Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Garkusha, M. I.
    Analysis of the Ukrainian employer current requirements to the pharmaceutical personnel [Текст] / M. I. Garkusha, R. V. Sahaidak-Nikitiuk, G. A. Gretska // Вісн. фармації. - 2017. - № 2. - С. 48-53


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
Анотація: The introduction of modern approaches to the management of pharmacy institutions and Good Pharmacy Practice (GPP) requires the special knowledge, skills, and “client orientation” among pharmacy professionals. Aim. To determine the socio-psychological characteristics that a pharmacy professional should have. Materials and methods. To determine the requirements set by employers to pharmacists over 900 topical vacancies for October 2016 provided by pharmacy institutions in Ukraine have been analyzed. The analysis was carried out according to the data of the leading job sites, such as work.ua, rabota.ua, trud.ua, job.i.ua, hh.ua, job.ukr.net. Results and discussion. Based on the analysis of vacancies presented by pharmacy institutions, the requirements of employers to pharmacists have been determined. It has been found that employers still focus on the professionalism of a specialist. The requirements to knowledge and skills that a modern pharmacist should possess have been analyzed. The certain rules that a pharmacy specialist must adhere in his/her professional activities have been determined. The socio-psychological characteristics of pharmacy professionals have been studied. Conclusions. The requirements set by employers to pharmacists in modern conditions have been studied, and the ideal pharmacist portrait has been formed
Дод.точки доступу:
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Gretska, G. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Elaboration of psychodiagnostic tools for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy [Текст] / R. V. Sahaidak-Nikitiuk [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 3-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
ИНТЕРВЬЮИРОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- INTERVIEW, PSYCHOLOGICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: To select tests that will allow assessing the level of development of socio-psychological characteristics (SPChs) of specialists in pharmacy. Materials and methods. The methods of expert evaluations, analytical, comparative and logical methods were used. Practical psychologist and professionals specializing in the staff recruitment for pharmaceutical institutions took part in the survey. The results of the expert survey are convergent, the degree of consistency of expert representations is high, and it is confirmed by the coefficient of concordance, which is equal to 0.826. The actual value of the Pearson criterion is considerably greater than the table one (χ2f χ2tabl). Results. On the basis of the research conducted it has been found that for selection of specialists in pharmacy and determination of their SPChs the following methods are more often used abroad: survey with the subsequent interviewing; qualification with the subsequent interviewing; testing and / or interviewing; testing for professional competence with the practical examination. Due to the algorithm for selection of tests for the evaluation of professionally important SPChs of specialists in pharmacy the final list of psychodiagnostic testing methods of pharmacy specialists was formed. It included Questionnaire (16PF) by Raymond B. Cattell, Stambulova's method, "Vocabulary Labyrinth" method, questionnaire for determining the level of self-esteem, V. Boyko's diagnostic method for communicative attitude, as well as the assessment of communicative and organizational inclinations in the process of communication. Conclusions. The methods of psychodiagnostic testing proposed can assess the level of development of socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy
Мета роботи - відбір тестів, які дозволять оцінити рівень розвитку соціально-психологічних характеристик фахівців фармації. Методи: експертних оцінок, аналітичний, порівняльний та логічний. В опитуванні брали участь практичні психологи та фахівці, які спеціалізуються на прийомі персоналу для фармацевтичних закладів. Результати експертного опитування є збіжними, ступінь узгодженості уявлень експертів високий, що підтверджено коефіцієнтом конкордації, який дорівнює 0,826. Фактичне значення критерію Пірсона значно перевищує табличне ($E chi sub ф sup 2chi sub табл sup 2). На підставі проведеного дослідження визначено, що за кордоном для відбору фахівців фармації та визначення їх СПХ частіше застосовують такі методи, як співбесіда з подальшим інтерв'юванням; кваліфікація з подальшим інтерв'юванням; тестування та/або інтерв'ювання; тестування на професійну придатність із практичним іспитом. За допомогою запропонованого алгоритму проведення відбору тестів для оцінювання професійно важливих СПХ фахівців фармації сформовано остаточний перелік методик психодіагностичного тестування фахівців фармації: опитувальник 16PF Р. Кеттелла, методика Н. Б. Стамбулової, методика "Словниковий лабіринт", опитувальник для визначення рівня самооцінки, методика діагностики комунікативної настанови В. Бойка, оцінка комунікативних і організаторських схильностей у процесі спілкування. Висновки: запропоновані методики психодіагностичного тестування дозволяють оцінити рівень розвитку соціально-психологічних характеристик фахівця фармації
Дод.точки доступу:
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Harkusha, M. I.
Alekhina, N. V.
Gretska, H. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Shvets, A. M.
    Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system [Text] / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - P72-76


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern worker
Професійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Дод.точки доступу:
Korobkova-Arzhannikova, A. V.
Havrylova, T. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article analyzes some aspects of the influence of a teacher’s personality on the formation and development of students’ academic performance. The relevance of the study of personal qualities of a teacher as a guarantee of high-quality mastering of Professional English by medical students is justified in the article. On the background of this thematic area of theoretical and scientific concerns, our study tackles and develops specific aspects of the influence of the teaching skills on the quality of the content and objectives of Professional English language teaching in a medical institution of higher education. The article deals with the approaches of modern researchers to the professional activity of a teacher in a higher educational institution and presents a psychological perspective of the problem, taking into account the components of high-quality education. The involvement of the academics in the complex activities specific to higher medical educational process places the act of teaching Professional English among the defining priorities of meeting quality, national and international standards of academic medical education. As a defining activity aimed at the enhancement of the teachers’ competencies, teaching Professional English is a priority and decisive value across all the other disciplines which contribute to achieving the quality of higher medical education, being, in fact, the central intercultural core that provides substance, consistency and strength to the intercultural dimension of the academic medical education
У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    InSpe Open Air: тест на лідерство підтверджено // Новини стоматології. - 2018. - N 1. - С. 22-29


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
Анотація: InSpe Open Air - комплекс виставкових, дискусійних, навчальних програм. Презентує максимально великий асортимент стоматологічної продукції усіх брендів, які представляє InSpe в Україні.
InSpe Open Air - комплекс выставочных, дискуссионных, учебных программ. Презентует максимально большой ассортимент стоматологической продукции всех брендов, которые представляет InSpe в Украине.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Semyonova, L. S.
    The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students [Text] / L. S. Semyonova, I. N. Klimenko // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P31-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: This article shows the importance of studying history of medicine and importance of language training as an essential component of broadening of universal cultural and medical outlook of prospective doctors, upbringing of high moral ethical qualities inherent to a contemporary doctor. The authors of the article propose measure on improving teaching of these disciplines
Ця стаття розкриває значення вивчення історії медицини та значення мовної підготовки як важливого компонента розширення загальнокультурного і медичного кругозору майбутніх лікарів, виховання в них високих морально-етичних якостей, які повинні бути притаманні сучасному лікарю. Автори статті пропонують заходи щодо вдосконалення викладання цих дисциплін студентам-медикам
Дод.точки доступу:
Klimenko, I. N.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    XVI Конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України "Панацея-2015" [Текст] // Участковый врач. - 2015. - № 7. - С. 45


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Грицик, А. Р.
    Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Текст] = Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»
Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часу
The quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"
We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Дод.точки доступу:
Струк, О. А.
Коляджин, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] = Foreign language grammatical competence as a component of the general training of future doctors in the virtual learning environment / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 114-121


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів-медиків. Розкрито практичний аспект формування граматичних навичок та вмінь (граматичної компетентності, повторення вивченого матеріалу) шляхом використання на заняттях з іноземної мови віртуальних програм. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами-медиками у вищих медичних навчальних закладах. Представлено віртуальну інформаційну модель з німецької мови за професійним спрямуванням «Augenerkrankungen» та доведено ефективність використання віртуальних навчальних програм загалом. Розвиток граматичної компетентності студентів-медиків шляхом використання віртуальної програми сприяє не лише якісному урізноманітненню та інтенсифікації освітнього процесу, але й значному підвищенню рівня знань та іншомовно-комунікативної компетентності студентів. Тому впровадження ІТ-технологій у навчальний процес вимагає розробки відповідної науково-методичної бази, інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання та контролю знань, системної та раціональної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні програми
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Хлєстова, С. С.
    Акмеологічні аспекти фахової компетентності майбутнього медичного психолога [Текст] / С. С. Хлєстова // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 3. - С. 263-266


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Сапожниченко, Л. В.
    Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі [Текст] = Actual problems of the theoretical and practical study of medical students at the study of internal medicine cycle at the 6th course / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 67-69


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі залишаються актуальними на даний час. Для їх вирішення необхідно застосовувати як інтеграцію з теоретичними дисциплінами, так і безпосередню роботу із хворим, коли самостійні спроби розв’язування клінічної ситуації в реальних умовах формують клінічне мислення, відповідальність, зацікавленість і розуміння необхідності постійного поповнення знань та вмінь
Дод.точки доступу:
Козлова, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (1 message) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 26-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: Мета роботи – розкриття правової регламентації післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, яка впливає на правову компетентність лікарів. Основна частина. У статті розглянуто поняття про правову регламентацію та реформування післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, у процесі якої планується прийняття багатьох нових законів, створення ефективної національної правової системи, що є об’єктивним процесом підготовки нового покоління працівників до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки кожний лікар повинен вчитися протягом всього свого життя, для того, щоб удосконалюватися у професійному розвитку та бути хорошим спеціалістом. Також розглядаються фактори, які впливають на належну правову компетентність лікарів. Висновок. Правова складова післядипломної підготовки медиків для системи охорони здоров’я України полягає у професійній підготовці висококваліфікованих відповідальних кадрів для державного управління системою охорони здоров’я, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ліштаба, Л. В.
    Алгоритм побудови дерева онтологій поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я [Текст] = Аlgorithm for constructing an ontologies tree for the concept of professional competence of public health professionals / Л. В. Ліштаба // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 2. - С. 84-88


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета: представити алгоритм побудови дерева онтологій та його основних складових. Матеріали і методи. Методологічною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання з використанням системного підходу. В процесі дослідження застосовано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання: метод логічного узагальнення – при дослідженні існуючих підходів до суті компетентностей; систематиза­ції й узагальнення – при обґрунтуванні критеріїв визначення класів для кожної онтології; багатофакторний аналіз – у процесі розробки дерева онтологій поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я. Результати. З метою підвищення рівня компетентності фахівців громадського здоров’я у статті запропоновано алгоритм побудови дерева онтологій поняття професійної компетентності, що буде включати такі процедури: визначення структури дерева онтологій; визначення концептів (термінів) онтології верхнього рівня; визначення класів для кожної онтології; формування глосаріїв для кожної онтології; розподіл концептів за класами і рівнями; визначення зв’язків між концептами; редагування онтологій з метою досягнення відповідності між професійними й управлінськими вимогами. Окреслено п’ять областей компетенцій, що будуть формувати загальне поняття професійної компетентності фахівців громадського здоров’я. Висновки. Впровадження створених онтологій професійної компетентності фахівців громадського здоров’я дозволить привести до спільного знаменника критерії відбору осіб на відповідні посади, створити індикатори для оцінки діяльності та атестації й скласти програми підготовки фахівців громадського здоров’я враховуючи сучасні вимоги та встановлені стандарти необхідних навичок і знань
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Анотація: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Погосян, С. Г.
    Анализ мнения врачей об их профессиональной подготовленности [Текст] / С. Г. Погосян, А. Е. Орлов, С. Е. Тептин // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 33-35 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ -- STAFF DEVELOPMENT
Дод.точки доступу:
Орлов, А. Е.
Тептин, С. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Калашников, Н. А.
    Аспекты взаимодействия пациента и врача, возможность их оптимизации в медицинской практике (Часть 3) [Текст] / Н. А. Калашников, С. Н. Куница // Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 9. - С. 42-45


MeSH-головна:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Дод.точки доступу:
Куница, С. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Чернетенко, О.
    Атестація робочих місць лікарів для підтвердження права на скорочений робочий тиждень [Текст] / О. Чернетенко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 25-26


MeSH-головна:
КАДРОВ НАЗНАЧЕНИЕ И ГРАФИКИ РАБОТЫ -- PERSONNEL STAFFING AND SCHEDULING (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Кіндратів, О. І.
    Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі [Текст] = Basic principles and evaluation system of student achievements in the implementation of the competency-based approach in the educational process / О. І. Кіндратів. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: У статті викладено аналіз базових принципів і системи оцінювання знань студентів при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Системі оцінювання знань належить важлива роль у забезпеченні високої якості освіти та формуванні конкурентоспроможних фахівців. Сучасна методика викладання залучає досвід інших країн і вимагає від викладача обізнаності з формами й методиками оцінювання, які не лише надають викладачеві інформацію про формальну відповідність певним вимогам до оволодіння дисципліною, але й діють як засоби навчання й розвитку студента
Впровадження адекватних методів оцінювання дозволить реалізовувати різноманітні інноваційні форми і методи навчання в освітній діяльності та сприятиме підвищенню якості навчання студентів. Якісний контроль рівня знань, умінь та навичок студентів повинен забезпечуватися дотриманням вимог, принципів та алгоритмів нових форм оцінювання навчальних досягнень студента, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Застосування комплексного оцінювання навчальних досягнень у компетентнісному руслі сприятиме заохоченню студента до навчально-пізнавальної діяльності, підвищуватиме відповідальність студента за результати навчання, сприятиме реалізації принципу індивідуалізації навчання. Оцінювання навчальних досягнень студентів є актуальною проблемою і потребує не тільки подальших досліджень, удосконалення, осмислення, але й
The article represents an analysis of the basic principles and systems of assessment of student knowledge in the implementation of the competency-based approach in the educational process. The knowledge assessment system has an important role in providing a high quality of education and the formation of competitive professionals
The main functions of assessing student achievement are educational (provision of education), diagnostic, differentiating, stimulative, educative, developmental, prognostic, methodological, operating, corrective and ascertaining. When assessing students’ academic achievements, the characteristics of the answer, the quality of knowledge, the formation of general and subject skills, the level of mastery of mental operations, creative experience and self-esteem should be taken into account. Assessment of student achievement should be objective, substantial, systematic, individual, comprehensive and professional. Modern teaching methods involve the experience of other countries and require the teacher to be familiar with the forms and methods of assessment, which not only provide the teacher with information about formal compliance with certain requirements for mastering the discipline but also act as a means of teaching and student development. Nowadays, the educational process requires learning to work with summative and formative assessment, to determine their features, principles, role and place in the educational process and to use the proposed or create their own algorithms for their organization and implementation. Sociological surveys of students and graduates should be conducted to take into account the views of students on the quality and objectivity of the assessment system
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)