Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (240)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горустович А. С.
Назва : Понятие о ценностных ориентациях в психологической науке
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 84-92 (Шифр 81929/2006/2)
Предметні рубрики: Личности развитие
Психология
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Валитова И. Е.
Назва : Законы Мерфи в психологии
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 120-122 (Шифр 81929/2006/2)
Предметні рубрики: Психология
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданова Т. В.
Назва : Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67 (Шифр 81929/2013/2)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH
ВОЛЯ -- VOLITION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бирюкевич Е. А.
Назва : К вопросу об интегральных характеристиках индивидуальности
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 44-64 (Шифр 81929/2006/2)
Предметні рубрики: Индивидуальность
Личность
Психология
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морогин В. Г.
Назва : Рецензия на книгу Хельмута Люка «История психологии. Течения. Школы. Пути развития». 4-е издание. Переводе немецкого и научное редактирование М.В. Волковой
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 121-126 (Шифр 81929/2013/3)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петровский А. В.
Назва : Мера человеческой порядочности
Місце публікування : Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2005. - № 2. - С. 18-21 (Шифр 70063/2005/2)
Предметні рубрики: Психология
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Печенков В. В.
Назва : Индивидуальность как ограниченность: динамический подход
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 3-25 (Шифр 81929/2006/2)
Предметні рубрики: Индивидуальность
Психология
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зимина И. С., Кошкарова Ю. В.
Назва : Мотивация в процессе становления интеллектуальной пассионарности студентов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 49-61 (Шифр 81929/2006/4)
Предметні рубрики: Мотивация
Интеллект
Студенты-- обуч-- психол
Психология
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Габдреева Г. Ш., Халиуллина Э. М.
Назва : Рабочая программа дисциплины "Типология в психологии"
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 84-104 (Шифр 81929/2006/4)
Предметні рубрики: Психология
Психологические тесты
Индивидуальность
Характер
Темперамент
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агишева Н. К.
Назва : Психологическая несовместимость и конфликтологическая некомпетентность в супружеской жизни
Місце публікування : Международный медицинский журнал (Харків). - 2007. - Т. 13, № 4. - С. 6-9 (Шифр 74588/2007/13/4)
Предметні рубрики: Супружеские пары
Психология
Конфликт (психология)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бирюкевич Е. А.
Назва : Характер и личность в структуре индивидуальности: выбор между согласием и разладом
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 3-15 (Шифр 81929/2006/4)
Предметні рубрики: Личность
Характер
Индивидуальность
Психология
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хозиев В. Б.
Назва : Психологическое консультирование как учебный предмет: очерк об Альбрехте Клаусе, немецком психотерапевте
Місце публікування : Психология в вузе. - 2012. - № 1. - С. 100-114 (Шифр 81929/2012/1)
Предметні рубрики: Психология
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гулевский В. Я.
Назва : Авторская сказка как метод изучения внутреннего мира студентов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 3. - С. 69-73 (Шифр 81929/2006/3)
Предметні рубрики: Студенты-- психол
Группы общения
Психология
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Радина Н. К.
Назва : Формы воспитательной работы в вузе: групповая дискуссия, предваряющая лекцию
Місце публікування : Психология в вузе. - 2006. - № 3. - С. 74-79 (Шифр 81929/2006/3)
Предметні рубрики: Студенты-- психол
Психология
Психотерапия групповая
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахальян В. Э.
Назва : Процесс подготовки практических психологов: нормативные, организационные и методологические основания
Паралельн. назви :The process of preparation of practical psychologists: the regulatory, organizational and methodological base professor, Ph.D.
Місце публікування : Психология в вузе. - 2015. - № 3. - С. 4-21 (Шифр 81929/2015/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING

Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Илюхина В. А.
Назва : Преемственность и перспективы развития исследований в области системно-интегративной психофизиологии функциональных состояний и познавательной деятельности
Місце публікування : Физиология человека. - 2011. - Т. 37, № 4. - С. 105-123 (Шифр ФР13/2011/37/4)
Предметні рубрики: Психология
Высшая нервная деятельность-- физиол
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попов О. І., Лупаренко С. Є., Бойко Л. Т.
Назва : Психолого-гігієнічна сутність, види та особливості здоров’язберігаючих технологій у дітей в умовах сучасного навколишнього середовища
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 73-76 (Шифр ДУ9/2011/3)
Предметні рубрики: Здоровья укрепление-- дети
Образование
Психология
Гигиена
Окружающей среды факторы воздействия
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Синишина В. М.
Назва : Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів
Паралельн. назви :Methodological approaches to professional training of future practical psychologists
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 77-81 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Анотація: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологівДо основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Мир поездов
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2011. - № 5. - С. 40-45 (Шифр НУ46/2011/5)
Предметні рубрики: Досуг
Железные дороги
Психология
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Назва : Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи
Паралельн. назви :Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 121-123 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)