Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональной компетентности оценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Behalova, V.
    Працевлаштування медичних працівників з третіх країн у Словаччині [Текст] / V. Behalova, B. Janichek // Современная педиатрия. - 2019. - N 3. - С. 62-65. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
СЛОВАКИЯ -- SLOVAKIA
Анотація: Практикуючий лікар, який навчався в третіх країнах, може працювати за медичною спеціальністю у Словаччині лише після визнання професійної кваліфікації. Процес визнання професійної кваліфікації є надзвичайно складним в поточних умовах. Як тільки професійна кваліфікація буде визнана, медичний працівник повинен здати екзамен на знання словацької мови. Роботодавець може найняти на роботу медичного працівника з третьої країни з метою здійснення медичної діяльності після успішного визнання професійної кваліфікації, а також після отримання дозволу на тимчасове перебування з метою працевлаштування
Дод.точки доступу:
Janichek, B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Methods of integrated assessment of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy as a component of the creation [Текст] / M. I. Harkusha [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 1. - С. 78-83


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL (методы)
Анотація: The article proposes a method for evaluating professionally important socio-psychological characteristics of a pharmacy specialist. To determine the level of development of socio-psychological characteristics, the feasibility of using integrated and integral indicators has been proved. Materials and methods. To achieve the goal set in the study, the following methods were used: the method of generalization, grouping and logical analysis, economic and mathematical methods, namely the taxonomy method, which was used to calculate the complex social and psychological components of the level of development of professionally important characteristics of pharmacy specialists and their integral magnitude. The expert method was used to determine the components that make up the professionally important socio-psychological characteristics of pharmacy specialists. The opinion of the respondents is justified, as evidenced by the concordance coefficient exceeding the established threshold value (0.75) and the Pearson criterion (the calculated value of which is higher than the table value taking into account the number of degrees of freedom). 995 pharmacy specialists from all regions of Ukraine participated in the survey. Testing was used to assess the level of development of professionally important social and psychological characteristics of pharmacy specialists. Results. On the basis of the conducted studies, it was proved that the complex indicator of the level of development of professionally important psychological qualities of a pharmacy specialist should include indicators of his psycho-emotional stability, volitional, moral and intellectual qualities.A comprehensive indicator of the level of development of professionally important social qualities of a pharmacy specialist should include indicators of the level of his personal attitude, attitude towards people and work. The indicators included in the listed qualities were determined using the weighted average rank of each component and the level of development of the corresponding qualities determined on the basis of testing by pharmacy specialists. Then, using the taxonomic method, the integral indicator of the level of development of professionally important socio-psychological characteristics was calculated, depending on the size of which the pharmacists were divided into three groups. And on the basis of the separation of pharmacy specialists, the development of directions for the development or improvement of their professionally important socio-psychological characteristics is carried out.Conclusions. The expediency of using complex and integral indicators for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of pharmacists, calculated using the taxonomic method, has been proved.
Мета роботи – запропонувати методику оцінювання професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівця фармації; довести доцільність використання інтегрованих та інтегральних показників для визначення рівня розвитку соціально-психологічних характеристик. Матеріали та методи. Для досягнення мети застосовували методи узагальнення, групування, логічного аналізу, економіко-математичні методи, як-от метод таксономії, за допомогою якого розраховували комплексні величини соціальної та психологічної складової рівня розвитку професійно важливих характеристик фахівців фармації та їхню інтегральну величину. Експертний метод використовували для визначення складових, які входять до складу професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівців фармації. Висновки респондентів є обґрунтованими, що доведено коефіцієнтом конкордації, який перевищує встановлене порогове значення (0,75), та критерієм Пірсона (розрахункова величина критерію вища за табличне значення, яке враховує число ступенів свободи). В опитуванні взяли участь 995 фахівців фармації з усіх регіонів України. Тестування застосовували для оцінювання рівня розвитку професійно важливих соціальних і психологічних характеристик фахівців фармації. Результати. Визначили, що до складу комплексного показника рівня розвитку професійно важливих психологічних якостей фахівця фармації повинні входити показники його психоемоційної стійкості, вольових, моральних та інтелектуальних якостей. Комплексний показник рівня розвитку професійно важливих соціальних якостей фахівця фармації повинен містити показники рівня його особистісного ставлення, ставлення до людей та справи. Показники, що входять до складу перерахованих якостей, визначили за допомогою середньозваженого рангу кожної складової та рівня розвитку відповідних якостей, визначених на підставі тестування фахівців фармації. Потім за допомогою таксономічного методу розрахували інтегральний показник рівня розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик та залежно від його величини ділили фахівців фармації на 3 групи. На підставі поділу фахівців фармації визначили напрями розвитку чи удосконалення їхніх професійно важливих соціально-психологічних характеристик. Висновки. Доведена доцільність застосування комплексних та інтегрального показників оцінювання рівня розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівців фармації, які визначили за допомогою таксономічного методу.
Дод.точки доступу:
Harkusha, M. I.
Tykhonov, O. I.
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Demchenko, N. V.
Shpychak, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    АКРЕДИТАЦІЯ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я [Текст] // СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 47


MeSH-головна:
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION (законодательство и юриспруденция, использование, методы, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії [Текст] / О. Ю. Потоцька [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - С. 46-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Об’єктивний контроль рівня знань у медичних університетах є основою гарантії якості освіти. Існує безліч прикладів універсальних систем, призначених для оцінки успішності студентів-медиків у різних країнах, включаючи USMLE, IFOM та інші; Зокрема, в Україні з 2005 року проводиться ліцензійний іспит Крок 1. Результати цього іспиту використовуються також і для ранжування медичних університетів на національному рівні. Метою нашої роботи було проведення порівняльного аналізу результатів ліцензійного іспиту Крок 1, зокрема субтесту з гістології, серед студентів спеціальностей 221 «Стоматологія» та 222 «Медицина» різних мов навчання (українська, російська, англійська) у Дніпропетровській медичній академії. Ми виявили, що всі проаналізовані контингенти студентів (ДМА, а також України загалом) у більшості періодів спостереження з 2014 по 2019 рік мали нижчі середні результати з гістології порівняно із середніми результатами Крок 1. Це можна пояснити низькою квотою гістологічних тестів для студентів спеціальності 222 «Медицина», що становить 4-6%, та відсутністю порогового рівня для проходження кожного конкретного предмета. Ці умови не мотивують студентів третього курсу повторювати складний предмет, який закінчився понад рік тому. Ще одна проблема полягає у змісті якірних тестів у буклетах. Крок 1: кількість таких питань розподілена нерівномірно серед буклетів різних років та різних мов навчання. Як результат, студенти, які навчаються різними мовами, поставлені у нерівні умови. Крім того, різниця у кількості якірних тестів з року в рік, відсутність заявленої квоти таких тестів дезорієнтує студентів та ускладнює розробку алгоритмів підготовки до Крок 1
Дод.точки доступу:
Потоцька, О. Ю.
Шевченко, К. М.
Аверкіна, Л. І.
Кобеза, П. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    АТЕСТАЦІЯ ЛІКАРІВ [Текст] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 7/8. - С. 49


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты)
МЕДИКО-САНИТАРНЫЙ ПЕРСОНАЛ -- HEALTH PERSONNEL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Белинская, Т. В.
    Современное состояние процесса реализации компетентностного подхода (в ходе внедрения ФГОС ВПО различных направлений) [Текст] / Т. В. Белинская, Т. А. Арсланов // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 37-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (законодательство и юриспруденция, методы, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Дод.точки доступу:
Арсланов, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Боровський, Р.
    Робота передатестаційної комісії у закладі охорони здоров’я [Текст] / Р. Боровський, О. Юдіна // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 11. - С. 21-31


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, КАДРОВЫЕ КОМИССИИ -- PROFESSIONAL STAFF COMMITTEES
Кл.слова (ненормовані):
АТТЕСТАЦИЯ ВРАЧЕЙ
Дод.точки доступу:
Юдіна, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Боярчук, О. Р.
    Аналіз обізнаності лікарів практичної медицини щодо діагностики та лікування фарингіту в дітей [Текст] / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 4. - С. 29-35. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ФАРИНГИТ -- PHARYNGITIS (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Анотація: Біль у горлі є основним симптомом фарингіту та однією з найпоширеніших причин звернення пацієнтів до лікаря первинної ланки. У 60,0–70,0% випадків гострий фарингіт викликають віруси, у тому числі риновіруси, аденовіруси, ентеровіруси, коронавіруси та інші. Однак близько 5,0–15,0% випадків фарингіту в дорослих та близько 20,0–30,0% у дітей спричинені бактеріальними інфекціями, серед яких групи А β-гемолітичний стрептокок — group A β-hemolytic Streptococcus. Серед інших збудників бактеріального фарингіту також повідомляється про групи С і групи G Streptococcus, Mycoplasma pneumoniae, Chlamydia pneumoniae і Arcanobacterium haemolyticus, хоча набагато рідше. Тяжкі захворювання, пов’язані з групи А β-гемолітичним стрептококом, такі як гостра ревматична лихоманка, ревматична хвороба серця, постстрептококовий гломерулонефрит та інвазивні інфекції, щороку спричиняють понад 517 тис. смертей. Тому питання своєчасної діагностики та належного лікування стрептококової етіології фарингіту є дуже важливими
Дод.точки доступу:
Мочульська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Важновець, Т. А.
    Кадрові ризики організаційно-управлінського генезу в установах охорони здоров’я [Текст] / Т. А. Важновець // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2017. - N 1/2. - С. 141-149. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (кадры)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (организация и управление)
Анотація: У статті досліджено кадрові ризики організаційно-управлінського ґенезу, що можуть негативно впливати на якість надання медичної допомоги. Проведено опитування 257 медичних працівників установ охорони здоров`я Києва та Херсона. Встановлено, що до зазначених ризиків належать авторитарний стиль управління персоналом, маргінальний та потуральний стиль ухвалення управлінського рішення, взаємодія в системі «медичний працівник – організація» на основі принципу розрахунку, середня зарплата лікаря нижча за середню зарплату у промисловості. Визначені кадрові ризики необхідно враховувати при розробці ефективної системи ризик-менеджменту в установах охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ворона, А. А.
    Психосемантическая диагностика профессиональной пригодности летного состава [Текст] / А. А. Ворона, Л. Д. Сыркин, В. М. Усов // Военно-медицинский журнал. - 2015. - Т. 336, № 4. - С. 50-56


MeSH-головна:
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL (психология)
СЕМАНТИЧЕСКИЙ ДИФФЕРЕНЦИАЛ -- SEMANTIC DIFFERENTIAL (стандарты)
ЛИЧНОСТНЫЕ ТЕСТЫ -- PERSONALITY TESTS (стандарты, статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
Дод.точки доступу:
Сыркин, Л. Д.
Усов, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гала, Л. О.
    Дослідження компетентності фахівців аптечних закладів при наданні додаткових послуг населенню [Текст] / Л. О. Гала, Я. Д. Гаврилюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 52-58


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (использование)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Анотація: Мета: дослідження компетентності фармацевтичних працівників при вимірюванні артеріального тиску відвідувачам аптечних закладів та обґрунтування необхідності стандартизації зазначеної додаткової послуги для поліпшення якості обслуговування. Методи. Аналіз нормативно-правових актів, соціологічний, узагальнення. Результати дослідження. Нормативно-правовими актами з питань профілактики і лікування артеріальної гіпертензії в Україні передбачається залучення фахівців аптек до пропаганди серед населення медико-санітарних знань та виявлення осіб із підвищеним артеріальним тиском. Стандарти Належної аптечної практики прописують обов’язок фармацевта надавати послуги зі скринінгу пацієнтів з високим ризиком захворювань. Проведено анкетування фахівців аптечних закладів, які безпосередньо працюють «за першим столом» і, якщо потрібно, надають споживачам додаткові послуги. Досліджено процедуру підготовки відвідувачів аптеки до вимірювання артеріального тиску і заключного етапу – роз’яснення результатів і надання рекомендацій. Встановлено порушення методики вимірювання артеріального тиску та недостатні знання фахівців аптеки щодо класифікації артеріальної гіпертензії за рівнем артеріального тиску. Доведено доцільність розміщення інформації просвітницького характеру з питань вимірювання артеріального тиску та інтерпретації отриманих результатів на сайтах аптечних мереж з обов’язковими посиланнями на офіційні й доказові літературні джерела. Висновки. Результати проведеного анкетування фахівців аптек, що вимірюють артеріальний тиск відвідувачам, свідчать про їх недостатню інформованість з питань надання послуги на практиці та роз’яснення отриманих результатів. Встановлено необхідність стандартизації зазначеної додаткової послуги для забезпечення належного рівня обслуговування населення
Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Я. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Гантман, М. В.
    Выявление деменции на амбулаторном приеме пожилых [Електронний ресурс] = Identification of a dementia on outpatient appointment of elderly / М. В. Гантман // Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2016. - № 3. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ДЕМЕНЦИЯ -- DEMENTIA (диагностика, патофизиология, этиология)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
МОНИТОРИНГ АМБУЛАТОРНЫЙ -- MONITORING, AMBULATORY (методы, тенденции)
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, NEUROLOGICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, стандарты, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Деякі питання акредитації в рамках безперервного професійного розвитку медичних фахівців в Україні: міжнародний досвід і вимоги [Текст] = Some issues on accreditation within framework of continuing professional development of medical specialists in Ukraine: international experience and requirements / Р. В. Марушко [та ін.] // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2021. - N 4. - С. 6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (использование, тенденции)
Анотація: Безперервна медична освіта (БМО), або безперервний професійний розвиток (БПР), що наразі впроваджується в Україні, є навчанням упродовж усієї професійної кар'єри, яке дає змогу медичним працівникам ефективно виконувати професійні обов'язки з найкращими результатами. Це досягається завдяки злагодженій співпраці акредитаційних органів, провайдерів або організаторів БПР і медичних фахівців, а також шляхом впровадження ефективної моделі акредитації, яка і буде забезпечувати надання провайдерами належної освіти dмедичним працівникам. Мета — описати основні принципи освітньої діяльності в рамках БПР, що базується на моделі акредитації провайдерів БПР, яка наразі є загальновизнаною та найефективнішою у світі. Рекомендації, надані в статті, можуть бути використані учасниками БМО/БПР або зацікавленими сторонами, які націлені на активну участь у впровадженні нової системи акредитації. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів
Continuing medical education (CME) or continuing professional development (CPD), which is currently being implemented in Ukraine, is an education throughout a professional career, which allows medical healthcare providers effectively perform their professional duties with the best results. This is achieved thanks to the coherent cooperation of accreditation bodies, providers or organizers of CPD and medical specialists, as well as by introducing an effective model of accreditation, which ensures that providers are provided medical workers with the proper education. Purpose — to describe the basic principles of educational activity within the framework of CPD, based on the provider accreditation model which is currently generally recognized and most effective in the world
Дод.точки доступу:
Марушко, Р. В.
Бахтіярова, Д. О.
Клай, С. Р.
Загороднюк, Д. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Дослідження нормативно-правових засад діяльності уповноваженої особи з виконання фармацевтичного забезпечення в закладах охорони здоров’я та визначення напрямів їх удосконалення [Текст] / В. М. Толочко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 3. - С. 27-32


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- PHARMACY SERVICE, HOSPITAL (кадры, организация и управление, снабжение и распределение)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ БОЛЬНИЧНЫЕ -- MEDICATION SYSTEMS, HOSPITAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
Анотація: Мета роботи - дослідження діяльності уповноваженої особи з виконання фармацевтичного забезпечення (ФЗ) у закладах охорони здоров'я (ЗОЗ) м. Харкова; нормативно-правове регулювання діяльності такої особи, вивчення її обов'язків та визначення напрямів удосконалення ФЗ у ЗОЗ. Методи: наукові методи аналізу, систематизації та узагальнення, дані офіційних сайтів галузевих державних організацій, наукової літератури. В умовах сьогодення для організації ФЗ у ЗОЗ адміністрація призначає уповноважену особу з виконання ФЗ (далі - уповноважена особа), котра займається контролем обігу, якості лікарських засобів (ЛЗ), обліком ЛЗ і медичних виробів (МВ) тощо. У ході досліджень зроблено аналіз діяльності уповноваженої особи з виконання ФЗ у ЗОЗ, її обов'язків та можливість їх виконання. Установлено, що така особа безпосередньо бере участь в організації, контролі та плануванні ФЗ у ЗОЗ. Результати досліджень показали, що наявність уповноваженої особи має безпосередній вплив на зменшення кількості порушень у процесі зберігання ЛЗ у ЗОЗ, зменшення кількості неякісних ЛЗ; сприяє дотриманню державного контролю за виконанням ЗОЗ вимог законодавства щодо забезпечення якості ЛЗ. Також установлено, що навантаження на уповноважених осіб у ЗОЗ зростає через більш жорсткі вимоги до контролю за обігом, якістю ЛЗ, до обліку ЛЗ і МВ тощо. Висновки: наявність уповноваженої особи з виконання ФЗ у ЗОЗ забезпечує виконання низки обов'язкових умов здійснення належного ФЗ, зокрема: забезпечення належних умов зберігання ЛЗ; недопущення застосування в ЗОЗ неякісних ЛЗ, чіткий контроль за строками придатності ЛЗ та недопущення використання ЛЗ, строк придатності яких минув; удосконалення контролю за дотриманням умов зберігання ЛЗ у ЗОЗ; зменшення кількості порушень умов зберігання ЛЗ у процесі їх обігу в ЗОЗ; забезпечення пацієнтів якісними та безпечними ЛЗ; своєчасне регулярне інформування адміністрації ЗОЗ про хід виконання ФЗ тощо
Дод.точки доступу:
Толочко, В. М.
Музика, Т. Ф.
Чешева, М. В.
Должнікова, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Дубель, Н. І.
    Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] = Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевт
The development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Дубров, С. О.
    Опанування навичок з надання першої долікарської допомоги як обов’язковий елемент підготовки майбутніх провізорів [Текст] / С. О. Дубров, О. Ю. Лисенко // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2014. - № 2. - С. 25-29


MeSH-головна:
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
КАРДИОПУЛЬМОНАЛЬНАЯ РЕАНИМАЦИЯ -- CARDIOPULMONARY RESUSCITATION (обучение)
Дод.точки доступу:
Лисенко, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Ефективність об’єктивного структурованого клінічного іспиту у післядипломній підготовці лікарів-інтернів за спеціальністю "Педіатрія" [Текст] / О. Б. Синоверська [та ін.] // Современная педиатрия. - 2019. - N 1. - С. 46-48. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Традиційне клінічне обстеження, що складається із заплутаних об’ємних випадків (long cases), коротких клінічних сценаріїв, «живе» спілкування із пацієнтом має позитивні сторони, але, на жаль, суттєво обмежене щодо прогнозування надійності та об’єктивності. Поява структурованих тестів дозволила подолати такі обмеження. Об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) був створений для підвищення достовірності оцінки результативності у додипломній та в післядипломній клінічній освіті. У 2018 р. співробітниками кафедри дитячих хвороб післядипломної освіти вперше проведено варіант всебічного контролю знань та умінь лікарів-інтернів 2-го року навчання на етапі заключної атестації за методологією ОСКІ. У відсотковому еквіваленті результативність іспиту виглядала наступним чином: «відмінно» — 10,5%, «добре» — 50,1, «задовільно» — 26,3%, «незадовільно» — 13,1%. Лікарі-інтерни, які склали ОСКІ незадовільно, мали можливість перездати іспит на наступний день (завдання були змінені, проте наближені за складністю до попередніх). Проведення екзамену ОСКІ — вимога сучасної медичної освіти. Більш широка вибірка компетенцій та використання структурованих маркувальних аркушів сприяють підвищенню надійності та обґрунтованості змісту, а отже неупередженості та об’єктивності іспиту
Дод.точки доступу:
Синоверська, О. Б.
Цимбалиста, О. Л.
Семкович, Я. В.
Фоменко, Н. М.
Вовк, З. В.
Березна, Т. Г.
Сем’янчук, В. Б.
Бобрикович, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Карамаврова, Т. В.
    Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості [Текст] / Т. В. Карамаврова, В. О. Лебединець, Л. В. Пляка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 3. - С. 33-41


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, стандарты)
Кл.слова (ненормовані):
АУДИТ -- СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ
Анотація: Мета роботи - обгрунтування необхідності та визначення підходів до оцінки особистісних якостей внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості. Матеріали та методи: особистісні якості внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості; емпіричні й теоретичні методи досліджень, зокрема метод порівняльного аналізу наукової літератури за напрямом дослідження, метод структурно-логічного моделювання. Інформаційну основу становили положення нормативних документів та матеріали, опубліковані у відкритій фаховій науковій літературі. Доведено, що характеристика особистісних якостей внутрішніх аудиторів має суттєве значення для забезпечення результативності аудитів системи якості, тому визначення й оцінювання особистісних якостей обов'язково необхідно здійснювати при доборі аудиторів. Обгрунтовано, що критерії оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів доцільно встановлювати з урахуванням рекомендацій стандарту ISO 19011 та із застосуванням методів психодіагностики. Висновки: визначено й інтерпретовано перелік основних особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості; вибрано й науково обгрунтовано доцільність застосування методик психодіагностики для їх оцінювання, що дозволяє відібрати фахівців з найбільш прийнятними для проведення аудитів здібностями. Запропоновані методики оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів можуть застосовуватися у практиці діяльності фармацевтичних підприємств різного профілю
Дод.точки доступу:
Лебединець, В. О.
Пляка, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лиманкин, О. В.
    Вопросы вневедомственного регулирования развития психиатрической помощи [Текст] / О. В. Лиманкин // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2013. - Т. 15, № 4. - С. 74-80


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES (классификация, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Текст] = Аnalysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 97-101


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- NURSING CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF
Анотація: Пандемія COVID-19 є найбільшим викликом нашого часу. Оскільки коронавірус продовжує поширюватися більш ніж у 200 країнах, у яких діагностовано понад мільйон випадків захворювання, яке забирає, на жаль, істотну кількість життів, швидкість відновлення в кожній країні залежатиме від здатності реагувати шляхом обмеження передачі інфекції, забезпечення безпеки вразливих груп населення та підтримки функціональної системи охорони здоровʼя. На жаль, більшість країн незадовільно обладнана засобами для реагування на пандемію такого масштабу. Частково це можна пояснити нестачею та обмеженістю дій молодшого медичного персоналу
The COVID-19 pandemic is the biggest challenge of our time. As the coronavirus continues to spread in more than 200 countries with more than a million cases of the disease, which unfortunately kills a significant number of lives, the speed of recovery in each country will depend on the ability to respond by limiting infection, health. Unfortunately, most countries are poorly equipped to respond to a pandemic of this magnitude. This can be partly explained by the lack and limitations of junior medical staff
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)