Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 172
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М., Мостбауер Г. В., Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Назва : Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 41-43 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скоробогатова Н. А., Кожина Е.
Назва : Секция кафедры психологического консультирования в рамках научно-практической конференции факультета психологии МГОУ IX Левитовские чтения
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 120-126 (Шифр 81929/2014/№4)
MeSH-головна: КОНФЕРЕНЦИИ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА КАК ТЕМА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCES AS TOPIC
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ -- PSYCHOLOGY, APPLIED
ЭМПИРИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EMPIRICAL RESEARCH
ЛИЧНОСТИ КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕОРИЯ -- PERSONAL CONSTRUCT THEORY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Густова Е. А.
Назва : Личностно-профессиональная компетентность будущего социального работника: динамика и психолого-педагогическая коррекция ее становления в вузе
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 5. - С. 44-71 (Шифр 81929/2014/5)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куликова Т. И., Декина Е. В.
Назва : Комплексная образовательная программа «Психологическая культура студента-психолога»
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 5-48 (Шифр 81929/2013/2)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Енгалычев В. Ф.
Назва : О подготовке юридических психологов в Калужском госуниверситете им. К.Э. Циолковского
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 2836 (Шифр 81929/2013/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СУДЕБНО-ЮРИДИЧЕСКИЕ НАУКИ -- FORENSIC SCIENCES
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговцова Е. И., Краснова Т. И.
Назва : Подготовка статьи для зарубежного рецензируемого журнала: вызов профессионально-личностному развитию преподавателя?
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 6. - С. 102-114 (Шифр 81929/2013/6)
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПУБЛИКАЦИЙ ФОРМАТЫ -- PUBLICATION FORMATS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богатырева М. Б., Фанышева А. В.
Назва : Представленность в письменной речи профессиональной идентичности студентов психологов-консультантов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 5. - С. 72-97 (Шифр 81929/2014/5)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИДЕНТИФИКАЦИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- IDENTIFICATION (PSYCHOLOGY)
ЛОГИКА НЕЧЕТКИХ ПОНЯТИЙ -- FUZZY LOGIC
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морозов П. В., Волошин П. В., Марута Н. А., Незнанов Н. Г., Петрова Н. Н., Алтынбеков С. А., Хотиняну М. А., Галако Т. И., Скугаревский О. А., Согоян А., Мелик-Пашаян А., Исмаилов Н. В., Чкония Э., Алимов У. Х., Ходжаева Н. И., Ашуров З. Ш., Евсегнеев Р. А., Кожина А. М., Коростий В. И.
Назва : Профессиональная подготовка врачей-психиатров в странах Восточно-Европейского региона Всемирной психиатрической ассоциации: проблемы и решения
Паралельн. назви :Training of psychiatrists in the Eastern European region of the World Psychiatric Association: problems and solutions
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 4-8 (Шифр ПР44/2015/17/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ АССОЦИАЦИИ -- MENTAL HEALTH ASSOCIATIONS
ЕВРОПА ВОСТОЧНАЯ -- EUROPE, EASTERN
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Назва : Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії
Паралельн. назви :Methodological and logistic support of the learning process at the department of medical biochemistry
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 28-32 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми розвитку патологічного процесу. Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях. Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків. Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахальян В. Э.
Назва : Процесс подготовки практических психологов: нормативные, организационные и методологические основания
Паралельн. назви :The process of preparation of practical psychologists: the regulatory, organizational and methodological base professor, Ph.D.
Місце публікування : Психология в вузе. - 2015. - № 3. - С. 4-21 (Шифр 81929/2015/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING

Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Митасова Е. В., Луговская А. В.
Назва : Повышение мотивации к профессиональному становлению у студентов старших курсов посредством психологического консультирования
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 5. - С. 116-133 (Шифр 81929/2014/5)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
КОНСУЛЬТАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- REFERRAL AND CONSULTATION
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Господарський І. Я.
Назва : Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер
Паралельн. назви :Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандартизований пацієнт
Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Н. В., Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Назва : Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні
Паралельн. назви :The identity of higher medical institution lecturer as a central figure in the modernization of education in Ukraine
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 41-45 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проаналізовано літературні джерела та власний досвід роботи щодо впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій з акцентом на педагогічне спілкування, інноваційних методик викладання із застосуванням методики “зворотного зв’язку”, проведення сумісної роботи викладача і студента в неврологічному відділенні, спільної освітньої роботи серед населення. Основна частина. На кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою ВДНЗУ “УМСА” велика увага приділяється удосконаленню комунікативних здібностей професорсько-викладацького складу у вигляді вдосконалення психологічної компетентності у педагогічній діяльності та активної співпраці зі студентами: це сумісні огляди хворих неврологічного відділення з обговоренням проблемної ситуації, використанням таких методик інтерактивного навчання, як ділова гра та мозковий штурм, проведення майстер-класів – з електроенцефалографії, реоенцефалографії, електронейроміографії, освітня робота серед населення, створення інформаційних плакатів, проведення опитування студентів медичного та стоматологічного факультетів стосовно “зворотного зв’язку” з викладачем на практичних заняттях та лекціях. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення. У медичній освіті саме така інтеграція дозволить консолідувати професійно-педагогічну громадськість на розробку більш досконалих стандартів і умов освітньої діяльності, основним результатом якої буде формування компетентної, професійно і соціально мобільної особистості випускника медичного вузу, здатного до безперервного професійного розвитку в просторі своєї лікарської діяльності
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варданян Ю. В., Кильмяшкина Т. А.
Назва : Модель вузовской образовательной системы становления психологической компетентности педагога
Місце публікування : Психология в вузе. - 2008. - № 2. - С. 5-16 (Шифр 81929/2008/2)
Предметні рубрики: Профессиональная компетентность
Психология педагогическая-- обуч
Образования технология-- методы
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спиридонова С. Б., Карпушова О. А.
Назва : Психологический интерактивно-импровизационный театр в развитии профессионального самосознания будущих педагогов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2008. - № 2. - С. 68-79 (Шифр 81929/2008/2)
Предметні рубрики: Игры экспериментальные
Психология педагогическая-- методы-- обуч
Профессиональная компетентность
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравчук Л. В., Кадобний Т. Б., Кравчук Л. О.
Назва : Трансформаційні процеси на Тернопільщині в 1939-1941 роках як фактор формування у студентів-медиків почуття патріотизму, компетентності під час вивчення історії краю
Паралельн. назви :Transformation processes in Ternopil region in 1939-1941 as a factor of formation the feeling of patriotism and competence of medical students during the learning of the history of the region
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 36-42 (Шифр ВУ14/2018/3)
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета: шляхом аналізу суспільно-політичних та соціально-економічних трансформаційних процесів на Тернопільщині в 1939–1941 рр. та їх наслідків формувати у студентів-медиків почуття патріотизму, компетентності під час програмного вивчення новітньої історії УкраїниАвторами зроблено власний внесок у розкриття мотивів та наслідків діяльності тодішньої радянської влади на території краю
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : InSpe Open Air: тест на лідерство підтверджено
Місце публікування : Новини стоматології. - Львів, 2018. - N 1. - С. 22-29 (Шифр НУ9/2018/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
Анотація: InSpe Open Air - комплекс виставкових, дискусійних, навчальних програм. Презентує максимально великий асортимент стоматологічної продукції усіх брендів, які представляє InSpe в Україні.InSpe Open Air - комплекс выставочных, дискуссионных, учебных программ. Презентует максимально большой ассортимент стоматологической продукции всех брендов, которые представляет InSpe в Украине.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братішко Ю. С., Посилкіна О. В.
Назва : Обґрунтування компетентностей та освітніх компонент для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб вітчизняної фармації
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 36-43 (Шифр СУ53/2018/4/4)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета: розробка науково-методичних підходів до формування освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі, однією з основних характеристик якої є соціальна спрямованість діяльності всіх суб’єктів ринкових відносин. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, методи контрольного опитування та моделювання. Результати дослідження. За результатами проведеного аналізу визначена потреба вітчизняної фармації у певних фахівцях: фармацевтичний (медичний) представник, регіональний менеджер, бізнес-тренер, економіст, бухгалтер, менеджер з персоналу, логіст, менеджер з управління проектами, фахівець з управління якістю, реєстрації та стандартизації, інженер-технолог, менеджер з розвитку, менеджер з комунікацій, менеджер зі зв’язків із громадськістю, менеджер по роботі з ключовими клієнтами, бренд-менеджер та ін. Виявлено, що низка функціональних обов’язків працівників згаданих посад містить функції, які традиційно належать до обов’язків менеджерів із соціальної відповідальності. Обґрунтовано, що сучасні фармацевтичні компанії потребують фахівців з управління соціально відповідальною діяльністю. Сформовано перелік фахових компетентностей менеджера із соціальної відповідальності, на підставі яких визначено обов’язкові та вибіркові компоненти освітньо-професійної програми «Управління соціальною відповідальністю», сформований навчальний план підготовки фахівця із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі з урахуванням сучасних світових тенденцій. Висновки. Упровадження у діяльність закладів вищої освіти (ЗВО) розробленої ОПП та навчального плану підготовки фахівців із соціальної відповідальності дасть змогу створити підґрунтя для підготовки фахівців такого профілю для потреб вітчизняної фармації
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш, Елена
Назва : Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 3. Упаковка личного бренда
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 9. - С. 22-25 (Шифр ПУ70/2018/9)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баграмян, Жанна
Назва : Продвижение личного бренда в соцсетях
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 8. - С. 28-29 (Шифр ПУ70/2018/8)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)