Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (240)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.


   
    Як налагоджувати ділові контакти [Текст] // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 11. - С. 341-343

Рубрики: Психология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Як маніпулюють жінки чоловіками [Текст] // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 9. - С. 200-202

Рубрики: Психология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Юревич, А. В.
    Естественнонаучная и гуманитарная парадигма в психологии, или раскачанный маятник [Текст] / А. В. Юревич // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 2. - С. 147-151

Рубрики: Психология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Экзамен — испытание для детей или для родителей? [Текст] // Фармацевт практик. - 2012. - № 5. - С. 54-55

Рубрики: Родители-ребенок отношения

   Психология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Щур, В. Г.
    Всероссийская конференция по гуманитарным проблемам психологии [Текст] / В. Г. Щур // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 6. - С. 137-139

Рубрики: Психология

   Конгрессы


   Российская Федерация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Щедрина, Е. В.
    Юбилей журнала "Вопросы психологии" [Текст] / Е. В. Щедрина // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 3. - С. 144-146

Рубрики: Психология

   Юбилеи и другие важные события


   Периодические издания


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Щедрин, Е. В.
    К 50-летию журнала "Вопросы психологии" [Текст] / Е. В. Щедрин // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 2. - С. 3-6

Рубрики: Периодические издания

   Психология


   Юбилеи и другие важные события


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Чорнописка, О. П.
    Викладання дисципліни "Елементи практичної психології" в системі післядипломної освіти провізорів [Текст] / О. П. Чорнописка // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 4. - С. 249-252. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (обучение)
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність вивчення дисципліни «Елементи практичної психології» провізорами-інтернами на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології в Івано-Франківському національному медичному університеті. Подано характеристику семінарських занять, самостійної практичної аудиторної та позааудиторної робіт.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чайковська, В. В.
    Психологічні особливості людей похилого віку [Текст] / В. В. Чайковська // Мистецтво лікування. - 2013. - № 6. - С. 19-23


MeSH-головна:
ПОЖИЛЫЕ -- AGED (психология)
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Чабан, О. С.
    Математика психологии и психиатрии [Текст] / О. С. Чабан // НейроNews. - 2010. - № 7. - 14-20 (Взгляд на проблему)

Рубрики: Нелинейная динамика

   Психология


   Психиатрия


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Цапкин, В.
    Карл Роджерс [Текст] / В. Цапкин // Московский психотерапевтич. журн. - 2002. - № 1(32). - С. 50-75


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Роджерс, Карл Рэнсом (американский психолог ; 1902-1987)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Хозиев, В. Б.
    Психологическое консультирование как учебный предмет: очерк об Альбрехте Клаусе, немецком психотерапевте [Текст] / В. Б. Хозиев // Психология в вузе. - 2012. - № 1. - С. 100-114

Рубрики: Психология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Федько, В.
    1941: Карты вторжения [Текст] / В. Федько // Новая Медицина Тысячелетия. - 2011. - № 5. - С. 60-64

Рубрики: Война

   Психология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Турчинец, М.
    О развитии психологии в россии третьего тысячелетия [Текст] / М. Турчинец // Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 4. - С. 26-29


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Спіріна, І. Д.
    Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи [Текст] = Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 121-123


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Спілкування з аудитирією: універсальні рекомендації та поради блискучих ораторів [Текст] // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 9. - С. 144-149

Рубрики: Психология

   Обучение вербальное


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Синишина, В. М.
    Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів [Текст] = Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / В. М. Синишина // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 77-81


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Анотація: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологів
До основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Румянцев, А. Ш.
    Взаимовлияние психологических характеристик и результативности лечебной физкультуры у диализных больных [Текст] / А. Ш. Румянцев, Н. Ю. Коростелева, И. А. Васильева // Нефрология. - 2002. - Т. 6, № 3. - С. 54-59


MeSH-головна:
ДИАЛИЗ -- DIALYSIS
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование)
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Коростелева, Н. Ю.
Васильева, И. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Рудень, В. В.
    Дослідження стану психологічного здоров’я сімей щодо причини природженої патології у дитини [Текст] / В. В. Рудень // Охорона здоров’я України. - 2002. - № 3/4(6/7). - С. 78-80


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (тенденции)
СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Разорина, Л. М.
    К определению содержания понятия "личности" в советской психологии [Текст] / Л. М. Разорина // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 1. - С. 79-87

Рубрики: Личность

   Психология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)