Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональной компетентности оценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Щербінська, О. С.
    Оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики-сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг: за результатами соціологічного дослідження [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PRIMARY CARE NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
АКУШЕРСКИЙ МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- OBSTETRIC NURSING
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета дослідження: вивчення результатів оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. Матеріали та методи. У ході виконання дослідження з використанням спеціально розробленої анкети був опитаний 221 акушер-гінеколог. Результати. У роботі представлено результати соціологічного дослідження серед акушерів-гінекологів щодо вивчення результатів їхнього оцінювання рівнів підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. За даними дослідження встановлено низьке оцінювання акушерами-гінекологами рівнів теоретичної та практичної підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з питань акушерства та гінекології. Заключення. Результати дослідження є підставою для розроблення системи підвищення кваліфікації лікарів загальної практики – сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з надання акушерсько-гінекологічної медичної допомоги
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шевчук, Л.
    Як під час атестації робочих місць підтвердити право на пільгову пенсію працівникам рентгенкабінету / Л. Шевчук // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 10. - С. 66-67


MeSH-головна:
РЕНТГЕНОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- RADIOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (кадры, организация и управление, экономика)
ПОСОБИЯ ФИКСИРОВАННЫЕ -- PENSIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ханюков, О. О.
    Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання [Текст] = Research competency at the undergraduate level of higher education / О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 36-40


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Анотація: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Дод.точки доступу:
Сапожниченко, Л. В.
Смольянов, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Фоменко, М.
    Що таке "графологія", або підбираємо персонал за почерком [Текст] / М. Фоменко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 82-87


MeSH-головна:
РАБОТА, ЗАЯВЛЕНИЕ О ПРИЕМЕ -- JOB APPLICATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, стандарты)
ПОЧЕРК -- HANDWRITING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Устінов, О. В.
    Атестацію лікарів відновлено [Текст] / О. В. Устінов // Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 8-9. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) України відновило атестації лікарів, провізорів, фармацевтів, професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у сфері охорони здоров’я, та молодших спеціалістів із медичною освітою
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Трирічний досвід впровадження іспиту OSCE для проміжної атестації лікарів-інтернів за спеціальністю "анестезіологія та інтенсивна терапія" [Текст] / І. С. Шпонька [та ін.] // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 6. - С. 34-37. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Анотація: Сучасний рівень розвитку медицини вимагає від лікаря-анестезіолога оволодіння великим обсягом теоретичних знань та практичних навичок, здатності використовувати їх у складних і критичних умовах. З огляду на це оптимізація навчального процесу потребує реструктуризації систем оцінки та контролю набутих знань і практичних навичок. На кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти три роки тому для проміжного контролю теоретичних знань і практичних вмінь лікарів-інтернів першого року навчання було впроваджено об’єктивний структурований клінічний іспит (Objective Structured Clinical Exam — ОSСЕ). Мета даної роботи — аналіз результатів проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту та оцінка проміжних знань і практичних навичок у лікарів-інтернів першого року навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» згідно з методологією OSСЕ. Для проведення іспиту було підготовлено 7 станцій: клінічні станції, що включали взаємодію лікарів-інтернів із реальним або стандартизованим пацієнтом; практичні станції (виконання технічних процедур і маніпуляцій) та статичні (теоретичні) станції. Інструментами оцінювання були оцінні листи та адаптована до професійних вимог глобальна рейтингова шкала. Серед 32 інтернів, які складали іспит, 10 набрали більше ніж половину від можливої кількості балів, решта — менше. Середній бал становив 10,3 (із 14 можливих). Більшість інтернів, яких ми вважали такими, що успішно склали цей екзамен, ледь перевищили показник у 60 %. Найвищі бали лікарі-інтерни отримали за доопераційну оцінку хворих, гемотрансфузіологію, а також за демонстрування реанімаційних навичок на манекені. Низькі оцінки інтерни отримали за відповіді з внутрішньовенної анестезії та за практичну навичку зі встановлення ларингеальної маски. У подальшому ми плануємо розробити додаткові станції, згідно з вимогами типової навчальної програми з інтернатури Міністерства охорони здоров’я України, вдосконалити методичне забезпечення для кожної нової станції, адаптувати критерії оцінки практичних навичок і впровадити їх для підсумкової атестації на звання лікаря-спеціаліста
Дод.точки доступу:
Шпонька, І. С.
Снісарь, В. І.
Клигуненко, О. М.
Єхалов, В. В.
Седікін, В. А.
Халімончик, В. В.
Кравець, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ткаченко, Н. О.
    Розроблення методики оцінювання професіоналізму молодих фахівців-провізорів як основної складової їхньої соціально відповідальної поведінки [Текст] / H. O. Ткаченко, Б. П. Громовик, Л. Н. Сергєєва // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 1. - С. 84-90


MeSH-головна:

ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование)
Анотація: Мета роботи – опрацювати методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки, а також здійснити перевірку надійності та валідності. Матеріали та методи. У роботі використали методи зведення та групування, порівняння, статистичного аналізу, анкетного опитування, експертного оцінювання. Матеріали дослідження – результати експертного оцінювання професійних знань, умінь та особистих якостей молодих провізорів, яку здійснили 453 спеціалісти роздрібного сегмента фармацевтичного ринку з 16 областей чотирьох регіонів України. Результати. Запропонована методика «Оцінка СВП провізора (молодого фахівця)», алгоритм якої реалізується на 7 етапах: формування оціночних позицій ® групування їх в однорідні блоки параметрів ®стандартизація шкали оцінювання ® опрацювання анкети ® проведення експертного опитування ®статистичне опрацювання результатів оцінювання ® перевірка їх на показники надійності. Експериментальна версія методу містила 57 позицій, що згруповані у 3 блоки параметрів оцінювання: знання (фахівець має необхідні професійні знання) – 16 параметрів, вміння (фахівець вміє здійснювати або має професійні компетентності) – 21 параметр, якості (фахівець має професійно-особистісні компетентності) – 20 параметрів. Результати опрацювали статистично, використовуючи методи непараметричного аналізу, перевірили на показники надійності – відповідності нормальному розподілу, розрахували медіану, нижній і верхній квартилі, показники кореляції, показник внутрішньої узгодженості (альфа Кронбаха). Також розрахували показник альфа Кронбаха при видаленні пункту за кожною позицією всіх блоків параметрів. Статистика цього показника для 3 блоків свідчить, що жодна позиція не може бути видалена. Висновки. Опрацювали 7-етапну методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки. Розрахували показники надійності цієї методики (альфа Кронбаха, стандартизована альфа Кронбаха, міжпозиційні коваріація та кореляція), результати якого свідчать про нормальний розподіл усіх шкал, відмінну надійність і позитивні зв’язки між позиціями всіх блоків параметрів.
Дод.точки доступу:
Громовик, Б. П.
Сергєєва, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Технология оценки сохранности профессионально важных качеств инвалидов / Е. М. Старобина [и др.] // Медико-социальная экспертиза и реабилитация. - 2008. - № 4. - С. 42-45

Рубрики: Профессиональной деятельности экспертная оценка

   Профессиональной компетентности оценка


Дод.точки доступу:
Старобина, Е. М.
Гордиевская, Е. О.
Климашева, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Савастано, Фабио
    Мысли о нашей профессии ортодонта [Текст] / Фабио Савастано // Современная ортодонтия = Сучасна ортодонтія. - 2021. - N 2. - С. 29


MeSH-головна:
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (тенденции)
СТАНДАРТ ЛЕЧЕНИЯ -- STANDARD OF CARE (организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: 30 лет прошло с тех пор, как я начал свой путь в ортодонтии, 25 из которых работал один в своем офисе. Моя жена и моя дочь (да, они тоже стоматологи) разделяют со мной страхи и трудности, утешая меня своим присутствием и энергией. Как и любой другой страстный ортодонт, я по-прежнему хочу проверить свои знания и узнать о новых тенденциях и проблемах. Я постоянно на связи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Роговий, Ю. Є.
    Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування [Текст] = New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the Uniform State Qualification examination, the english language for professional purposes / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология, статистика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОВЫЕ ТЕСТЫ -- LANGUAGE TESTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. Для формування високопрофесійного спеціаліста необхідним є досягнення триєдиного завдання: успішне складання ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”, удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій в умовах симуляційного центру і клініки та формування усвідомлення практичної діяльності лікаря завдяки використанню інтегративного підходу патофізіології. Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Матеріал і методи. Проаналізували ефективність підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу та запропонованого алгоритму. Результати. Запропонований аналіз на кожному практичному занятті 10 тестових завдань із бази даних “Kрок” українською мовою і п’яти тестових завдань англійською мовою професійного спрямування за таким алгоритмом. Сторінка зошита для практичних занять розділяється вертикальною лінією таким чином: 2/3 - робоча ділянка і 1/3 - поле. Далі проводиться вибір тестових завдань з банку даних за темою заняття і виписується одне тестове завдання на одній сторінці у верхній частині робочої ділянки, тобто необхідно використовувати 10 сторінок зошита для україномовних тестів і п’ять сторінок для англійської мови професійного спрямування. На другому етапі відмічається правильна відповідь*. Третій етап - необхідно пояснити письмово, чому позначена відповідь правильна і чому кожен дистрактор є відповіддю неправильною. Четвертий етап - підкреслити ключові слова в тесті. П’ятий етап - знайти пояснення всіх термінів, які трапляються в тесті, правильній відповіді і дистракторах та виписати їх на полях. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря
The problem of high-quality training of specialists in the medical field is a significant issue worldwide, including in Ukraine. It is necessary to achieve a threefold task when forming a highly professional specialist: successful completion of the licensing integrated exam "Krok", improvement of one's practical skills and medical manipulations in the conditions of a simulation center and clinic, and formation of awareness of the practical activity of a doctor thanks to the use of an integrative approach of pathophysiology. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Material and methods. We analyzed the effectiveness of preparing students for taking the licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm. Results. The proposed analysis of 10 test tasks from the license integrated exam “Krok” database in Ukrainian and 5 test tasks in English for professional purposes in each practical session according to this algorithm. A notebook page for practical classes is divided by a vertical line as follows: 2/3 of the working area and 1/3 field. Next, test tasks are selected from the data bank on the topic of the lesson and 1 test task is written on 1 page in the upper part of the work area, i.e., you need to use 10 pages of the notebook for Ukrainian-language tests and 5 pages for professional English test. At the second stage, the correct answer is marked*. The third stage is to explain in writing why the indicated answer is correct and why each distractor is an incorrect answer. The fourth stage is to underline key words in the test. The fifth stage is to find an explanation of all the terms found in the test, the correct answer and distractors and write them in the fields. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity
Дод.точки доступу:
Білоокий, О. В.
Білоокий, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Про затвердження змін до положення про проведення іспитів на передатестаційних циклах [Текст] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 18-20


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Про внесення змін до Положення про порядок проведення атестації лікарів [Текст] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 5


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, классификация, организация и управление, тенденции)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (классификация, стандарты, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Оцінка знань та навичок фахівців з використанням нового контрольного матеріалу для швидких тестів [Текст] / О. В. Максименок [та ін.] // Лабораторна діагностика. - 2016. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: с. 35


MeSH-головна:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (диагностика)
ИММУНОФЕРМЕНТНЫЕ МЕТОДЫ -- IMMUNOENZYME TECHNIQUES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Дод.точки доступу:
Максименок, О. В.
Кислих, О. М.
Гришаєва, І. В.
Кравець, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Особливості перебігу процесів професійної адаптації учнів та студентів, які засвоюють спеціальності медичного профілю [Текст] / І. В. Сергета, Л. І. Григорчук, О. П. Молчанова // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 574-576


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Григорчук, Л. І.
Молчанова, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    МОЗ України розтлумачує нові Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики [Текст] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 2. - С. 37


MeSH-головна:
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Марушко, Р. В.
    Впровадження акредитації провайдерів в Україні: роль та обов’язки провайдерів безперервного професійного розвитку [Текст] / Р. В. Марушко // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2020. - № 3. - С. 7-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Анотація: Для забезпечення найкращого надання медичних послуг або медичної допомоги пацієнтам медичні фахівці повинні постійно навчатися. Саме через безперервну освіту протягом практичної діяльності медичні працівники удосконалюють власний професіоналізм. Ключовою ланкою в системі безперервної медичної освіти (БМО), безперервного професійного розвитку (БПР) є провайдер або організатор освітньої діяльності — організація, яка планує, організує та проводить освітні заходи для медичних фахівців. Основними вимогами до діяльності провайдерів (організаторів) БМО-БПР є неупередженість, незалежність під час планування, підготовки та проведення освітніх заходів на регулярній основі, високому професійному рівні із залученням висококваліфікованих фахівців/експертів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Міждисциплінарний підхід до підготовки фахівця-стоматолога на кафедрі терапевтичної стоматології полтавського державного медичного університету [Текст] = Interdisciplinary approach to the training of a dental specialist at the Department of Therapeutic Dentistry of Poltava State Medical University / А. В. Зайцев [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 126-131


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи – застосування міждисциплінарної інтеграції під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ. Завдання роботи – навчити майбутнього фахівця-стоматолога використовувати у своїй роботі системний підхід, залучати методологічні напрями, запозичені з різних наук; зосередження уваги на цілісності інтегрованих якостей об'єкта, виявленні зв'язків та взаємин з іншими об'єктами та з навколишнім середовищем. Матеріал і методи. У даній роботі інтегратором виступає терапевтична стоматологія. Напрацювання викладачів кафедри терапевтичної стоматології мають важливе значення для формування базових та загальних компетентностей у студентів стоматологічного факультету. Результати дослідження та їх обговорення. Нестандартний інтегрований підхід до використання знань однієї галузі в інших, міжфахових галузях в інтеграції з іншими сутностями надає змогу ширше використовувати їх, глибше розкривати науковий та прикладний потенціал. Подання різноманітного матеріалу, який стосується одного об’єкта дослідження, повинно формувати у здобувачів вищої освіти багатогранну уяву стосовно цього об’єкта. Вказані приклади можуть бути корисними у викладанні на стоматологічному факультеті. Висновок. Компетентність фахівця ‒ складна інтегрована характеристика особистості, яка зумовлює її здатність до реалізації власного потенціалу для успішної діяльності у професійній та соціальній сфері. Це ще раз підтверджує визначений на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ тезис, що показником професіоналізму та фахової майстерності є професійна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів, основа формування якої ‒ базова медична освіта
Integration processes are a sign of the times. The systematic interdisciplinary method of education plays a major role in the training of a doctor. The teachers of the Department of Therapeutic Dentistry pay great attention to the interrelationship of medical disciplines, namely, the integration of knowledge related to the dental organ. The purpose of the research. The purpose of the work is the application of interdisciplinary integration during the educational process at the Department of Therapeutic Dentistry of the Poltava State Medical University. The task of the work is to teach the future dental specialist to use a systematic approach in a career, focusing on the integrity of the integrated qualities of the object and identifying connections with other objects and the environment. Materials and methods. In this work, the integrator is therapeutic dentistry. As a method, a metasubject approach was used in educational activities. The work of teachers of the Department of Therapeutic Dentistry is important for the formation of basic and general competencies in students of the Faculty of Dentistry. Research results and their discussion. A non-standard integrated approach to using knowledge of one field in other interdisciplinary areas in integration with other entities makes it possible to use them more widely to reveal scientific and applied potential more deeply. The presentation of diverse material related to the same research object should form a multifaceted imagination of this object in higher education students. The above examples may be helpful in dental faculty teaching. Conclusion. The competence of a specialist is a complex integrated characteristic of an individual that determines the ability to realize personal potential for successful activity in the professional and social sphere. It confirms the thesis defined at the Department of Therapeutic Dentistry of the Poltava State Medical University that an indicator of professional skill is the particular competencies of future dentists
Дод.точки доступу:
Зайцев, А. В.
Котелевська, Н. В.
Костиренко, О. П.
Ніколішин, А. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Текст] = Аnalysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 97-101


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- NURSING CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF
Анотація: Пандемія COVID-19 є найбільшим викликом нашого часу. Оскільки коронавірус продовжує поширюватися більш ніж у 200 країнах, у яких діагностовано понад мільйон випадків захворювання, яке забирає, на жаль, істотну кількість життів, швидкість відновлення в кожній країні залежатиме від здатності реагувати шляхом обмеження передачі інфекції, забезпечення безпеки вразливих груп населення та підтримки функціональної системи охорони здоровʼя. На жаль, більшість країн незадовільно обладнана засобами для реагування на пандемію такого масштабу. Частково це можна пояснити нестачею та обмеженістю дій молодшого медичного персоналу
The COVID-19 pandemic is the biggest challenge of our time. As the coronavirus continues to spread in more than 200 countries with more than a million cases of the disease, which unfortunately kills a significant number of lives, the speed of recovery in each country will depend on the ability to respond by limiting infection, health. Unfortunately, most countries are poorly equipped to respond to a pandemic of this magnitude. This can be partly explained by the lack and limitations of junior medical staff
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лиманкин, О. В.
    Вопросы вневедомственного регулирования развития психиатрической помощи [Текст] / О. В. Лиманкин // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2013. - Т. 15, № 4. - С. 74-80


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES (классификация, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Карамаврова, Т. В.
    Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості [Текст] / Т. В. Карамаврова, В. О. Лебединець, Л. В. Пляка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 3. - С. 33-41


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, стандарты)
Кл.слова (ненормовані):
АУДИТ -- СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ
Анотація: Мета роботи - обгрунтування необхідності та визначення підходів до оцінки особистісних якостей внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості. Матеріали та методи: особистісні якості внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості; емпіричні й теоретичні методи досліджень, зокрема метод порівняльного аналізу наукової літератури за напрямом дослідження, метод структурно-логічного моделювання. Інформаційну основу становили положення нормативних документів та матеріали, опубліковані у відкритій фаховій науковій літературі. Доведено, що характеристика особистісних якостей внутрішніх аудиторів має суттєве значення для забезпечення результативності аудитів системи якості, тому визначення й оцінювання особистісних якостей обов'язково необхідно здійснювати при доборі аудиторів. Обгрунтовано, що критерії оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів доцільно встановлювати з урахуванням рекомендацій стандарту ISO 19011 та із застосуванням методів психодіагностики. Висновки: визначено й інтерпретовано перелік основних особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості; вибрано й науково обгрунтовано доцільність застосування методик психодіагностики для їх оцінювання, що дозволяє відібрати фахівців з найбільш прийнятними для проведення аудитів здібностями. Запропоновані методики оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів можуть застосовуватися у практиці діяльності фармацевтичних підприємств різного профілю
Дод.точки доступу:
Лебединець, В. О.
Пляка, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)