Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная самостоятельность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.


   
    Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy" [Текст] = Особливості підготовки іноземних студентів з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті / G. Yu. Starchenko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 212-216. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: The pharmaceutical industry is rapidly developing and implementing new innovative approaches and legal regulation of the drugs quality management system, which includes a set of process methods and resources that are necessary for quality management. Therefore, the mastery by students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is an important issue of their professional training which will help them to master the methodology of quality management, normative-legislative and organizational-economic aspects of quality control of medicinal products at pharmaceutical enterprises. The elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is closely connected to some other disciplines, such as “Pharmacy and Industrial Technology of Drugs”, and “Technology of Cosmetic Drugs”. Training takes place according to the credit-module system in accordance with the basic requirements of the Bologna Convention
The main tasks of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" are: providing the students with general knowledge about the quality indicators of medicines depending on the stage of their life cycle by fulfilling the requirements of good pharmaceutical practices and developing documentation in accordance with their requirements; formation of practical skills related to the rules and requirements for the creation, manufacture, research, distribution, sale, and storage of medicines in accordance with the requirements of good pharmaceutical practices operating in the European Union; improvement of the level of general and scientific development of students, formation of their outlook and perspective as modern qualified specialists in the field of pharmacy. The aim of the research is to study the peculiarities of the training of foreign students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" in the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy". The subject of study of the discipline "Quality Systems in Pharmacy" is the methodology of pharmaceutical development, the components of the quality assurance system of medicines, including the requirements of the Guidelines of good practices in pharmacy for each stage of the life cycle of a medicinal product. The discipline is usually chosen by the well formed specialists. Teaching the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" at the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of IFNMU is necessary for students to thoroughly master the quality management system of medicines, it contributes to the optimization of the educational process and the improvement of the new principle of problem-oriented education of students and its control. This discipline orients students to the importance of the following issues: ensuring the quality of medicines at all stages of their life cycle; regulatory activities in the field of quality control of medicines; implementation of medicines; optimization and monitoring of pharmaceutical quality systems processes. This discipline forms the important competencies, knowledge, skills, abilities, and aspirations of students for self-development, while their teacher also develops and improves in the professional field together with students. Taking into account the trend of the European development of the pharmaceutical industry, the quality management system of medicines also should be harmonized with European standards
Вивчення студентами спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» є важливим напрямком фахової підготовки кваліфікованого спеціаліста, який освоїть методологію управління якістю, нормативно-законодавчих та організаційно-економічних аспектів контролю якості лікарських засобів на фармацевтичних підприємствах. Вибіркова дисципліна «Системи якості у фармації» є продовженням ряду дисциплін, а саме: аптечної та промислової технології ліків, технології косметичних лікарських засобів та інших. Навчання відбувається за кредитно-модульною системою згідно до основних вимог Болонської конвенці
Основними завданнями вивчення вибіркової дисципліни “Системи якості у фармації” є: формування у здобувачів вищої освіти загальних знань щодо показників якості лікарських засобів відповідно до етапу їх життєвого циклу шляхом виконання вимог належних фармацевтичних практик та розробки документації у відповідності до їх вимог; формування практичних навичок, що стосуються правил і вимог створення, виготовлення, дослідження, дистрибуції, реалізації, зберігання лікарських засобів; підвищення рівня загального та наукового розвитку у здобувачів вищої освіти. Метою роботи є дослідження особливостей підготовки іноземних студентів на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського національного медичного університету з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації». Викладання вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті ІФНМУ необхідне для досконалого вивчення студентами системи управління якістю лікарських засобів, сприяє оптимізації навчального процесу та удосконаленню нового принципу проблемно орієнтованого навчання студентів та його контролю. Дисципліна орієнтує студентів на важливість питань забезпечення якості лікарських засобів на всіх етапах життєвого циклу, регуляторної діяльності у сфері контролю за якістю, реалізації лікарських засобів, моніторингу процесів фармацевтичних систем якості.
Дод.точки доступу:
Starchenko, G. Yu.
Struk, О. А.
Kostashchuk, T. Z.
Sas, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Громовик, Б. П.
    Інституційний вимір міжнародного фармацевтичного саморегулювання [Текст] = Institutional dimension of international pharmaceutical self-regulation / Б. П. Громовик, О. Б. Панькевич // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 1. - С. 45-53


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, PHARMACEUTICAL
Анотація: Визначення пріоритетних напрямків удосконалення державного та суспільного регулювання у фармації. Матеріали і методи. Були використані системний підхід, аналітичний, статистичний, графічний та метод анкетного опитування респондентів. Результати й обговорення. За результатами проведеного анкетного опитування фахівців були визначені проблеми та встановлені найбільш важливі пріоритети щодо реформування системи державного й суспільного регулювання у фармації. Одержані результати опитування фахівців за 2011 – 2012 рр. та 2015-2016 рр. було порівняно з даними дослідження 2007 р. Було реалізовано актуальне завдання щодо оцінки проблем розвитку вітчизняної фармації та визначення пріоритетних напрямків удосконалення державного та суспільного регулювання у вітчизняній фармації за останні десять років. Висновки. Встановлено, що найбільш ефективними засобами державного регулювання респонденти вважають економічні (більше 71 % спеціалістів фармації та 80 % керівників відповідно). Слід зазначити, що за останні десять років у даному випадку змінились пріоритети, у дослідженні 2007 р. більше 80,0 % опитаних (перше місце) віддавали перевагу використанню засобам правового спрямування. Встановлено, що більше 60 % керівників та спеціалістів вважають можливим повну передачу громадським організаціям функції атестації фармацевтичних кадрів. Понад 35 % фахівців фармації вважають можливою передачу громадським організаціям й таких функцій, як ліцензування діяльності, пов’язаної з роздрібною реалізацією ліків, а також акредитація установ, закладів і підприємств фармацевтичної галузі (більш ніж 17 %)
Дод.точки доступу:
Панькевич, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять [Текст] = A webpage content of the department of microbiology and use for students training / Д. М. Дівінскі [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 347-349. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПОИСКОВАЯ СИСТЕМА -- SEARCH ENGINE (использование, методы, тенденции)
Анотація: Інтернет — найкращий засіб транспортування інформації. Він забезпечує миттєвий і повний доступ до всього обсягу світових знань і транспортування інформації. Майже всі навчальні заклади, дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією. Мережеві ресурси здатні значно доповнити перелік тих матеріалів, які студенти можуть використовувати для навчання і самопідготовки до практичних занять. Метою роботи є ознайомлення з досвідом інформативного наповнення веб-сторінки кафедри мікробіології. Інформативне наповнення сайту кафедри мікробіології ВНМУ ім. М.І.Пирогова проводиться на трьох мовах: українській, англійській та російській, два рази за навчальний рік перед початком кожного семестру: змінюються календарні плани лекцій та практичних занять, розклад проведення практичних занять та лекцій, графік проведення консультацій та відпрацювань пропущених занять. Доповнення інформації на сайті кафедри проводиться протягом року в міру необхідності. Для зручного використання сторінки кафедри студентами по підготовці до практичних занять та відпрацювань пропущених занять, вся інформація розподілена за наступними розділами: новини кафедри, інформація про штат кафедри та основна інформація студенту. Для підготовки студентів 3-х курсів, які завершують навчання на кафедрі іспитом, розміщена інформація щодо іспитів. Постійно проводиться робота над удосконаленням веб-сторінки кафедри мікробіології та систематизація даних. Планується протягом року створити підрозділи, де можна подавати окремо інформацію про апробацію та захист дисертацій, публікацію назв статей та тез співробітників кафедри, інформацію про участь співробітників у наукових конференціях та з’їздах. На веб-сторінці кафедри мікробіології представлений достатній обсяг інформації для використання студентами у підготовці та пошуку інформації до практичних занять
Дод.точки доступу:
Дівінскі, Д. М.
Сорокоумова, Л. К.
Жорняк, О. І.
Дівінскі, О. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гордієнко, О.
    Біоетичні засади самоврядування у бюджетній стоматології. Комунікативні механізми формування системи соціально-економічної безпеки / О. Гордієнко // Новини стоматології : Укр. стоматол. наук.-практ. журн. - 2015. - № 4. - С. 148-150. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (кадры, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PUBLIC HEALTH DENTISTRY (кадры, тенденции, экономика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    "Всеукраїнська фармацевтична палата": від громадської організації - до професійного самоврядування [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 10. - С. 4-6


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ -- ORGANIZATION AND ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Резніченко, Н. Ю.
    Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології [Текст] = Experience of improvement of independent work of students at the department of dermatovenereology / Н. Ю. Резніченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 470-472. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Галій, Л. В.
    Дослідження діяльності організацій професійного фармацевтичного самоврядування за кордоном [Текст] / Л. В. Галій, Т. Ф. Музика // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 1. - С. 12-17


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Музика, Т. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Блинова, Н. А.
    Исследование динамики самоактуализации студентов в процессе изучения дисциплины «Практико-ориентированное вхождение в профессию» [Текст] / Н. А. Блинова // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 96-105


MeSH-головна:
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
ЛИЧНОСТИ НЕЗАВИСИМОСТЬ -- PERSONAL AUTONOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кумгир, І. Р.
    Методика викладання ортопедичної стоматології для англомовних студентів-стоматологів в ІХ-Х семестрах [Текст] / І. Р. Кумгир // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Т. 23, № 1. - С. 99-100. - Библиогр.: с. 99-100


MeSH-головна:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы, обучение, организация и управление, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Корнійчук, О. П.
    Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету [Текст] = Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university / О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (кадры, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Шикула, Р. Г.
Павлій, С. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Скрипкина, Т. П.
    Монография «Психотехника личностного роста» [Текст] / Т. П. Скрипкина // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 116-119


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ -- HUMAN CHARACTERISTICS
ЛИЧНОСТИ НЕЗАВИСИМОСТЬ -- PERSONAL AUTONOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
РЕАЛЬНОСТЬ ЛИЧНОСТНЫХ ОЦЕНОК, ТЕСТИРОВАНИЕ -- REALITY TESTING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Сідаш, Ю. В.
    Мотиваційна складова як запорука успіху в організації самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Ю. В. Сідаш // Укр. стоматол. альманах. - 2019. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Исследована самостоятельная работа студентов в учебном процессе в условиях кредитно-модульной системы на кафедре терапевтической стоматологи УМСА. Кредитно-модульная система может активизировать самостоятельную работу студентов, мотивировать их стремление к постоянному, а не только сессионному участию в учебном процессе. Целенаправленно организованная самостоятельная работа студентов позволяет создать необходимые условия для формирования добросовестного отношения к учебному процессу, воспитания чувства долга и ответственности, работоспособности и инициативности, настойчивости и дисциплинированности, а также творческого начала и других этических норм, необходимых для достойного выполнения профессиональной деятельности.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" [Текст] = New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology" / Ю. Й. Гумінський [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Дод.точки доступу:
Гумінський, Ю. Й.
Ковальчук, В. П.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.
Фоміна, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Сабадош, Р. В.
    Оптимізація самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти медичного спрямування [Текст] = Optimization of the students’ selfwork in high medical educational institutions / Р. В. Сабадош // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 215-217. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (методы)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Реформування вищої школи привело до реорганізації навчальних планів підготовки молодих професіоналів для всіх галузей народного господарства, в тому числі і медицини, яка реформується у свою чергу. Зміна форми навчання на індивідуально-диференційовану з виділенням 50-70 % навчального часу на самостійну позааудиторну роботу студентів вимагає від вищих навчальних закладів і викладацького складу оптимізації методичних матеріалів і допоміжної консультативної роботи для студентів, що представлено у даній статті. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисципліни, сприяє розвитку клінічного мислення і має виховне значення. Самостійна робота студентів перетворює їх за час навчання в університеті від пасивних споживачів знань на активних творців, які вміють сформулювати проблему і знайти шляхи її вирішення. Добре продуманий робочою програмою перелік тем, які потребують глибокого розуміння, інтеграції з доповнюючими дисциплінами, допомагає студентові отримати теоретичні знання з допомогою методичних матеріалів, мультимедійних демонстрацій, додаткової літератури, інтернетресурсів, а вечірні чергування у приймальному відділенні, самостійна робота у тренінговому навчальному центрі дають можливість вишліфувати практичні уміння і навики. Привчившись до індивідуальної самостійної роботи над певними темами дисципліни, молодий лікар буде постійно працювати над підвищенням свого професійного рівня, зможе самостійно приймати рішення і адаптуватися до змін у діагностично-лікувальних комплексах
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Аніщенко, М. А.
    Основні тенденції сучасного реформування законодавства України у сфері охорони здоров’я [Текст] / М. А. Аніщенко // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 2. - С. 278-287


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (законодательство и юриспруденция)
ТРАНСПЛАНТАЦИЯ -- TRANSPLANTATION (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Мета роботи – дослідити основні напрями розвитку законодавства України у сфері охорони здоров’я, виявити проблеми реформування цього законодавства, окреслити шляхи їх вирішення. Матеріали та методи. Протягом дослідження проаналізували нормативно-правову базу України. Використали методи аналізу та синтезу, порівняльно-правовий і структурно-системний методи. Результати. Основними тенденціями сучасного реформування законодавства у сфері охорони здоров’я є такі напрями його розвитку: зміна концепції фінансування закладів охорони здоров’я, діджиталізація сфери охорони здоров’я, удосконалення системи трансплантації анатомічних матеріалів людині, зміна вимог до професійних компетентностей керівних працівників закладів охорони здоров’я, підвищення впливу громадськості у сфері охорони здоров’я, підвищення доступності пацієнтам лікарських засобів і компонентів крові, посилення антикорупційних вимог до закладів охорони здоров’я. Крім того, зроблена спроба запровадження лікарського самоврядування. Висновки. Незважаючи на загалом позитивні тенденції реформування законодавства про охорону здоров’я, виникають деякі проблеми його трансформації, що потребують невідкладного вирішення на законодавчому рівні. Так, під час реформування фінансового законодавства у сфері охорони здоров’я необхідно пам’ятати про норми Конституції України, які затверджують: наявна мережа закладів охорони здоров’я не може бути скорочена. Крім того, необхідно розробити пакет змін у законодавство, яким чітко регламентувати здійснення лікувально-діагностичної роботи наукових і науково-педагогічних працівників закладів вищої (післядипломної) медичної освіти та медичних науково-дослідних установ в умовах сучасної трансформації охорони здоров’я, адже така робота є необхідною умовою забезпечення освітнього та наукового процесів. Необхідно також розширити впровадження діджиталізації в охорону здоров’я, зокрема для фіксації актів волевиявлення, що є дуже актуальним у контексті надання інформованої згоди на медичне втручання пацієнтом або його законним представником. Вважаємо, що в сучасних умовах розвитку медичної освіти недоцільним є надання доступу до медичних професій на підставі рішення органів медичного самоврядування.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Моцюк, Ю. Б.
    Особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни "клінічна практика" студентами v курсу зі спеціальності лікувальна справа на кафедрі акушерства та гінекології ім. І.Д. Ланового [Текст] / Ю. Б. Моцюк. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Малюванчук, С. В.
    Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ [Текст] = Peculiarities of pharmaceutical faculty students` self-education while studying pharmacognosy in ivano-frankivsk nation / С. В. Малюванчук. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 156-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, статистика, тенденции)
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY (обучение, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Проаналізувати ефективність та необхідність самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія», враховуючи її переваги та недоліки. Матеріали і методи. Самостійна аудиторна робота студентів, формування фахових навичок і вмінь, що сприяють підготовці добре підготовлених спеціалістів. Результати. Відповідно до «Положення про організацію освітнього процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті» одним з засобів засвоєнням студентами навчального матеріалу є самостійна робота студентів, (аудиторна та позааудиторна). Якісна та професійна підготовка фармацевтичних кадрів передбачає формування у студента навичок самостійної роботи та займає ключове місце. Здатність до самостійного навчання є також однією з складових кредитно-модульної системи. В зв’язку з останніми подіями в світі та Україні фармацевтичний ринок праці вимагає фахівців, які мають не тільки достатній рівень теоретичних знань, але й володіють практичними навичками. Для цього необхідно допомогти студентам якісно, професійно, методично організувати самостійну роботу, використовуючи різні технології навчання. Серед яких має місце метод «перевернутого навчання» / «перевернутого класу» (flipped classroom). Здатність студента працювати самостійно вимагає наступних професійних якостей та м’яких навичок «soft skills»: вміння логічно мислити, концентруватися, продуктивно використовувати час та отриманні знання. У статті висвітлено деякі особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія» студентами ІІІ курсу другого професійно - освітнього рівня навчання за освітньо-професійною програмою «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» та доведено, що систематична самостійна робота необхідна при навчанні студентів, що дає можливість послідовно, системно та повному обсязі здобувати необхідні знання та навички, дозволяє студентові самостійно підвищувати рівень знань та бути готовим до практичної роботи в майбутній професії [1]. Висновки. Важливим інструментом оптимізації самостійної роботи є робота над практичними навичками, які є важливою і однією з ключових складових при вивченні дисципліни. Необхідними засобами самостійної роботи студентів є забезпечення якісними та повноцінними методичними матеріалами
To analyze the effectiveness and necessity of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy", taking into account its advantages and disadvantages. Materials and methods. Independent classroom work of students, formation of professional skills and abilities, which contribute to the preparation of well-trained specialists. Results. According to the "Regulations on the organization of the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University", one of the means of students' assimilation of educational material is independent work of students (auditory and extra-auditory). High-quality and professional training of pharmaceutical personnel involves the formation of the student's independent work skills and occupies a key place. The ability to self-study is also one of the components of the credit-module system. In connection with recent events in the world and in Ukraine, the pharmaceutical labor market requires specialists who not only have a sufficient level of theoretical knowledge, but also possess practical skills. For this, it is necessary to help students to organize independent work in a qualitative, professional, and methodical manner, using various learning technologies. Among them is the "flipped classroom" method. A student's ability to work independently requires the following professional qualities and soft skills: the ability to think logically, concentrate, use time productively, and acquire knowledge. The article highlights some features of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy" by students of the III year of the second professional-educational level of education under the educational-professional program "Pharmacy, industrial pharmacy" of the field of knowledge 22 "Health care" specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" and it has been proven that systematic independent work is necessary in the education of students, which makes it possible to consistently, systematically and fully acquire the necessary knowledge and skills, allows the student to independently increase the level of knowledge and be ready for practical work in the future profession [1]. Conclusions. An important tool for optimizing independent work is work on practical skills, which are important and one of the key components when studying a discipline. Providing high-quality and complete methodical materials is a necessary means of students' independent wor
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія" [Текст] = Approaches to optimization of mastering of the discipline "Microbiology, virology and immunology" / Г. К. Палій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 377-380. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, оборудование, обучение, организация и управление)
МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- MAINTENANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Метою загальної мікробіології є вивчення морфології та фізіології мікроорганізмів, впливу на них зовнішніх факторів та їх мінливості. Ці дані служать основою для розробки мікробіологічної методики і, відповідно, мікробіологічної діагностики . Слід зазначити, що ці знання необхідні не тільки в клініці інфекційних захворювань, але і в клініках внутрішніх хвороб, хірургії, гінекології, дерматовенерології тощо. Метою роботи є висвітлення методологічних підходів до викладання медичної мікробіології студентам Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. На наш погляд, засвоєнню студентами знань з мікробіології сприяють навчально-методичні розробки практичних занять, в яких відображені основні програмні питання. Кожна методична розробка включає в себе актуальність теми, загальну мету та конкретні цілі, основну та допоміжну літературу. Важливу роль у засвоєнні дисципліни відіграє розроблений співробітниками кафедри робочий зошит для самопідготовки та проведення практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології. Він містить тематичний план практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології для студентів медичного факультету (спеціальність “медицина”) та тематичний план для позааудиторної роботи студентів. До кожної теми заняття розроблено протокол, в який включені перелік основних питань, що підлягають вивченню, та рекомендована література. Для самоконтролю представлені тестові завдання з банку даних “Крок-1” та ситуаційні задачі. Перспективним для вдосконалення викладання медичної мікробіології є впровадження різних методичних матеріалів, одним з яких є робочий зошит для практичних занять. Важливим для студента при самостійному опрацюванні навчального матеріалу є використання методичних посібників, які дають можливість підвищити ефективність його засвоєння та відновити знання з попередніх тем, інтегрованих з тими, що вивчають. Використання робочого зошита значно підвищує ефективність проведення практичної роботи, оскільки він містить стислу найсуттєвішу інформацію про виконання лабораторних досліджень. При підготовці теоретичного матеріалу студентам легше засвоїти ключові питання теми, котрі розглядатимуться під час практичного заняття. Таким чином, постійне вдосконалення методик викладання предмету та засвоєння студентами програми, дозволює підвищити рівень знань з мікобіології, які будуть потрібні майбутньому лікарю для послідовного і цілеспрямованого володіння діагностичними прийомами та правильного призначення лікування
Дод.точки доступу:
Палій, Г. К.
Мруг, В. М.
Римша, О. В.
Трофіменко, Ю. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Герасимюк, Н. І.
    Поєднання практичної і самостійної роботи студентів як один із методів підвищення ефективності засвоєння знань з хірургії [Текст] = The combination of practical and independent work of students as one of the methods of increasing efficiency of surgery knowledge / Н. І. Герасимюк // Шпитальна хірургія. - 2018. - № 4. - С. 115-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ХИРУРГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, SURGICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи: встановити ефективність взаємодоповнення практичної і самостійної роботи студентів із використанням джерел наукової літератури та інтернет-джерел у процесі аудиторних занять на кафедрі хірургії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)