Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (127)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психология педагогическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.


    Уханова, А. И.
    Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников [Текст] = Bullying phenomenon in the context of mental health of upper−formers / А. И. Уханова // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско−Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим − гораздо меньше
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Вайзер, Г. А.
    Теория учения развивающейся личности: история и современность (К 100-летию со дня рождения Н.А.Менчинской) [Текст] / Г. А. Вайзер, О. Н. Юдина // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 3. - С. 122-132

Рубрики: Личности развитие--дети

   Академии и институты


   Психология педагогическая


Дод.точки доступу:
Юдина, О. Н.
Менчинська, Наталія Олександрівна (психолог ; 1905-1984) \про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Сергєєв, С. В.
    Сучасні педагогічні прийоми та інноваційні технології в навчальному процесі у вищому навчальному закладі [Текст] / С. В. Сергєєв // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 189


Рубрики: Высшая школа. Болонский процесс

   Высшая школа в Украине


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дементий, Л. И.
    Содержание социальных представлений об ответственности и их связь с ответственным поведением у студентов вуза [Текст] / Л. И. Дементий // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 9-19


MeSH-головна:

ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (обучение, тенденции)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Иванова, И. В.
    Содержание и структура спецкурса "Развитие творческого потенциала будущего учителя средствами арт-терапии" [Текст] / И. В. Иванова // Психология в вузе. - 2008. - № 2. - С. 56-67

Рубрики: Творческие способности

   Обучение по специальным программам--методы


   Психология педагогическая


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Мерзлякова, О.
    Самореалізація особистості [Текст] / О. Мерзлякова // Науковий світ. - 2007. - № 9. - С. 28-29

Рубрики: Психология педагогическая

   Личности развитие


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Маража, І. О.
    Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря [Текст] = The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor / І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 94-99


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Наголошено актуальність використання педагогічних компетентностей у клінічній практиці лікаря. Перелічено нормативні документи, що регулюють використання засобів педагогіки в практиці лікаря, та наведено погляди таких науковців, як Л. Столяренко, І. Зязюн, К. Левітан, А. Маркова й С. І. Куликов, на сутність поняття «педагогічна та медична компетентність»
Сказано, що сутність педагогічної компетентності медичних працівників продиктована особливостями їхньої професійної діяльності, які полягають у тому, що лікувально-профілактична діяльність передбачає лікарську рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення її сенсу, змісту, засобів і способів виконання, а також спирається на систему цінностей особистості; педагогічна діяльність медичного працівника спрямовується на проектування освітнього процесу і передбачає педагогічну рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення всіх параметрів і чинників успішності виконання цієї діяльності. Процес виховання за допомогою педагогічних прийомів у клінічній практиці лікаря ведеться з урахуванням соціальних умов, що надають можливості реалізації певних соціальних та індивідуальних цінностей пацієнта. Зокрема, необхідно усунути конкуренцію між професійною діяльністю, іншими соціальними сферами життєдіяльності та самозбереженням і здоров’ям лікаря
Зроблено висновок, що основними видами і напрямками педагогічної діяльності лікаря може бути методична діяльність з ознайомлення пацієнтів різного віку, національної приналежності, соціального або економічного статусу з принципами і правилами організації здорового способу життя; практична діяльність з виховання та навчання пацієнтів поведінки, що запобігає рецидивам захворювання; науково-педагогічна дослідницька діяльність; а також методична діяльність з навчання середнього та молодшого медичного персоналу. Загальну спрямованість педагогічної діяльності лікаря можна охарактеризувати як формування та розвиток у пацієнтів індивідуальної основи для відновлення і збереження здоров’я
The relevance of the use of the pedagogical competencies in the clinical practice of the doctor is emphasized. The normative documents regulating the use of pedagogy in the practice of a doctor are listed and the views of such scientists as L. Stolyarenko, I. Zyazyun, K. Levitan, A. Markov and S. I. Kulikov on the essence of the concept of “pedagogical and medical competence” are given
It is said that the essence of pedagogical competence of medical workers is dictated by the peculiarities of their professional activity, according to which treatment and prevention activity involves medical reflection, i. e. mandatory awareness of its meaning, content, means and methods of implementation, and relies on personal values; pedagogical activity of a medical worker is aimed at designing the educational process and involves pedagogical reflection, i. e. mandatory awareness of all parameters and factors of success of this activity. The process of education with the help of pedagogical techniques in the clinical practice of the doctor is carried out taking into account the social conditions that provide opportunities for the implementation of certain social and individual values of the patient. In particular, it is necessary to eliminate competition between professional activities, family conditions and other social spheres of life with self-preservation and health
It is concluded that the main types and directions of pedagogical activity of the doctor can be methodical activity on acquaintance of patients of different age, nationality, social or economic status with principles and rules of the organization of a healthy way of life; practical activities for the education and training of patients in behavior that prevents recurrence of the disease; scientific and pedagogical research activity; as well as methodological activities for the training of secondary and junior medical staff. The general direction of pedagogical activity of the doctor can be characterized as formation and development of an individual basis for restoration and preservation of health in patients
Дод.точки доступу:
Жулкевич, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Меньшиков, П. В.
    Работа практического психолога в вузе: направления и проблемы [Текст] / П. В. Меньшиков // Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 62-70


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (классификация, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Психолого-педагогічні аспекти навчання у студентів медичного закладу вищої освіти з англійською мовою викладання [Текст] = Psychological and pedagogical aspects of education in medical university students with english language of teaching / І. О. Якубовська [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 142-149. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (организация и управление, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, психология)
Анотація: Мета дослідження. Аналіз психологічних, методичних та якісних показників академічної освіти у навчанні англомовних студентів. Методи дослідження. Аналіз теоретичних напрацювань з досліджуваної проблеми та вибіркове скринінгове анонімне анкетування 82 студенів 5-го та 6-го курсів. Аналіз мотиваційної, психологічної, морально-етичної, комунікаційної, навчально-методичної складових, рівня самоорганізації у навчанні, самооцінювання знань з позиції студента. Результати. 67 % опитаних є мотивованими на навчання, знають свій потенціал, цілі і критично оцінюють досягнені результати. Для 82 % найбільш цінною формою навчання є практичне заняття. Для третини першорядним є психологічний клімат на занятті, професіоналізм викладача і його дружнє вимогливе ставлення. Більше половини шкодують, що не володіють українською мовою, що обмежує їх практичну роботу з пацієнтами. Фаховими компетенціями на рівні роботи лікаря загальної практики володіють 47,56 %. Опитані визнали, що 12 % не орієнтовані та не мотивовані на освітній процес навчання у медичному. Проте, навіть при недостатньому рівні володінні англійською мовою та при невисокому рівні базових знань, можна досягнути середнього і навіть високого рівня професійних знань. Визначальними є мотивація, наполегливість та активна взаємодія з тим, хто навчає. І навіть достатня базова підготовка та вхідні високі компетентності в англомовному спілкуванні при низькій мотивації не принесуть успіху в навчанні. Висновки. Результати дослідження враховані працівниками нашої кафедри, запроваджено ряд інновацій у 2020-2021 році. ІФНМУ має потенціал і можливості для розвитку освіти іноземних громадян на високому конкурентному рівні
The results of own research are cosidered, the purpose of which is the analysis of psychological, methodical and qualitative indicators of academic education, definition of the basic problems of training of foreigners and resources in increase of its efficiency at studying of "Internal medicine".
Theoretical: analysis, synthesis, generalization of theoretical developments on the researched problem; empirical: sample screening study by anonymous author’s questionnaire. A sample of empirical research conducted in 2018−2019, amounted to 82 5th and 6th year students. The motivational, psychological, moral and ethical, communication, educational and methodological component, the level of self-organization in learning, self-assessment of knowledge from the standpoint of the student are analyzed. The questionnaire consisted of 22 questions, including 7 open. The motivation to join IFNMU in 65% was their own desire, in 13% it was decided by parents, in 15.8% they used the recommendations of friends who studied here before. 59% of respondents believed they had a sufficient basic level of knowledge. 9% had a low basic level of knowledge, 11% had thought that basic knowledge did not matter. Most English-speaking students are motivated to learn, know their potential, goals and critically evaluate the achieved results. For them, the practical orientation in mastering medicine is valuable, they need additional explanations, discussions and honing of practical skills. The main source of information for preparation for classes in 46.34% was the Internet content, the lecture is important only for 35.3% of respondents, unfortunately only 2.4% of respondents study by working on textbooks. 9.7% of students answered that the translation of the topic by a colleague is sufficient for learning, and 6.09% honestly admitted that they do not prepare for classes at all. For for the third part the psychological climate in the classroom, the professionalism of the teacher and his friendly demanding attitude are paramount. More than half regret that they do not speak Ukrainian well enough, which limits their ability to work with patients in practice. Creating Ukrainian-English professional phrase dictionaries, involving individual students in cooperation with medical practitioners can minimize this problem. Respondents admitted that 12% of students in 5-6 years of study are not focused and motivated by the educational process of learning in medical health care, do not have self-organization skills and are irresponsible
Дод.точки доступу:
Якубовська, І. О.
Ванджура, Я. Л.
Ванджура, І. Ю.
Волинський, Д. А.
Чурпій, І. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Зимина, Н. А.
    Психологические аспекты формирования и поддержания доверительного взаимодействия преподавателя и студентов в вузе [Текст] / Н. А. Зимина // Психология в вузе. - 2015. - № 2. - С. 5-19. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология, статистика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (стандарты, статистика)
ДОВЕРИЕ -- TRUST (психология)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (кадры, статистика, тенденции)
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- REINFORCEMENT (PSYCHOLOGY)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)