Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психические процессы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


   
    Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization [Text] = Оцінка фізичного та психо-емоційного стану здоров’я студентів НМУ за умов організації дистанційної форми навчання / S. Kalashchenko [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P116-123. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (этика)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Анотація: Deterioration of epidemiological situation in the country and educational institutions due to the spread of coronavirus infection prompted the government to change the educational process and move it to distance learning. Psychological support and assistance of future doctors are critical, as, in our country, there is a growing shortage of medical staff, namely doctors, during the COVID-19 pandemic. One way to solve the above problems is to study students of higher medical institutes (SHMI) views on the transition to distance learning, which is essential to identify weaknesses and issues in the higher medical institutions of our country and to purposefully take measures to improve the pedagogical process based on identified needs. The aim of our research includes assessment of the level of physical activity and psycho-emotional health of the higher medical education seekers’ of the healthcare field specialty 222 medicine using distance education under quarantine conditions (additional psycho-emotional impact) and establish ways for improving it with a combination of distance education and different psycho-emotional impact. A survey was conducted among 155 Bogomolets National Medical University SHMI of the 1st and 2nd year of study. Developed by us questionnaire have included questions about the assessment of the educational process organization (at the classroom and at "distance"), SHMI routine (work and leisure), namely amount of their spending time for sports and on the gadget use. Significant attention had been given to SHMI assessment of their health, psycho-emotional state, and level of adaptation during the study. During processing results of the motor activity study of surveyed SHMI had been revealed an insufficient level of motor activity. Thus, only 14% of SHMI do morning gymnastics, 29% of respondents go in for sports three times a week. We also found that a significant proportion of respondents have not enough duration of night sleep, which negatively affects the study’s success and potentially worsens their health. Analysis of the surveyed SHMI work and rest schedule shows that most SHMI sleep at night on weekdays for 6 to 7 hours (72%). 25% of respondents have a sleep duration of up to 5 hours and only 3% of respondents have slept more than 9 hours. However, chronic insomnia can gradually lead not only to diseases but also to disorders such as, decreasing concentration memory impairment, reduce performance and work efficiency. Significant mental and psycho-emotional overload during distance education requires establishing of physiological day regime
Погіршення епідеміологічного стану в державі та, зокрема, в освітніх закладах внаслідок розповсюдження коронавірусної інфекції, спонукало уряд змінити освітній процес та перевести його на дистанційну форму. Психологічна підтримка та допомога майбутніх лікарів вбачається критично значущою, так як у нашій країні наростає проблема нестачі медичного персоналу, а саме лікарів під час пандемії COVID-19. Одним шляхів вирішення вищевказаних проблем є вивчення думки студентів щодо переходу на дистанційну форму навчання, що вкрай необхідно для виявлення слабких місць та проблем у діяльності вищих медичних закладів нашої країни та для цілеспрямованого проведення заходів з приводу вдосконалення педагогічного процесу з урахуванням виявлених потреб. Метою нашого дослідження є оцінка рівня фізичної активності та психо-емоційного здоров’я здобувачів вищої медичної освіти (ЗВМО) в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 222 медицина при застосуванні дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів (додатковий психо-емоційний вплив) та встановити шляхи щодо можливості його покращення за умов поєднання дистанційної форми навчання та додаткового психо-емоційного впливу. Проведено анкетування 155 ЗВМО 1-2 курсу НМУ. Розроблена нами анкета включала питання про оцінку організації навчального процесу (аудиторного та дистанційного), розпорядок праці та відпочинку ЗВМО, а саме кількість часу, що виділяється на спорт та час, проведений за гаджетами. Особлива увага приділялась оцінці ЗВМО стану свого здоров’я, психоемоційного стану та оцінюванню свого рівня адаптації під час навчання. Результати дослідження рухової активності опитуваних ЗВМО виявили недостатній рівень рухової активності. Так, лише 14% ЗВМО робить ранкову гімнастику (руханку), 29% опитуваних займаються спортом три рази на тиждень. Також нами встановлено, що у значної частини опитуваних недостатня тривалість нічного сну, що негативно позначається на успішності навчання і потенційно погіршує стан їх здоров’я. При аналізуванні розпорядку праці та відпочинку опитуваних ЗВМО виявлено, що у переважної більшості ЗВМО (72%) нічний сон у будній день триває 6-7 годин. У 25% опитуваних тривалість сну має до 5 годин, лише 3% спить більше 9 годин. Проте, хронічне недосипання поступово може призвести як до низки захворювань, так і до зниження концентрації уваги, погіршення пам’яті, зниження успішності та працездатності. Велике розумове і психоемоційне навантаження під час дистанційної форми освіти потребує встановлення фізіологічного режиму дня
Дод.точки доступу:
Kalashchenko, S.
Lutsak, O.
Hrynzovskyi, A.
Kovalchuk, O.
Martynenko, S.
Kondratiuk, M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ільєнков, Е.
    Життєві суперечності та вміння мислити [Текст] / Е. Ільєнков // Науковий світ. - 2002. - № 7. - С. 18-20


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Авдонина, Л. И.
    Вегетативные проявления психоэмоционального напряжения, вызванного острой одонтогенной болью, по данным вариабельности сердечного ритма [Текст] / Л. И. Авдонина, О. В. Авдонина // Современная стоматология. - 2005. - № 3. - С. 14-16

Рубрики: Зубная боль--психол

   Стоматологической процедуры боязнь--физиол


   Сердечных сокращений частота--психол


   Психические процессы


Дод.точки доступу:
Авдонина, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Алфимова, М. В.
    Метод вызванных потенциалов в исследовании познавательных процессов при шизофрении [Текст] / М. В. Алфимова, Л. Г. Уварова, В. И. Трубников // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1999. - Т. 99, № 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA (осложнения)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (патофизиология)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (физиология)
Дод.точки доступу:
Уварова, Л. Г.
Трубников, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Артеменко, А. А.
    Оценка психоэмоционального состояния студентов университета [Текст] / А. А. Артеменко // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 73-76. - Библиогр.: с.75-76 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (диагноз)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Афанасьев, Д.
    Анаболические стероиды - психические эффекты / Д. Афанасьев // Новая медицина тысячелетия. - 2013. - № 6. - С. 32


MeSH-головна:
АНАБОЛИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- ANABOLIC AGENTS (анализ, вредные воздействия, токсичность)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (действие лекарственных препаратов)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бабанов, С. А.
    Особенности психологического статуса лиц с вибрационной болезнью [Текст] / С. А. Бабанов, Е. В. Воробьева // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Библиогр.: с.39 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ВИБРАЦИЯ -- VIBRATION (вредные воздействия)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (диагноз)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
Дод.точки доступу:
Воробьева, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Богданова, О. Г.
    Посттетаническая модификация эффективности возбудительной передачи в нейронных сетях с межполушарными связями [Текст] / О. Г. Богданова, И. Г. Силькис // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 1. - С. 61-72


MeSH-головна:
СИГНАЛА ПЕРЕДАЧА -- SIGNAL TRANSDUCTION (физиология)
НЕРВНАЯ СЕТЬ -- NERVE NET (метаболизм)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (физиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (секреция, физиология)
Дод.точки доступу:
Силькис, И. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Буклина, С. Б.
    Основные гипотезы формирования феномена одностороннего игнорирования [Текст] / С. Б. Буклина // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2001. - Т. 101, № 10. - С. 14-18


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (физиология)
ПРОСТРАНСТВЕННАЯ НАВИГАЦИЯ -- SPATIAL NAVIGATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гнатишин, М. С.
    Стан психічного здоров’я жіночого населення в залежності від функціональної асиметрії півкуль головного мозку та соціально-економічних чинників і способу життя [Текст] / М. С. Гнатишин // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 1. - С. 9-11


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (физиология)
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (анатомия и гистология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)