Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (240)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.


   
    Вплив індивідуально-особистісних особливостей людини на вибір майбутньої професії лікаря-психолога [Текст] / В. М. Єгорова, К. О. Чаповська, Ф. І. Поздєєв // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 110-111


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (кадры)
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ВРАЧЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НЕДЕЕСПОСОБНОСТЬ -- PHYSICIAN IMPAIRMENT (психология)
СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ -- SOCIAL VALUES
Анотація: Вдалий вибір професії - це запорука вашої впевненості, одна з головних складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї цінності в соціумі. Слід зазначити, що процес професійного самовизначення є досить складним та на нього впливають різні фактори. У зв’язку з цим, дуже актуальним є питання впливу індивідуально- психологічних особливостей на формування професіоналізму особистості, який полягає в тому, щоб визначити, якими схильностями, здібностями та іншими індивідуально-психологічними особливостями особистості володіє людина; у виконанні якої діяльності вона буде почувати себе максимально гармонійно, і спрогнозувати ступінь впливу індивідуально-психологічних якостей людини на формування особистості як особистості професіонала. Актуальність деяких професій стає все більшою в умовах зростаючої складності світу та прискорення науково-технічного прогресу. До таких спеціальностей належить і професія лікаря-психолога. Сьогодні, коли суспільні процеси стають більш динамічними, часто виникають напружені ситуації у взаєминах між людьми, в колективах та родинах. У зв’язку з дефіцитом спілкування підвищилася роль психологічних знань, їхнього прикладного аспекту. Виходячи з надзвичайної актуальності психологічної професії, нас зацікавило питання, які індивідуаль- но-особистісні особливості переважають у студентів, що обрали за майбутню професію спеціальність «Медична психологія». Отже, метою нашого дослідження є визначення різноманіття особистісних, характерологічних особливостей та їх кількісне співвідношення у студентів спеціальності «Медична психологія», визначення найбільш поширених і найменш поширених особистісних факторів серед студентів, майбутніх лікарів-психологів
Дод.точки доступу:
Єгорова, В. М.
Чаповська, К. О.
Поздєєв, Ф. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Chylińska, J.
    Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university [Text] / J. Chylińska, D. Włodarczyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P7


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (обучение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: Psychosocial aspects of care delivered to patients are crucial in providing high quality medical services, leading to increased health outcomes. Therefore, medical doctors need to be well prepared to understand processes underlying patients’ health-related functioning, as well as the factors affecting their own professional well-being. Department of Health Psychology of the Medical University of Warsaw, has offered courses in psychology and communication to students of various divisions of the university for over 55 years. In our presentation, we would like to focus mainly on the Medical Psychology course, dedicated to the students of the Medical Faculty. Aims: Our goal is to briefly present the content of the Medical Psychology course and strategies we found useful in our experience, in the context of relationship with medical communication
Дод.точки доступу:
Włodarczyk, D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Синишина, В. М.
    Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів [Текст] = Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / В. М. Синишина // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 77-81


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Анотація: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологів
До основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Спіріна, І. Д.
    Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи [Текст] = Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 121-123


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Пам’яті Олександра Григоровича Луценка // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 1. - С. 3


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Луценко, Олександр Григорович \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів [Текст] = The methods of psychology and pedagogy in postgraduate training of future doctors / В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 117-119


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Анотація: На наш погляд, при виборі системи освіти важливим є збереження наукових та історичних коренів. Дбайливе ставлення до успіхів власних шкіл педагогіки та психології – запорука збереження наукової думки та конкурентності. Індивідуальний підхід та критичне мислення – це оптимальні педагогічні технології для становлення сучасного лікаря
Дод.точки доступу:
Савельєв, В. Г.
Рябоконь, Ю. Ю.
Фурик, О. О.
Оніщенко, Т. Є.
Задирака, Д. А.
Рябоконь, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Осипенко, Е. Д.
    Новые авторские методики диагностики и коррекции в астропсихологии для формирования позитивных жизненных ценностей человека / Е. Д. Осипенко // Фітотерапія. Часопис. - 2017. - N 4. - С. 75-77


MeSH-головна:
АСТРОЛОГИЯ -- ASTROLOGY
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, организация и управление)
ЖИЗНИ ЦЕННОСТЬ -- VALUE OF LIFE
Анотація: Завданням нашого дослідження було показати більшу ефективність психологічної роботи методом холодинаміки разом з астрологічним консультуванням, що включає в себе астродіагностіку на трьох рівнях - фізичному, психологічному та духовному.
Задачей нашего исследования было показать большую эффективность психологической работы методом холодинамики вместе с астрологическим консультированием, включающим в себя астродиагностику на трех уровнях - физическом, психологическом и духовном.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Кириленко, М.
    Особливості спілкування з людьми із обмеженими можливостями [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2016. - № 10. - С. 44-45


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS (психология)
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (тенденции, этика)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (психология, этика)
Анотація: Дехто з нас відчуває певний дискомфорт під час контактів з людьми із обмеженими можливостями. Ми ніяковіємо і навіть уникаємо спілкування з ними, боїмося чимось образити, сказати «не те», наразитися на роздратування чи навіть агресивність. Напружує ірраціональне почуття провини за своє відносне здоров’я та благополуччя. Додаються побоювання, що будь-які контакти одразу можуть до чогось зобов’язати, а «якщо я не можу допомагати (матеріально чи діями), то навіщо взагалі спілкуватися»… Іноді так хочеться обігріти людей з інвалідністю своєю увагою і теплом, але спонтанний душевний порив гаситься невпевненістю у собі, браком інформації, сумнівами в доречності такої уваги. Пропонуємо читачам декілька порад
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гавриленко, Л.
    Встановлення посадового окладу психологу, посада якого введена не за рахунок лікарської [Текст] / Л. Гавриленко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 5. - С. 93-94


MeSH-головна:
ЗАРПЛАТА И ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВЫПЛАТЫ -- SALARIES AND FRINGE BENEFITS (законодательство и юриспруденция, экономика)
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (кадры, экономика)
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кириленко, М.
    Выступление перед большой аудиторией: для активистов и не только [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 42-43


MeSH-головна:
РЕЧИ ВОСПРИЯТИЕ -- SPEECH PERCEPTION
ПОВЕДЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL BEHAVIOR
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (тенденции, этика)
Анотація: Каждому из нас время от времени приходится выступать перед большой или маленькой аудиторией, по «долгу службы» или просто потому, что «нет сил молчать». Для демонстративных личностей это настоящее удовольствие — есть возможность напомнить о себе, покрасоваться, «выгулять» новый наряд, показать свои внешние данные, продемонстрировать эрудицию, харизму… Но для большинства это пусть и в разной мере, но все-таки испытание. А для кое-кого так и вовсе проклятие всей его жизни — начиная от ответа на школьном уроке и заканчивая докладом на рутинном рабочем совещании… И есть та сфера, в которой так или иначе, но держать речь приходится. Это общественная деятельность, которая предполагает участие в собраниях, «круглых столах», слушаниях, форумах… Это может быть публичная защита своих проектов, озвучивание принципиальной позиции, убеждение аудитории в определенных действиях, донесение до людей важных идей, ценностей, эпохальных начинаний… Сразу можем успокоить — все решаемо независимо от того, есть у вас ораторские способности или нет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Милиця, К. М.
    Психологічні акцентуації у хворих із метаболічним синдромом та ожирінням [Текст] / К. М. Милиця // Вісник наукових досліджень. - 2016. - N 3. - С. 21-24


MeSH-головна:
МЕТАБОЛИЧЕСКИЙ СИНДРОМ X -- METABOLIC SYNDROME X
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Чорнописка, О. П.
    Викладання дисципліни "Елементи практичної психології" в системі післядипломної освіти провізорів [Текст] / О. П. Чорнописка // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 4. - С. 249-252. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (обучение)
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність вивчення дисципліни «Елементи практичної психології» провізорами-інтернами на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології в Івано-Франківському національному медичному університеті. Подано характеристику семінарських занять, самостійної практичної аудиторної та позааудиторної робіт.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Зарічна, Т. П.
    Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Teaching of applied psychology and pedagogics for masters on specialty “Technology of perfumery and cosmetics” in ZaporIzhian state medical university / Т. П. Зарічна // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Демецкая, А.
    Женский коллектив: "своя среди своих" [Текст] / А. Демецкая // Фармацевт-практик. - 2015. - № 6. - С. 39


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Пахальян, В. Э.
    Процесс подготовки практических психологов: нормативные, организационные и методологические основания [Текст] = The process of preparation of practical psychologists: the regulatory, organizational and methodological base professor, Ph.D. / В. Э. Пахальян // Психология в вузе. - 2015. - № 3. - С. 4-21. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (законодательство и юриспруденция, обучение, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING (законодательство и юриспруденция, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
(кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кочарян, Г. С.
    Физиология и психология оргазма: современные представления [Текст] / Г. С. Кочарян // Здоровье мужчины. - 2015. - № 3. - С. 16-24


MeSH-головна:
ОРГАЗМ -- ORGASM (физиология)
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    К каждому пациенту - свой подход [Текст] // Участковый врач. - 2014. - № ЛЕТО. - С. 34-36


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ -- HUMAN CHARACTERISTICS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
БОЛЬНОГО ПОВЕДЕНИЕ -- SICK ROLE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Кириленко, М.
    Давайте ценить то, что у нас есть [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2014. - № 9. - С. 56-57


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY
СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ -- SOCIAL VALUES
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Демецкая, А.
    Теория лжи [Текст] / А. Демецкая // Фармацевт практик. - 2014. - № 1. - С. 52-53


MeSH-головна:
ОБМАН -- DECEPTION
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
(этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Богданова, Т. В.
    Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии [Текст] / Т. В. Богданова // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, стандарты, тенденции)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (классификация)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, обучение, тенденции)
ВОЛЯ -- VOLITION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)