Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологические феномены и процессы (внеш)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.


   
    Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization [Text] = Оцінка фізичного та психо-емоційного стану здоров’я студентів НМУ за умов організації дистанційної форми навчання / S. Kalashchenko [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P116-123. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (этика)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Анотація: Deterioration of epidemiological situation in the country and educational institutions due to the spread of coronavirus infection prompted the government to change the educational process and move it to distance learning. Psychological support and assistance of future doctors are critical, as, in our country, there is a growing shortage of medical staff, namely doctors, during the COVID-19 pandemic. One way to solve the above problems is to study students of higher medical institutes (SHMI) views on the transition to distance learning, which is essential to identify weaknesses and issues in the higher medical institutions of our country and to purposefully take measures to improve the pedagogical process based on identified needs. The aim of our research includes assessment of the level of physical activity and psycho-emotional health of the higher medical education seekers’ of the healthcare field specialty 222 medicine using distance education under quarantine conditions (additional psycho-emotional impact) and establish ways for improving it with a combination of distance education and different psycho-emotional impact. A survey was conducted among 155 Bogomolets National Medical University SHMI of the 1st and 2nd year of study. Developed by us questionnaire have included questions about the assessment of the educational process organization (at the classroom and at "distance"), SHMI routine (work and leisure), namely amount of their spending time for sports and on the gadget use. Significant attention had been given to SHMI assessment of their health, psycho-emotional state, and level of adaptation during the study. During processing results of the motor activity study of surveyed SHMI had been revealed an insufficient level of motor activity. Thus, only 14% of SHMI do morning gymnastics, 29% of respondents go in for sports three times a week. We also found that a significant proportion of respondents have not enough duration of night sleep, which negatively affects the study’s success and potentially worsens their health. Analysis of the surveyed SHMI work and rest schedule shows that most SHMI sleep at night on weekdays for 6 to 7 hours (72%). 25% of respondents have a sleep duration of up to 5 hours and only 3% of respondents have slept more than 9 hours. However, chronic insomnia can gradually lead not only to diseases but also to disorders such as, decreasing concentration memory impairment, reduce performance and work efficiency. Significant mental and psycho-emotional overload during distance education requires establishing of physiological day regime
Погіршення епідеміологічного стану в державі та, зокрема, в освітніх закладах внаслідок розповсюдження коронавірусної інфекції, спонукало уряд змінити освітній процес та перевести його на дистанційну форму. Психологічна підтримка та допомога майбутніх лікарів вбачається критично значущою, так як у нашій країні наростає проблема нестачі медичного персоналу, а саме лікарів під час пандемії COVID-19. Одним шляхів вирішення вищевказаних проблем є вивчення думки студентів щодо переходу на дистанційну форму навчання, що вкрай необхідно для виявлення слабких місць та проблем у діяльності вищих медичних закладів нашої країни та для цілеспрямованого проведення заходів з приводу вдосконалення педагогічного процесу з урахуванням виявлених потреб. Метою нашого дослідження є оцінка рівня фізичної активності та психо-емоційного здоров’я здобувачів вищої медичної освіти (ЗВМО) в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 222 медицина при застосуванні дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів (додатковий психо-емоційний вплив) та встановити шляхи щодо можливості його покращення за умов поєднання дистанційної форми навчання та додаткового психо-емоційного впливу. Проведено анкетування 155 ЗВМО 1-2 курсу НМУ. Розроблена нами анкета включала питання про оцінку організації навчального процесу (аудиторного та дистанційного), розпорядок праці та відпочинку ЗВМО, а саме кількість часу, що виділяється на спорт та час, проведений за гаджетами. Особлива увага приділялась оцінці ЗВМО стану свого здоров’я, психоемоційного стану та оцінюванню свого рівня адаптації під час навчання. Результати дослідження рухової активності опитуваних ЗВМО виявили недостатній рівень рухової активності. Так, лише 14% ЗВМО робить ранкову гімнастику (руханку), 29% опитуваних займаються спортом три рази на тиждень. Також нами встановлено, що у значної частини опитуваних недостатня тривалість нічного сну, що негативно позначається на успішності навчання і потенційно погіршує стан їх здоров’я. При аналізуванні розпорядку праці та відпочинку опитуваних ЗВМО виявлено, що у переважної більшості ЗВМО (72%) нічний сон у будній день триває 6-7 годин. У 25% опитуваних тривалість сну має до 5 годин, лише 3% спить більше 9 годин. Проте, хронічне недосипання поступово може призвести як до низки захворювань, так і до зниження концентрації уваги, погіршення пам’яті, зниження успішності та працездатності. Велике розумове і психоемоційне навантаження під час дистанційної форми освіти потребує встановлення фізіологічного режиму дня
Дод.точки доступу:
Kalashchenko, S.
Lutsak, O.
Hrynzovskyi, A.
Kovalchuk, O.
Martynenko, S.
Kondratiuk, M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гордеева, О. В.
    Аналитическая интроспекция и кратковременная сенсорная депривация как методы изменения состояния сознания [Текст] / О. В. Гордеева, Г. Н. Финикова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 6. - С. 72-81

Рубрики: Сознание--психол

   Восприятие


   Психологические феномены и процессы (внеш)


   Психология экспериментальная


Дод.точки доступу:
Финикова, Г. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Григорчук, Л. І.
    Визначення рівня розвитку психофізіологічних функцій організму студентів медичних вузів [Текст] / Л. І. Григорчук // Четверта університетська науково-практична конференція молодих учених та фахівців (.)/ВМУ. - 1998. - С. 13


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (классификация)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE

Знайти схожі

4.


    Виггинс, О.
    Влияние Эдмунда Гуссерля на феноменологию Карла Ясперса [Текст] / О. Виггинс, М. Шварц // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 1. - С. 5-13


MeSH-головна:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (история, кадры, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Дод.точки доступу:
Шварц, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ениколопов, С. Н.
    Враждебность и проблема человека [Текст] / С. Н. Ениколопов, А. В. Садовская // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2000. - Т. 100, № 7. - С. 59-64


MeSH-головна:
ВРАЖДЕБНОСТЬ -- HOSTILITY
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Дод.точки доступу:
Садовская, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кривоніс, Т. Г.
    Гендерні особливості прояву клініко-психологічних феноменів у онкологічних пацієнтів [Текст] = Gender features of clinical-psychological phenomena in cancer patients / Т. Г. Кривоніс, І. В. Жулкевич // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2020. - N 1. - С. 115-119


MeSH-головна:
ПОЛОВАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ -- GENDER IDENTITY
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Анотація: Онкологічне захворювання спричиняє значні зрушення у психічному функціонуванні пацієнтів, що проявляється як донозологічними психічними реакціями та феноменами, так і клінічно вираженими психічними розладами
Вивчення клініко-психологічних феноменів у онкологічних пацієнтів має важливе значення для організації заходів медико-психологічної допомоги. Відмінності у психологічному стані хворих, що виникають на різних етапах розвитку хвороби та в залежності від статі, визначають основу для диференціювання медико-психологічних заходів
Cancer causes significant shifts in the mental functioning of patients, manifesting as reactions and phenomena, as well as clinically pronounced mental disorders
The study of clinical-psychological phenomena in cancer patients is important for the organization of medical-psychological help. Differences in the psychological state of patients, occurring at different stages of the disease and depending on the gender, determine the basis for differentiation of medical -psychological measures
Дод.точки доступу:
Жулкевич, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Калуєв, А. В.
    Друга міждисциплінарна конференція з проблем психопатологій, присвячена пам’яті проф.Г.М.Чайченка [Текст] / А. В. Калуєв // Фізіологічний журнал. - 1999. - Т. 45, № 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры)
Дод.точки доступу:
Чайченко, Геннадий Михайлович (Психофизиолог ; 1936-1998) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Левинсон, Л.
    Заметки о вере и безумии [Текст] / Л. Левинсон // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 1. - С. 47-51


MeSH-головна:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Грицук, С. Ф.
    Измененное сознание. Концепции и решения. Часть 1 [Текст] / С. Ф. Грицук // Вестник интенсивной терапии. - 2014. - № 3. - С. 53-60


MeSH-головна:
СОЗНАНИЕ -- CONSCIOUSNESS (действие лекарственных препаратов, физиология)
ГИПНОЗ -- HYPNOSIS (методы)
МЕДИТАЦИЯ -- MEDITATION (методы)
СОН -- SLEEP (действие лекарственных препаратов, физиология)
ЭГО -- EGO
АНЕСТЕЗИЯ ОБЩАЯ -- ANESTHESIA, GENERAL (использование, методы)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (действие лекарственных препаратов)
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS (патофизиология, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Кількісна оцінка психофізіологічного стану людини за успішністю виконаної роботи [Текст] / Ю. Є. Лях [та ін.] // Фізіологічний журнал. - 2001. - Т. 47, № 6. - С. 63-66


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ЭФФЕКТИВНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- EFFICIENCY
Дод.точки доступу:
Лях, Ю. Є.
Черняк, А. М.
Гур’янов, В. Г.
Вихованець, Ю. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мухаровська, І. Р.
    Клініко-психологічні феномени у пацієнтів онкологічної практики на різних етапах лікувального процесу [Текст] = The psychological phenomenon in oncology practice at different stages of treatment / І. Р. Мухаровська // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2016. - N 4. - С. 74-77


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ОНКОЛОГИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CANCER CARE FACILITIES
ОНКОЛОГИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- ONCOLOGY SERVICE, HOSPITAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Демецька, О.
    Не чарівні проблеми казкових дівчат [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2020. - № 1. - С. 36-37


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH (история, тенденции, этика)
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH (этика)
Анотація: Нові зірки та планети відкривають у такій кількості, що на всіх просто не вистачить імен з греко-римської міфології. Тому для їхнього позначення використовують комбінації цифр і латинських букв, а також імена видатних особистостей. Планетам не дають лише імена вигаданих персонажів — ними називають психологічні синдроми та психічні хвороби
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Савенко, Ю. С.
    Новая парадигма в психиатрии [Текст] / Ю. С. Савенко // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 1. - С. 14-18


MeSH-головна:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Особливості взаємовідносин матерів та їх дітей 15-18 років під час психо-емоційних спалахів [Текст] = The features of interaction between mothers and their children aged 15-18 during psycho-emotional outbursts / Н. Є. Горбань [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 480-484. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОВЕДЕНИЕ МАТЕРИНСКОЕ -- MATERNAL BEHAVIOR (психология)
МАТЬ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- MOTHER-CHILD RELATIONS (психология)
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Мета дослідження – проаналізувати вплив реакції матері під час психо-емоційних спалахів їх дітей віком 15-18 років на розвиток підліткової агресії. Проаналізовані відповіді в анкетах учасників дослідження “Анкета матері підлітка 15-18 років”, де були присутні змістовні відповіді на окремі питання блоку “Що Ви робите, коли у дитини виникають спалахи дратівливості або вона сильно сердиться, злиться?”. У дослідженні взяли участь 864 підлітка віком 15-18 років (425 особи – група агресивних підлітків, 439 респондентів – група неагресивних). При аналізі враховували різницю в розподілі між агресивною та неагресивною групами під впливом певних факторів. Інформаційна база – міжнародна програма ELSPAC – український фрагмент “Сім᾽я і діти України”. Статистична обробка інформації – Microsoft Оffice 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20,0”, “Microsoft Оffice Excel 2010”. Різниця визначалась при р0,05. Аналіз методів виховання дитини, що використовуються при спробах “загасити” емоційні спалахи у підлітків показав, що серед досліджених методів заспокоєння дитини виявилися такі, що позитивно впливають на її загальний психоемоційний стан – як-то дати викричатися (42,9% в агресивній групі та 57,1% в неагресивній групі); ті, які є нейтральними (не впливають), як, наприклад, заспокоєння та роз’яснення (63,6% та 36,4%, за групами відповідно); так і такі, котрі справляють негативний вплив – виганяти дитину (83,3% та 16,7%, відповідно); вступати у “перепалку”, кричати на неї (71,8% та 28,2%, відповідно); залишати дитину на когось (65,6% та 34,4% відповідно), погрожувати дитині (75,0% і 25,0%, відповідно) чи бити її (81,4% та 18,6%, відповідно). Таким чином, встановлено, що опитані матері були рідко обізнані з виховними методами, які мають позитивний вплив, і навпаки, використовували незаспокійливі методи, що негативно впливали на психоемоційний стан підлітків
The aim of the study is to analyze the influence of mother’s reaction during psycho-emotional outbursts in children aged 15-18 on the development of adolescent aggression. The participants of the study were asked to answer the questions in the questionnaire called “The Questionnaire of Mothers of Teenagers Aged 15-18” which included a separate block of questions namely “What do you do when your child has outbursts of irritability or temper tantrums, when he/she gets extremely angry? Subsequently, the participants’ substantive responses were selected and analyzed. The study covered 864 adolescents aged 15-18 (425 people – a group of aggressive adolescents, 439 respondents – a group of non-aggressive teenagers). The analysis considered the difference in distribution between aggressive and non-aggressive groups when exposed to certain factors. Information base – international program ELSPAC – Ukrainian fragment “Family and Children of Ukraine”. Statistical processing of information – Microsoft Office 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20.0”, “Microsoft Office Excel 2010”. The difference was determined at p0.05. The analysis of the methods for raising a child used in an attempt to “quench” emotional outbursts in adolescents showed that among the studied methods of calming down a child were identified those methods that had a positive effect on his psycho-emotional state i.e. allowing him/her to cry (42.9% in the aggressive group and 57.1% in the non-aggressive group); neutral methods, for example, comforting with talking (63.6% and 36.4% by groups, respectively), and methods that had a negative impact i.e. forcing a child to go away (83.3% and 16.7%, respectively); getting into a war of words, shouting at him (71.8% and 28.2%, respectively); leaving a child with someone (65.6% and 34.4%, respectively), threatening a child (75.0% and 25.0%, respectively) or beating him/her (81.4% and 18.6%, respectively). Thus, the study found that the interviewed mothers rarely used parenting methods that have a positive effect, and vice versa, they used approaches that did not have a calming effect, which negatively influenced the psycho-emotional state of adolescents
Дод.точки доступу:
Горбань, Н. Є.
Бондаренко, Н. Ю.
Лапікура, О. В.
Коваль, Н. В.
Тищенко, В. К.
Бомк, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Агаева, К. Ф.
    Оценка психологического статуса контингента в гигиенических исследованиях [Текст] / К. Ф. Агаева // Гигиена и санитария. - 2001. - № 4. - С. 76-77


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ГЕНЕТИКА ПОВЕДЕНЧЕСКАЯ -- GENETICS, BEHAVIORAL (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кривомаз, Т.
    Почему мы врем? [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2014. - № 11. - С. 44-45


MeSH-головна:
ОБМАН -- DECEPTION
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Логановський, К. М.
    Психологічні і нейропсихіатричні ефекти іонізуючої радіації [Текст] / К. М. Логановський // Новая медицина тысячелетия. - 2013. - № 1. - С. 30-36


MeSH-не головна:

АВАРИЙНЫЙ РАДИОАКТИВНЫЙ ВЫБРОС -- RADIOACTIVE HAZARD RELEASE (профилактика и контроль, психология, статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (воздействие облучения, классификация)
РИСКА УМЕНЬШЕНИЯ ПОВЕДЕНИЕ -- RISK REDUCTION BEHAVIOR
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ФОБИИ -- PHOBIC DISORDERS (классификация, психология, этиология)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (психология, этиология)
(воздействие облучения, физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Фельдман, М. Д.
    Психологічні розлади у практиці сімейного лікаря:1.Депресія. [Текст] / М. Д. Фельдман // Медицина світу. - 2001. - Т. 11, № 2. - С. 63-74


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (диагноз, профилактика и контроль)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Психологическая реабилитация семей детей-инвалидов [Текст] = Psychological rehabilitation of families with disable children / О. Ю. Кочерова [и др.] // Курортная медицина. - 2016. - № 2. - С. 109-112. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы, психология, тенденции)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Анотація: Обследовано 104 матери, воспитывающих детей-инвалидов с церебральным параличом, и для сравнения 50 матерей детей с компенсацией перинатального поражения центральной нервной системы. Установлено, что для матерей детей-инвалидов характерно сосредоточенность на своем плохом самочувствии, импульсивность и постоянное чувство тревоги. Одновременно выявляется преимущественно психосоматичний или авторитарный тип отношений с ребенком-инвалидом, неадекватная оценка особенностей ребенка и неправильная реакция на его поведение. Обнаруживается неудовлетворенность ходом развития ребенка, недооценка своей роли в реабилитационном процессе. Выявленные авторами особенности матерей детей-инвалидов обосновывают необходимость проведения семейной психологической реабилитации. С этой целью предложена схема коррекция эмоциональных нарушений у данной группы матерей
Дод.точки доступу:
Кочерова, О. Ю.
Филькина, О. М.
Долотова, Н. В.
Воробьева, Е. А.
Пыхтина, Л. А.
Шанина, Т. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Денисов, И.
    Психологический статус пациента [Текст] / И. Денисов, Б. Мовшович // Врач. - 2001. - № 12. - С. 37-38


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (психология)
Дод.точки доступу:
Мовшович, Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)