional communicative culture of future physicians were defined: high, medium, low
Статтю присвячено проблемі діагностики рівня сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. На основі інтеграції досліджень з педагогіки, психології та лінгвістики подано опис визначених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. Подано стисле обґрунтування й характеристику визначених критеріїв (мотиваційного, когнітивного, особистісно-ціннісного та практично-діяльнісного) та їх показників. Виокремлено рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх працівників медичної сфери: високий, середній, низький
Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    XVI Конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України "Панацея-2015" [Текст] // Участковый врач. - 2015. - № 7. - С. 45


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article analyzes some aspects of the influence of a teacher’s personality on the formation and development of students’ academic performance. The relevance of the study of personal qualities of a teacher as a guarantee of high-quality mastering of Professional English by medical students is justified in the article. On the background of this thematic area of theoretical and scientific concerns, our study tackles and develops specific aspects of the influence of the teaching skills on the quality of the content and objectives of Professional English language teaching in a medical institution of higher education. The article deals with the approaches of modern researchers to the professional activity of a teacher in a higher educational institution and presents a psychological perspective of the problem, taking into account the components of high-quality education. The involvement of the academics in the complex activities specific to higher medical educational process places the act of teaching Professional English among the defining priorities of meeting quality, national and international standards of academic medical education. As a defining activity aimed at the enhancement of the teachers’ competencies, teaching Professional English is a priority and decisive value across all the other disciplines which contribute to achieving the quality of higher medical education, being, in fact, the central intercultural core that provides substance, consistency and strength to the intercultural dimension of the academic medical education
У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] = Foreign language grammatical competence as a component of the general training of future doctors in the virtual learning environment / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 114-121


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів-медиків. Розкрито практичний аспект формування граматичних навичок та вмінь (граматичної компетентності, повторення вивченого матеріалу) шляхом використання на заняттях з іноземної мови віртуальних програм. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами-медиками у вищих медичних навчальних закладах. Представлено віртуальну інформаційну модель з німецької мови за професійним спрямуванням «Augenerkrankungen» та доведено ефективність використання віртуальних навчальних програм загалом. Розвиток граматичної компетентності студентів-медиків шляхом використання віртуальної програми сприяє не лише якісному урізноманітненню та інтенсифікації освітнього процесу, але й значному підвищенню рівня знань та іншомовно-комунікативної компетентності студентів. Тому впровадження ІТ-технологій у навчальний процес вимагає розробки відповідної науково-методичної бази, інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання та контролю знань, системної та раціональної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні програми
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Дод.точки доступу:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Авраменко, Н. В.
    Удосконалення програм підготовки лікарів загальної пратики з питань планування сім’ї [Текст] / Н. В. Авраменко // Сімейна медицина. - 2014. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
КОНТРАЦЕПЦИЯ -- CONTRACEPTION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Акопов, А. Л.
    Хороший хирург — что вкладывается в это понятие? [Текст] / А. Л. Акопов, Ж. Массард, Д. Ю. Артюх // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 2015. - № 4. - С. 87-92


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Дод.точки доступу:
Массард, Ж.
Артюх, Д. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (1 message) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 26-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: Мета роботи – розкриття правової регламентації післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, яка впливає на правову компетентність лікарів. Основна частина. У статті розглянуто поняття про правову регламентацію та реформування післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, у процесі якої планується прийняття багатьох нових законів, створення ефективної національної правової системи, що є об’єктивним процесом підготовки нового покоління працівників до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки кожний лікар повинен вчитися протягом всього свого життя, для того, щоб удосконалюватися у професійному розвитку та бути хорошим спеціалістом. Також розглядаються фактори, які впливають на належну правову компетентність лікарів. Висновок. Правова складова післядипломної підготовки медиків для системи охорони здоров’я України полягає у професійній підготовці висококваліфікованих відповідальних кадрів для державного управління системою охорони здоров’я, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Алейник, С. Л.
    Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків [Текст] / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 49


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
Анотація: Глобалізація цифрової трансформації освіти, масштабні виклики сучасності, такі як пандемія ко- ронавірусної інфекції, воєнний стан в Україні та дистанціювання учасників освітнього процесу зумовлюють впровадження нових та вдосконалення традиційних освітніх методів навчання, в тому числі з використанням новітніх інструментів дистанційної освіти. До сучасного фахівця, що має повну вищу освіту, у сфері фармації висувається ряд вимог, таких як здатність самостійно приймати рішення у проблемних ситуаціях, швидко реагувати у нестандартних випадках, проявляти високий професіоналізм у стресових та кризових ситуаціях. Одним із інноваційних методів викладання є кейс-метод (рольова гра, гра «акторів»), частота застосування якого зростає з урахуванням сучасних тенденцій розвитку методики викладання у закладах вищої освіти. Основа використання рольової гри полягає в індивідуальному підході до кожного здобувача вищої освіти, спонуканні до самостійного мислення, вирішенні певних проблемних питань, прояву індивідуалістичних якостей. Власне методика case-study полягає у моделюванні певної ситуації, постановки проблеми та виявлення способів її вирішення. Варто зазначити, що основна роль у проведенні кейсів покладається саме на обговоренні студентами, викладач здебільшого пропонує кейс та спостерігає за обговоренням. Мета: Впровадження кейс-методів у навчання здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця на практичних заняттях з технології ліків
Дод.точки доступу:
Полова, Ж. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Алексєєва, І. М.
    Компетентності: категоріальний апарат вищої фармацевтичної освіти / І. М. Алексєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - N 1. - С. 112-115


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Незважаючи на всю інституціональну значущість у законодавстві про вищу освіту правової категорії «кваліфікація» як результат офіційного оцінювання та визнання освіти, слід також відзначити, що її артикуляція в Законі України «Про вищу освіту» не є кінцевою/вичерпною, а відсильною. Мета роботи – вивчення змісту цієї категорії, а також (для її повного, глибокого розуміння) з’ясування додаткових тлумачень поняття компетентності, яким у загальному вигляді позначено зміст кваліфікації (ст. 1, п. 1, п/п 12) [1]. Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження використовували такі основні методи як бібліографічний, лінгвістичний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Зокрема, проаналізовано стан нормативно-правового визначення поняття «компетентності» сучасного фахівця та її роль у вищій освіті й обґрунтовано, що взагалі дефініція «компетентність» – це інтегрована готовність/здатність фахівця до цілісної діяльності з вирішення практичних завдань відповідного кваліфікаційного рівня (у роботі, освіті або особистісному розвитку). Результати. Під час дослідження додатково доведено важливість з’ясування сутності та змісту компетентності як критерію якості освіти для підготовки майбутніх медичних і фармацевтичних працівників. Підкреслено, що загальні енциклопедичні джерела та національні нормативно-правові акти й міжнародні офіційні документи містять трактування дефініцій «компетенція/компетентність/компетентності/компетентний» у двох площинах, а саме: професійній, як коло повноважень (прав та обов’язків) юридичних і фізичних осіб, та академічній/освітній, як наявність знань, досвіду в будь-якій галузі, обізнаності з чим-небудь. Це свідчить про інтегральний характер цього критерію якості освіти, котрий характеризує співвідношення між кваліфікаційним рівнем, що здобутий відповідно до стандартів вищої освіти, та конкурентоспроможністю. Висновки. Під час дослідження доведено, що компетентність (компетентності) є центральним елементом дефініції «кваліфікація», що визначає її зміст: формальні критерії (знання, вміння, практичні навички, способи мислення, професійні, світоглядні та громадянські якості, морально-етичні цінності), котрі покладені в основу оцінювання рівня підготовленості, ступеня придатності випускника вищого навчального закладу (зокрема медичного або фармацевтичного) до певного виду роботи за спеціальністю або подальшого навчання чи особистісного розвитку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Амиров, З. Р.
    Психологический профессиональный отбор буровиков, обеспечивающих проходку нефтяных скважин [Текст] / З. Р. Амиров // Гигиена и санитария. - 2005. - № 1. - С. 30-31

Рубрики: Нефтяная промышленность

   Профессиональная компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Анотація: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Андрух, В. С.
    Безперервний професійний розвиток фахівців у сфері охорони здоров’я: зміни у пріоритетах [Текст] = Continuous professional development of specialists in healthcare: changes in priorities / В. C. Андрух, М. В. Слободян // Дитячий лікар. - 2018. - N 3/4. - С. 18-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглядаються основні напрямки і перспективи розвитку системи безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я в аспекті Положення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302. Це Положення визначає основні організаційні засади безперервного процесу навчання та вдосконалення професійних компетентностей фахівців після здобуття ними вищої освіти у сфері охорони здоров’я та післядипломної освіти, що дозволить підтримувати та поліпшувати стандарти їхньої професійної діяльності відповідно до потреб охорони здоров’я. Процес навчання триватиме упродовж усього періоду професійної діяльності. Нова система безперервного професійного розвитку також має забезпечити належний контроль якості атестації фахівців галузі «Охорона здоров’я» та поліпшити якість медичної допомоги українському суспільству
The article considers the main directions and prospects of development of the system of continuous professional development of specialists in the field of health care in the context of the Regulation, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 302 as of March 28, 2018. This Regulation determines the basic organizational principles of continuous process of training and improvement of professional competencies of specialists after their completion of higher education in the field of health care and postgraduate education, which will allow maintaining and improving standards of their professional activities in accordance with the needs of health care. The training process will last throughout the whole period of professional activity. The new system of continuous professional development should also ensure proper control of the quality of certification of the Healthcare specialists and improve the quality of medical care for Ukrainian society
Дод.точки доступу:
Слободян, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)