Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (271)Рідкісні видання (148)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психиатрия<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 240
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрценюк О. С.
Назва : Особливості викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного стану
Паралельн. назви :Features of teaching the course of psychiatry and narcology to students of higher education institutions of the martial state
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 90-93 (Шифр БУ5/2023/27/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
Анотація: Мета роботи – сформувати методологічні основи викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу. Виділити інноваційні підходи щодо ефективного викладання дисципліни, зокрема в дистанційному форматі навчання. Методи дослідження − загальнонаукові та конкретно-наукові. Результати дослідження та їх обговорення. Стаття присвячена особливостям методології викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу, що допомагає майбутнім лікарям засвоїти основи клінічних дисциплін. Опанування знаннями та навичками щодо діагностики стану психічного здоров’я людини, клінічних симптомів, профілактики порушення психічних функцій у процесі життєдіяльності та при різних коморбідних захворюваннях, проведення медичної та психологічної експертизи та реабілітації хворих. Висвітлено методологію проведення практичних занять для студентів-медиків та використання системи MOODLE для ефективного онлайн навчання. Висновки. Враховуючи проведений аналіз інформації щодо викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного часу, нами описано можливості застосування систем для дистанційного навчання, зокрема системи MOODLE, для підготовки студентів вищої школи до занять за умови доступу до мережі ІнтернетTo form the methodological foundations of teaching the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions. To highlight innovative approaches to effective teaching of the discipline, in particular in the distance learning format. Material and methods. General scientific and specific scientific. Results. The article is devoted to the peculiarities of the teaching methodology of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions, which helps future doctors to learn the basics of clinical disciplines. It is necessary to master knowledge and skills regarding the diagnosis of the state of mental health of a person, clinical symptoms, prevention of impairment of mental functions in the process of life and various comorbid diseases, conducting medical and psychological examination and rehabilitation of patients. The methodology of conducting practical classes for medical students and using the MOODLE system for effective online learning are highlighted. Conclusions. Taking into account the analysis of information on the teaching of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" to students of higher education institutions in wartime conditions, we have described the possibilities of using systems for distance learning, in particular the MOODLE system for preparing students of higher education for classes with access to the Internet
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Переліку спеціальних закладів з надання психіатричної допомоги : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 516 від 20.03.2018 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2022. - N 7. - С. 37-38 (Шифр ЗУ18/2022/7)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазур О. П.
Назва : Сторінки історії Вінницької психоневрологічної лікарні в книжкових пам’ятках
Паралельн. назви :Pages of the history of Vinnytsia Psychoneurological Hospital in book memorabilia
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 519-522 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
БИБЛИОТЕЧНОГО КОЛЛЕКЦИОНИРОВАНИЯ РАЗВИТИЕ -- LIBRARY COLLECTION DEVELOPMENT
Анотація: У статті представлено видання з історії медичної психології та психіатрії з власницькими штампами “Библіотека Винницкой Окружной Лечебницы”, які зберігаються у фонді Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М. І. ПироговаThe article presents publications on the history of medical psychology and psychiatry with proprietary stamps "Library of Vinnytsia District Hospital", which are stored in the fund of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya Scientific Library
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорна В. В., Махнюк В. М., Хлєстова С. С., Гуменюк Н. І., Чайка Г. В.
Назва : Ставлення медичних працівників сфери охорони психічного здоров’я до власного здоров’я
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 2. - С. 188-196 (Шифр МУ10/2021/26/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Анотація: У статті представлені результати теоретичного та експериментального досліджень ступенів ціннісно-мотиваційного, пізнавального, емоційного та поведінкового компонентів у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я щодо питання: ставлення до свого власного здоров’я. Визначено ступінь ризику та цінність особистого здоров’я медичних працівників. Розкрито основні складові та фактори, що впливають на ставлення до особистого здоров’я. Проаналізовано усвідомлення власних емоційно-когнітивних переживань медичного персоналу психіатричних закладів охорони здоров’я щодо ставлення до їхнього власного здоров’я, його збереження та зміцнення. За результатами досліджень ціннісно-мотиваційної складової у медичних працівників психіатричних закладів охорони здоров’я в ієрархії цінностей у житті встановлено, що особисте здоров’я, на думку 15,2% чоловіків – представників середнього медичного персоналу (СМП), 15,1% жінок лікарів-психіатрів та жінок ШМД, 14,8% чоловіків лікарів-психіатрів, знаходиться на другому місці. У разі погіршення власного здоров’я 35,6% жінок та 35,5% чоловіків лікарів-психіатрів займаються самолікуванням, аналогічна тенденція і серед ШМД (31,3% – жінок ШМД, 31,5% – чоловіки ШМД). Не звертають увагу на хворобу жінки лікарі-психіатри у 25,8% випадках та чоловіки ШМД у 23,1% випадках, що призводить до виникнення професійних захворювань та хронічних хвороб. При цьому профзахворювання серед лікарів та ШМД не перевищують 10% від загальної кількості профзахворювань по Україні, що пояснюється самолікуванням та несвоєчасним зверненням. Тому статистичні дані професійних захворювань медичних працівників закладів охорони здоров’я є свідомо заниженими порівняно з фактичними
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пінчук І.
Назва : Символічні події в історії української психіатрії
Місце публікування : НейроNEWS. - 2021. - № 8. - С. 7-9 (Шифр НУ43/2021/8)
MeSH-головна: КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА -- SOCIAL CONTROL POLICIES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: За матеріалами Всесвітнього саміту з питань психічного здоров’я «Зверніть увагу на наші права, зараз!» (6–7 жовтня 2021 р., Париж)Всесвітній день психічного здоров’я, який щороку відзначають 10 жовтня, цьогоріч пройшов під девізом «Охорона психічного здоров’я для всіх: давайте втілимо це в реальність»Наша країна зустріла День психічного здоров’я затверд­женням Кабінетом Міністрів України Плану заходів на 2021–2023 роки з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, який спрямований на створення цілісної та ефективної ­системи охорони психічного здоров’я в країні та сприятиме підвищенню рівня психічного здоров’я українців і покращенню якості їхнього життя
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрценюк О. С., Карвацька Н. С., Савка С. Д.
Назва : Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - Чернівці, 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98 (Шифр КУ27/2021/20/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Психологія і психіатрія
Паралельн. назви :Psychology & psychiatry
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78 (Шифр УУ14/2021/спецвип. №3)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер О. П., Смашна О. Є., Сас Л. М., Мисула Ю. І., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва О. П.
Назва : Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіатрія»
Паралельн. назви :The modern state and perspectives of intern doctor’s education in Psychiatry
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 61-66 (Шифр ВУ14/2020/1)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: Висвітлено сучасні підходи до забезпечення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіат­рія». Працівники кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України активно удосконалюють підготовку майбутніх лікарів-психіатрів для втілення концепції «lifelong learning», тобто забезпечення безперервності освітнього процесу. Традиційно основною метою підготовки є удосконалення професійних навичок з основних розділів психіатрії, вивчення клініки та діагностики психічних розладів, методів їх лікування, реабілітації та профілактики. Виконання курсів навчальної програми інтернами на базі стажування досягається шляхом їх практичної лікарської діяльності під керівництвом безпосереднього керівника інтернів у спеціалізованих відділеннях з впровадженням швейцарського досвіду психіатричної допомоги для пацієнтів з психічними розладами. Особливу увагу приділяють мотивації інтернів, оскільки вона корелює із самооцінкою та рівнем домагань особистості, визначає потенційні можливості особистості, активність або пасивність суб’єкта в професійній діяльності та професійний розвиток спеціаліста. Лікарі-інтерни на кафедрі психіатрії долучаються до участі в об’єктивному структурованому клінічному іспиті, що позитивно впливає на рівень клінічної обізнаності інтернів. Висновки. Такі напрямки удосконалення післядипломної освіти змінюють парадигму ставлення до психічно хворих, їх статус у суспільстві, пропагують толерантність та терпимістUsing bibliosemantic method and method of system analysis we investigated the legal framework for postgraduate training of specialists in internships in the specialty of Psychiatry. Results. The article highlights modern approaches to the training of interns in Psychiatry. The Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University is actively refining the training of future psychiatrists to implement the concept of “lifelong learning”, that is, ensuring the continuity of the educational process. Traditionally, the main goal of training is to improve the professional skills in the main sections of Psychiatry, to learn the clinic and the diagnostic of mental disorders, their methods of treatment, rehabilitation and prevention. Performing of training courses is achieved through their practical medical activities under the direction of the intern instructors in specialized departments, with the introduction of the Swiss experience in psychiatric care for patients with mental disorders. Much attention is paid to the motivation of interns, since it correlates with the self-esteem and level of personality claims, identifies the potential capabilities of the individual, the activity or passivity of the subject in professional activities, determines the professional development of the specialist. Interns at the Department of Psychiatry have traditionally been admitted to receive an objective structured clinical examination (OSCE), which positively affects the level of clinical knowledge of interns. Conclusion. Such areas of improvement of postgraduate education change the paradigm of the attitude towards mentally ill, their status in society, and promote tolerance and patience.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мруг В. М., Мруг О. Ф., Римша О. В., Стукан О. К., Щепіна Н. В.
Назва : Інтердисциплінарна інтеграція мікробіології та психіатрії в діагностиці прогресивного паралічу
Паралельн. назви :Interdisciplinary integration of microbiology and psychiatry in diagnostics of progressive paralysis
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 134-137 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: НЕЙРОСИФИЛИС -- NEUROSYPHILIS
ПАРАЛИЧ БУЛЬБАРНЫЙ ПРОГРЕССИВНЫЙ -- BULBAR PALSY, PROGRESSIVE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ФЛЮОРЕСЦЕНЦИЯ -- FLUORESCENCE
ИММОБИЛИЗАЦИЯ -- IMMOBILIZATION
Анотація: У статті аргументується важливість міждисциплінарної інтеграції теоретичних та клінічних дисциплін при підготовці лікаря. Метою роботи є забезпечення формування цілісної системи знань, умінь і практичних навичок, необхідних для обґрунтування постановки діагнозу — нейросифіліс, методів лабораторної діагностики та етіотропної терапії, які започатковуються під час вивчення курсу мікробіології і закріплюються при засвоєнні навчальної дисципліни психіатрії та наркології. За останні 30 років у всьому світі спостерігається зростання захворюваності на сифіліс, збільшується і кількість випадків нейросифілісу та пізніх форм захворювання. Це можна пов’язати із пізнім зверненням хворих до лікаря, широкою розповсюдженістю безконтрольного некваліфікованого лікування та частою асоціацією сифілісу та ВІЛ-інфекції. Основними клінічними ознаками прогресивного паралічу є когнітивні розлади, порушення регуляції довільної діяльності; емоційні та поведінкові розлади, псевдоневрастенічна симптоматика, некритичність до свого стану, патогномонічні та неспецифічні неврологічні розлади. Для діагностики в якості скринінгових методик використовують нейропсихологічні тести. Як правило, діагноз підтверджується позитивними стандартними серологічними реакціями: реакцією зв’язування комплементу Васермана, реакцією імобілізації блідих трепонем та реакцією імунної флюоресценції. Для діагностики пізніх та латентних форм сифілісу, наслідком яких є розвиток прогресивного паралічу, використовують також реакцію Васермана зі спино-мозковою рідиною. Із сучасних досліджень застосовують імуноферментний аналіз та молекулярно-генетичний метод, реакцію Ланге. Таким чином, достовірна діагностика прогресивного паралічу за допомогою клініко-анамнестичного методу, нейропсихологічних шкал, лабораторних методів дослідження та оцінки неврологічного статусу дозволить вирішити основну задачу лікаря — допомогти хворому, призначивши обґрунтовану етіотропну та патогенетичну терапіюThe article argues the importance of interdisciplinary integration of theoretical and clinical disciplines in the preparation of a doctor. The purpose of the work is to ensure the formation of an integrated system of knowledge, skills and practical skills necessary to justify the diagnosis of neurosyphilis of syphilis, methods of laboratory diagnostics and etiological therapy of progressive paralysis, which are laid down when studying a course of Microbiology and are fixed when mastering the educational discipline of Psychiatry and Narcology. Over the past 30 years, an increase in the incidence of syphilis has been observed throughout the world, and the number of cases of neurosyphilis and late forms of the disease has been increasing. This can be attributed to the late visits of patients to the doctor, the widespread uncontrolled unqualified treatment and the frequent association of syphilis and HIV infection. The main clinical signs of progressive paralysis are cognitive impairment, impaired regulation of voluntary activity, emotional and behavioral disorders, pseudo-neurotic symptoms, uncriticality, pathognomonic and nonspecific neurological disorders. For diagnosis, neuropsychological scales are used as screening techniques. As a rule, the diagnosis is confirmed by positive standard serological reactions: the Wassermann complement binding reaction, the pale treponema immobilization reaction, and the immune fluorescence reaction. For the diagnosis of late and latent forms of syphilis, the result of which is the development of progressive paralysis, Wassermann reaction with cerebrospinal fluid is also used. From modern studies, enzyme immunoassay and the molecular genetic method, the Lange reaction are used. Of great importance are laboratory indicators of the presence of inflammatory phenomena and neuroimaging methods. Thus, reliable diagnosis of progressive paralysis using the clinical anamnestic method, neuropsychological scales, laboratory methods of research and assessment of neurological status will help to solve the main task of the doctor — to help the patient by prescribing reasonable etiotropic and pathogenetic therapy
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамар Ю. А., Пилягіна Г. Я.
Назва : Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22 (Шифр НУ43/2020/4)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконаленняНавчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Сучасні виклики психіатрії XXI століття
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 10. - С. 23-25 (Шифр НУ43/2020/10)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
ОБЗОР -- REVIEW
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
ОБЗОР -- REVIEW
Анотація: Цьогоріч 25–27 листопада відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція «Психі­атрія XXI століття: глобальний вплив на су­часне суспільство та нові практики на місцях», співорганіза­тором якої став Інститут психіатрії Київського національного ­університету імені Тараса Шевченка. Через карантинні ­обмеження захід проходив в онлайн-режимі з трьома студі­ями в Конгрес-готелі «Пуща». У конференції за підтримки низки державних установ, міжнародних органі­зацій, ­навчальних закладів, наукових ­інституцій, гро­мадських організацій та відповідно до ­Реєстру зборів, Конгресів, Симпозіумів та Науково-­практичних конференцій Міністерства охорони здоров’я України ­взяли участь ­понад 900 учасників. Однією з основних сесій заходу стало відкриття 26 лис­топада 2020 р. Національного підрозділу ISSUP Україна (Міжнародного товариства професіоналів у сфері про­філактики та вживання психоактивних речовин). У ­лончі ISSUP Україна взяли участь 439 ­учасників з України та 59 країн світу. ­Його відкриття — одна з найяскравіших подій конференції, яка стала визна­чальною завдяки ­участі шанов­них спікерів
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в закладах стаціонарної психіатричної допомоги, медико-соціального та соціального захисту населення на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) : постанова Міністерства охорони здоров’я України, Головного державного санітарного лікаря України № 15 від 09.05.2020 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2020. - N 6. - С. 91-92 (Шифр ЗУ18/2020/6)
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
SARS ВИРУС -- SARS VIRUS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- EPIDEMIOLOGIC METHODS
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пінчук І. Я., Полив’яна М. Ю.
Назва : Щоб будувати своє майбутнє, треба знати своє минуле
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 10. - С. 17-19 (Шифр НУ43/2020/10)
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Анотація: Цьогоріч виповнилось 135 років із дня заснування кафедри нервових і психічних хвороб у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Фундатори кафедри — відомі талановиті ­вчені, діяльність яких збагатила вітчизняну ­психіатричну науку. Але з 1920 р. до 2019 р. психіатрія як наука і предмет викладання зникла з терен університету
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Назва : Симуляційна освіта в психіатрії
Паралельн. назви :Simulative education in psychiatry
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 36-41 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Анотація: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко М.
Назва : Психологічна допомога: міфи, правда, небезпеки
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2019. - № 9. - С. 58-60 (Шифр ФУ17/2019/9)
MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
Анотація: У цивілізованих країнах цілком нормально і навіть престижно лікуватися у психіатра, консультуватися з психологом, роками відвідувати психотерапевта. Це свідчить про свідоме здорове ставлення до свого життя. В Україні, попри деякі зрушення, у свідомості пересічного громадянина все ще існує плутанина відносно різних спеціалістів, панує нерозуміння щодо тієї допомоги, яку кожен із них надає, а сфера душевних проблем оповита численними міфами, упередженнями та страхами…
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула Ю. І.
Назва : Сучасні особливості клінічної феноменології первинного епізоду біполярного афективного розладу
Паралельн. назви :Modern features of clinical phenomenology of the primary episode of bipolar affective disorder
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 94-99 (Шифр ЗУ17/2019/4)
MeSH-головна: НАСТРОЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- MOOD DISORDERS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: Проблема біполярного афективного розладу (БАР) є однією з найактуальних проблем сучасної психіатріїХворим з первинним епізодом БАР притаманні відмінності у клінічній феноменології, зумовлені переважно клінічним варіантом дебюту захворювання при другорядній ролі гендерного фактора. У чоловіків поширеніші ейфорійна симптоматика і емоційна лабільність, а у жінок – сенситивність. Виявлені закономірності можуть бути використані при розробці лікувально-реабілітаційних і профілактичних заходів при БАРProblem of bipolar affective disorder is one of the actual problems in modern psychiatryPatients with a primary episode of BAD have clinical differences, predominantly due to the clinical type of the disease debut with a minor role of gender. In men, euphoric symptoms and emotional lability are more common, and in women, sensitivity. The identified patterns can be used in the development of treatment and rehabilitation and preventive measures in BAD.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих : постанова Кабінету Міністрів України № 1465 від 27 вересня 2000 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 3. - С. 3-5 (Шифр ЗУ18/2018/3)
MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження форми звітності щодо надання психіатричної допомоги населенню : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1504 від 30.11.2017 року
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 6. - С. 47 (Шифр ЗУ18/2018/6)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПСИХИАТРИЧЕСКАЯ -- EMERGENCY SERVICES, PSYCHIATRIC
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ СВОДНАЯ -- MEDICAL RECORD LINKAGE
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про психіатричну допомогу : Закон України № 1489-III від 22 лютого 2000 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 4. - С. 3-15 (Шифр ЗУ18/2018/4)
MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марункевич Я. Ю.
Назва : Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення
Паралельн. назви :Peculiarities of teaching "Psychiatry and narcology" to english-speaking students: basic problems and solutions
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 365-367 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): английский
Анотація: Інтеграція української освітньої системи у світовий освітній простір — це складний, багатовекторний процес, що вимагає глибинного реформування. Мета — аналіз навчального процесу англомовних студентів на кафедрі “Психіатрії, наркології та психотерапії з курсом післядипломної освіти”. Особливістю навчального процесу в англомовних іноземних студентів є виникнення ряду труднощів: мовний бар’єр та труднощі адаптації до нової педагогічної системи, соціо-культуральні та ментальні відмінності іноземних студентів, недостатнє забезпечення англомовними літературними джерелами з психіатрії, неможливість спілкування з пацієнтом напряму без перекладача. Для подолання мовного бар’єру дисципліна викладається англійською мовою. Також іноземні англомовні студенти залучаються до студентських науково-практичних конференцій разом з вітчизняними студентами. Для покращення розуміння та засвоєння матеріалу використовуються мультимедійні презентації, наукові відеофільми, а також відеофрагменти, що наочно демонструють різноманітні психопатологічні симптоми та нозології. Важливим принципом у навчальному процесі є індивідуальний підхід до кожного студента, підвищення рівня мотивації та стимулювання самостійної позааудиторної підготовки. З цією метою створені методичні рекомендації, а також функціонують індивідуальні консультації студентів. Для формування клінічного мислення використовуються розширені клінічні ситуаційні задачі та проводиться курація та клінічні розбори хворих з різною психічною патологією. Таким чином, процес викладання дисципліни “Психіатрія, наркологія” в англомовних студентів 4 курсу успішно включає як традиційні так і сучасні інноваційні методи викладання
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)