Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональной компетентности оценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Шевчук, Л.
    Як під час атестації робочих місць підтвердити право на пільгову пенсію працівникам рентгенкабінету / Л. Шевчук // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 10. - С. 66-67


MeSH-головна:
РЕНТГЕНОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- RADIOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (кадры, организация и управление, экономика)
ПОСОБИЯ ФИКСИРОВАННЫЕ -- PENSIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Фоменко, М.
    Що таке "графологія", або підбираємо персонал за почерком [Текст] / М. Фоменко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 82-87


MeSH-головна:
РАБОТА, ЗАЯВЛЕНИЕ О ПРИЕМЕ -- JOB APPLICATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, стандарты)
ПОЧЕРК -- HANDWRITING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Дубель, Н. І.
    Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] = Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевт
The development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Трирічний досвід впровадження іспиту OSCE для проміжної атестації лікарів-інтернів за спеціальністю "анестезіологія та інтенсивна терапія" [Текст] / І. С. Шпонька [та ін.] // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 6. - С. 34-37. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Анотація: Сучасний рівень розвитку медицини вимагає від лікаря-анестезіолога оволодіння великим обсягом теоретичних знань та практичних навичок, здатності використовувати їх у складних і критичних умовах. З огляду на це оптимізація навчального процесу потребує реструктуризації систем оцінки та контролю набутих знань і практичних навичок. На кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти три роки тому для проміжного контролю теоретичних знань і практичних вмінь лікарів-інтернів першого року навчання було впроваджено об’єктивний структурований клінічний іспит (Objective Structured Clinical Exam — ОSСЕ). Мета даної роботи — аналіз результатів проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту та оцінка проміжних знань і практичних навичок у лікарів-інтернів першого року навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» згідно з методологією OSСЕ. Для проведення іспиту було підготовлено 7 станцій: клінічні станції, що включали взаємодію лікарів-інтернів із реальним або стандартизованим пацієнтом; практичні станції (виконання технічних процедур і маніпуляцій) та статичні (теоретичні) станції. Інструментами оцінювання були оцінні листи та адаптована до професійних вимог глобальна рейтингова шкала. Серед 32 інтернів, які складали іспит, 10 набрали більше ніж половину від можливої кількості балів, решта — менше. Середній бал становив 10,3 (із 14 можливих). Більшість інтернів, яких ми вважали такими, що успішно склали цей екзамен, ледь перевищили показник у 60 %. Найвищі бали лікарі-інтерни отримали за доопераційну оцінку хворих, гемотрансфузіологію, а також за демонстрування реанімаційних навичок на манекені. Низькі оцінки інтерни отримали за відповіді з внутрішньовенної анестезії та за практичну навичку зі встановлення ларингеальної маски. У подальшому ми плануємо розробити додаткові станції, згідно з вимогами типової навчальної програми з інтернатури Міністерства охорони здоров’я України, вдосконалити методичне забезпечення для кожної нової станції, адаптувати критерії оцінки практичних навичок і впровадити їх для підсумкової атестації на звання лікаря-спеціаліста
Дод.точки доступу:
Шпонька, І. С.
Снісарь, В. І.
Клигуненко, О. М.
Єхалов, В. В.
Седікін, В. А.
Халімончик, В. В.
Кравець, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Технология оценки сохранности профессионально важных качеств инвалидов / Е. М. Старобина [и др.] // Медико-социальная экспертиза и реабилитация. - 2008. - № 4. - С. 42-45

Рубрики: Профессиональной деятельности экспертная оценка

   Профессиональной компетентности оценка


Дод.точки доступу:
Старобина, Е. М.
Гордиевская, Е. О.
Климашева, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Белинская, Т. В.
    Современное состояние процесса реализации компетентностного подхода (в ходе внедрения ФГОС ВПО различных направлений) [Текст] / Т. В. Белинская, Т. А. Арсланов // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 37-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (законодательство и юриспруденция, методы, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Дод.точки доступу:
Арсланов, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ткаченко, Н. О.
    Розроблення методики оцінювання професіоналізму молодих фахівців-провізорів як основної складової їхньої соціально відповідальної поведінки [Текст] / H. O. Ткаченко, Б. П. Громовик, Л. Н. Сергєєва // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 1. - С. 84-90


MeSH-головна:

ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование)
Анотація: Мета роботи – опрацювати методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки, а також здійснити перевірку надійності та валідності. Матеріали та методи. У роботі використали методи зведення та групування, порівняння, статистичного аналізу, анкетного опитування, експертного оцінювання. Матеріали дослідження – результати експертного оцінювання професійних знань, умінь та особистих якостей молодих провізорів, яку здійснили 453 спеціалісти роздрібного сегмента фармацевтичного ринку з 16 областей чотирьох регіонів України. Результати. Запропонована методика «Оцінка СВП провізора (молодого фахівця)», алгоритм якої реалізується на 7 етапах: формування оціночних позицій ® групування їх в однорідні блоки параметрів ®стандартизація шкали оцінювання ® опрацювання анкети ® проведення експертного опитування ®статистичне опрацювання результатів оцінювання ® перевірка їх на показники надійності. Експериментальна версія методу містила 57 позицій, що згруповані у 3 блоки параметрів оцінювання: знання (фахівець має необхідні професійні знання) – 16 параметрів, вміння (фахівець вміє здійснювати або має професійні компетентності) – 21 параметр, якості (фахівець має професійно-особистісні компетентності) – 20 параметрів. Результати опрацювали статистично, використовуючи методи непараметричного аналізу, перевірили на показники надійності – відповідності нормальному розподілу, розрахували медіану, нижній і верхній квартилі, показники кореляції, показник внутрішньої узгодженості (альфа Кронбаха). Також розрахували показник альфа Кронбаха при видаленні пункту за кожною позицією всіх блоків параметрів. Статистика цього показника для 3 блоків свідчить, що жодна позиція не може бути видалена. Висновки. Опрацювали 7-етапну методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки. Розрахували показники надійності цієї методики (альфа Кронбаха, стандартизована альфа Кронбаха, міжпозиційні коваріація та кореляція), результати якого свідчать про нормальний розподіл усіх шкал, відмінну надійність і позитивні зв’язки між позиціями всіх блоків параметрів.
Дод.точки доступу:
Громовик, Б. П.
Сергєєва, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Боровський, Р.
    Робота передатестаційної комісії у закладі охорони здоров’я [Текст] / Р. Боровський, О. Юдіна // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 11. - С. 21-31


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, КАДРОВЫЕ КОМИССИИ -- PROFESSIONAL STAFF COMMITTEES
Кл.слова (ненормовані):
АТТЕСТАЦИЯ ВРАЧЕЙ
Дод.точки доступу:
Юдіна, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ворона, А. А.
    Психосемантическая диагностика профессиональной пригодности летного состава [Текст] / А. А. Ворона, Л. Д. Сыркин, В. М. Усов // Военно-медицинский журнал. - 2015. - Т. 336, № 4. - С. 50-56


MeSH-головна:
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL (психология)
СЕМАНТИЧЕСКИЙ ДИФФЕРЕНЦИАЛ -- SEMANTIC DIFFERENTIAL (стандарты)
ЛИЧНОСТНЫЕ ТЕСТЫ -- PERSONALITY TESTS (стандарты, статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
Дод.точки доступу:
Сыркин, Л. Д.
Усов, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Про затвердження змін до положення про проведення іспитів на передатестаційних циклах [Текст] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 18-20


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Про внесення змін до Положення про порядок проведення атестації лікарів [Текст] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 5


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, классификация, организация и управление, тенденции)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (классификация, стандарты, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Behalova, V.
    Працевлаштування медичних працівників з третіх країн у Словаччині [Текст] / V. Behalova, B. Janichek // Современная педиатрия. - 2019. - N 3. - С. 62-65. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
СЛОВАКИЯ -- SLOVAKIA
Анотація: Практикуючий лікар, який навчався в третіх країнах, може працювати за медичною спеціальністю у Словаччині лише після визнання професійної кваліфікації. Процес визнання професійної кваліфікації є надзвичайно складним в поточних умовах. Як тільки професійна кваліфікація буде визнана, медичний працівник повинен здати екзамен на знання словацької мови. Роботодавець може найняти на роботу медичного працівника з третьої країни з метою здійснення медичної діяльності після успішного визнання професійної кваліфікації, а також після отримання дозволу на тимчасове перебування з метою працевлаштування
Дод.точки доступу:
Janichek, B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Щербінська, О. С.
    Оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики-сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг: за результатами соціологічного дослідження [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PRIMARY CARE NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
АКУШЕРСКИЙ МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- OBSTETRIC NURSING
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета дослідження: вивчення результатів оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. Матеріали та методи. У ході виконання дослідження з використанням спеціально розробленої анкети був опитаний 221 акушер-гінеколог. Результати. У роботі представлено результати соціологічного дослідження серед акушерів-гінекологів щодо вивчення результатів їхнього оцінювання рівнів підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. За даними дослідження встановлено низьке оцінювання акушерами-гінекологами рівнів теоретичної та практичної підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з питань акушерства та гінекології. Заключення. Результати дослідження є підставою для розроблення системи підвищення кваліфікації лікарів загальної практики – сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з надання акушерсько-гінекологічної медичної допомоги
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Оцінка знань та навичок фахівців з використанням нового контрольного матеріалу для швидких тестів [Текст] / О. В. Максименок [та ін.] // Лабораторна діагностика. - 2016. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: с. 35


MeSH-головна:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (диагностика)
ИММУНОФЕРМЕНТНЫЕ МЕТОДЫ -- IMMUNOENZYME TECHNIQUES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Дод.точки доступу:
Максименок, О. В.
Кислих, О. М.
Гришаєва, І. В.
Кравець, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Особливості перебігу процесів професійної адаптації учнів та студентів, які засвоюють спеціальності медичного профілю [Текст] / І. В. Сергета, Л. І. Григорчук, О. П. Молчанова // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 574-576


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Григорчук, Л. І.
Молчанова, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Дубров, С. О.
    Опанування навичок з надання першої долікарської допомоги як обов’язковий елемент підготовки майбутніх провізорів [Текст] / С. О. Дубров, О. Ю. Лисенко // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2014. - № 2. - С. 25-29


MeSH-головна:
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
КАРДИОПУЛЬМОНАЛЬНАЯ РЕАНИМАЦИЯ -- CARDIOPULMONARY RESUSCITATION (обучение)
Дод.точки доступу:
Лисенко, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Роговий, Ю. Є.
    Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування [Текст] = New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the Uniform State Qualification examination, the english language for professional purposes / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология, статистика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОВЫЕ ТЕСТЫ -- LANGUAGE TESTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. Для формування високопрофесійного спеціаліста необхідним є досягнення триєдиного завдання: успішне складання ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”, удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій в умовах симуляційного центру і клініки та формування усвідомлення практичної діяльності лікаря завдяки використанню інтегративного підходу патофізіології. Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Матеріал і методи. Проаналізували ефективність підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу та запропонованого алгоритму. Результати. Запропонований аналіз на кожному практичному занятті 10 тестових завдань із бази даних “Kрок” українською мовою і п’яти тестових завдань англійською мовою професійного спрямування за таким алгоритмом. Сторінка зошита для практичних занять розділяється вертикальною лінією таким чином: 2/3 - робоча ділянка і 1/3 - поле. Далі проводиться вибір тестових завдань з банку даних за темою заняття і виписується одне тестове завдання на одній сторінці у верхній частині робочої ділянки, тобто необхідно використовувати 10 сторінок зошита для україномовних тестів і п’ять сторінок для англійської мови професійного спрямування. На другому етапі відмічається правильна відповідь*. Третій етап - необхідно пояснити письмово, чому позначена відповідь правильна і чому кожен дистрактор є відповіддю неправильною. Четвертий етап - підкреслити ключові слова в тесті. П’ятий етап - знайти пояснення всіх термінів, які трапляються в тесті, правильній відповіді і дистракторах та виписати їх на полях. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря
The problem of high-quality training of specialists in the medical field is a significant issue worldwide, including in Ukraine. It is necessary to achieve a threefold task when forming a highly professional specialist: successful completion of the licensing integrated exam "Krok", improvement of one's practical skills and medical manipulations in the conditions of a simulation center and clinic, and formation of awareness of the practical activity of a doctor thanks to the use of an integrative approach of pathophysiology. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Material and methods. We analyzed the effectiveness of preparing students for taking the licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm. Results. The proposed analysis of 10 test tasks from the license integrated exam “Krok” database in Ukrainian and 5 test tasks in English for professional purposes in each practical session according to this algorithm. A notebook page for practical classes is divided by a vertical line as follows: 2/3 of the working area and 1/3 field. Next, test tasks are selected from the data bank on the topic of the lesson and 1 test task is written on 1 page in the upper part of the work area, i.e., you need to use 10 pages of the notebook for Ukrainian-language tests and 5 pages for professional English test. At the second stage, the correct answer is marked*. The third stage is to explain in writing why the indicated answer is correct and why each distractor is an incorrect answer. The fourth stage is to underline key words in the test. The fifth stage is to find an explanation of all the terms found in the test, the correct answer and distractors and write them in the fields. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity
Дод.точки доступу:
Білоокий, О. В.
Білоокий, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Савастано, Фабио
    Мысли о нашей профессии ортодонта [Текст] / Фабио Савастано // Современная ортодонтия = Сучасна ортодонтія. - 2021. - N 2. - С. 29


MeSH-головна:
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (тенденции)
СТАНДАРТ ЛЕЧЕНИЯ -- STANDARD OF CARE (организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: 30 лет прошло с тех пор, как я начал свой путь в ортодонтии, 25 из которых работал один в своем офисе. Моя жена и моя дочь (да, они тоже стоматологи) разделяют со мной страхи и трудности, утешая меня своим присутствием и энергией. Как и любой другой страстный ортодонт, я по-прежнему хочу проверить свои знания и узнать о новых тенденциях и проблемах. Я постоянно на связи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    МОЗ України розтлумачує нові Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики [Текст] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 2. - С. 37


MeSH-головна:
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Міждисциплінарний підхід до підготовки фахівця-стоматолога на кафедрі терапевтичної стоматології полтавського державного медичного університету [Текст] = Interdisciplinary approach to the training of a dental specialist at the Department of Therapeutic Dentistry of Poltava State Medical University / А. В. Зайцев [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 126-131


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи – застосування міждисциплінарної інтеграції під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ. Завдання роботи – навчити майбутнього фахівця-стоматолога використовувати у своїй роботі системний підхід, залучати методологічні напрями, запозичені з різних наук; зосередження уваги на цілісності інтегрованих якостей об'єкта, виявленні зв'язків та взаємин з іншими об'єктами та з навколишнім середовищем. Матеріал і методи. У даній роботі інтегратором виступає терапевтична стоматологія. Напрацювання викладачів кафедри терапевтичної стоматології мають важливе значення для формування базових та загальних компетентностей у студентів стоматологічного факультету. Результати дослідження та їх обговорення. Нестандартний інтегрований підхід до використання знань однієї галузі в інших, міжфахових галузях в інтеграції з іншими сутностями надає змогу ширше використовувати їх, глибше розкривати науковий та прикладний потенціал. Подання різноманітного матеріалу, який стосується одного об’єкта дослідження, повинно формувати у здобувачів вищої освіти багатогранну уяву стосовно цього об’єкта. Вказані приклади можуть бути корисними у викладанні на стоматологічному факультеті. Висновок. Компетентність фахівця ‒ складна інтегрована характеристика особистості, яка зумовлює її здатність до реалізації власного потенціалу для успішної діяльності у професійній та соціальній сфері. Це ще раз підтверджує визначений на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ тезис, що показником професіоналізму та фахової майстерності є професійна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів, основа формування якої ‒ базова медична освіта
Integration processes are a sign of the times. The systematic interdisciplinary method of education plays a major role in the training of a doctor. The teachers of the Department of Therapeutic Dentistry pay great attention to the interrelationship of medical disciplines, namely, the integration of knowledge related to the dental organ. The purpose of the research. The purpose of the work is the application of interdisciplinary integration during the educational process at the Department of Therapeutic Dentistry of the Poltava State Medical University. The task of the work is to teach the future dental specialist to use a systematic approach in a career, focusing on the integrity of the integrated qualities of the object and identifying connections with other objects and the environment. Materials and methods. In this work, the integrator is therapeutic dentistry. As a method, a metasubject approach was used in educational activities. The work of teachers of the Department of Therapeutic Dentistry is important for the formation of basic and general competencies in students of the Faculty of Dentistry. Research results and their discussion. A non-standard integrated approach to using knowledge of one field in other interdisciplinary areas in integration with other entities makes it possible to use them more widely to reveal scientific and applied potential more deeply. The presentation of diverse material related to the same research object should form a multifaceted imagination of this object in higher education students. The above examples may be helpful in dental faculty teaching. Conclusion. The competence of a specialist is a complex integrated characteristic of an individual that determines the ability to realize personal potential for successful activity in the professional and social sphere. It confirms the thesis defined at the Department of Therapeutic Dentistry of the Poltava State Medical University that an indicator of professional skill is the particular competencies of future dentists
Дод.точки доступу:
Зайцев, А. В.
Котелевська, Н. В.
Костиренко, О. П.
Ніколішин, А. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)